Ik lees nu AS Romaquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 14-06-2012 om 16:45:41Interesse van meerdere Europese clubs voor #Manolev, stelt #PSV-directeur Marcel Brands. Nog geen bod, signalen zijn echter goed. reageer retweet
Wie draait de strik er omheen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:33 schreef tompsv18 het volgende:
Lokomotiv Moskou en Rubin Kazan hebben interesse in Manolev volgens VI en hij ziet zelf een overstap naar de Russische competitie ook wel zitten.
Nee, snel handelen, dadelijk bedenken ze zich nog.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:56 schreef tompsv18 het volgende:
Ook Stuttgart heeft interesse volgens Thijs Slegers. Laat die clubs maar lekker tegen elkaar opbieden.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 12:13:20Opvallend: er melden zich direct volgers die Manolev zelf weg willen brengen. Desnoods per fiets. reageer retweet
Zie nu dat Wesley ook Thijsie volgt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:30 schreef mrstylo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 12:13:20Opvallend: er melden zich direct volgers die Manolev zelf weg willen brengen. Desnoods per fiets. reageer retweet
Op de fiets vanuit Krakow om zo snel mogelijk Bommel af te zetten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie nu dat Wesley ook Thijsie volgt.
SNEIJDER NAAR PSV!?!?!?!![]()
Wat hebben we aan hem?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie nu dat Wesley ook Thijsie volgt.
SNEIJDER NAAR PSV!?!?!?!![]()
Aardig van hem. Moet ons naar de 22ste titel leidenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de fiets vanuit Krakow om zo snel mogelijk Bommel af te zetten.
I lolled.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:50 schreef mrstylo het volgende:
Compilatie van Bouma.![]()
Onze beste speler.![]()
Weet ik ook weer dat ik geen enkel compilatiefilmpje van een verdediger meer serieus moet nemenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:50 schreef mrstylo het volgende:
Compilatie van Bouma.![]()
Onze beste speler.![]()
Compilatiefilmpjes sowieso...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Weet ik ook weer dat ik geen enkel compilatiefilmpje van een verdediger meer serieus moet nemen
Ik denk dat je je hier nog aardig in kan vergissen als je zag hoe Manolev met Nederland - Bulgarije speelde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:30 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Brands een hele dikke duim heeft. Gooit zelf maar de interesse van meerdere clubs in de wereld om hem niet in de vergetelheid te laten raken.
Gratis zal ie best bij een club terecht kunnen maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Dat.quote:
Ik hoop echt dat hij het goed gaan doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Terecht ook, goede keeper hoor
Ik ook, heb geld op Polen staanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij het goed gaan doen.
De wedstrijd tegen Valencia.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hier nog aardig in kan vergissen als je zag hoe Manolev met Nederland - Bulgarije speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |