Gewoon een goede speler alleen altijd verkeerd gebruikt bij PSV.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Komt ZEKER door die oefeninterland tegen Nederland, kan niet anders...
de cijfers lopen inderdaad uiteen, maar de betere artikelen laten allemaal heel wat minder zien dan die ad en voetbalzone lijstjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Oh dat was alleen omdat eerder verkeerde bedragen werden genoemd.
Ik had er voor de volledigheid wel % van de begroting bij kunnen zetten mja.
Idd wat deed matavz de hele jaar in de spits?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gewoon een goede speler alleen altijd verkeerd gebruikt bij PSV.
Een half miljoen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:15 schreef mrstylo het volgende:
Heeft PSV eigenlijk een doorverkoop percentage kunnen krijgen voor Zeefuik?
Ik heb over doorverkoop percentage. Ik wist de transfersom al.quote:
Ah, ik dacht dat ie van NEC naar Groningen ging en dat PSV voor die transfer een half miljoen ontving. Ik gokte op 2 miljoen dus 25% doorverkoop.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb over doorverkoop percentage. Ik wist de transfersom al.
Hij was nog van PSV.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ie van NEC naar Groningen ging en dat PSV voor die transfer een half miljoen ontving. Ik gokte op 2 miljoen dus 25% doorverkoop.
We hebben Toivonen alquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:11 schreef aight1 het volgende:
is die iniesta van spanje niks voor ons ziet eruit als goede speler
Ja, dat begreep ik. Maar hoezo doorverkooppercentage? Jij denkt dat die olietanker nog een transfer hogerop gaat maken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij was nog van PSV.
Hij zou naar NEC gaan maar FC Groningen bood meer.
NEC had hem alleen te leen.
Al gebeurt het niet het is wel zo slim.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik. Maar hoezo doorverkooppercentage? Jij denkt dat die olietanker nog een transfer hogerop gaat maken?
Ligt er aan wat Groningen wilde, je hebt nu een behoorlijke prijs gekregen. Groningen zal bij een percentage wel minder hebben willen betalen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al gebeurt het niet het is wel zo slim.
Hebben we ook gedaan met Aisatti en waarom nu niet?
past niet in het systeemquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:11 schreef aight1 het volgende:
is die iniesta van spanje niks voor ons ziet eruit als goede speler
Precies. Hij versnelt het spel te veel.quote:
En hij verdient dik? Zou die man niet een beetje willen inleveren om ergens nog twee jaar te kunnen ballen?quote:
Zou jij dik inleveren om vervolgens harder te moeten gaan werken?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En hij verdient dik? Zou die man niet een beetje willen inleveren om ergens nog twee jaar te kunnen ballen?
Winston?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zou jij dik inleveren om vervolgens harder te moeten gaan werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |