abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2012 @ 15:52:38 #276
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113054096
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:43 schreef DonRaja het volgende:
Van Marwijk heeft gewoon een groot risico genomen door Willems te selecteren en in de basis op te stellen. Niet alleen vanwege de impact van zijn mogeljike falen op het team, maar ook op zichzelf.
Van Marwijk had weinig risico om te nemen, want heel die verdediging kan na het EK een tattoo nemen met de tekst "Ik speelde, want er was niks beters" Als Mathijsen en Heitinga de gedoodverfde centrale basisverdedigers zijn, dan hoef je je al niet meer druk te maken over de prestaties van vd Wiel en Willems, bij wijze van spreken. Die verdediging is slechter dan dat van 3/4e van de andere landen op het toernooi.

quote:
Ik denk niet dat er een brok zelfvertrouwen terugkomt uit Polen en dan is het nog maar te zien hoe zo'n jonge gast met een dergelijke klap omgaat. Van Marwijk had Willems eerder in bescherming moeten nemen, laat dan die oude garde maar compleet falen.
Achja, hij werd bij PSV voor de leeuwen gegooid en nu weer. Misschien krijgt ie er wel een dikke huid van, dat is afwachten. Als hij terug is bij PSV speelt hij in ieder geval niet meer boven de toppen van zijn tenen.
Dit, dus.
pi_113054429
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Van Marwijk had weinig risico om te nemen, want heel die verdediging kan na het EK een tattoo nemen met de tekst "Ik speelde, want er was niks beters" Als Mathijsen en Heitinga de gedoodverfde centrale basisverdedigers zijn, dan hoef je je al niet meer druk te maken over de prestaties van vd Wiel en Willems, bij wijze van spreken. Die verdediging is slechter dan dat van 3/4e van de andere landen op het toernooi.
Het is wel degelijk een risico, als Willems je enige LB is. Schaars is niet serieus te nemen op die positie en Bouma slaat helemaal nergens op. Bert had op zijn minst naar andere opties kunnen kijken voor die LB, zoals Mathijssen op LB en een rechtspoot op de positie van Mathijssen (die aanvoer van Willems op de aanval was toch niks) of natuurlijk Emaneulson. Daarnaast heeft Anita het niet slechter gedaan dan Willems in de competitie.
Maar misschien dat Willems het wel beter had gedaan als er daadwerkelijk een verdediger naast hem stond die niet al zijn capaciteiten moet gebruiken voor zijn eigen positie.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:04:31 #278
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113054663
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef Adames het volgende:

[..]

Het is wel degelijk een risico, als Willems je enige LB is. Schaars is niet serieus te nemen op die positie en Bouma slaat helemaal nergens op. Bert had op zijn minst naar andere opties kunnen kijken voor die LB, zoals Mathijssen op LB en een rechtspoot op de positie van Mathijssen (die aanvoer van Willems op de aanval was toch niks) of natuurlijk Emaneulson. Daarnaast heeft Anita het niet slechter gedaan dan Willems in de competitie.
Maar misschien dat Willems het wel beter had gedaan als er daadwerkelijk een verdediger naast hem stond die niet al zijn capaciteiten moet gebruiken voor zijn eigen positie.
Dat denk ik ook. Maar heel die verdediging is zodanig gemankeerd dat het contrast met de aanvallende middenvelders en aanvallers bizar groot is. Nederland heeft op dit moment gewoon he-le-maal niks lopen achterin. Heitinga en Mathijsen zijn steevast de onbesproken Centrale jongens, terwijl die in vergelijking met de jongens voor zich bij de pupillen spelen. Dé mannen van Inter, Schalke en Arsenal worden afgelost met de jongens van bijvoorbeeld Everton.

Ik kan me voorstellen dat je de tactiek van Bertje kunt bekritiseren, maar die verdediging is zo gemankeerd, daar was geen eer mee te behalen. Vervang je Willems voor Schaars dan vervang je de blind voor de lamme.
Dit, dus.
pi_113055003
Heitinga haalt op zich wel een leuk niveau, niet alles hoeft constant basismateriaal Real Madrid of Juventus te zijn. Hij zakte helaas dit jaar door de mand tijdens het EK, maar bij het dit jaar goed presterende Everton is hij wel man van het jaar geworden. Dat zegt veel over een verdediger.
Helaas is de rest er in 2 jaar tijd achteruit op gegaan. Van Bronckhorst met zijn wereld WK, Gregory van der Wiel in een glansrol en een van de beste RBs van de wereld en Mathijssen die als degelijke verdediger gewoon goed mee draaide. Niet de beste verdediging, maar prima.
Het was dit jaar behalve problemen bij de verdediging ook het probleem voor ons. Robben wilde niet mee verdedigen, Van Bommel was onzichtbaar, Van Persie heb ik nooit een verdedigende actie zien maken, net zoals Afellay. Dan heb je inderdaad een probleem als je het met een paar man moet oplossen. Zeker als zowel Willems als Van der Wiel niet kunnen verdedigen.

Dat had Bert wel moeten kunnen zien, als de ploeg al niet mee verdedigt, dan zet je geen Willems op LB.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:14:22 #280
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113055180
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:11 schreef Adames het volgende:
Heitinga haalt op zich wel een leuk niveau, niet alles hoeft constant basismateriaal Real Madrid of Juventus te zijn. Hij zakte helaas dit jaar door de mand tijdens het EK, maar bij het dit jaar goed presterende Everton is hij wel man van het jaar geworden. Dat zegt veel over een verdediger.
Helaas is de rest er in 2 jaar tijd achteruit op gegaan. Van Bronckhorst met zijn wereld WK, Gregory van der Wiel in een glansrol en een van de beste RBs van de wereld en Mathijssen die als degelijke verdediger gewoon goed mee draaide. Niet de beste verdediging, maar prima.
Het was dit jaar behalve problemen bij de verdediging ook het probleem voor ons. Robben wilde niet mee verdedigen, Van Bommel was onzichtbaar, Van Persie heb ik nooit een verdedigende actie zien maken, net zoals Afellay. Dan heb je inderdaad een probleem als je het met een paar man moet oplossen. Zeker als zowel Willems als Van der Wiel niet kunnen verdedigen.

Dat had Bert wel moeten kunnen zien, als de ploeg al niet mee verdedigt, dan zet je geen Willems op LB.
Ik ben het met je stukje eens. Maar wat voor verschil had het gemaakt als je Willems niet op LB zette maar iemand anders? Schaars ofzo? Had het ook maar iets uitgemaakt, denk je? Systeem was ruk, verdediging kan op dit moment niet beter. Dan houdt het op.
Dit, dus.
pi_113055535
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik ben het met je stukje eens. Maar wat voor verschil had het gemaakt als je Willems niet op LB zette maar iemand anders? Schaars ofzo? Had het ook maar iets uitgemaakt, denk je? Systeem was ruk, verdediging kan op dit moment niet beter. Dan houdt het op.
Je zet wel 2 verdedigende middenvelders mee als steun voor de verdediging, maar verzwakt diezelfde verdediging door iemand op te stellen die totaal niet kan verdedigen.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:28:35 #282
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113056017
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef Adames het volgende:

[..]

Je zet wel 2 verdedigende middenvelders mee als steun voor de verdediging, maar verzwakt diezelfde verdediging door iemand op te stellen die totaal niet kan verdedigen.
Maar wat zou het alternatief zijn geweest? En is er in redelijkheid aan te nemen dat er met dat alternatief een fundamenteel andere verdediging zou hebben gestaan? Als ik de alternatieven bekijk zie ik geen waterdichte reden in waarom Willems zou moeten spelen, of juist niet. Of Schaars zeker wel, of juist niet. Het is allemaal 1 pot nat.
Dit, dus.
pi_113056142
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maar wat zou het alternatief zijn geweest? En is er in redelijkheid aan te nemen dat er met dat alternatief een fundamenteel andere verdediging zou hebben gestaan? Als ik de alternatieven bekijk zie ik geen waterdichte reden in waarom Willems zou moeten spelen, of juist niet. Of Schaars zeker wel, of juist niet. Het is allemaal 1 pot nat.
Tegen Denemarken was hij leuk, daar kreeg hij alle vrijheid van opa Rommedahl en daar heeft hij dan ook nog een keer tegen de bal kunnen trappen. Alleen als je zoals tegen Duitsland elke 2 minuten voorbij wordt gerend door je directe tegenstander en je kan er helemaal niks tegen doen, dan is een echte verdediger er in brengen wel zo fijn. Aan Willems aanvallende acties had je op dat moment toch niks.

Overigens zie ik het bij hem wel positief in, wat meer ervaring en body en dan hij ook hij verdedigen. Nog wat op die voorzetten oefenen en je hebt over 2-4 jaar echt wel de vaste LB (mocht er niks tegen zitten).
  maandag 18 juni 2012 @ 16:31:53 #284
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113056225
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef Adames het volgende:

[..]

Tegen Denemarken was hij leuk, daar kreeg hij alle vrijheid van opa Rommedahl en daar heeft hij dan ook nog een keer tegen de bal kunnen trappen. Alleen als je zoals tegen Duitsland elke 2 minuten voorbij wordt gerend door je directe tegenstander en je kan er helemaal niks tegen doen, dan is een echte verdediger er in brengen wel zo fijn. Aan Willems aanvallende acties had je op dat moment toch niks.
Nou, roep zijn naam maar. De echte verdediger die ingebracht had moeten worden is....?
Dit, dus.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:36:29 #285
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113056474
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nou, roep zijn naam maar. De echte verdediger die ingebracht had moeten worden is....?
Boulahrouz zou ik zeggen maar als BvM falende Greg laat staan dan zal Boulahrouz ook niet op de training hebben laten zien dat hij erin hoort, gewoon armoe troef dus.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:43:46 #286
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113056902
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

Boulahrouz zou ik zeggen maar als BvM falende Greg laat staan dan zal Boulahrouz ook niet op de training hebben laten zien dat hij erin hoort, gewoon armoe troef dus.
Precies. Armoe troef.

Boulahrouz, Willems, Schaars, wat maakt het allemaal uit. Geen van drie zou daar gestaan hebben en 3 topniveau wedstrijden gespeeld hebben, want die jongens zijn gewoon geen topniveau. En als je wilt winnen van Duitsland en Portugal moet je gewoon topniveau zijn, gezien directe tegenstanders op de vleugels.
Dit, dus.
pi_113058879
Ik snap niet wat men verwacht van Jetro? Die jongen deed het aardig tegen Nani, was nauwlijks gevaarlijk. Tot hij eruit ging en rechts helemaal open lag. Toch huilt bijna iedereen om hem? Wat willen ze van hem zien dan? Dani Alves rushes? Maicon acties? :') _O-
pi_113058933
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap niet wat men verwacht van Jetro? Die jongen deed het aardig tegen Nani, was nauwlijks gevaarlijk. Tot hij eruit ging en rechts helemaal open lag. Toch huilt bijna iedereen om hem? Wat willen ze van hem zien dan? Dani Alves rushes? Maicon acties? :') _O-
De bal passen naar iemand met hetzelfde shirt is wel een aardig begin.

Maar je kunt er idd nog niet teveel van verwachten.
pi_113059109
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

De bal passen naar iemand met hetzelfde shirt is wel een aardig begin.

Maar je kunt er idd nog niet teveel van verwachten.
Hij ramde de bal weg, hij heeft niet de ervaring dat hij zelfverzekerd de bal op de Hunter zijn stropdas kan leggen. Maar wat pas erg was is dat Greg gewoon een steekbal gaf aan Postiga.. Daar moet je pas zorgen om maken, Jetro deed het gewoon goed, meer kan je niet van hem verwachten. Triest gewoon dat VI en SV hem zo belachelijk maakt. :N
  maandag 18 juni 2012 @ 17:27:01 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113059172
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij ramde de bal weg, hij heeft niet de ervaring dat hij zelfverzekerd de bal op de Hunter zijn stropdas kan leggen. Maar wat pas erg was is dat Greg gewoon een steekbal gaf aan Postiga.. Daar moet je pas zorgen om maken, Jetro deed het gewoon goed, meer kan je niet van hem verwachten. Triest gewoon dat VI en SV hem zo belachelijk maakt. :N
Hoe kan je nou spreken van goed als je er aan alle kanten voorbij wordt gelopen en letterlijk elke bal bij een tegenstander inlevert?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113059231
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe kan je nou spreken van goed als je er aan alle kanten voorbij wordt gelopen en letterlijk elke bal bij een tegenstander inlevert?
Nani kwam misschien 1x voorbij Jetro hoor.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:30:16 #292
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113059309
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

SV heb ik niet gezien, maar de mening van VI was alles behalve hem belachelijk maakte. Hij speelde acht maanden geleden nog bij Sparta in de Jupiler League. Wat er van je wordt verlangd als international van Nederland op de linksback positie is nog een énorm lange weg voor die jongen. Hij heeft veel talent en potentie, maar die 90 minuten van gisteravond waren volkomen logisch drama. Hij staat gepositioneerd op een plek waar hij totaal nog niets te zoeken heeft.
Dit, dus.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:31:51 #293
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113059372
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nani kwam misschien 1x voorbij Jetro hoor.
Nani liep Willems het stront voor de ogen, een replica van de wedstrijd tegen Duitsland. Maar dat is absoluut geen schande. Nani is sneller, sterker en véél beter. Daarom speelt Nani al seizoenen lang bij United en speelde Willems tot 8 maanden terug nog in de Jupiler League. Give the guy a break, zoals ze dat in Duitsland zo mooi zeggen.
Dit, dus.
pi_113059451
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nani liep Willems het stront voor de ogen, een replica van de wedstrijd tegen Duitsland. Maar dat is absoluut geen schande. Nani is sneller, sterker en véél beter. Daarom speelt Nani al seizoenen lang bij United en speelde Willems tot 8 maanden terug nog in de Jupiler League. Give the guy a break, zoals ze dat in Duitsland zo mooi zeggen.
pi_113059494
Dit seizoen zit het iig wel goed op links bij PSV..

Nu maar hopen op Zanka..
  maandag 18 juni 2012 @ 17:39:13 #296
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_113059658
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:11 schreef Adames het volgende:
Gregory van der Wiel in een glansrol en een van de beste RBs van de wereld
WWWWWWAAAAAAAAAAAATTTT??????????????

_O-
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  maandag 18 juni 2012 @ 17:43:00 #297
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113059782
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:39 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

WWWWWWAAAAAAAAAAAATTTT??????????????

_O-
2 jaar terug was vd Wiel erg goed hoor.

Wel weer frappant trouwens dat er weer genoeg mensen zijn die hebben gezien dat Nani 100x voorbij Willems is gekomen of iets dergelijks. :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_113059864
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

2 jaar terug was vd Wiel erg goed hoor.

Wel weer frappant trouwens dat er weer genoeg mensen zijn die hebben gezien dat Nani 100x voorbij Willems is gekomen of iets dergelijks. :')
Het is dat ik niet zo'n Jan van Halst apparaatje heb, ik weet gewoon zeker dat Jetro nauwelijks voorbij werd gerend, maar kan het ook fout hebben.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:46:05 #299
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113059892
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het is dat ik niet zo'n Jan van Halst apparaatje heb, ik weet gewoon zeker dat Jetro nauwelijks voorbij werd gerend, maar kan het ook fout hebben.
Dat idee heb ik ook. Tegen Duitsland speelde die niet goed inderdaad, daar was Muller veel beter. Maar gisteren had ik dat idee niet :)

Edit: Wel dat Nani beter was, maar niet zo'n verschil als bij Muller.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 18 juni 2012 @ 17:46:25 #300
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113059905
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:46 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Tegen Duitsland speelde die niet goed inderdaad, daar was Muller veel beter. Maar gisteren had ik dat idee niet :)
Nani was gewoon Muller 2.0
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')