Twitter van de Molquote:Ongeluk tijdens opnames Wie is de Mol?
Tijdens de opnames van het dertiende seizoen van het Avro-programma Wie is de Mol? heeft een kandidaat een ongeluk gehad tijdens een opdracht. Janine Abbring, één van de tien kandidaten, sprong tijdens een opdracht in het water, kwam verkeerd terecht en verbrijzelde daarbij een rugwervel.
Ze is ter plekke door medici behandeld en vervolgens overgebracht naar een plaatselijke ziekenhuis. Op dit moment is ze in afwachting van een operatie. Haar familie is inmiddels bij haar in het ziekenhuis. Dat heeft de Avro vandaag bekendgemaakt. Janine is vooral bekend als Jakhals bij De Wereld Draait Door en sinds 2011 presenteert ze Vroege Vogels.
Het nieuwe seizoen begint hoogstwaarschijnlijk 3 januari 2013. De overige deelnemers worden waarschijnlijk in het najaar bekendgemaakt.
Blijkbaar is ze bekendquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:44 schreef DaMart het volgende:
Wie?.
Ze gaan weer verder met onbekende Nederlanders dus.
Zou wel logisch zijn als de avro dit seizoen dicht bij huis houdt in verband met de crisis.quote:Op donderdag 14 juni 2012 05:14 schreef TLC het volgende:
Naar nieuws, hopelijk herstelt ze snel !
Waar vinden eigenlijk de opnames plaats ?
edit ; ze schijnt in een ziekenhuis in Bordeaux te liggen, dus WIDM is in Frankrijk dit jaar ?
'20 personen vinden dit leuk'quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.facebook.com/widmnl/posts/428073907223056
Waarom censureer je hun achternaam ? die mensen kiezen daar toch zelf voor om met voor-en achternaam op internet te staan en hun mening bekend te maken ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:32 schreef jcdragon het volgende:
Sommige mensen zitten wel heel erg in het spel.![]()
[ afbeelding ]
Ik wilde alleen aangeven dat er mensen zijn, die alleen aan het spel denken en niet aan de mensen in het spel. Ik twijfelde ook of ik niet een zwart blokje bij de ogen moest doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom censureer je hun achternaam ? die mensen kiezen daar toch zelf voor om met voor-en achternaam op internet te staan en hun mening bekend te maken ?
Maar dat is toch een hele andere situatie? Toen Fréderique overleed waren alle afleveringen al opgenomen. In dit geval is er een ongeval tijdens de opnames...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef Syth86 het volgende:
Hoi! Is het wel echt waar?
Niet dat ik zo'n ramptoerist ben maar het is niet heel handig om dit naar buiten te brengen, niet van de Avro zelf of een andere bron. Iedere kijker aast in januari op het ongeluk/vertrek van Janine. Een deel van de waarheid is dus al onthuld. Benieuwd hoe ze dit oplossen.
Ze hebben al eens eerder iets verzonnen voor uitzending van het seizoen omdat Fréderique Huydts voortijdig overleed aan kanker. Mooi eerbetoon werd het doen omdat er toestemming voor uitzending werd gegeven.
Ze zeiden bij Boulevard dat het drie maanden kan duren..Dat vertelde de woord voerster van de AVRO!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:09 schreef Gitank2 het volgende:
Verbrijzeld ruggewervel, al een geluk dat ze er nog is..
Hopelijk herstelt ze daar goed van.
Ja hoe heftig ook is ...ze zeiden van de avro dat ze gewoon door gaan met opname's van widmquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:43 schreef ejiraM het volgende:
![]()
Bah! Zou ze er nu gewoon uitliggen en zou de rest van de groep wel doorgaan?Tuurlijk, er zijn wel eens mensen vrijwillig uitgegaan wegens ziekte, maar dit is eigenlijk een heel ander kaliber. En inderdaad; wat als zij de mol was?
quote:OPERATIE WIE IS DE MOL? KANDIDAAT JANINE ABBRING VOORSPOEDIG VERLOPEN
De rugoperatie van Janine Abbring is voorspoedig verlopen. Volgens de chirurg zijn er tijdens de operatie geen complicaties opgetreden en kan er op termijn volledig herstel worden verwacht.
Janine brak afgelopen week haar rugwervel tijdens haar deelname aan het AVRO-programma Wie is de Mol...? 2013. Bij een sprong in het water kwam zij verkeerd terecht. Na onderzoek bleek een rugwervel op meerdere plaatsen gebroken en enkele banden gescheurd.
Verzoek
Janine en haar familie voelen zich gesteund door alle beterschapwensen. In het belang van Janine en haar herstel wordt aan media en belangstellenden gevraagd om haar voorlopig met rust te laten. Berichten aan haar worden op prijs gesteld via beterschapvoorjanine@gmail.com.
Het is op haar eigen verzoekquote:Op zondag 17 juni 2012 01:24 schreef Ofyles2 het volgende:
The show must go on nevertheless.
Bijzonder respectloos...![]()
twitter:JanineAbbring twitterde op donderdag 21-06-2012 om 08:57:07Hallo wereld, ik leef nog! Al denkt mijn rug daar geloof ik anders over. Ze hebben n rib verwijderd en daar een nieuwe wervel van geknutseld reageer retweet
twitter:JanineAbbring twitterde op donderdag 21-06-2012 om 09:00:50Kan onmogelijk in 140 tekens onder woorden brengen hoeveel steun ik heb gehad aan alle lieve mail, tweets en berichtjes. Echt ongelofelijk. reageer retweet
twitter:JanineAbbring twitterde op donderdag 21-06-2012 om 09:04:49Ook aan alle hondenopvang- aanbieders dank! Loïs zit gelukkig op n boerderij, in hele roedel. Mag hopen dat ze straks nog mee naar huis wil! reageer retweet
Gelukkig gaat het al wat beter met haar. Wat ze tegenwoordig niet met een rib kunnen doen.twitter:JanineAbbring twitterde op donderdag 21-06-2012 om 09:11:38Ik focus me nu op mijn herstel en mag waarschijnlijk pas over week of 3 naar N vliegen. Nogmaals heel erg bedankt voor alle ruggesteun!
reageer retweet
Omdat die mensen hun facebook misschien wel hebben afgeschermd voor NIET vrienden of kennissen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom censureer je hun achternaam ? die mensen kiezen daar toch zelf voor om met voor-en achternaam op internet te staan en hun mening bekend te maken ?
Ah, je was me voorquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:57 schreef BobW het volgende:
Het land is dus bekend als je een beetje oplet
En Mandela is ook niet te missen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef DarkElf het volgende:
Een beetje oplet? Hij zegt het 3x ofzo.
Ja, volgens mij een land met veel mogelijkhedenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuke plek met Zuid-AfrikaZullen vast wel leuke opdrachten uitrollen.
Fixed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuke plek met Zuid-AfrikaZullen vast wel leuke opdrachten uitmollen.
Televizierringquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom maken ze nu bekend waar de opnames waren en laten ze de beelden zien
Vorig jaar was alleen maar een test om te kijken of er misschien een forum zou komen. Apart forum komt er niet, dus het staat wel goed hier in TV.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:52 schreef jcdragon het volgende:
Krijgt WIDM een eigen subforum of gaat het weer naar RLS ?
Oh, ik bedoelde gewoon dat ze een ongeluk hadquote:
Ja joh snapte ik welquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:28 schreef ejiraM het volgende:
Oh, ik bedoelde gewoon dat ze een ongeluk had
De editie van 2012?!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:34 schreef jcdragon het volgende:
Denken jullie dat WIDM dit keer wel kans maakt op de televizierring ?
http://www.televizier.nl/ring
2006 en 2008 waren de leukste van de celebreeks.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:17 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
De editie van 2012?!
Hopelijk is 2013 niet zo matig,want dan haak ik af en ga wel een oude serie herkijken.
Welke mollen waren dat? Dennis en Milouska?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2006 en 2008 waren de leukste van de celebreeks.
Ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Welke mollen waren dat? Dennis en Milouska?
Kloptquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2006 en 2008 waren de leukste van de celebreeks.
Marcquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt
2011 vond ik overigens ook veel beter dan 2012.
2005 was ook leuk, maar dan vooral door Marc Marie.
Ik heb wel gestemd op Widm maar eigenlijk verdient de 2012 editie dat niet. Minste ooit wat mij betreft.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:34 schreef jcdragon het volgende:
Denken jullie dat WIDM dit keer wel kans maakt op de televizierring ?
http://www.televizier.nl/ring
O dat dan weer niet, Yvon Jaspers was een veel slechtere Mol, net zoals Miloushjka...quote:Op zondag 16 september 2012 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel gestemd op Widm maar eigenlijk verdient de 2012 editie dat niet. Minste ooit wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:52 schreef jcdragon het volgende:
Krijgt WIDM een eigen subforum of gaat het weer naar RLS ?
Ditquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Vorig jaar was alleen maar een test om te kijken of er misschien een forum zou komen. Apart forum komt er niet, dus het staat wel goed hier in TV..
Logische keuze, Ekdom is al een onderdeel van de AVRO (Fort Boyard), dus dat hoort niet zo moeilijk te zijn. Naast dat; tijdens de opnameperiode was Ekdom 'op vakantie'. Hele grote kans dusquote:Op woensdag 19 september 2012 11:48 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik hoor van een betrouwbare bron de naam Gerard Ekdom vallen.
Als wat? Deelnemer?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:48 schreef Beaudelaire het volgende:
Nee, deelnemer.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke cool. Daar heeft ie wel verstand van dus dat komt wel goed
Wie/wat is die betrouwbare bron?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:48 schreef Beaudelaire het volgende:
Het zware ongeluk van Janine Abbring was op 8 juni 2012. Op 6 juni had Ekdom gewoon uitzending. Dus waar je vandaan haalt dat hij op vakantie was tijdens de opnameperiode...quote:Op woensdag 19 september 2012 11:52 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Logische keuze, Ekdom is al een onderdeel van de AVRO (Fort Boyard), dus dat hoort niet zo moeilijk te zijn. Naast dat; tijdens de opnameperiode was Ekdom 'op vakantie'. Hele grote kans dus
Misschien zijn ze wel op 7 of 8 juni begonnen, en heeft Janine heel vroeg in het programma het ongeluk gehadquote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het zware ongeluk van Janine Abbring was op 8 juni 2012. Op 6 juni had Ekdom gewoon uitzending. Dus waar je vandaan haalt dat hij op vakantie was tijdens de opnameperiode...
In ieder geval, geen Gerard Ekdom in dit seizoen Wie is de Mol?.
Op 11 juni was Ekdom ook gewoon op de radio...quote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel op 7 of 8 juni begonnen, en heeft Janine heel vroeg in het programma het ongeluk gehad
Kijk, dat veranderd de boel...quote:Op woensdag 19 september 2012 21:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op 11 juni was Ekdom ook gewoon op de radio...
Is dat interview wel echt of is dit uit diezelfde betrouwbare duim?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef Beaudelaire het volgende:
Heeft iemand nog een leuke vraag voor Art Rooijakkers over WIDM voor een interview?
Dit interview is echt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dat interview wel echt of is dit uit diezelfde betrouwbare duim?
Volgende keer wanneer je een gerucht de wereld in wil helpen wel even checken of het een plausibel gerucht is he.quote:
Het gerucht Gerard Ekdom is nog steeds niet ontkracht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgende keer wanneer je een gerucht de wereld in wil helpen wel even checken of het een plausibel gerucht is he.
Nee, het feit dat hij tijdens de opnameperiode van Wie is de Mol? op de radio te horen was (en op de livestream te zien was), ontkracht natuurlijk niet dat hij op hetzelfde moment ook in Zuid-Afrika kon zitten. Excuses.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:40 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het gerucht Gerard Ekdom is nog steeds niet ontkracht.
misschien willen ze ons dat laten gelovenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, het feit dat hij tijdens de opnameperiode van Wie is de Mol? op de radio te horen was (en op de livestream te zien was), ontkracht natuurlijk niet dat hij op hetzelfde moment ook in Zuid-Afrika kon zitten. Excuses.
Ah, tuurlijk, alles was vooraf opgenomen. Inclusief de live gesprekjes met kandidaten die wat wonnen, het nieuws van de dag, de drie vragen over de actualiteit. Of nog beter, in Zuid-Afrika was er natuurlijk een complete 3FM studio nagebootst!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
misschien willen ze ons dat laten geloven
Jeroen Nieuwenhuize was in de studio ipv Gerardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk, alles was vooraf opgenomen. Inclusief de live gesprekjes met kandidaten die wat wonnen, het nieuws van de dag, de drie vragen over de actualiteit. Of nog beter, in Zuid-Afrika was er natuurlijk een complete 3FM studio nagebootst!
Of zou hij misschien gewoon in Hilversummie hebben gezeten tijdens de opnames van WIDM en geen kandidaat zijn?.
Ik zat er ook al aan te denken. Of Jeroen is kandidaat ipv Gerard en dat de betrouwbare bron van Beaudelaire die heeft aangezien voor Gerardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeroen Nieuwenhuize was in de studio ipv Gerard.
Dat kan natuurlijk ook jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken. Of Jeroen is kandidaat ipv Gerard en dat de betrouwbare bron van Beaudelaire die heeft aangezien voor Gerard.
JAquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk, alles was vooraf opgenomen. Inclusief de live gesprekjes met kandidaten die wat wonnen, het nieuws van de dag, de drie vragen over de actualiteit. Of nog beter, in Zuid-Afrika was er natuurlijk een complete 3FM studio nagebootst!
Haha nee hoor. Iemand dacht ff een gerucht de wereld in te helpen maar vergat dat sommige dingen gewoon te checken zijn.quote:
De moeder van de broer van Art is toch de moeder van Art?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Iemand dacht ff een gerucht de wereld in te helpen maar vergat dat sommige dingen gewoon te checken zijn.
Alhoewel ik in de trailer toch echt de moeder van de broer van Art voorbij zag komen, dus ik weet zeker dat de blessure van Janine Abbring fake is en enkel een grote stunt voor de Televizier-Ring is geweest. Oh, en Gerard Ekdom is de mol.
Dat was dan ook zo bedoeldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De moeder van de broer van Art is toch de moeder van Art?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Subtiel gecensureerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef jcdragon het volgende:
'Nieuwe' trailer met gecensureerde beelden van de kandidaten.
NEE NEE NEE, niet weer dit!quote:
Haha, dat zegt in dit geval meer over jou dan over de namen hoor.quote:
Een seizoen met alleen maar onbekende Nederlanders dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Via de andere bekende fora en paar namen tegengekomen waarvan het aannemelijk is dat ze kandidaat zullen zijn; Zaradya Groenhart, Carolien Borgers, Tim Haars, Joep van Deudekom, Daniel Boissevain en Jelka van Houten. En natuurlijk Janine Abbring. Benieuwd wat er van klopt. Vandaag horen we meer.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:38 schreef alors het volgende:
Ja zo flauw altijd van die namen, deze mensen zijn zeer regelmatig op tv, als je ze dan niet kent, dan ligt dat aan jou.
Of verwachten mensen echt dat er nog seizoenen komen met namen als Mathijs van Nieuwkerk, Linda de Mol, Joop van den Ende, Rafael van der Vaart, Yolanthe, Albert Verlinde, Andries Knevel en Sascha de Boer?!!!
Precies. Joep van Deudekom wordt hier neergezet als een meneer die een columnpje heeft bij Giel Beelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:38 schreef alors het volgende:
Ja zo flauw altijd van die namen, deze mensen zijn zeer regelmatig op tv, als je ze dan niet kent, dan ligt dat aan jou.
Of verwachten mensen echt dat er nog seizoenen komen met namen als Mathijs van Nieuwkerk, Linda de Mol, Joop van den Ende, Rafael van der Vaart, Yolanthe, Albert Verlinde, Andries Knevel en Sascha de Boer?!!!
Eigenlijk wel ja. En als die mensen niet voorradig zijn, moeten ze gewoon ON-ers nemen. Ik begrijp niet waarom het perse "bekende NL-ers" moeten zijn, Zeker niet als "echt" beroemde mensen niet willen/kunnen deelnemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:38 schreef alors het volgende:
Ik kan me juist geen reden bedenken waarom het "echt" beroemde mensen moeten zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:46 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. En als die mensen niet voorradig zijn, moeten ze gewoon ON-ers nemen. Ik begrijp niet waarom het perse "bekende NL-ers" moeten zijn, Zeker niet als "echt" beroemde mensen niet willen/kunnen deelnemen.
Er zal wel een reden voor zijn ofzo, maar ik kan er geen bedenken.
En ik kan ook geen reden bedenken waarom het met ON'ers leuker zou zijn. Maar daar sta ik geloof ik redelijk alleen in. Vind het prima met BN'ers.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan me juist geen reden bedenken waarom het "echt" beroemde mensen moeten zijn.
Dat werd alleen door mij gedaan hoor haha. Maar daar ken ik hem van.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Joep van Deudekom wordt hier neergezet als een meneer die een columnpje heeft bij Giel Beelen.
Wat wel zo is, is dan ON'ers dat geld echt nodig hebben en het spel waarschijnlijk beter spelen. BN'ers zijn soms wel heel laconiek met het geld, waarschijnlijk omdat ze het lang zo hard niet nodig hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En ik kan ook geen reden bedenken waarom het met ON'ers leuker zou zijn. Maar daar sta ik geloof ik redelijk alleen in. Vind het prima met BN'ers.
Nou ja, dat deed je toch hierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat werd alleen door mij gedaan hoor haha. Maar daar ken ik hem van.
Zal ook wel komen doordat ik niet zo heel veel tv meer kijk, dat ik een aantal namen mis.
Omdat ON'ers eerder voor het geld zullen gaan, en de kans op nepmollen dan afneemt. En dat komt het programma wel ten goede.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En ik kan ook geen reden bedenken waarom het met ON'ers leuker zou zijn. Maar daar sta ik geloof ik redelijk alleen in. Vind het prima met BN'ers.
Onzin. Jij vindt het OBN'ers, terwijl het merendeel echt wel bekend isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ON'ers eerder voor het geld zullen gaan, en de kans op nepmollen dan afneemt. En dat komt het programma wel ten goede.
En ik ken nu dus 1 naam, die van Jelka van Houten. De rest zijn volslagen onbekenden voor mij. Ze willen per se BN'ers hebben nu, maar gebruiken dan eigenlijk vooral OBN'ers. Als je dan toch de minder bekende mensen kiest, kies dan gewoon helemaal voor onbekenden. Genoeg mensen die zich daarvoor wel willen aanmelden, lijkt me.
Bekend in beperkte kring dan volgens mij. Ieder jaar is er volgens mij toch wel een meerderheid hier die meer dan de helft van de kandidaten niet kentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onzin. Jij vindt het OBN'ers, terwijl het merendeel echt wel bekend is.
Die discussies zijn nooit voorbij. En als ze al voorbij zijn, dan begint iemand die nog niet heeft meegedaan wel weer een nieuwe discussiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:55 schreef Guanabana het volgende:
Nou, ik denk dat hier weer terugkom als de ON'er/BN'er en de 'ik ken niemand' discussies voorbij zijn
Sorry hoor, maar een Joep van Deudekom is gewoon domweg een bekende Nederlander. Dat jij hem niet kent, ligt echt meer aan jou dan aan zijn bekendheid.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bekend in beperkte kring dan volgens mij. Ieder jaar is er volgens mij toch wel een meerderheid hier die meer dan de helft van de kandidaten niet kent.
Aan de andere kant is het productietechnisch gezien gewoon veel beter om met mensen te werken die gewend zijn met camera's te werken. Plus dat je de mensen al enigszins 'kent'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef franklop het volgende:
Maar zit wel kern van waarheid in dat ON'ers wel eerder voor het geld zouden gaan, dan (O)BN'ers. Zou ze het toch graag weer willen zien proberen zonder BN'ers (al kan je met ook wel leuke seizoenen hebben).
Precies, die weten met camera's om te gaan en zijn een stuk opener.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het productietechnisch gezien gewoon veel beter om met mensen te werken die gewend zijn met camera's te werken. Plus dat je de mensen al enigszins 'kent'.
O, dat kan hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een Joep van Deudekom is gewoon domweg een bekende Nederlander. Dat jij hem niet kent, ligt echt meer aan jou dan aan zijn bekendheid.
Dat elkaar onderuit halen is inmiddels als onderdeel van het spel. Onbekende mensen spelen het waarschijnlijk precies hetzelfde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:58 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond de seizoenen met ON-ers gewoon veel leuker. Ik mis dat echt, onbevangen mensen die voor het spel gaan, en niet alleen maar om elkaar onderuit te halen.
Ik twijfel nog. Heb het idee dat Zarayda donkerder is.quote:
Geen idee. Dat lijstje wat ik eerder poste is nog niet bevestigd dus het kan voorlopig nog iedereen zijn met donker haar en krullen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wie zou het dan moeten zijn?
Vet!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:28 schreef ohnikua het volgende:
Voor onbekende Nederlanders (tussen de 18-30) die zelf eens mee willen maken hoe het is om 'een soort van Wie is de Mol' mee te maken (en dan niet zo'n bedrijfsuitje van een dag, maar een reis van anderhalve week), kan ik van harte De Saboteur aanraden. Zie www.ucdean.nl. Ik heb hier afgelopen zomer aan meegedaan en het is werkelijk briljant, 'alles wat je op tv meemaakt en nooit kan begrijpen maak je daar echt mee'! (het is een non-profit reis die vooral heel leuk is, dit is dan ook niet als spam/reclame bedoelt en hopelijk wordt het zo ook niet opgevat).
Yolanthe?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen idee. Dat lijstje wat ik eerder poste is nog niet bevestigd dus het kan voorlopig nog iedereen zijn met donker haar en krullen.
Veel zwemopdrachten dan graag.quote:
Was ook zomaar een opmerking in t wilde wegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:13 schreef alors het volgende:
Yolanthe was begin juni gewoon in Oekraïne/Polen voor het EK.
Die met dat Mol kaartje voor haar gezicht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:18 schreef alors het volgende:
Ik zie trouwens ook niet op wie jullie doelen, iemand met dat blauw draait zijn/haar hoofd weg, maar dat gewaad is exact hetzelfde als die andere 'zusters' die vooraan staan. Lijkt me dus eerder gewoon iemand van hen die twee meter verderop staat.
We hebben het over dit filmpje toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die met dat Mol kaartje voor haar gezicht.
Nieuw filmpjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef alors het volgende:
[..]
We hebben het over dit filmpje toch?
Ik zie het écht niet...
Ah kijk, dat verandert de zaakquote:
Zarayda is verschrikkelijk. Hopelijk ligt ze er meteen uit (als ze al meedoet).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zarayda zou ik trouwens echt vervelend vinden. Wat een naar mens is dat.
Ik ken haar nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die kop zegt me net zo weinig als haar naam. Die twee rechtse ken ik dan weer wel... die mogen ook wel meedoen en er tot het eind in blijvenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef alors het volgende:
Zarayda is een makkelijkere naam dan Hadewych wmb. Plaatje ook maar trouwens voor iedereen die denkt dat ze haar niet kennen, geloof ik namelijk niet.
[ afbeelding ]
links
Hoe kun je Zarayda niet kennen maar Nicolette wel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kop zegt me net zo weinig als haar naam. Die twee rechtse ken ik dan weer wel... die mogen ook wel meedoen en er tot het eind in blijven![]()
.
Omdat ik Nicolette wel eens op tv heb gezien, misschien? Die deed toch ook een reisprogramma?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe kun je Zarayda niet kennen maar Nicolette wel?Plus omdat ze toevallig onbekend is voor jou blijft het gewoon een mens en heeft ze een "hoofd".
Wie is Zarayda?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
ik ken Zarayda ook niet hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef alors het volgende:
Zarayda is een makkelijkere naam dan Hadewych wmb. Plaatje ook maar trouwens voor iedereen die denkt dat ze haar niet kennen, geloof ik namelijk niet.
afbeelding ]
links
Pssttttquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef alors het volgende:
Neger alsjeblieft, even naar boven scrollen.
Ze moeten maar net een programma presenteren dat je kijkt, he.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef alors het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen Geraldine wel kennen en Zarayda niet. Zarayda presenteert al veel langer.
Dat jij naar zulke programma's kijkt waar de dames te zien zijn! Wil niet zeggen dat ik er naar kijktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef alors het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen Geraldine wel kennen en Zarayda niet. Zarayda presenteert al veel langer.
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 19:45:41Ik – de Mol van seizoen 12 - weet wie de kandidaten zijn van seizoen 13. Vanaf 21:20 uur meer! #widm reageer retweet
komt t op site?quote:
Zou mij niet verbazen als ze morgen nog wat doen om die spanningsboog vast te houden ivm Televizier.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel een beetje karig, zou er nog meer bekend worden gemaakt vandaag?
Daniël Boissevain (Amsterdam, 29 juni 1969) is een Nederlands toneel-, televisie- en filmacteur en zanger. Hij is vooral bekend van tv-hoofdrollen in All Stars, Meiden van De Wit en Gooische Vrouwen.quote:
Ja, in de loop naar de Televieruitzending allemaal -2. Die laatste twee worden bekend tijdens de Televiershow.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel een beetje karig, zou er nog meer bekend worden gemaakt vandaag?
Ja ok. Maar vandaag duurt nog maar 2,5 uur. Dus morgen wellicht nog een deel/de andere 7?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, in de loop naar de Televieruitzending allemaal -2. Die laatste twee worden bekend tijdens de Televiershow.
Allemaal series die ik niet heb gezien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef alors het volgende:
1993 - Angie - Alex, Angies oudere broer
1996 - De Zeemeerman - Tony Pellicano
1997 - All Stars - Johnny
1997 - Kees & Co - Motorrijder (1997-1998)
1998 - Baantjer: De Cock en de XTC-moord - Harold Kramer
1999 - All Stars - De serie - Johnny (1999)
1999 - Westenwind - Victor Wijndels (1999)
2000 - Lek - Wout
2001 - Luifel & Luifel: Formule 1 - Chris Luifel
2001 - Ochtendzwemmers - Bing
2002 - Bella Bettien - Beto
2002 - Meiden van De Wit - Daan van Doolen (2002-2005)
2005 - Gooische Vrouwen (tv-serie) - Tom Blaauw (2005-2009)
2006 - Wild Romance - Herman Brood
2009 - Suzanne en de mannen - Freek (2009)
2009 - Floor Faber - Menno (2009)
2009 - Flikken Maastricht, aflevering Eeuwige trouw, 2009 - Willem Geesink
2010 - Gooische Frieten - zichzelf (2010)
2011 - Mijn vader is een detective: De wet van 3 - oom Chris
2011 - Gooische Vrouwen (film) - Tom Blaauw
2011 - All Stars 2: Old Stars - Johnny
Ik kan je Lek en All Stars toch zeer aanbevelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef remcoP het volgende:
[..]
Allemaal series die ik niet heb gezien.
All stars heb ik af en toe wel eens een flits van gezien, maar niet echt gevolgd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan je Lek en All Stars toch zeer aanbevelen.
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 21:36:36Nog een kandidaat weten? #widm reageer retweet
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 21:39:59Om 21:45 uur meer nieuws. #widm reageer retweet
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 21:39:59Om 21:45 uur meer nieuws. #widm reageer retweet
Paulien Cornelisse dus. http://nl.wikipedia.org/wiki/Paulien_Cornelissetwitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 21:45:00Taal is zeg maar echt haar ding. En dan nog iets, ze is kandidaat in Wie is de Mol 2013. #widm reageer retweet
VET! Ik vind haar zoooo tofquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Pauline Cornelisse kandidaat nummertje 2.
Da's tof. Ik zie haar ver komenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Hey, die ken ik... ik heb haar taalboekjes gelezenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Een BN'er voor DaMart erbij!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, die ken ik... ik heb haar taalboekjes gelezen.
Als Jelka Van Houten ook inderdaad meedoet, zijn dat er dan al 2 van de 10quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een BN'er voor DaMart erbij!
Ze werd ook zo bekend gemaakt:
Taal is zeg maar echt haar ding. En dan nog iets, ze is kandidaat in Wie is de Mol 2013. #widm
Dat is Janine Abbring.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef roos85 het volgende:
Jojanneke was toch ook een kandidaat?
zij viel toch uit door een ongeval?
Nummer 1 eigenlijk, want zij was als eerste bekendquote:
En ook de enige van wie we zeker weten dat ze de mol niet isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nummer 1 eigenlijk, want zij was als eerste bekend
Is iig al één minderquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ook de enige van wie we zeker weten dat ze de mol niet is.
Nou, ik ken der denk ik niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Yesse het volgende:
Oh my, Paulien Cornelisse is gewoon een "Bekende Nederlander"
Bij haar naam denk ik aan deze boeken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Yesse het volgende:
Oh my, Paulien Cornelisse is gewoon een "Bekende Nederlander"
Oh shit. Dat mens is nog erger dan Soundos en Hannah bij elkaar. Hopelijk valt ze in aflevering 1 af.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
Paulien Cornelisse dus. http://nl.wikipedia.org/wiki/Paulien_Cornelissetwitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 21:45:00Taal is zeg maar echt haar ding. En dan nog iets, ze is kandidaat in Wie is de Mol 2013. #widm reageer retweet
Soundos hatenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef JochemP het volgende:
[..]
Oh shit. Dat mens is nog erger dan Soundos en Hannah bij elkaar. Hopelijk valt ze in aflevering 1 af.
Ik krijg nog de kriebels van dat mens... PIETERRRRRRR-JAN!quote:
Niet haten op Soundosquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef JochemP het volgende:
[..]
Oh shit. Dat mens is nog erger dan Soundos en Hannah bij elkaar. Hopelijk valt ze in aflevering 1 af.
twitter:
Oi! Soundous is tof!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef JochemP het volgende:
[..]
Dit. Gelukkig heb ik der na WIDM niet meer op tv gezien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik krijg nog de kriebels van dat mens... PIETERRRRRRR-JAN!
Die boeken zijn best aardig, maar voor een programma als Widm vind ik haar denk ik niet zo leuk... Maar wie weet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oi! Soundous is tof!![]()
Ik vond beide boeken van die Paulien ook leuk, dus kom maar door!
Wat een slecht artikel trouwens.quote:Daniël Boissevain en Paulien Cornelisse in Wie is de Mol?
De Avro heeft de eerste twee namen bekend gemaakt van de kandidaten die meedoen aan het dertiende seizoen van Wie is de Mol?. Het zijn acteur Daniël Boissevain en auteur Paulien Cornelisse.
Metro mag morgen nog drie nieuwe namen bekend maken. De laatste twee kandidaten worden vrijdagavond bekend gemaakt tijdens het Televizier-Ring Gala.
Pak morgen dus Dagblad Metro of hou vanacht deze site heel goed in de gaten.
Ja, maar die mag Metro niet bekend maken en zijn dus niet interessant. Ofzo. Inderdaad een belachelijk slecht artikelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn god, dat zou wel heel knullig van Metro zijn.
[..]
Wat een slecht artikel trouwens.
Janine, Daniël en Paulien zijn de eerste drie kandidaten die bekend zijn gemaakt. Morgen maakt Metro er nog drie bekend en vrijdag worden er nog twee bekend gemaakt. Dan kom ik op een totaal van acht kandidaten. Dan mis ik er nog altijd twee.
of zit ik nou te slapen?
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 22:53:00Schakel nu naar Nederland 1 en ontmoet kandidaat nummer 4. #widm reageer retweet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tania_Krossquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef megamandy het volgende:
Toevallig had ik net Nederland 1 opstaan![]()
Is zei niet een opera zangeres ofzoiets?
Ze is volgens mij vaker te zien bij DWDD, zou niet weten waar ik haar anders van ken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Die moest ik even googelen. Ken haar wel van gezicht, da's gek.
Patty Brard?twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 23:00:00Shownieuws weet ook meer. #widm reageer retweet
Moet ik nu serieus naar Shownieuws gaan kijken?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef themole het volgende:
Patty Brard?twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 23:00:00Shownieuws weet ook meer. #widm reageer retweet
Idd, ik hou van WIDM, maar dit gaat me toch echt te ver.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet ik nu serieus naar Shownieuws gaan kijken?
Commerciële TV, dus ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef ChatGirl het volgende:
Wedden dat het zometeen, na de reclame als laatste item komt?
Ik ga lekker P&W kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet ik nu serieus naar Shownieuws gaan kijken?
quote:
Ok, ik offer me wel op om naar Shownieuws te kijkenquote:
Mooi man, laat ik dit topic even aanstaan. Niets mis mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ok, ik offer me wel op om naar Shownieuws te kijken
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ok, ik offer me wel op om naar Shownieuws te kijken
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 23:15:02Om middernacht ben ik bij je terug. #widm reageer retweet
Fout is inmiddels aangepast.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef themole het volgende:
Weet Metro meer?
http://www.metronieuws.nl(...)rZljq!U9w7Q5YZXOwcA/
Tim Haars zou ook meedoen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef themole het volgende:
De nieuwe Mol is dus een dikke troll.
Yupquote:
Dafuq?twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 18-10-2012 om 00:01:01Drie eisen aan een nieuwe Molkandidaat:1)Makkelijk praten2)Er op z’n minst een snars van begrijpen3)De wens tot een happy end te komen #widm reageer retweet
daarna dan hè?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:59 schreef alors het volgende:
Op Ned1 niets in het reclameblok voor het 0.00 uur journaal
Aziatisch persoon die in een massagesalon heeft gewerkt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:01 schreef themole het volgende:
Dafuq?twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 18-10-2012 om 00:01:01Drie eisen aan een nieuwe Molkandidaat:1)Makkelijk praten2)Er op z’n minst een snars van begrijpen3)De wens tot een happy end te komen #widm reageer retweet
Dus niet weer Dioquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:01 schreef themole het volgende:
Lijkt me helder.quote:Vanaf april staat ze in de theaters met de try outs van haar nieuwe programma Happy End waarmee ze in november 2012 in première gaat.
Ohja dan is 1 en 1 wel 2quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:05 schreef themole het volgende:
http://www.carolienborgers.nl/
[..]
Lijkt me helder.
superquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:05 schreef themole het volgende:
http://www.carolienborgers.nl/
[..]
Lijkt me helder.
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 18-10-2012 om 00:10:00Ik vrees dat het een latertje voor jullie wordt. 1:00 uur, Ned 1. #widm reageer retweet
Ja, mooi kut. Ik lees het morgen wel dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:10 schreef alors het volgende:
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 18-10-2012 om 00:10:00Ik vrees dat het een latertje voor jullie wordt. 1:00 uur, Ned 1. #widm reageer retweet
Misschien doet Jeroen Pauw mee?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef megamandy het volgende:
Nou ik weet niet of ik het misschien gemist heb of wat dan ook, maar net was gewoon de herhaling van P&W op Ned.1
Wat? Wat? Wat?quote:
Hebben ze de tijd veranderd.twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 18-10-2012 om 01:05:01En over een klein half uur is het tijd voor een man. Nederland 1. #widm reageer retweet
Nee ze hadden net die man in de rolstoel in beeldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Misschien doet Jeroen Pauw mee?Ik bedoel, niet is wat het lijkt!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef megamandy het volgende:
Ooh de sukkelsHebben ze de tijd veranderd.twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 18-10-2012 om 01:05:01En over een klein half uur is het tijd voor een man. Nederland 1. #widm reageer retweet
[..]
Nee ze hadden net die man in de rolstoel in beeldDus dat leek mij best onlogisch
Whaha, wie weet!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef megamandy het volgende:
Zarayda!
Is trouwens toch geen man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |