Oh shit. Dat mens is nog erger dan Soundos en Hannah bij elkaar. Hopelijk valt ze in aflevering 1 af.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
Paulien Cornelisse dus. http://nl.wikipedia.org/wiki/Paulien_Cornelissetwitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 21:45:00Taal is zeg maar echt haar ding. En dan nog iets, ze is kandidaat in Wie is de Mol 2013. #widm reageer retweet
Soundos hatenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef JochemP het volgende:
[..]
Oh shit. Dat mens is nog erger dan Soundos en Hannah bij elkaar. Hopelijk valt ze in aflevering 1 af.
Ik krijg nog de kriebels van dat mens... PIETERRRRRRR-JAN!quote:
Niet haten op Soundosquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef JochemP het volgende:
[..]
Oh shit. Dat mens is nog erger dan Soundos en Hannah bij elkaar. Hopelijk valt ze in aflevering 1 af.
twitter:
Oi! Soundous is tof!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef JochemP het volgende:
[..]
Dit. Gelukkig heb ik der na WIDM niet meer op tv gezien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik krijg nog de kriebels van dat mens... PIETERRRRRRR-JAN!
Die boeken zijn best aardig, maar voor een programma als Widm vind ik haar denk ik niet zo leuk... Maar wie weet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oi! Soundous is tof!![]()
Ik vond beide boeken van die Paulien ook leuk, dus kom maar door!
Wat een slecht artikel trouwens.quote:Daniël Boissevain en Paulien Cornelisse in Wie is de Mol?
De Avro heeft de eerste twee namen bekend gemaakt van de kandidaten die meedoen aan het dertiende seizoen van Wie is de Mol?. Het zijn acteur Daniël Boissevain en auteur Paulien Cornelisse.
Metro mag morgen nog drie nieuwe namen bekend maken. De laatste twee kandidaten worden vrijdagavond bekend gemaakt tijdens het Televizier-Ring Gala.
Pak morgen dus Dagblad Metro of hou vanacht deze site heel goed in de gaten.
Ja, maar die mag Metro niet bekend maken en zijn dus niet interessant. Ofzo. Inderdaad een belachelijk slecht artikelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn god, dat zou wel heel knullig van Metro zijn.
[..]
Wat een slecht artikel trouwens.
Janine, Daniël en Paulien zijn de eerste drie kandidaten die bekend zijn gemaakt. Morgen maakt Metro er nog drie bekend en vrijdag worden er nog twee bekend gemaakt. Dan kom ik op een totaal van acht kandidaten. Dan mis ik er nog altijd twee.
of zit ik nou te slapen?
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 22:53:00Schakel nu naar Nederland 1 en ontmoet kandidaat nummer 4. #widm reageer retweet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tania_Krossquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef megamandy het volgende:
Toevallig had ik net Nederland 1 opstaan![]()
Is zei niet een opera zangeres ofzoiets?
Ze is volgens mij vaker te zien bij DWDD, zou niet weten waar ik haar anders van ken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Die moest ik even googelen. Ken haar wel van gezicht, da's gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |