NEE NEE NEE, niet weer dit!quote:

Haha, dat zegt in dit geval meer over jou dan over de namen hoor.quote:

Een seizoen met alleen maar onbekende Nederlanders dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Via de andere bekende fora en paar namen tegengekomen waarvan het aannemelijk is dat ze kandidaat zullen zijn; Zaradya Groenhart, Carolien Borgers, Tim Haars, Joep van Deudekom, Daniel Boissevain en Jelka van Houten. En natuurlijk Janine Abbring. Benieuwd wat er van klopt. Vandaag horen we meer.

quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:38 schreef alors het volgende:
Ja zo flauw altijd van die namen, deze mensen zijn zeer regelmatig op tv, als je ze dan niet kent, dan ligt dat aan jou.
Of verwachten mensen echt dat er nog seizoenen komen met namen als Mathijs van Nieuwkerk, Linda de Mol, Joop van den Ende, Rafael van der Vaart, Yolanthe, Albert Verlinde, Andries Knevel en Sascha de Boer?!!!

Precies. Joep van Deudekom wordt hier neergezet als een meneer die een columnpje heeft bij Giel Beelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:38 schreef alors het volgende:
Ja zo flauw altijd van die namen, deze mensen zijn zeer regelmatig op tv, als je ze dan niet kent, dan ligt dat aan jou.
Of verwachten mensen echt dat er nog seizoenen komen met namen als Mathijs van Nieuwkerk, Linda de Mol, Joop van den Ende, Rafael van der Vaart, Yolanthe, Albert Verlinde, Andries Knevel en Sascha de Boer?!!!

Eigenlijk wel ja. En als die mensen niet voorradig zijn, moeten ze gewoon ON-ers nemen. Ik begrijp niet waarom het perse "bekende NL-ers" moeten zijn, Zeker niet als "echt" beroemde mensen niet willen/kunnen deelnemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:38 schreef alors het volgende:

Ik kan me juist geen reden bedenken waarom het "echt" beroemde mensen moeten zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:46 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. En als die mensen niet voorradig zijn, moeten ze gewoon ON-ers nemen. Ik begrijp niet waarom het perse "bekende NL-ers" moeten zijn, Zeker niet als "echt" beroemde mensen niet willen/kunnen deelnemen.
Er zal wel een reden voor zijn ofzo, maar ik kan er geen bedenken.

En ik kan ook geen reden bedenken waarom het met ON'ers leuker zou zijn. Maar daar sta ik geloof ik redelijk alleen in. Vind het prima met BN'ers.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan me juist geen reden bedenken waarom het "echt" beroemde mensen moeten zijn.

Dat werd alleen door mij gedaan hoor haha. Maar daar ken ik hem van.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Joep van Deudekom wordt hier neergezet als een meneer die een columnpje heeft bij Giel Beelen.

Wat wel zo is, is dan ON'ers dat geld echt nodig hebben en het spel waarschijnlijk beter spelen. BN'ers zijn soms wel heel laconiek met het geld, waarschijnlijk omdat ze het lang zo hard niet nodig hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En ik kan ook geen reden bedenken waarom het met ON'ers leuker zou zijn. Maar daar sta ik geloof ik redelijk alleen in. Vind het prima met BN'ers.

Nou ja, dat deed je toch hierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat werd alleen door mij gedaan hoor haha. Maar daar ken ik hem van.
Zal ook wel komen doordat ik niet zo heel veel tv meer kijk, dat ik een aantal namen mis.

Omdat ON'ers eerder voor het geld zullen gaan, en de kans op nepmollen dan afneemt. En dat komt het programma wel ten goede.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En ik kan ook geen reden bedenken waarom het met ON'ers leuker zou zijn. Maar daar sta ik geloof ik redelijk alleen in. Vind het prima met BN'ers.

Onzin. Jij vindt het OBN'ers, terwijl het merendeel echt wel bekend isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ON'ers eerder voor het geld zullen gaan, en de kans op nepmollen dan afneemt. En dat komt het programma wel ten goede.
En ik ken nu dus 1 naam, die van Jelka van Houten. De rest zijn volslagen onbekenden voor mij. Ze willen per se BN'ers hebben nu, maar gebruiken dan eigenlijk vooral OBN'ers. Als je dan toch de minder bekende mensen kiest, kies dan gewoon helemaal voor onbekenden. Genoeg mensen die zich daarvoor wel willen aanmelden, lijkt me.

Bekend in beperkte kring dan volgens mij. Ieder jaar is er volgens mij toch wel een meerderheid hier die meer dan de helft van de kandidaten niet kentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onzin. Jij vindt het OBN'ers, terwijl het merendeel echt wel bekend is.

Die discussies zijn nooit voorbij. En als ze al voorbij zijn, dan begint iemand die nog niet heeft meegedaan wel weer een nieuwe discussiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:55 schreef Guanabana het volgende:
Nou, ik denk dat hier weer terugkom als de ON'er/BN'er en de 'ik ken niemand' discussies voorbij zijn

Sorry hoor, maar een Joep van Deudekom is gewoon domweg een bekende Nederlander. Dat jij hem niet kent, ligt echt meer aan jou dan aan zijn bekendheid.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bekend in beperkte kring dan volgens mij. Ieder jaar is er volgens mij toch wel een meerderheid hier die meer dan de helft van de kandidaten niet kent.

Aan de andere kant is het productietechnisch gezien gewoon veel beter om met mensen te werken die gewend zijn met camera's te werken. Plus dat je de mensen al enigszins 'kent'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef franklop het volgende:
Maar zit wel kern van waarheid in dat ON'ers wel eerder voor het geld zouden gaan, dan (O)BN'ers. Zou ze het toch graag weer willen zien proberen zonder BN'ers (al kan je met ook wel leuke seizoenen hebben).

Precies, die weten met camera's om te gaan en zijn een stuk opener.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het productietechnisch gezien gewoon veel beter om met mensen te werken die gewend zijn met camera's te werken. Plus dat je de mensen al enigszins 'kent'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |