Ik zat er ook al aan te denken. Of Jeroen is kandidaat ipv Gerard en dat de betrouwbare bron van Beaudelaire die heeft aangezien voor Gerardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeroen Nieuwenhuize was in de studio ipv Gerard.
Dat kan natuurlijk ook jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken. Of Jeroen is kandidaat ipv Gerard en dat de betrouwbare bron van Beaudelaire die heeft aangezien voor Gerard.
JAquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk, alles was vooraf opgenomen. Inclusief de live gesprekjes met kandidaten die wat wonnen, het nieuws van de dag, de drie vragen over de actualiteit. Of nog beter, in Zuid-Afrika was er natuurlijk een complete 3FM studio nagebootst!
Haha nee hoor. Iemand dacht ff een gerucht de wereld in te helpen maar vergat dat sommige dingen gewoon te checken zijn.quote:
De moeder van de broer van Art is toch de moeder van Art?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Iemand dacht ff een gerucht de wereld in te helpen maar vergat dat sommige dingen gewoon te checken zijn.
Alhoewel ik in de trailer toch echt de moeder van de broer van Art voorbij zag komen, dus ik weet zeker dat de blessure van Janine Abbring fake is en enkel een grote stunt voor de Televizier-Ring is geweest. Oh, en Gerard Ekdom is de mol.
Dat was dan ook zo bedoeldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De moeder van de broer van Art is toch de moeder van Art?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Subtiel gecensureerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef jcdragon het volgende:
'Nieuwe' trailer met gecensureerde beelden van de kandidaten.
NEE NEE NEE, niet weer dit!quote:
Haha, dat zegt in dit geval meer over jou dan over de namen hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |