O, dat kan hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een Joep van Deudekom is gewoon domweg een bekende Nederlander. Dat jij hem niet kent, ligt echt meer aan jou dan aan zijn bekendheid.
Dat elkaar onderuit halen is inmiddels als onderdeel van het spel. Onbekende mensen spelen het waarschijnlijk precies hetzelfde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:58 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond de seizoenen met ON-ers gewoon veel leuker. Ik mis dat echt, onbevangen mensen die voor het spel gaan, en niet alleen maar om elkaar onderuit te halen.
Ik twijfel nog. Heb het idee dat Zarayda donkerder is.quote:
Geen idee. Dat lijstje wat ik eerder poste is nog niet bevestigd dus het kan voorlopig nog iedereen zijn met donker haar en krullen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wie zou het dan moeten zijn?
Vet!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:28 schreef ohnikua het volgende:
Voor onbekende Nederlanders (tussen de 18-30) die zelf eens mee willen maken hoe het is om 'een soort van Wie is de Mol' mee te maken (en dan niet zo'n bedrijfsuitje van een dag, maar een reis van anderhalve week), kan ik van harte De Saboteur aanraden. Zie www.ucdean.nl. Ik heb hier afgelopen zomer aan meegedaan en het is werkelijk briljant, 'alles wat je op tv meemaakt en nooit kan begrijpen maak je daar echt mee'! (het is een non-profit reis die vooral heel leuk is, dit is dan ook niet als spam/reclame bedoelt en hopelijk wordt het zo ook niet opgevat).
Yolanthe?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen idee. Dat lijstje wat ik eerder poste is nog niet bevestigd dus het kan voorlopig nog iedereen zijn met donker haar en krullen.
Veel zwemopdrachten dan graag.quote:
Was ook zomaar een opmerking in t wilde wegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:13 schreef alors het volgende:
Yolanthe was begin juni gewoon in Oekraïne/Polen voor het EK.
Die met dat Mol kaartje voor haar gezicht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:18 schreef alors het volgende:
Ik zie trouwens ook niet op wie jullie doelen, iemand met dat blauw draait zijn/haar hoofd weg, maar dat gewaad is exact hetzelfde als die andere 'zusters' die vooraan staan. Lijkt me dus eerder gewoon iemand van hen die twee meter verderop staat.
We hebben het over dit filmpje toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die met dat Mol kaartje voor haar gezicht.
Nieuw filmpjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef alors het volgende:
[..]
We hebben het over dit filmpje toch?
Ik zie het écht niet...
Ah kijk, dat verandert de zaakquote:
Zarayda is verschrikkelijk. Hopelijk ligt ze er meteen uit (als ze al meedoet).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zarayda zou ik trouwens echt vervelend vinden. Wat een naar mens is dat.
Ik ken haar nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zarayda zou ik trouwens echt vervelend vinden. Wat een naar mens is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |