Twitter van de Molquote:Ongeluk tijdens opnames Wie is de Mol?
Tijdens de opnames van het dertiende seizoen van het Avro-programma Wie is de Mol? heeft een kandidaat een ongeluk gehad tijdens een opdracht. Janine Abbring, één van de tien kandidaten, sprong tijdens een opdracht in het water, kwam verkeerd terecht en verbrijzelde daarbij een rugwervel.
Ze is ter plekke door medici behandeld en vervolgens overgebracht naar een plaatselijke ziekenhuis. Op dit moment is ze in afwachting van een operatie. Haar familie is inmiddels bij haar in het ziekenhuis. Dat heeft de Avro vandaag bekendgemaakt. Janine is vooral bekend als Jakhals bij De Wereld Draait Door en sinds 2011 presenteert ze Vroege Vogels.
Het nieuwe seizoen begint hoogstwaarschijnlijk 3 januari 2013. De overige deelnemers worden waarschijnlijk in het najaar bekendgemaakt.
Blijkbaar is ze bekendquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:44 schreef DaMart het volgende:
Wie?.
Ze gaan weer verder met onbekende Nederlanders dus.
Zou wel logisch zijn als de avro dit seizoen dicht bij huis houdt in verband met de crisis.quote:Op donderdag 14 juni 2012 05:14 schreef TLC het volgende:
Naar nieuws, hopelijk herstelt ze snel !
Waar vinden eigenlijk de opnames plaats ?
edit ; ze schijnt in een ziekenhuis in Bordeaux te liggen, dus WIDM is in Frankrijk dit jaar ?
'20 personen vinden dit leuk'quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.facebook.com/widmnl/posts/428073907223056
Waarom censureer je hun achternaam ? die mensen kiezen daar toch zelf voor om met voor-en achternaam op internet te staan en hun mening bekend te maken ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:32 schreef jcdragon het volgende:
Sommige mensen zitten wel heel erg in het spel.![]()
[ afbeelding ]
Ik wilde alleen aangeven dat er mensen zijn, die alleen aan het spel denken en niet aan de mensen in het spel. Ik twijfelde ook of ik niet een zwart blokje bij de ogen moest doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom censureer je hun achternaam ? die mensen kiezen daar toch zelf voor om met voor-en achternaam op internet te staan en hun mening bekend te maken ?
Maar dat is toch een hele andere situatie? Toen Fréderique overleed waren alle afleveringen al opgenomen. In dit geval is er een ongeval tijdens de opnames...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef Syth86 het volgende:
Hoi! Is het wel echt waar?
Niet dat ik zo'n ramptoerist ben maar het is niet heel handig om dit naar buiten te brengen, niet van de Avro zelf of een andere bron. Iedere kijker aast in januari op het ongeluk/vertrek van Janine. Een deel van de waarheid is dus al onthuld. Benieuwd hoe ze dit oplossen.
Ze hebben al eens eerder iets verzonnen voor uitzending van het seizoen omdat Fréderique Huydts voortijdig overleed aan kanker. Mooi eerbetoon werd het doen omdat er toestemming voor uitzending werd gegeven.
Ze zeiden bij Boulevard dat het drie maanden kan duren..Dat vertelde de woord voerster van de AVRO!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:09 schreef Gitank2 het volgende:
Verbrijzeld ruggewervel, al een geluk dat ze er nog is..
Hopelijk herstelt ze daar goed van.
Ja hoe heftig ook is ...ze zeiden van de avro dat ze gewoon door gaan met opname's van widmquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:43 schreef ejiraM het volgende:
![]()
Bah! Zou ze er nu gewoon uitliggen en zou de rest van de groep wel doorgaan?Tuurlijk, er zijn wel eens mensen vrijwillig uitgegaan wegens ziekte, maar dit is eigenlijk een heel ander kaliber. En inderdaad; wat als zij de mol was?
quote:OPERATIE WIE IS DE MOL? KANDIDAAT JANINE ABBRING VOORSPOEDIG VERLOPEN
De rugoperatie van Janine Abbring is voorspoedig verlopen. Volgens de chirurg zijn er tijdens de operatie geen complicaties opgetreden en kan er op termijn volledig herstel worden verwacht.
Janine brak afgelopen week haar rugwervel tijdens haar deelname aan het AVRO-programma Wie is de Mol...? 2013. Bij een sprong in het water kwam zij verkeerd terecht. Na onderzoek bleek een rugwervel op meerdere plaatsen gebroken en enkele banden gescheurd.
Verzoek
Janine en haar familie voelen zich gesteund door alle beterschapwensen. In het belang van Janine en haar herstel wordt aan media en belangstellenden gevraagd om haar voorlopig met rust te laten. Berichten aan haar worden op prijs gesteld via beterschapvoorjanine@gmail.com.
Het is op haar eigen verzoekquote:Op zondag 17 juni 2012 01:24 schreef Ofyles2 het volgende:
The show must go on nevertheless.
Bijzonder respectloos...![]()
twitter:JanineAbbring twitterde op donderdag 21-06-2012 om 08:57:07Hallo wereld, ik leef nog! Al denkt mijn rug daar geloof ik anders over. Ze hebben n rib verwijderd en daar een nieuwe wervel van geknutseld reageer retweet
twitter:JanineAbbring twitterde op donderdag 21-06-2012 om 09:00:50Kan onmogelijk in 140 tekens onder woorden brengen hoeveel steun ik heb gehad aan alle lieve mail, tweets en berichtjes. Echt ongelofelijk. reageer retweet
twitter:JanineAbbring twitterde op donderdag 21-06-2012 om 09:04:49Ook aan alle hondenopvang- aanbieders dank! Loïs zit gelukkig op n boerderij, in hele roedel. Mag hopen dat ze straks nog mee naar huis wil! reageer retweet
Gelukkig gaat het al wat beter met haar. Wat ze tegenwoordig niet met een rib kunnen doen.twitter:JanineAbbring twitterde op donderdag 21-06-2012 om 09:11:38Ik focus me nu op mijn herstel en mag waarschijnlijk pas over week of 3 naar N vliegen. Nogmaals heel erg bedankt voor alle ruggesteun!
reageer retweet
Omdat die mensen hun facebook misschien wel hebben afgeschermd voor NIET vrienden of kennissen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom censureer je hun achternaam ? die mensen kiezen daar toch zelf voor om met voor-en achternaam op internet te staan en hun mening bekend te maken ?
Ah, je was me voorquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:57 schreef BobW het volgende:
Het land is dus bekend als je een beetje oplet
En Mandela is ook niet te missen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef DarkElf het volgende:
Een beetje oplet? Hij zegt het 3x ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |