SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Dude, je bent echt zo slank als een barbie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k heb nu al 3 broeken die niet meer lekker zitten
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude, je bent echt zo slank als een barbie.
Ga een kop thee halen, eet een zak bokkenpootjes leeg en blijf de hele avond lekker zitten want ik wil er niets meer over horen! Fucking perfect figuur!
Ze zaten altijd prima, eet gewoon laatste tijd veel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat je je broeken ook extreem strak koopt..
Ik kan geen thee halen ik mag de keuken niet inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude, je bent echt zo slank als een barbie.
Ga een kop thee halen, eet een zak bokkenpootjes leeg en blijf de hele avond lekker zitten want ik wil er niets meer over horen! Fucking perfect figuur!
Nee niks, je komt nergens uit, je luistert gewoon naar Lotje. Punt. Klaar, Fixed, Slotje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze zaten altijd prima, eet gewoon laatste tijd veel.
Maar we vervelen de rest van de SCik kom er verder wel uit
Okayquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee niks, je komt nergens uit, je luistert gewoon naar Lotje. Punt. Klaar, Fixed, Slotje.
Dat je van 'ons mannen' niets aanneemt is 1 ding maar naar Lotje moet je gewoon luisteren. Dat kind is zelf gezegend met een heerlijk figuur en is alsnog jaloers op jou!
Goedzoquote:
Is ook helemaal prima meissie maar als je al zo moe bent moet je zeker geen energie verspillen door je zorgen te maken omdat je jezelf 'lui' vind. Geniet lekker van die rust en chill ze!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Laat mij maar gewoon ff zeurenIk denk dat ik er een beetje doorheen zit, ben gewoon erg moe, moet alles morgen in huis weer gaan verkassen en dozen uitpakken plus dat mijn hele huis schoongemaakt moet worden enzo, vandaag was een lange werkdag en ik ben moe door dat gezeik van gister .. ik ga oz lekker douchen en op tijd naar bed en morgen is t wel weer goed
Oh men over kippenhok gesproken..quote:
quote:Commandment 11: Thou shall never EVER break up a chickfight!
Commandment 11, amendment I: Thou shall provide a pool filled with moist ground, also referenced as mudd.
Die draaien in dat soort gevallen helemaal door ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh men over kippenhok gesproken..
Ik zat vrijdag in de trein richting Eindhoven met een vriendinnetje, we hadden uitgebreid ontbijt gehaald bij de ah, starbucks drankje erbij en wat tijdschriften om te lezen. Heerlijk rustig totdat er een groep van ongeveer 25 vrouwen binnenkomt met de gemiddelde leeftijd van 35-40 die naar Guus Meeuwis gingen..
Holy shit mijn oren suisde toen ik uit de trein kwam!
Oehquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik wil de ruzie anders best goedmaken met je hoor
Kunnen we onze favoriete hobbys combinerenquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kunnen we onze favoriete hobbys combineren
Schoonmaken en koken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kunnen we onze favoriete hobbys combineren
Oke Poit heeft zojuist zijn punten voor mijn kookkunsten verspeeld.quote:
En er heerst een no guy policy! So suck it!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeps, alleen dan doen lot en ik het naakt als we met zijn 2en zijn
Ach so be it..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En er heerst een no guy policy! So suck it!
oh jawel hoor, ik heb een slecht hart maar zelfs die heeft de bewbs van lot prima overleefdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach so be it..
Een dergelijk beeld kan m'n ouwe hart denk toch niet aan.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ik heb een slecht hart maar zelfs die heeft de bewbs van lot prima overleefd
Oh, nou, in dit geval vind ik het jammer dat ik daar niet bij mag zijn..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ik heb een slecht hart maar zelfs die heeft de bewbs van lot prima overleefd
Noohhquote:
Euh..quote:
WIE WAT WAAR HOE?!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef Rossdale het volgende:
NiceLast.FM player gevonden om toch muziek op mijn GSM te streamen zonder abbo te hebben
Eindelijk iets wat fatsoenlijk werkt, spotify is maar meh en de grooveshark apps werken ook voor geen meter.
Spotify werkt niet lekker?!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef Rossdale het volgende:
NiceLast.FM player gevonden om toch muziek op mijn GSM te streamen zonder abbo te hebben
Eindelijk iets wat fatsoenlijk werkt, spotify is maar meh en de grooveshark apps werken ook voor geen meter.
CoboltFM, staat gewoon op de Marketplace, ofja Google Play is dat nu toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Gratis Spotifyquote:
quote:
quote:
DE LAK IS NOG NIET DROOG!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit doet een buikschuiver over de vloer!
OMG POWERSLIDES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
* Poit doet shirt uit!quote:
* Kn0x doet broek uit!quote:
Lol, ben je zo voor je het weet je balzak kwijtquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
* Kn0x doet broek uit!
FREE WAXJOB!!
...
...
...
...
...
oh wait.
Lol, hoe episch zou dat zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Moet ik nu die lui gaan bellen dat een uur nadat ze weg zijn er al haar en strepen in mijn lak zitten omdat er naakte mannen door mijn huis aan het sliden zijn?
Alsof je dat erg zou vindenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Moet ik nu die lui gaan bellen dat een uur nadat ze weg zijn er al haar en strepen in mijn lak zitten omdat er naakte mannen door mijn huis aan het sliden zijn?
Maar wel naakte mannen in huis gehadquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja want dan moet er weer geschuurd worden en weer gelakt en zit ik weer in de stank
Die heb ik liever in de slaapkamer, daar is de vloer niet gedaanquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar wel naakte mannen in huis gehad
Prima!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die heb ik liever in de slaapkamer, daar is de vloer niet gedaan
* SocialDisorder regelt een Jables-naakt-poster voor Shar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Stond ik vorige keer alquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat valt best nogal mee toch, het is wel duidelijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:43 schreef wc-eend het volgende:
Als ik jullie tekeningen zie in DSF en ik zie dan wat ik maak... schaam me kapot
Kom je er soms wel uit wat ik teken.Rapture vond ik nog best gelukt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Dan is het maar goed dat ik niet mee doequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:43 schreef wc-eend het volgende:
Als ik jullie tekeningen zie in DSF en ik zie dan wat ik maak... schaam me kapot
En shar, laat ze maar spelenwij gaan wel naar de film..
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt net gebeld, ze komen mijn raam niet vervangen vandaag want degene die nieuw binnen is gekomen gister zit ook een barst in
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt net gebeld, ze komen mijn raam niet vervangen vandaag want degene die nieuw binnen is gekomen gister zit ook een barst in
Kunnen die mensen weinig aan doen, tijdens vervoer gebeurd waarschijnlijk. Het maakt mij ook niet zo heel veel uit, het zit niet in de weg, ik kan nu iig verder met mijn huis daar ben ik al blij genoeg meequote:
Dat gebeurd veel ja maar goed niets aan te doen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kunnen die mensen weinig aan doen, tijdens vervoer gebeurd waarschijnlijk. Het maakt mij ook niet zo heel veel uit, het zit niet in de weg, ik kan nu iig verder met mijn huis daar ben ik al blij genoeg mee
Glorious PC Masterracequote:
Neuh daarom, over 8 dagen is de nieuwe al binnen dus dat gaat snelquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat gebeurd veel ja maar goed niets aan te doen!
Tenzij die ook barstquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neuh daarom, over 8 dagen is de nieuwe al binnen dus dat gaat snel
Dan kun je weer op de vensterbank zitten!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neuh daarom, over 8 dagen is de nieuwe al binnen dus dat gaat snel
Dat kan ik sowiesoquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan kun je weer op de vensterbank zitten!
Afwachten dan maarquote:
rood wit blauw geeft wel iets anders.quote:
duim komt niet op de foto .. maar ik heb al een rwb combo gevonden denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef Solique het volgende:
[..]
rood wit blauw geeft wel iets anders.
Of combineer, pink en duim oranje, de andere rood, wit en blauw als de vlag.
Alleen oranje zullen meer dames doen.
Had m al gezienquote:
Ik ben benieuwd, zie de foto's dan wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
duim komt niet op de foto .. maar ik heb al een rwb combo gevonden denk ik
Zal even wat sneller reageren , dan krijg je sneller punten , dus sneller extra kleurtjesquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:26 schreef wc-eend het volgende:
[ afbeelding ]
En Sol, die van Rapture moest ik echt over nadenken maar toen ik hem zag echt geniaal
Ik ben opzich wel goed in het raden maar het tekenen is waardeloos... bijna mag ik kleurtjes kiezen... welke kan ik het beste kopen.... Shaaarrrr
Je tekent wel simpel, maar wel duidelijk genoeg om te kunnen raden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:26 schreef wc-eend het volgende:
En Sol, die van Rapture moest ik echt over nadenken maar toen ik hem zag echt geniaal
Ik ben opzich wel goed in het raden maar het tekenen is waardeloos... bijna mag ik kleurtjes kiezen... welke kan ik het beste kopen.... Shaaarrrr
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat kan ik sowiesohet is een balkon raam!
Jamaar wat als ze dan vragen of ik een zielig stukje wil oplezen en moet huilen enzoquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:05 schreef AQuila360 het volgende:
Shar hou je van acteren? Want een nederlandse productie zoekt nog actrices enzulks!
Ohnee niet meer!
Alleen rollen als harteloze bitch aannemen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar wat als ze dan vragen of ik een zielig stukje wil oplezen en moet huilen enzo
JAMAAR MENEER IK KAN NIET HUILEN!
.... afgekeurd ..
Ja das waarquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen rollen als harteloze bitch aannemen!
Hoef je niet eens te acteren!quote:
Prince - Sexy Motherfuckerquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:59 schreef Poit het volgende:
Heeft iemand een tip? Heb behoefte aan wat harde beukmuziek.
harde beukmuziek. Hoeft niet perse aan mij gerelateerde titel te hebben.quote:
check je spotify dingesquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:07 schreef Poit het volgende:
[..]
harde beukmuziek. Hoeft niet perse aan mij gerelateerde titel te hebben.
couldn't be happierquote:
Wat moet ik checken dan?quote:
Zo ver was ik alquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft hij je een lijst gestuurd?
you're welcome brada!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo ver was ik al
Maar was op FB Thnx SD'tje, begint goed
mogge!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:43 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, ik Ben ook weer wakker. Nadat ik om iets over negenen thuis was van huisarts en apotheek ging ik 'even' op de bank liggen. En toen was het 5 uur later
Jij organiseerde toch zelf een parkpop meet?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:33 schreef wc-eend het volgende:
Wanneer is er weer een meet gepland? Is te lang geleden...
solique zou zijn ouders wegwerken voor een bbq meetquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:33 schreef wc-eend het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:33 schreef wc-eend het volgende:
ohquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
solique zou zijn ouders wegwerken voor een bbq meet
Dat meen ik mij ook nog te herinneren!quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat meen ik mij ook nog te herinneren!
Niet zoveel drinken jongeman!!
Ja.. maar geen slowchatter komt...quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij organiseerde toch zelf een parkpop meet?
Ik wilde wel naar de meet komen, maar toen zag ik dat het parkpop was.quote:
Geeft nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar andere verplichtingen
Niks relaxter dan op een kleedje met vrienden te relaxen met live muziek op de achtergrondquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wilde wel naar de meet komen, maar toen zag ik dat het parkpop was.
Ik vind een bankje met tafel wel relaxter dan een kleedje hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Niks relaxter dan op een kleedje met vrienden te relaxen met live muziek op de achtergrond
Ik kom, maar ik ben dan weer geen fanatieke/regelmatige sc-erquote:
Als je die meeneemt voorzie ik geen probleemquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind een bankje met tafel wel relaxter dan een kleedje hoor
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:46 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik kom, maar ik ben dan weer geen fanatieke/regelmatige sc-er
M'n rug welquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als je die meeneemt voorzie ik geen probleem
op een kleedje in t gras liggenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Niks relaxter dan op een kleedje met vrienden te relaxen met live muziek op de achtergrond
Gemaakt door Remy?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:47 schreef Poit het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-brown-stripes-11545
Mij een beetje slaanquote:
Waarom?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:46 schreef Solique het volgende:
Eten op, ik ben op weg naar Gouda
[..]
Mij een beetje slaan
Lotjequote:
Naar een vriend en dan ergens voetbal kijkenquote:
Ouch...quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Meh, kom net terug van de fysio ... ze zijn gebeld door zorgverzekering, vanaf 1 januari heb k meer dan 50 behandelingen gehad en ze hebben alsnog besloten dat die allemaal niet vergoed worden
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Meh, kom net terug van de fysio ... ze zijn gebeld door zorgverzekering, vanaf 1 januari heb k meer dan 50 behandelingen gehad en ze hebben alsnog besloten dat die allemaal niet vergoed worden
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
fuck he.. Dat kan toch niet...quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:51 schreef Sharana_LV het volgende:
meh als ik kon huilen had k het gedaan![]()
nou wordt het helemaal lastig de werkweek vol te houden als ik niet eens fysio krijg
Ja nou ja, mijn fysio behandelaar is wel heel lief hoor, ze was er heel erg kapot van want ze ziet hoe hard ik het nodig heb en wat ik al kreeg was eigenlijk al te weinig en ze heeft wel dr best gedaan maarja, als het niet vergoed wordt dan kan zij het ook niet veranderenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja nou ja, mijn fysio behandelaar is wel heel lief hoor, ze was er heel erg kapot van want ze ziet hoe hard ik het nodig heb en wat ik al kreeg was eigenlijk al te weinig en ze heeft wel dr best gedaan maarja, als het niet vergoed wordt dan kan zij het ook niet veranderen
Mja stomme mensen iddquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:58 schreef Morgen- het volgende:
vind het zielig voor je Sharstomme mensen daar bij je zorgverzekering
omdat elke ziekte die ik heb omder reuma valt of een vorm-van is en dat wordt niet meer vergoed voor fysio. De fysio heeft begin van t jaar gebeld en toen zou t wel vergoed worden omdat zij aangaven dat ik echt niet zonder kon, en nou opeens is het niet zo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef wc-eend het volgende:
Maar waarom willen ze het niet vergoeden?
Daar zat ik ook al aan te denken, dat je een andere indicatie kunt krijgen dan een reumatische aandoening.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:28 schreef wc-eend het volgende:
Shar, kan de arts geen fysio voorschrijven onder een ander voorwendsel dat op bij jou van toepassing is?
Nee, de fysio weet hoe hard ik het nodig heb en ze hebben gezegd dat ik de behandelingen niet hoef te betalen maar dat het vanaf nu wel zou moeten, ze zijn daar echt heel top verder, ik zag ook echt dat ze er kapot van waren omdat vooral degene die mij behandeld weet hoe slecht mijn lichaam wordt zonderquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh shar dat is klote zeg..
Betekent dit ook dat je alles moet terug betalen of hoeft dat niet?
Mja, en dan ook nog willen dat ik naar de psychiater ga zodat ik geen zelfmoord pleeg want dat doen ontzettend veel mensen met deze ziekte, wat denken ze dat een psychiater kost! Geef mij ipv dat dan maar een fysio sessiequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En dat van wajong en duurder uit zijn is zo waar!
Ik denk dat ze deze maatregel uiteindelijk weer terug zullen draaien omdat het alleen maar meest kosten oplevert! Zo dom dit!
Ik moet het in het ziekenhuis vragen maar denk t nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:28 schreef wc-eend het volgende:
Shar, kan de arts geen fysio voorschrijven onder een ander voorwendsel dat op bij jou van toepassing is?
Dat is wel echt super van ze!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, de fysio weet hoe hard ik het nodig heb en ze hebben gezegd dat ik de behandelingen niet hoef te betalen maar dat het vanaf nu wel zou moeten, ze zijn daar echt heel top verder, ik zag ook echt dat ze er kapot van waren omdat vooral degene die mij behandeld weet hoe slecht mijn lichaam wordt zonder
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat stom dat we zover van elkaar vandaag wonen!
Anders kwam ik wel een keer in de week langs om alles los te maken!
GASTquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:58 schreef Morgen- het volgende:
Ik ook wel!quote:
Ik werk daar ookquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:58 schreef Morgen- het volgende:
(naast AQuila dan
![]()
)
quote:
Awwwquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
rotkatten, ik was er een kwijt .. ik heb een mandje onder t bed gepleurd omdat ze daar nooit in slapen, is hij onder t bed gekropen en ligt hij in dat mandje te tukken
Sharquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
rotkatten, ik was er een kwijt .. ik heb een mandje onder t bed gepleurd omdat ze daar nooit in slapen, is hij onder t bed gekropen en ligt hij in dat mandje te tukken
http://www.kongregate.com/quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:21 schreef Morgen- het volgende:
weet iemand een leuk spelletje op internet? ik heb niks te doen
http://canvasrider.com/tracksquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:21 schreef Morgen- het volgende:
de paardengame van fruitquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:21 schreef Morgen- het volgende:
Duitsland wint van Denemarken, Nederland wint (dik) van Portugal, NL alsnog door.quote:
Wat eigenlijk nog erger is, oranje eruit dus einde alle bier aanbiedingenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Duitsland wint van Denemarken, Nederland wint (dik) van Portugal, NL alsnog door.
Maar eerst maar eens de 2e helft afwachten, hoewel het echt drama-bagger-slecht is.
ik keek net nog en ik zag wat mensen die ze al weg hadden gehaaldquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:05 schreef Reintji het volgende:
![]()
Ben benieuwd hoeveel vlaggetjes er morgen nog hangen.
wel tofquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:45 schreef Fallen het volgende:
Overigens... extreem cool:
http://youarelisteningtolosangeles.com/
Ambient muziek met LAPD-radio chatter... Awesome!!![]()
Vlaggetjes hangen hier nog, en dat zal tot zondag wel zo zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Helaas al vind ik de supporters die nu de vlaggetjes weghalen wel echt heel erg triest.
ze spelen ongeloofelijk slecht, w.m.b. mogen ze echt HEEL erg dik verliezen de volgende partij...quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Helaas al vind ik de supporters die nu de vlaggetjes weghalen wel echt heel erg triest.
Ik ook niet, ik hoop niet dat ze nu eerder met die actie gaan stoppen..quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:06 schreef Reintji het volgende:
Ohja en ik heb mij appie boek nog niet vol
Hij blijft hier nog mooi staanquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:18 schreef Pheno het volgende:
Een stuk minder mensen met hun oranjetag op FOK!. Supporters
Kon je ergens aanvragen dacht ik...quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:24 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoe kwamen die mensen eigenlijk aan die tag?
En môgge!
Yea kon je aanzettenquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:27 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kon je ergens aanvragen dacht ik...
Hier ookquote:
quote:
Dan ben je nog steeds een trieste supporter als je nu al alles weg gaat halen. Dus die mensen zijn alleen fan als het goed gaat? Lekker dan!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ze spelen ongeloofelijk slecht, w.m.b. mogen ze echt HEEL erg dik verliezen de volgende partij...
het is puur geluk dat we nog mee doen, als denemarken had gewonnen tegen portugal hadden we eruit gelegen...
* Solique schenkt koffie in en schuift het de kant van Shar op.quote:
Jaaaaaaaaaa neeed!!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:05 schreef Solique het volgende:
[..]
* Solique schenkt koffie in en schuift het de kant van Shar op.
Heb genoeg hierquote:
Ik heb echt zoooooo slecht geslapen en knallende hoofdpijn nuquote:
Ik werd weer gewekt door de hond midden in de nachtquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb echt zoooooo slecht geslapen en knallende hoofdpijn nuDus ik dacht vanochtend gelijk KOFFFIE!!! Heb ik nog wel een koffie cupje maar niet meer het melk cupje? Hoe kan dat nou weer
![]()
Straks maar nieuwe halen meeeh!
Nee ik zou gelijk aantal moeten hebben, geen idee hoe dit kanquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik werd weer gewekt door de hond midden in de nacht
Hier dus ook verrot geslapen.
Maar hoe kan je nu geen melk cupje hebben?
Die heb je toch met een gelijk aantal met koffie of moet je die los halen
Die vind je later als je nieuwe gehaald hebt gewoon weer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik zou gelijk aantal moeten hebben, geen idee hoe dit kanof die ander moet ergens verstopt liggen, of iemand heeft een foutje gemaakt met een andere smaak ofzeu, noujaaaaaaaaa
Nee hoor, Bertje moet nu wel een andere opstelling maken. Als hij vast blijft houden aan dezelfde opstelling, dan kan hij het schudden in voetbalminnend Nederland.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:18 schreef SocialDisorder het volgende:
Zondag Portugal....
aan de ene kant ben ik bang dat vMarwijk gewoon weer z'n reguliere opstelling neerplempt, aan de andere kant... de Portugezen stellen waarschijnlijk Ronaldo op.
Ach dat komt wel opquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Die vind je later als je nieuwe gehaald hebt gewoon weer.
Dit jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:21 schreef Kn0x het volgende:
Morgen
[..]
Nee hoor, Bertje moet nu wel een andere opstelling maken. Als hij vast blijft houden aan dezelfde opstelling, dan kan hij het schudden in voetbalminnend Nederland.
Natuurlijk welquote:
Hij kon het al schudden na het commentaar na Denemarken en nog niet luisteren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:21 schreef Kn0x het volgende:
Nee hoor, Bertje moet nu wel een andere opstelling maken. Als hij vast blijft houden aan dezelfde opstelling, dan kan hij het schudden in voetbalminnend Nederland.
Zolang hij z'n schoonzoon maar op de bank laat zittenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
[..]
Hij kon het al schudden na het commentaar na Denemarken en nog niet luisteren.
Hopen dat hij dat nu eindelijk eens gaat doen, maar tja blijft Bertje
teletekst supporters noemen ze zoietsquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds een trieste supporter als je nu al alles weg gaat halen. Dus die mensen zijn alleen fan als het goed gaat? Lekker dan!
Daar is het al te laat voorquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:21 schreef Kn0x het volgende:
Morgen
[..]
Goed om te zien dat teksten van Hardstyle nog van hetzelfde niveau zijnquote:I'm a DJ, I'm a chick, I am sucking someone's dick
Daar zal nooit verandering in komen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Goed om te zien dat teksten van Hardstyle nog van hetzelfde niveau zijn
Yep..quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds een trieste supporter als je nu al alles weg gaat halen. Dus die mensen zijn alleen fan als het goed gaat? Lekker dan!
Mooi?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo weer even gekeken hoe de sportschool er van binnen uitziet.
Hopelijk gaat het jou beter af dan het met mij ging met hardlopen. Heb nu het gevoel dat iemand mijn bovenbeenspieren heeft doorgescheurdquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo weer even gekeken hoe de sportschool er van binnen uitziet.
Ze zijn een beetje aan het verbouwen maar ik vind het geen vooruitgangquote:
Oh nee das klote zeg. Hoe veel loop je en hoe vaak in de wek train je?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het jou beter af dan het met mij ging met hardlopen. Heb nu het gevoel dat iemand mijn bovenbeenspieren heeft doorgescheurd
Dat is dan weer minder.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje aan het verbouwen maar ik vind het geen vooruitgang
Alsof ik conditie hebquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind hardlopen zo stom he![]()
![]()
![]()
Maar misschien ook omdat ik de conditie van een kruk heb
ik kwam bij de stemwijzer op SP uit, VVD en PVV als goede tweede en derdequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens de stemwijzer moet ik op de PVV stemmen______
Ik had een halfjaar niet gelopen ofzo (winter, reis) en ik wil weer 2/3 keer per week gaan sporten waarvan meestal 1x sportschool en de rest wil ik hardlopen. Maar blijkbaar gebruik je je bovenbenen veel met hardlopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee das klote zeg. Hoe veel loop je en hoe vaak in de wek train je?
Maar hardlopen moet ik vandaag ook nog
Okay als ik niet mag hardlopen vind ik dat een beter excuus dan dat ik zeg dat ik het niet leuk vindtquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee Shar jij moet ook absoluut niet gaan hardlopen, de druk op je gewrichten is veel te groot!!!
Daarom is het ook niet leuk denk ik. Kun je veel beter gaan zwemmen ofzo!
Ehm waarschijnlijk ben je veel te hard van stapel gelopen. Na een half jaar moet je weer opnieuw opbouwen en kun je niet meteen een half uur achter elkaar lopen. Das heeeel slecht!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik had een halfjaar niet gelopen ofzo (winter, reis) en ik wil weer 2/3 keer per week gaan sporten waarvan meestal 1x sportschool en de rest wil ik hardlopen. Maar blijkbaar gebruik je je bovenbenen veel met hardlopen
Precies!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay als ik niet mag hardlopen vind ik dat een beter excuus dan dat ik zeg dat ik het niet leuk vindt
Veel beter excuusquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay als ik niet mag hardlopen vind ik dat een beter excuus dan dat ik zeg dat ik het niet leuk vindt
Ik dacht ik begin met les 15 van evy, ik was bij 25 ofzo, maar misschien was dat iets te enthousiast. Een halfuur achter elkaar lopen kan ik sowieso niet, maar stukjes van 4-7 minuten met twee minuten wandelen ertussen leek me niet onredelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ehm waarschijnlijk ben je veel te hard van stapel gelopen. Na een half jaar moet je weer opnieuw opbouwen en kun je niet meteen een half uur achter elkaar lopen. Das heeeel slecht!
Ik doe niet aan hardlopen omdat het niet van Lotje magquote:
Ik vind zwemmen ook niet leukquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar snap ook best dat niet iedereen hardlopen leuk vindt!
Moet je maar net liggen, ik vind zwemmen bijvoorbeeld geen klap aan.
Nee dat begrijp ik volledigquote:
Sommige wel!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn de zustertjes in grun ook net zo sexy als elliot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baantjes trekken dan, daar vind ik nix aan.quote:
of een bubbelbadquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Baantjes trekken dan, daar vind ik nix aan.
Gewoon in een badje dobberen enzo is wel leuk als je op vakantie bent en t warm is
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Sommige wel!
Eliott is btw een arts en zustertjes heten gewoon verpleegkundige meneer Rossdale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Ik. Sterker nog, ik heb er een gruwelijke hekel aan.quote:
Truequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Baantjes trekken dan, daar vind ik nix aan.
Gewoon in een badje dobberen enzo is wel leuk als je op vakantie bent en t warm is
Of je gaat fietsen naar je nieuwe jacht?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag maar eens op jacht naar een nieuwe fiets
Niet genoeg op het stationquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag maar eens op jacht naar een nieuwe fiets
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Of je gaat fietsen naar je nieuwe jacht?
Nee helaas, gisteren mijn salaris gehoord dat is nog niet jachtwaardig..quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Of je gaat fietsen naar je nieuwe jacht?
Ik moest ook hardop lachen net toen een collega binnen kwamquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Zoveel plezier hier om ons Cher-grapje![]()
![]()
Nee ik moet elke dag 35 min naar mijn werk fietsen dus wil een beetje fatsoenlijke fiets hebben.quote:
Ik ben dit gewend van jullie dus voor mij is het niets nieuws.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Zoveel plezier hier om ons Cher-grapje![]()
![]()
Ik wil ook op het fiets naar het werk dan doe ik iig nog iets ik ben alleen bang dat de terugweg lastig wordtquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik moet elke dag 35 min naar mijn werk fietsen dus wil een beetje fatsoenlijke fiets hebben.
Hoe ver zou je dan moeten fietsen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil ook op het fiets naar het werk dan doe ik iig nog iets ik ben alleen bang dat de terugweg lastig wordt
Voor zo'n tijd fietsen is dat zeker aan te radenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik moet elke dag 35 min naar mijn werk fietsen dus wil een beetje fatsoenlijke fiets hebben.
Dat zal nog best een flink stukkie wezen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil ook op het fiets naar het werk dan doe ik iig nog iets ik ben alleen bang dat de terugweg lastig wordt
40 minuutjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe ver zou je dan moeten fietsen?
QFT!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik. Sterker nog, ik heb er een gruwelijke hekel aan.
Ik zou dat dan toch niet doen, das echt te ver na een lange dag werken.quote:
quote:
Als is bier drinken in het bubbelbad zo vervelend nog nietquote:
Ja maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dan doe ik wel nog iets. Misschien dat het in de zomer wel kan met mooi weer, vaak is de tegenwind een bitch waardoor ik rugpijn krijg en de moeheid dan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou dat dan toch niet doen, das echt te ver na een lange dag werken.
JA BUBBELBADquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Als is bier drinken in het bubbelbad zo vervelend nog niet
40 min is teveel schatje als je 9 uur gewerkt hebt. Kun je beter een wii balance board aanschaffen en op tijden dat je wel goed voelt daarmee aan de slag gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dan doe ik wel nog iets. Misschien dat het in de zomer wel kan met mooi weer, vaak is de tegenwind een bitch waardoor ik rugpijn krijg en de moeheid dan.
Had het gezien inderdaad, dacht gelijk in memequote:Op donderdag 14 juni 2012 12:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hier moest ik gisteren trouwens wel hardop om lachen
[ afbeelding ]
balance board heb ik al, daar probeer ik al zo vaak mogeiljk mee te trainenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
40 min is teveel schatje als je 9 uur gewerkt hebt. Kun je beter een wii balance board aanschaffen en op tijden dat je wel goed voelt daarmee aan de slag gaan.
Dan doe je toch ietsquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
balance board heb ik al, daar probeer ik al zo vaak mogeiljk mee te trainen
Dat is dan toch al goed juistquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
balance board heb ik al, daar probeer ik al zo vaak mogeiljk mee te trainen
Altijd maar weer alles Cherenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:09 schreef Poit het volgende:
FRUIT!! Heb je op je site ook een LinkedIn InCher knop staan?
Lolquote:
mjaquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan doe je toch ietsis toch prima babe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |