Oh nee das klote zeg. Hoe veel loop je en hoe vaak in de wek train je?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het jou beter af dan het met mij ging met hardlopen. Heb nu het gevoel dat iemand mijn bovenbeenspieren heeft doorgescheurd
Dat is dan weer minder.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje aan het verbouwen maar ik vind het geen vooruitgang
Alsof ik conditie hebquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind hardlopen zo stom he![]()
![]()
![]()
Maar misschien ook omdat ik de conditie van een kruk heb
ik kwam bij de stemwijzer op SP uit, VVD en PVV als goede tweede en derdequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens de stemwijzer moet ik op de PVV stemmen______
Ik had een halfjaar niet gelopen ofzo (winter, reis) en ik wil weer 2/3 keer per week gaan sporten waarvan meestal 1x sportschool en de rest wil ik hardlopen. Maar blijkbaar gebruik je je bovenbenen veel met hardlopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee das klote zeg. Hoe veel loop je en hoe vaak in de wek train je?
Maar hardlopen moet ik vandaag ook nog
Okay als ik niet mag hardlopen vind ik dat een beter excuus dan dat ik zeg dat ik het niet leuk vindtquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee Shar jij moet ook absoluut niet gaan hardlopen, de druk op je gewrichten is veel te groot!!!
Daarom is het ook niet leuk denk ik. Kun je veel beter gaan zwemmen ofzo!
Ehm waarschijnlijk ben je veel te hard van stapel gelopen. Na een half jaar moet je weer opnieuw opbouwen en kun je niet meteen een half uur achter elkaar lopen. Das heeeel slecht!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik had een halfjaar niet gelopen ofzo (winter, reis) en ik wil weer 2/3 keer per week gaan sporten waarvan meestal 1x sportschool en de rest wil ik hardlopen. Maar blijkbaar gebruik je je bovenbenen veel met hardlopen
Precies!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay als ik niet mag hardlopen vind ik dat een beter excuus dan dat ik zeg dat ik het niet leuk vindt
Veel beter excuusquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay als ik niet mag hardlopen vind ik dat een beter excuus dan dat ik zeg dat ik het niet leuk vindt
Ik dacht ik begin met les 15 van evy, ik was bij 25 ofzo, maar misschien was dat iets te enthousiast. Een halfuur achter elkaar lopen kan ik sowieso niet, maar stukjes van 4-7 minuten met twee minuten wandelen ertussen leek me niet onredelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ehm waarschijnlijk ben je veel te hard van stapel gelopen. Na een half jaar moet je weer opnieuw opbouwen en kun je niet meteen een half uur achter elkaar lopen. Das heeeel slecht!
Ik doe niet aan hardlopen omdat het niet van Lotje magquote:
Ik vind zwemmen ook niet leukquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar snap ook best dat niet iedereen hardlopen leuk vindt!
Moet je maar net liggen, ik vind zwemmen bijvoorbeeld geen klap aan.
Nee dat begrijp ik volledigquote:
Sommige wel!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn de zustertjes in grun ook net zo sexy als elliot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baantjes trekken dan, daar vind ik nix aan.quote:
of een bubbelbadquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Baantjes trekken dan, daar vind ik nix aan.
Gewoon in een badje dobberen enzo is wel leuk als je op vakantie bent en t warm is
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Sommige wel!
Eliott is btw een arts en zustertjes heten gewoon verpleegkundige meneer Rossdale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Ik. Sterker nog, ik heb er een gruwelijke hekel aan.quote:
Truequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Baantjes trekken dan, daar vind ik nix aan.
Gewoon in een badje dobberen enzo is wel leuk als je op vakantie bent en t warm is
Of je gaat fietsen naar je nieuwe jacht?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag maar eens op jacht naar een nieuwe fiets
Niet genoeg op het stationquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag maar eens op jacht naar een nieuwe fiets
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Of je gaat fietsen naar je nieuwe jacht?
Nee helaas, gisteren mijn salaris gehoord dat is nog niet jachtwaardig..quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Of je gaat fietsen naar je nieuwe jacht?
Ik moest ook hardop lachen net toen een collega binnen kwamquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Zoveel plezier hier om ons Cher-grapje![]()
![]()
Nee ik moet elke dag 35 min naar mijn werk fietsen dus wil een beetje fatsoenlijke fiets hebben.quote:
Ik ben dit gewend van jullie dus voor mij is het niets nieuws.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Zoveel plezier hier om ons Cher-grapje![]()
![]()
Ik wil ook op het fiets naar het werk dan doe ik iig nog iets ik ben alleen bang dat de terugweg lastig wordtquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik moet elke dag 35 min naar mijn werk fietsen dus wil een beetje fatsoenlijke fiets hebben.
Hoe ver zou je dan moeten fietsen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil ook op het fiets naar het werk dan doe ik iig nog iets ik ben alleen bang dat de terugweg lastig wordt
Voor zo'n tijd fietsen is dat zeker aan te radenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik moet elke dag 35 min naar mijn werk fietsen dus wil een beetje fatsoenlijke fiets hebben.
Dat zal nog best een flink stukkie wezen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil ook op het fiets naar het werk dan doe ik iig nog iets ik ben alleen bang dat de terugweg lastig wordt
40 minuutjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe ver zou je dan moeten fietsen?
QFT!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik. Sterker nog, ik heb er een gruwelijke hekel aan.
Ik zou dat dan toch niet doen, das echt te ver na een lange dag werken.quote:
quote:
Als is bier drinken in het bubbelbad zo vervelend nog nietquote:
Ja maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dan doe ik wel nog iets. Misschien dat het in de zomer wel kan met mooi weer, vaak is de tegenwind een bitch waardoor ik rugpijn krijg en de moeheid dan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou dat dan toch niet doen, das echt te ver na een lange dag werken.
JA BUBBELBADquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Als is bier drinken in het bubbelbad zo vervelend nog niet
40 min is teveel schatje als je 9 uur gewerkt hebt. Kun je beter een wii balance board aanschaffen en op tijden dat je wel goed voelt daarmee aan de slag gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dan doe ik wel nog iets. Misschien dat het in de zomer wel kan met mooi weer, vaak is de tegenwind een bitch waardoor ik rugpijn krijg en de moeheid dan.
Had het gezien inderdaad, dacht gelijk in memequote:Op donderdag 14 juni 2012 12:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hier moest ik gisteren trouwens wel hardop om lachen
[ afbeelding ]
balance board heb ik al, daar probeer ik al zo vaak mogeiljk mee te trainenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
40 min is teveel schatje als je 9 uur gewerkt hebt. Kun je beter een wii balance board aanschaffen en op tijden dat je wel goed voelt daarmee aan de slag gaan.
Dan doe je toch ietsquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
balance board heb ik al, daar probeer ik al zo vaak mogeiljk mee te trainen
Dat is dan toch al goed juistquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
balance board heb ik al, daar probeer ik al zo vaak mogeiljk mee te trainen
Altijd maar weer alles Cherenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:09 schreef Poit het volgende:
FRUIT!! Heb je op je site ook een LinkedIn InCher knop staan?
Lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |