Wat boeit dat dan dat je lui bent? Je hebt toch de hele dag gewerkt? Denk dat het meerendeel hier lekker op de bank hangt met een game aan. Toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben nu ook op de bank aan het hangen met een game aan
maar ik voel mij dan altijd zo freaking lui
45 uur in de weekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja snap ik, als ik dadelijk 45 uur in de week werk zal ik ook veel minder sporten.
Maar jij ziet er zonder sporten nog steeds super uit! Je bent hartstikke dun (slank, bedoel het in ieder geval positief)
Op mijn werk zit ik ook de hele dagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat boeit dat dan dat je lui bent? Je hebt toch de hele dag gewerkt? Denk dat het meerendeel hier lekker op de bank hangt met een game aan. Toch niets mis mee?
Geloof niet dat het echt luktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Tell me about it. Maar maak dat die schone rooie maar eens wijs..
Ja das toch niet zo veel?quote:
Is al bekend toch dat dat niet lukt.quote:
Mission Impossiblequote:
ja so? Dat is nog steeds werken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op mijn werk zit ik ook de hele dag
Ja maar niet bewegenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
ja so? Dat is nog steeds werken.
Dat komt gewoon omdat je stront eigenwijs bent. Je weet donders goed dat je met jouw lijf beter maar gewoon max 15-20 uur kan werken.quote:
Jawel!quote:
Meer dan je denkt. En zolang je jezelf niet volstouwt met snoep verbrand je echt wel genoeg hoorquote:
Dan ga je iedere dag in je lunchpauze of na het eten 10 min. wandelen. Puur voor je gevoel dat je dan nie lui bent maar ga jezelf aub niet pushen. Zeker niet als je van je meds af bent.quote:
quote:Congratulations! You have been allocated your requested tickets from the Muse Member ticket application.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan ga je iedere dag in je lunchpauze of na het eten 10 min. wandelen. Puur voor je gevoel dat je dan nie lui bent maar ga jezelf aub niet pushen. Zeker niet als je van je meds af bent.
Haha ik vind dat niet zoveel. Heb 2,5 jaar zo'n 60-70 uur in de horeca gewerkt. Met uitschieters naar 80 uur met allerhande feestdagen en festijnen in de stad.quote:
Ik heb nu 34 uur per week verdeeld over 4 dagen per week!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ik vind dat niet zoveel. Heb 2,5 jaar zo'n 60-70 uur in de horeca gewerkt. Met uitschieters naar 80 uur met allerhande feestdagen en festijnen in de stad.
ohja meds maar ff in nemen nu ..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan ga je iedere dag in je lunchpauze of na het eten 10 min. wandelen. Puur voor je gevoel dat je dan nie lui bent maar ga jezelf aub niet pushen. Zeker niet als je van je meds af bent.
ik 36 uur voor full time, en dan 9 uur per dag zodat ik de woensdag vrij heb om bij te komenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb nu 34 uur per week verdeeld over 4 dagen per week!
En dat is Full-time
Dat zegt toch genoeg! Blijf gewoon lekker zitten en maak jezelf niet gek.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja meds maar ff in nemen nu ..
Ja maar lunch pauze is 12 uur, dan ben ik al 6 uur mijn bed uit en dan ben ik alweer te moe om te gaan lopen!!!!! Dus dan rust ik liever in de pauze even uit om het tot 5 uur nog vol te houden
Nou ja goed, ik kan gewoon nu niet sporten, moet mij er maar bij neerleggenmisschien al huis straks af is en ik hier niet meer zoveel hoef te doen dat t wat beter gaat
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik 36 uur voor full time, en dan 9 uur per dag zodat ik de maandag vrij heb om bij te komen van m'n kater
k heb nu al 3 broeken die niet meer lekker zittenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat zegt toch genoeg! Blijf gewoon lekker zitten en maak jezelf niet gek.
En wees blij met je snelle stofwisseling!
Omdat je je broeken ook extreem strak koopt..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k heb nu al 3 broeken die niet meer lekker zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |