Ach so be it..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En er heerst een no guy policy! So suck it!
oh jawel hoor, ik heb een slecht hart maar zelfs die heeft de bewbs van lot prima overleefdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach so be it..
Een dergelijk beeld kan m'n ouwe hart denk toch niet aan.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ik heb een slecht hart maar zelfs die heeft de bewbs van lot prima overleefd
Oh, nou, in dit geval vind ik het jammer dat ik daar niet bij mag zijn..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ik heb een slecht hart maar zelfs die heeft de bewbs van lot prima overleefd
Noohhquote:
Euh..quote:
WIE WAT WAAR HOE?!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef Rossdale het volgende:
NiceLast.FM player gevonden om toch muziek op mijn GSM te streamen zonder abbo te hebben
Eindelijk iets wat fatsoenlijk werkt, spotify is maar meh en de grooveshark apps werken ook voor geen meter.
Spotify werkt niet lekker?!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef Rossdale het volgende:
NiceLast.FM player gevonden om toch muziek op mijn GSM te streamen zonder abbo te hebben
Eindelijk iets wat fatsoenlijk werkt, spotify is maar meh en de grooveshark apps werken ook voor geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |