de paardengame van fruitquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:21 schreef Morgen- het volgende:
weet iemand een leuk spelletje op internet? ik heb niks te doen
Duitsland wint van Denemarken, Nederland wint (dik) van Portugal, NL alsnog door.quote:
Wat eigenlijk nog erger is, oranje eruit dus einde alle bier aanbiedingenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Duitsland wint van Denemarken, Nederland wint (dik) van Portugal, NL alsnog door.
Maar eerst maar eens de 2e helft afwachten, hoewel het echt drama-bagger-slecht is.
ik keek net nog en ik zag wat mensen die ze al weg hadden gehaaldquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:05 schreef Reintji het volgende:
![]()
Ben benieuwd hoeveel vlaggetjes er morgen nog hangen.
wel tofquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:45 schreef Fallen het volgende:
Overigens... extreem cool:
http://youarelisteningtolosangeles.com/
Ambient muziek met LAPD-radio chatter... Awesome!!![]()
Vlaggetjes hangen hier nog, en dat zal tot zondag wel zo zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Helaas al vind ik de supporters die nu de vlaggetjes weghalen wel echt heel erg triest.
ze spelen ongeloofelijk slecht, w.m.b. mogen ze echt HEEL erg dik verliezen de volgende partij...quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Helaas al vind ik de supporters die nu de vlaggetjes weghalen wel echt heel erg triest.
Ik ook niet, ik hoop niet dat ze nu eerder met die actie gaan stoppen..quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:06 schreef Reintji het volgende:
Ohja en ik heb mij appie boek nog niet vol
Hij blijft hier nog mooi staanquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:18 schreef Pheno het volgende:
Een stuk minder mensen met hun oranjetag op FOK!. Supporters
Kon je ergens aanvragen dacht ik...quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:24 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoe kwamen die mensen eigenlijk aan die tag?
En môgge!
Yea kon je aanzettenquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:27 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kon je ergens aanvragen dacht ik...
Hier ookquote:
quote:
Dan ben je nog steeds een trieste supporter als je nu al alles weg gaat halen. Dus die mensen zijn alleen fan als het goed gaat? Lekker dan!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ze spelen ongeloofelijk slecht, w.m.b. mogen ze echt HEEL erg dik verliezen de volgende partij...
het is puur geluk dat we nog mee doen, als denemarken had gewonnen tegen portugal hadden we eruit gelegen...
* Solique schenkt koffie in en schuift het de kant van Shar op.quote:
Jaaaaaaaaaa neeed!!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:05 schreef Solique het volgende:
[..]
* Solique schenkt koffie in en schuift het de kant van Shar op.
Heb genoeg hierquote:
Ik heb echt zoooooo slecht geslapen en knallende hoofdpijn nuquote:
Ik werd weer gewekt door de hond midden in de nachtquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb echt zoooooo slecht geslapen en knallende hoofdpijn nuDus ik dacht vanochtend gelijk KOFFFIE!!! Heb ik nog wel een koffie cupje maar niet meer het melk cupje? Hoe kan dat nou weer
![]()
Straks maar nieuwe halen meeeh!
Nee ik zou gelijk aantal moeten hebben, geen idee hoe dit kanquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik werd weer gewekt door de hond midden in de nacht
Hier dus ook verrot geslapen.
Maar hoe kan je nu geen melk cupje hebben?
Die heb je toch met een gelijk aantal met koffie of moet je die los halen
Die vind je later als je nieuwe gehaald hebt gewoon weer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik zou gelijk aantal moeten hebben, geen idee hoe dit kanof die ander moet ergens verstopt liggen, of iemand heeft een foutje gemaakt met een andere smaak ofzeu, noujaaaaaaaaa
Nee hoor, Bertje moet nu wel een andere opstelling maken. Als hij vast blijft houden aan dezelfde opstelling, dan kan hij het schudden in voetbalminnend Nederland.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:18 schreef SocialDisorder het volgende:
Zondag Portugal....
aan de ene kant ben ik bang dat vMarwijk gewoon weer z'n reguliere opstelling neerplempt, aan de andere kant... de Portugezen stellen waarschijnlijk Ronaldo op.
Ach dat komt wel opquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Die vind je later als je nieuwe gehaald hebt gewoon weer.
Dit jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:21 schreef Kn0x het volgende:
Morgen
[..]
Nee hoor, Bertje moet nu wel een andere opstelling maken. Als hij vast blijft houden aan dezelfde opstelling, dan kan hij het schudden in voetbalminnend Nederland.
Natuurlijk welquote:
Hij kon het al schudden na het commentaar na Denemarken en nog niet luisteren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:21 schreef Kn0x het volgende:
Nee hoor, Bertje moet nu wel een andere opstelling maken. Als hij vast blijft houden aan dezelfde opstelling, dan kan hij het schudden in voetbalminnend Nederland.
Zolang hij z'n schoonzoon maar op de bank laat zittenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
[..]
Hij kon het al schudden na het commentaar na Denemarken en nog niet luisteren.
Hopen dat hij dat nu eindelijk eens gaat doen, maar tja blijft Bertje
teletekst supporters noemen ze zoietsquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds een trieste supporter als je nu al alles weg gaat halen. Dus die mensen zijn alleen fan als het goed gaat? Lekker dan!
Daar is het al te laat voorquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:21 schreef Kn0x het volgende:
Morgen
[..]
Goed om te zien dat teksten van Hardstyle nog van hetzelfde niveau zijnquote:I'm a DJ, I'm a chick, I am sucking someone's dick
Daar zal nooit verandering in komen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Goed om te zien dat teksten van Hardstyle nog van hetzelfde niveau zijn
Yep..quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds een trieste supporter als je nu al alles weg gaat halen. Dus die mensen zijn alleen fan als het goed gaat? Lekker dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |