Wat eigenlijk nog erger is, oranje eruit dus einde alle bier aanbiedingenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Duitsland wint van Denemarken, Nederland wint (dik) van Portugal, NL alsnog door.
Maar eerst maar eens de 2e helft afwachten, hoewel het echt drama-bagger-slecht is.
ik keek net nog en ik zag wat mensen die ze al weg hadden gehaaldquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:05 schreef Reintji het volgende:
![]()
Ben benieuwd hoeveel vlaggetjes er morgen nog hangen.
wel tofquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:45 schreef Fallen het volgende:
Overigens... extreem cool:
http://youarelisteningtolosangeles.com/
Ambient muziek met LAPD-radio chatter... Awesome!!![]()
Vlaggetjes hangen hier nog, en dat zal tot zondag wel zo zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Helaas al vind ik de supporters die nu de vlaggetjes weghalen wel echt heel erg triest.
ze spelen ongeloofelijk slecht, w.m.b. mogen ze echt HEEL erg dik verliezen de volgende partij...quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Helaas al vind ik de supporters die nu de vlaggetjes weghalen wel echt heel erg triest.
Ik ook niet, ik hoop niet dat ze nu eerder met die actie gaan stoppen..quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:06 schreef Reintji het volgende:
Ohja en ik heb mij appie boek nog niet vol
Hij blijft hier nog mooi staanquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:18 schreef Pheno het volgende:
Een stuk minder mensen met hun oranjetag op FOK!. Supporters
Kon je ergens aanvragen dacht ik...quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:24 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoe kwamen die mensen eigenlijk aan die tag?
En môgge!
Yea kon je aanzettenquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:27 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kon je ergens aanvragen dacht ik...
Hier ookquote:
quote:
Dan ben je nog steeds een trieste supporter als je nu al alles weg gaat halen. Dus die mensen zijn alleen fan als het goed gaat? Lekker dan!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ze spelen ongeloofelijk slecht, w.m.b. mogen ze echt HEEL erg dik verliezen de volgende partij...
het is puur geluk dat we nog mee doen, als denemarken had gewonnen tegen portugal hadden we eruit gelegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |