Mij een beetje slaanquote:
Waarom?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:46 schreef Solique het volgende:
Eten op, ik ben op weg naar Gouda
[..]
Mij een beetje slaan
Lotjequote:
Naar een vriend en dan ergens voetbal kijkenquote:
Ouch...quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Meh, kom net terug van de fysio ... ze zijn gebeld door zorgverzekering, vanaf 1 januari heb k meer dan 50 behandelingen gehad en ze hebben alsnog besloten dat die allemaal niet vergoed worden
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Meh, kom net terug van de fysio ... ze zijn gebeld door zorgverzekering, vanaf 1 januari heb k meer dan 50 behandelingen gehad en ze hebben alsnog besloten dat die allemaal niet vergoed worden
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
fuck he.. Dat kan toch niet...quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:51 schreef Sharana_LV het volgende:
meh als ik kon huilen had k het gedaan![]()
nou wordt het helemaal lastig de werkweek vol te houden als ik niet eens fysio krijg
Ja nou ja, mijn fysio behandelaar is wel heel lief hoor, ze was er heel erg kapot van want ze ziet hoe hard ik het nodig heb en wat ik al kreeg was eigenlijk al te weinig en ze heeft wel dr best gedaan maarja, als het niet vergoed wordt dan kan zij het ook niet veranderenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja nou ja, mijn fysio behandelaar is wel heel lief hoor, ze was er heel erg kapot van want ze ziet hoe hard ik het nodig heb en wat ik al kreeg was eigenlijk al te weinig en ze heeft wel dr best gedaan maarja, als het niet vergoed wordt dan kan zij het ook niet veranderen
Mja stomme mensen iddquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:58 schreef Morgen- het volgende:
vind het zielig voor je Sharstomme mensen daar bij je zorgverzekering
omdat elke ziekte die ik heb omder reuma valt of een vorm-van is en dat wordt niet meer vergoed voor fysio. De fysio heeft begin van t jaar gebeld en toen zou t wel vergoed worden omdat zij aangaven dat ik echt niet zonder kon, en nou opeens is het niet zo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef wc-eend het volgende:
Maar waarom willen ze het niet vergoeden?
Daar zat ik ook al aan te denken, dat je een andere indicatie kunt krijgen dan een reumatische aandoening.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:28 schreef wc-eend het volgende:
Shar, kan de arts geen fysio voorschrijven onder een ander voorwendsel dat op bij jou van toepassing is?
Nee, de fysio weet hoe hard ik het nodig heb en ze hebben gezegd dat ik de behandelingen niet hoef te betalen maar dat het vanaf nu wel zou moeten, ze zijn daar echt heel top verder, ik zag ook echt dat ze er kapot van waren omdat vooral degene die mij behandeld weet hoe slecht mijn lichaam wordt zonderquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh shar dat is klote zeg..
Betekent dit ook dat je alles moet terug betalen of hoeft dat niet?
Mja, en dan ook nog willen dat ik naar de psychiater ga zodat ik geen zelfmoord pleeg want dat doen ontzettend veel mensen met deze ziekte, wat denken ze dat een psychiater kost! Geef mij ipv dat dan maar een fysio sessiequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En dat van wajong en duurder uit zijn is zo waar!
Ik denk dat ze deze maatregel uiteindelijk weer terug zullen draaien omdat het alleen maar meest kosten oplevert! Zo dom dit!
Ik moet het in het ziekenhuis vragen maar denk t nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:28 schreef wc-eend het volgende:
Shar, kan de arts geen fysio voorschrijven onder een ander voorwendsel dat op bij jou van toepassing is?
Dat is wel echt super van ze!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, de fysio weet hoe hard ik het nodig heb en ze hebben gezegd dat ik de behandelingen niet hoef te betalen maar dat het vanaf nu wel zou moeten, ze zijn daar echt heel top verder, ik zag ook echt dat ze er kapot van waren omdat vooral degene die mij behandeld weet hoe slecht mijn lichaam wordt zonder
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat stom dat we zover van elkaar vandaag wonen!
Anders kwam ik wel een keer in de week langs om alles los te maken!
GASTquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:58 schreef Morgen- het volgende:
Ik ook wel!quote:
Ik werk daar ookquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:58 schreef Morgen- het volgende:
(naast AQuila dan
![]()
)
quote:
Awwwquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
rotkatten, ik was er een kwijt .. ik heb een mandje onder t bed gepleurd omdat ze daar nooit in slapen, is hij onder t bed gekropen en ligt hij in dat mandje te tukken
Sharquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
rotkatten, ik was er een kwijt .. ik heb een mandje onder t bed gepleurd omdat ze daar nooit in slapen, is hij onder t bed gekropen en ligt hij in dat mandje te tukken
http://www.kongregate.com/quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:21 schreef Morgen- het volgende:
weet iemand een leuk spelletje op internet? ik heb niks te doen
http://canvasrider.com/tracksquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:21 schreef Morgen- het volgende:
de paardengame van fruitquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:21 schreef Morgen- het volgende:
Duitsland wint van Denemarken, Nederland wint (dik) van Portugal, NL alsnog door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |