CoboltFM, staat gewoon op de Marketplace, ofja Google Play is dat nu toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Gratis Spotifyquote:
quote:
quote:
DE LAK IS NOG NIET DROOG!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit doet een buikschuiver over de vloer!
OMG POWERSLIDES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
* Poit doet shirt uit!quote:
* Kn0x doet broek uit!quote:
Lol, ben je zo voor je het weet je balzak kwijtquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
* Kn0x doet broek uit!
FREE WAXJOB!!
...
...
...
...
...
oh wait.
Lol, hoe episch zou dat zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Moet ik nu die lui gaan bellen dat een uur nadat ze weg zijn er al haar en strepen in mijn lak zitten omdat er naakte mannen door mijn huis aan het sliden zijn?
Alsof je dat erg zou vindenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Moet ik nu die lui gaan bellen dat een uur nadat ze weg zijn er al haar en strepen in mijn lak zitten omdat er naakte mannen door mijn huis aan het sliden zijn?
Maar wel naakte mannen in huis gehadquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja want dan moet er weer geschuurd worden en weer gelakt en zit ik weer in de stank
Die heb ik liever in de slaapkamer, daar is de vloer niet gedaanquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar wel naakte mannen in huis gehad
Prima!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die heb ik liever in de slaapkamer, daar is de vloer niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |