CoboltFM, staat gewoon op de Marketplace, ofja Google Play is dat nu toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Gratis Spotifyquote:
quote:
quote:
DE LAK IS NOG NIET DROOG!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit doet een buikschuiver over de vloer!
OMG POWERSLIDES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
* Poit doet shirt uit!quote:
* Kn0x doet broek uit!quote:
Lol, ben je zo voor je het weet je balzak kwijtquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
* Kn0x doet broek uit!
FREE WAXJOB!!
...
...
...
...
...
oh wait.
Lol, hoe episch zou dat zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Moet ik nu die lui gaan bellen dat een uur nadat ze weg zijn er al haar en strepen in mijn lak zitten omdat er naakte mannen door mijn huis aan het sliden zijn?
Alsof je dat erg zou vindenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Moet ik nu die lui gaan bellen dat een uur nadat ze weg zijn er al haar en strepen in mijn lak zitten omdat er naakte mannen door mijn huis aan het sliden zijn?
Maar wel naakte mannen in huis gehadquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja want dan moet er weer geschuurd worden en weer gelakt en zit ik weer in de stank
Die heb ik liever in de slaapkamer, daar is de vloer niet gedaanquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar wel naakte mannen in huis gehad
Prima!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die heb ik liever in de slaapkamer, daar is de vloer niet gedaan
* SocialDisorder regelt een Jables-naakt-poster voor Shar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Stond ik vorige keer alquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat valt best nogal mee toch, het is wel duidelijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:43 schreef wc-eend het volgende:
Als ik jullie tekeningen zie in DSF en ik zie dan wat ik maak... schaam me kapot
Kom je er soms wel uit wat ik teken.Rapture vond ik nog best gelukt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Dan is het maar goed dat ik niet mee doequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:43 schreef wc-eend het volgende:
Als ik jullie tekeningen zie in DSF en ik zie dan wat ik maak... schaam me kapot
En shar, laat ze maar spelenwij gaan wel naar de film..
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt net gebeld, ze komen mijn raam niet vervangen vandaag want degene die nieuw binnen is gekomen gister zit ook een barst in
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt net gebeld, ze komen mijn raam niet vervangen vandaag want degene die nieuw binnen is gekomen gister zit ook een barst in
Kunnen die mensen weinig aan doen, tijdens vervoer gebeurd waarschijnlijk. Het maakt mij ook niet zo heel veel uit, het zit niet in de weg, ik kan nu iig verder met mijn huis daar ben ik al blij genoeg meequote:
Dat gebeurd veel ja maar goed niets aan te doen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kunnen die mensen weinig aan doen, tijdens vervoer gebeurd waarschijnlijk. Het maakt mij ook niet zo heel veel uit, het zit niet in de weg, ik kan nu iig verder met mijn huis daar ben ik al blij genoeg mee
Glorious PC Masterracequote:
Neuh daarom, over 8 dagen is de nieuwe al binnen dus dat gaat snelquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat gebeurd veel ja maar goed niets aan te doen!
Tenzij die ook barstquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neuh daarom, over 8 dagen is de nieuwe al binnen dus dat gaat snel
Dan kun je weer op de vensterbank zitten!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neuh daarom, over 8 dagen is de nieuwe al binnen dus dat gaat snel
Dat kan ik sowiesoquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan kun je weer op de vensterbank zitten!
Afwachten dan maarquote:
rood wit blauw geeft wel iets anders.quote:
duim komt niet op de foto .. maar ik heb al een rwb combo gevonden denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef Solique het volgende:
[..]
rood wit blauw geeft wel iets anders.
Of combineer, pink en duim oranje, de andere rood, wit en blauw als de vlag.
Alleen oranje zullen meer dames doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |