SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iig wel netjes opgelost van jou kantquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja anders had ik het niet afgekapt, maar na 6 jaar gezeik is t nu toch wel klaar
Mja zo is t zonder ruzie, negeren of ruzie maken is niet echt mijn ding, gewoon gezegd dat ik gewoon geen zin meer hem om voor hem tijd vrij te makenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
iig wel netjes opgelost van jou kant
Ja zo los je het toch gewoon volwassen op? Dat geruzie en negeren is gewoon kinderachtig. En 6 jaar is ook niet niks natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja zo is t zonder ruzie, negeren of ruzie maken is niet echt mijn ding, gewoon gezegd dat ik gewoon geen zin meer hem om voor hem tijd vrij te maken
Yea juist omdat het redelijk lang is had ik er moeite mee, ik heb tussendoor al een keer wat minder contact gehad omdat ik het zat was, toen belde hij met excuses en dat hij een lul was geweest en nu veranderd was, maar uiteindelijk kon ik weer degene zijn die zijn kaartje regelt voor tenacious d omdat hij te laks was en de week voor het concert zou hij een dagje langskomen en ook dat was hij weer vergeten enzo, nehquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zo los je het toch gewoon volwassen op? Dat geruzie en negeren is gewoon kinderachtig. En 6 jaar is ook niet niks natuurlijk
Ork Ork Ork, Yoghurt eet je met een?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Yoghurt eten met een vork gaat niet zo handig
Dat is wel lekker lamequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea juist omdat het redelijk lang is had ik er moeite mee, ik heb tussendoor al een keer wat minder contact gehad omdat ik het zat was, toen belde hij met excuses en dat hij een lul was geweest en nu veranderd was, maar uiteindelijk kon ik weer degene zijn die zijn kaartje regelt voor tenacious d omdat hij te laks was en de week voor het concert zou hij een dagje langskomen en ook dat was hij weer vergeten enzo, nehik heb vroeger vaak genoeg op het station in maastricht gestaan dat hij wat anders aan t doen was omdat hij vergeten was dat ik langs zou komen, dus ik was er nu ff wat sneller klaar mee
Nee t is uiteindelijk nog gewoon t zelfde, dus jammer danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is wel lekker lame. Nah mensen veranderen dan toch niet helemaal schijnbaar, anders had ie het wel door gehad
yoghurt met fruit eten is veel lekkerderderquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Yoghurt eten met een vork gaat niet zo handig
Gelijk heb je. Nextquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee t is uiteindelijk nog gewoon t zelfde, dus jammer dan
Nice!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yoghurt met fruit eten is veel lekkerderder
Heb ik ook!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
OHJA!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zou jou nooit vergeten op het station shar!
Zeker wetenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:31 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb je ook nooit laten zitten Shar en ik had hele lekkere toetjes meegenomen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gezellig!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OHJA!
Zin om de 30ste te lunchen in eindhoven?
edit: en natuurlijk even een pashokje in
Mwah niet zo goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Reintji het volgende:
Hey Lot. Hoe zit dat met die gameboy color op V&A?
Geniaal!quote:
Mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gezellig!!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Stille TS?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Stille TS?
Ben inderdaad nog opzoek naar een goede color. Die staat leuk tussen de gewone, de pocket, gba, micro en de ds. #nerd
Ja ze reargeert niet echt, en ik wil eerst foto's zien!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Stille TS?
Ben inderdaad nog opzoek naar een goede color. Die staat leuk tussen de gewone, de pocket, gba, micro en de ds. #nerd
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
net handjes geschud met de baas van de baas van een klant. Mijn code gaat op Europees niveau ingezet worden en gaat ook op de boot mee naar de VS om daar gebruikt te worden
mijn "FUCK YEAH!"-momentje du jour.
Nicequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
net handjes geschud met de baas van de baas van een klant. Mijn code gaat op Europees niveau ingezet worden en gaat ook op de boot mee naar de VS om daar gebruikt te worden
Haha dat is wel nicequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
De vs gebruikt toch al jouw code.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Gaaf man!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
WHY HERROW HANS BRIX!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hard!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Wacht maar tot je gaat studerenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef Morgen- het volgende:
Overmorgen Schriftelijk examen maar ik wil voetbal kijken, niet leren
Oeh examens. Wat was het leven toen nog zorgenvrij...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef Morgen- het volgende:
Overmorgen Schriftelijk examen maar ik wil voetbal kijken, niet leren
Ik mag niets zeggen, ik moet nog afstuderen dan wil ik nog een 3 jarige master volgen en daarna moet ik mijn carriere lang cursussen blijven doen om in het kwaliteitsregister te mogen blijven.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
In de IT werken en nog steeds examens moeten doen
Werk je in de It?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
In de IT werken en nog steeds examens moeten doen
In de IT moet je ook gewoon altijd door blijven leren en examens doen, meh.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik mag niets zeggen, ik moet nog afstuderen dan wil ik nog een 3 jarige master volgen en daarna moet ik mijn carriere lang cursussen blijven doen om in het kwaliteitsregister te mogen blijven.
ESCAPE WHY YOU STILL CAN!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Werk je in de It?ik wil ook die richting op na volgend jaar maar ik zit ook aan een studie Engels te denken..
ik niet, ik ben gewoon Microsoft licensed awesome developer dude for life.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In de IT moet je ook gewoon altijd door blijven leren en examens doen, meh.
volgens mij was jij laatst nog bezig met certificatenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik niet, ik ben gewoon Microsoft licensed awesome developer dude for life.
Pff, dat was begin dit jaar en dat was om licenties veilig te stellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij was jij laatst nog bezig met certificaten
Over tijdje mag je weer updatenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Pff, dat was begin dit jaar en dat was om licenties veilig te stellen.
Mja, beetje jammer dat ik nu te stom ben om te lerenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef Poit het volgende:
Ik heb enkel wat overjarige Cisco certificaten maar daar weet ik echt niks meer van..
Maar je ontkomt er niet aan om verder te leren.. Of het nou in certificaatvorm is of iets anders.
True, maar certificering slaat echt als een tang op een varken. Het vormt een leuk papiertje en geeft een aardige boost in salaris, maar om nou te zeggen dat je leert? Neuh.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef Poit het volgende:
Ik heb enkel wat overjarige Cisco certificaten maar daar weet ik echt niks meer van..
Maar je ontkomt er niet aan om verder te leren.. Of het nou in certificaatvorm is of iets anders.
Drugz are bad Hmmmkayquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, beetje jammer dat ik nu te stom ben om te leren
T gaat zo freaking traag
Absoluut.. 'In het veld' leer je ook veel meer dan met zo'n cursus.. Maarja, we leven eenmaal in een maatschappij waar papieren belangrijker zijn dan kundequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
True, maar certificering slaat echt als een tang op een varken. Het vormt een leuk papiertje en geeft een aardige boost in salaris, maar om nou te zeggen dat je leert? Neuh.
Beter is het om je vakliteratuur bij te houden
zo ontzettend waarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut.. 'In het veld' leer je ook veel meer dan met zo'n cursus.. Maarja, we leven eenmaal in een maatschappij waar papieren belangrijker zijn dan kunde
Meer salarisquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
True, maar certificering slaat echt als een tang op een varken. Het vormt een leuk papiertje en geeft een aardige boost in salaris, maar om nou te zeggen dat je leert? Neuh.
Beter is het om je vakliteratuur bij te houden
Yeaquote:
Not sure if proud or mad..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YeaMaar ik leef nu eigenlijk al een paar dagen zonder meds .. DONT TELL MY DOCTOR!
mad probablyquote:
Geef eens een paar voorbeelden van wat je moet leren in de IT? Misschien ben ik wel geïnteresseerdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, beetje jammer dat ik nu te stom ben om te leren
T gaat zo freaking traag
Stiekem dan toch een tikje trots danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mad probably
daarentegen hebi k nog niet echt het gevoel dat ik naar het ziekenhuis moet ofzo, dus
Waarschijnlijk allemaal dingen waar je tijdens je werk niets aan hebt of ander hopeloos verouderde meuk. Je begint pas echt met leren tijdens je stages.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden van wat je moet leren in de IT? Misschien ben ik wel geïnteresseerd
Nadeel:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden van wat je moet leren in de IT? Misschien ben ik wel geïnteresseerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nadeel:
- Irritante gebruikers
Voordeel:
- Weinig vrouwen in de klas dus geen gebitch en als een computer irritant is trek je gewoon de stekker d'r uit dan houd hij zijn kop wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
nadeel van werken in de IT: je zit altijd samen met een stel nerds om je heenEn dan ga je naar huis ben je nog steeds niet aan de IT-ers en nerds ontsnaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
nadeel van werken in de IT: je zit altijd samen met een stel nerds om je heenJUIST NERDSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik gok dat zo'n beetje 60% van de GAM SC-ers in de IT werkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Werk je in de It?ik wil ook die richting op na volgend jaar maar ik zit ook aan een studie Engels te denken..
Ik weet niet meer of ik mijn eigenste nerd op dit moment wel heel ergquote:
Babyface!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik mijn eigenste nerd op dit moment wel heel ergvind zo zonder baard. Hij lijkt zo bloot
[..]
Nadeel:
- Irritante gebruikers
Voordeel:
- Weinig vrouwen in de klas dus geen gebitch en als een computer irritant is trek je gewoon de stekker d'r uit dan houd hij zijn kop wel.Irritante gebruikersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit er momenteel middenin.
Gebruiker komt plots met een call dat een applicatie uit 2006 gebugd is. Ik denk: 'Daar hebben we vast geen SLA meer voor.'
Wel dus
.NET 1.1
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Over verouderd spul:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Irritante gebruikers
Gebruiker komt plots met een call dat een applicatie uit 2006 gebugd is. Ik denk: 'Daar hebben we vast geen SLA meer voor.'
Wel dus
.NET 1.1
PWNDquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Irritante gebruikers
Wel dus
.NET 1.1
Het is niet baby, hij lijkt eerder ouder. En hij heeft een maffe bovenlip waar ik maar neit aan kan wennen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Babyface!
En je hebt mij toch? Je eigen MiniSD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het is niet baby, hij lijkt eerder ouder. En hij heeft een maffe bovenlip waar ik maar neit aan kan wennen.
Maar ik hou wel nog van je hoor SD
En miniSD? Ik heb alleen een MicroSD-slotOh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
idd, thuis heb ik er nog 2quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
En dan ga je naar huis ben je nog steeds niet aan de IT-ers en nerds ontsnapt
Moet je ook vaker scheren meidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Jamaar SB heb je dan niet altijd dat je gezicht pijn doet van baardgroeiIk word al gek bij stoppels omdat mijn hele huid dan geschuurd wordt
Dat inderdaad!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Jamaar SB heb je dan niet altijd dat je gezicht pijn doet van baardgroeiIk word al gek bij stoppels omdat mijn hele huid dan geschuurd wordt
[..]
Nadeel:
- Irritante gebruikers
Voordeel:
- Weinig vrouwen in de klas dus geen gebitch en als een computer irritant is trek je gewoon de stekker d'r uit dan houd hij zijn kop wel.in EHV had ik 1 meisje in de klas, nou die heeft het geweten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Okay stoppels zijn dus klote maar als t iets langer groeit kan het blijkbaar wel, notedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat inderdaad!!
Kan ik echt niet tegen!
Ik had ook een andere chick in de klas, die snapte er echt geen flikker van en is later ook wat anders gaan doen gelukkigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
in EHV had ik 1 meisje in de klas, nou die heeft het geweten hoor
Ik vind het dan nog steeds niets maar ik hou gewoon van gladgeschoren mannenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay stoppels zijn dus klote maar als t iets langer groeit kan het blijkbaar wel, noted
Ik zal t eens gaan uittesten
Ik heb ook zachte baardhaardjes als ze wat langer zijn. En ze matchen je haar ook nogquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay stoppels zijn dus klote maar als t iets langer groeit kan het blijkbaar wel, noted
Ik zal t eens gaan uittesten
ik heb ook liever gewoon geschorenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind het dan nog steeds niets maar ik hou gewoon van gladgeschoren mannen
Volgens mij moet jij dan eens wat beter naar mijn haarkleur kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb ook zachte baardhaardjes als ze wat langer zijn. En ze matchen je haar ook nog
Ik wil naar de PABOquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:
als kerel zijnde moet je qua chicks gewoon naar de PABO. Als wij daar gingen zitten met een laptop, hoorde je binnen 5 minuten een lieflijk meisjesstemmetje zeggen "owh, jullie hebben verstand van computers? Kan één van jullie eens naar die bij mij thuis kijken?".
Like shooting fish in a barrel
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook liever gewoon geschorenzijn maar weinig mannen waarbij baardgroei echt staat
Ja staat m zeker goed maar JB is niet iemand waarmee ik het bed zou willen delen. Ondanks dat hij absoluut niet onaantrekkelijk is.quote:
Met alle respect, maar jij + Jables eindigt in Lotje-Minone denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja staat m zeker goed maar JB is niet iemand waarmee ik het bed zou willen delen. Ondanks dat hij absoluut niet onaantrekkelijk is.
Deze wist wel wat ze deed, en zag er ook nog eens normaal uit. Alleen denk ik dat ze heel blij was dat de opleiding klaar was toenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had ook een andere chick in de klas, die snapte er echt geen flikker van en is later ook wat anders gaan doen gelukkigwat een mormel was dat zeg
Volgens mij is elke vrouw die er beetje normaal uit ziet blij als ze klaar is met een IT opleidingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Deze wist wel wat ze deed, en zag er ook nog eens normaal uit. Alleen denk ik dat ze heel blij was dat de opleiding klaar was toen
Haha hoezo dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Met alle respect, maar jij + Jables eindigt in Lotje-Minone denk ik
Volgens mij moet jij dan wat beter naar m'n baardje kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij dan eens wat beter naar mijn haarkleur kijken
JB weegt denk ik 5 keer jouw gewicht en hij is 6 keer zo groot, it can only end in tragedyquote:
dat ligt eraan welke opleiding je doet, ik heb technisch gedaan dus dan krijg je alleen de basics maar verder nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:54 schreef Morgen- het volgende:
Oh btw, moet je bij IT websites maken? want ik heb er een gemaakt september vorig jaar,(click on the smiley)
iTunesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef Morgen- het volgende:
Gisteren iTunes gedownload en vandaag alweer nieuwe update
Lot bovenop, onterechte klacht, slotjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
JB weegt denk ik 5 keer jouw gewicht en hij is 6 keer zo groot, it can only end in tragedy
Websites zijn zooooooooo 1998quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:54 schreef Morgen- het volgende:
Oh btw, moet je bij IT websites maken? want ik heb er een gemaakt september vorig jaar,(click on the smiley)
Best wel veel van FOK! gekopieerd maar t was toch een schoolproject![]()
Ik ben niet rossigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij dan wat beter naar m'n baardje kijkenIs geen directe match maar zo rossig als maar zijn kan.
JB-Buik in de wegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lot bovenop, onterechte klacht, slotje
Ik wil juist een i apparaat maar ik moet dan een baantje zien te scoren hehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef Poit het volgende:
[..]
iTunes![]()
Reden nummer 1 waarom ik noooooiiiittttt aan een i apparaat ga.
100%quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij is elke vrouw die er beetje normaal uit ziet blij als ze klaar is met een IT opleiding
Ik wel!quote:
De enige vent waarmee ik in het pre SD tijdperk een serieuze relatie heb gehad leek echt heel erg op JB. Hij was alleen iets langer. Nou is dat laatste volgens mij ook niet zo heel erg moeilijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja staat m zeker goed maar JB is niet iemand waarmee ik het bed zou willen delen. Ondanks dat hij absoluut niet onaantrekkelijk is.
Wellus, fixed. slotjequote:
Je hebt ritme-gevoel, dus soul, dus kun je geen rood haar hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wel!
En rood is rood
Maar ik snap dat je je nobele roodharige ras wil beschermen en dat je zo'n aap als mij daar niet bij wil hebben maar volgens de dermatholoog heb ik ook rode lichaamsbeharing. Zij het erg donker..
Heeft toch nix met jou te maken? Ik zeg alleen dat er wel degelijk verschil in zit...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wel!
En rood is rood
Maar ik snap dat je je nobele roodharige ras wil beschermen en dat je zo'n aap als mij daar niet bij wil hebben maar volgens de dermatholoog heb ik ook rode lichaamsbeharing. Zij het erg donker..
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dus mels heeft geen ritmegevoel? Of is ze geen redhead?
Je hebt ritme-gevoel, dus soul, dus kun je geen rood haar hebben.
]haha nee zoveel weegt JB nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
JB weegt denk ik 5 keer jouw gewicht en hij is 6 keer zo groot, it can only end in tragedy
Jaa, maar het matched toch wel een beetje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heeft toch nix met jou te maken? Ik zeg alleen dat er wel degelijk verschil in zit...
Ik ben een soort van day walker! Rood haar maar met ziel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je hebt ritme-gevoel, dus soul, dus kun je geen rood haar hebben.
Ik heb geen zielquote:
Yay!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:11 schreef SocialDisorder het volgende:
goed kinders, nu geen ruzie maken, anders allebei zonder toetje naar bed!
Als het toetje een lekkere vent is wil ik het wel, anders hoeft t van mij ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:11 schreef SocialDisorder het volgende:
goed kinders, nu geen ruzie maken, anders allebei zonder toetje naar bed!
* Poit belt z'n moeder en vraagt waarom ze geen lekkere vent van em gemaakt heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als het toetje een lekkere vent is wil ik het wel, anders hoeft t van mij ook niet
ze wilde liever een meisje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:16 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit belt z'n moeder en vraagt waarom ze geen lekkere vent van em gemaakt heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb wel veel sproetjes btwDie had ik vorige weer belachelijk veel na wat zonneuurtjes.. Heb ik nog niet eerder gehad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ook alweer weg helaas
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ze wilde liever een meisje?Bwoh! Zij misschien wel maar ik niet hoor.. Als ik een meisje was geweest dan had ik Leny geheten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
DAN WAS IK NOOIT MET JE GETROUWD HOOR!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Bwoh! Zij misschien wel maar ik niet hoor.. Als ik een meisje was geweest dan had ik Leny geheten...
Rijmt wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAN WAS IK NOOIT MET JE GETROUWD HOOR!
ik zou namelijk als man de naam Remy hebben!
Remy & Leny!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Teny Lady?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
aangezien jij ons kind bent heet jij dan Teny
Pappa koop jij een motor voor me?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
aangezien jij ons kind bent heet jij dan Teny
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:27 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Pappa koop jij een motor voor me?Je moet niet mij quoten, ik ben de mammaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is dat of Kweetnie van de Meneer Kaktus Showquote:
Niet als we Remy en Leny hetenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet niet mij quoten, ik ben de mamma
Kommaarop met die boobiesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OHJA FRIK!
Moet ik dan ook mijn tieten enzo afstaan?
Nee, had je 16 jaar eerder mee moeten komen.quote:
Toen was ik niet eens geborenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, had je 16 jaar eerder mee moeten komen.
Lijkt me een goed idee.. Blijf ik wel Poit ipv Leny!quote:
Vooraf aanvragen.quote:
Lijkt mij beter jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee.. Blijf ik wel Poit ipv Leny!
[ afbeelding ]
quote:
Naast FOK! danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Noem je ons nu saai? Geen tv voor jou vanavond!
Jammer joh, je straf staat vast.quote:
Apen kunnen niet zingen, maar ze proberen het tenmiste ook nietquote:
Zeggen prima maar dat geschreeuw gaat me wat ver..quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vind Morgen- een substantiële aanwinst voor onze SC.
Tjah ik ben ook wel de zoon van Shar EN POIT!! héquote:
Godverdomme een beetje je vader verloochenen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:49 schreef Morgen- het volgende:
[..]
[..]
Tjah ik ben ook wel de zoon van Shar EN POIT!! hé
Maar jij staat er toch bij?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Godverdomme een beetje je vader verloochenen.
* Poit pakt z'n riem erbij
Geniepig mannetje dattegei bent!!quote:
potver ik moest hardop lachen in de metroquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Godverdomme een beetje je vader verloochenen.
* Poit pakt z'n riem erbij
Ik zag het ook netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
ach Remy en Leny kan toch prima?ik hou liever de naam die ik nu hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:56 schreef Morgen- het volgende:
[ afbeelding ]* AQuila360 finally came back from work
Ik? hoezo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen keek jij items van EmarWii aka DGVF ?
Gewoonquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stop er wat van je zakgeld in dan!
http://gambitious.com/
Wel balenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]Ze hebben één project waarin geïnvesteerd is, dat staat al een week open, 2500 van de 350.000.... dit gaat hem niet worden...
Het punt is, mensen willen niet investeren in iets waarvan ze niet weten of ze wel hun geld gaan terugzien...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel balen![]()
Het leek me een heel vet idee!
Ja maarja dat weet je nooit hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:25 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Het punt is, mensen willen niet investeren in iets waarvan ze niet weten of ze wel hun geld gaan terugzien...
Het probleem is dat mensen moeten 'echt' moeten investeren en dat is toch anders dan de normale kickstarter. Zeker in een tijd waar banken omvallen alsof het dominostenen zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maarja dat weet je nooit he![]()
Mien aandelen staan nu ook in de min en das ook maar de vraag of dat nog wat wordt.
solquote:
hi babequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:25 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hoi Schatje, alles goed met jou? Met mij welGa binnenkort uit eten
![]()
![]()
Wat voor aandelen heb je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maarja dat weet je nooit he![]()
Mien aandelen staan nu ook in de min en das ook maar de vraag of dat nog wat wordt.
Het is precies hetzelfde, bij gambitious neem je alleen de gok of je er geld voor terug gaat zien. Bij Kickstarter neem je de gok niet en krijg je alleen het product...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
In elk geval staat dit me meer aan dan Kickstarter dat is echt zo een bedel shit.
De enige babe die er is dat ben jij, SB en lotjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sol
[..]
hi babeja hier wel goed, zit nu in hoekje van huis met een chemische lucht
maar verder wel nice
lekker dat je uit eten gaat
das altijd leuk!!
Hoax jij bent mijn babe!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]
De enige babe die er is dat ben jij, SB en lotjeHeb je je raam niet open tegen de lucht?
De gok nemen maakt me niet uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:30 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Het is precies hetzelfde, bij gambitious neem je alleen de gok of je er geld voor terug gaat zien. Bij Kickstarter neem je de gok niet en krijg je alleen het product...
Douchen warmt sowieso lekker opquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoax jij bent mijn babe!
En jawel maar das ook weer koud enzoZo maar douchen en in bed film kijken
Dan had ik nu bij jou gelogeerdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:39 schreef wc-eend het volgende:
Oh Shar... waarom woon je nou niet gewoon om de hoek
Lak is altijd van die stinkende zooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan had ik nu bij jou gelogeerd
wat een stank van die lak zeg
Jamaar werk enzo..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Lak is altijd van die stinkende zooi
Je had denk nog beter bij je ma kunnen blijven.
Ja, dat is ook weer zoquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OHMYGAWD IK KOM ERAAN!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]dan had ik epische toetjes voor je in huis gehaald
Ik moet morgen hier om 7 uur de deur open doen dus vroeg op als ik bij iemand anders ben, wil ik diegene niet aandoenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo![]()
Geen ander iemand die je kent die vlakbij woont.
Dat is wel wat aan de vroege kant dan inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet morgen hier om 7 uur de deur open doen dus vroeg op als ik bij iemand anders ben, wil ik diegene niet aandoen
Jij bent altijd welkomquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OHMYGAWD IK KOM ERAAN!
[..]
Ik moet morgen hier om 7 uur de deur open doen dus vroeg op als ik bij iemand anders ben, wil ik diegene niet aandoen
Ik moet hier om 7 uur in amsterdam staamquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom
En ik ben al om 06:00 op en 06:30 uit huis dus je kan gerust je gang gaan
en dan nog 20 mins naar mijn huis :pquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:52 schreef wc-eend het volgende:
Is maar een ritje van 45 minuten van CS naar CSIs toch makkelijk te doen
Tijd is relatiefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan nog 20 mins naar mijn huis :p
AHHHHHquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]
De enige babe die er is dat ben jij, SB en lotjeHeb je je raam niet open tegen de lucht? En ja uit eten is leuk
![]()
![]()
Kun je toch niet ergens anders gaan slapen? Iemand in amsterdam ofzo? Want het kan echt niet goed zijn om daar de hele avond en nacht in te zitten!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, kom bij de Eend logerenquote:
Hoe ging je gesprek lieverd?quote:
zondag heb ik niets aan, moet nu!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, kom bij de Eend logerenZondag krijg ik een nieuwe bank die chiller zit dan degene die ik nu heb
En je hebt keuze uit drie bedden waarin je mag slapen, waarvan één bezet is door mij waar je in mag kruipen als je dat wil
Lotquote:
Ik woon ook vlakbijquote:
Tjah je mag nu komen, woensdag is toch jou vaste vrije dag toch? Moet je je alleen wel alleen redden morgen want ik ben werkenquote:
ik moet om 7 uur deur open doen voor die gasten meeeehquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Tjah je mag nu komen, woensdag is toch jou vaste vrije dag toch? Moet je je alleen wel alleen redden morgen want ik ben werken
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Lot
Maar even copy-past uit ander topic.
Gesprek is goed verlopen, ze waren heel duidelijk en begripvol.
Doen bemiddeling voor andere bedrijven en organisaties die op zoek zijn naar medewerkers dus hadden nog geen functie voor mij liggen, maar al wel wat in het verschiet liggen daarom was ik benaderd.
Het ook gelijk over mijn huidige situatie gehad en daarin waren ze ook heel duidelijk om het eerst met mijn eigen werkgever goed uit te praten, en te kijken wat die gaat ondernemen.
Houden nog contact en hoor waarschijnlijk volgende week meer, hoop deze week duidelijkheid van mijn eigen werkgever.
[..]
Ik woon ook vlakbij
Ik hoop het ook, als het door gaat ga ik wel meer in R'dam en omstreken werken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Hopelijk komt er iets uit voort!!
Ik heb morgen een gesprek bij het bedrijf waar ik ga waarnemen, ga ik te horen krijgen of ik betaald krijg en zo ja wat ik dan verdien.
Oh ja.. das niet hendig... kunnen je katten dat nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet om 7 uur deur open doen voor die gasten meeeeh
Neequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Oh ja.. das niet hendig... kunnen je katten dat niet
Ja, dat hoop ik ook echt.quote:
Ik wel zo na de koffiequote:
Goeie Eend!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kickstarter van geannuleerd, te weinig mensen... weet niet hoe het verder gaat met de game...
Sla een keertje over Lot!quote:
Ik moet ook eigenlijk maar gewoon gaan..quote:
Het hardlopen sla ik veel te vaak over haha. Laatste keer is alweer anderhalve week geleden.quote:
Geloof me als ik zo'n figuur als dat van jou zou hebben in combinatie met het eetpatroon dat jij hebquote:
Die mensen zijn dus hun geld kwijt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kickstarter van geannuleerd, te weinig mensen... weet niet hoe het verder gaat met de game...
het gaat mij er meer om dat ik zo moe ben na t werk dat ik echt niet nog kan sportenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geloof me als ik zo'n figuur als dat van jou zou hebben in combinatie met het eetpatroon dat jij hebzou ik ook niet zoveel sporten!
Als je moe bent heb je dus al genoeg gedaan!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het gaat mij er meer om dat ik zo moe ben na t werk dat ik echt niet nog kan sporten
Ja snap ik, als ik dadelijk 45 uur in de week werk zal ik ook veel minder sporten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het gaat mij er meer om dat ik zo moe ben na t werk dat ik echt niet nog kan sporten
mja ik was vanochtend om 6 uur uur op en na 7 pas thuis .. plus rotlichaam = moequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja snap ik, als ik dadelijk 45 uur in de week werk zal ik ook veel minder sporten.
Maar jij ziet er zonder sporten nog steeds super uit! Je bent hartstikke dun (slank, bedoel het in ieder geval positief)
Ik word nu juist gepushed door fysio omdat ik te vaak slackquote:
Ik zou het ook gestoord vinden als je nu nog gaat sporten. Daar heb je alleen jezelf mee!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik was vanochtend om 6 uur uur op en na 7 pas thuis .. plus rotlichaam = moe
maar als ik ooit wat minder kan gaan werken dan ga ik wel vaker sportennu probeer ik op de woensdag en in het weekend
Verwachte reactie van Mels: "Meh"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou het ook gestoord vinden als je nu nog gaat sporten. Daar heb je alleen jezelf mee!
Maar nogmaals je hebt het niet nodig, super figuur dus komt wel goed
quote:
ik ben nu ook op de bank aan het hangen met een game aanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou het ook gestoord vinden als je nu nog gaat sporten. Daar heb je alleen jezelf mee!
Maar nogmaals je hebt het niet nodig, super figuur dus komt wel goed
Tell me about it. Maar maak dat die schone rooie maar eens wijs..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
prolly maar ik meen het serieus! Er zijn maar weinig vrouwen die zo noms kunnen maken en zo slank blijven.
Wat boeit dat dan dat je lui bent? Je hebt toch de hele dag gewerkt? Denk dat het meerendeel hier lekker op de bank hangt met een game aan. Toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben nu ook op de bank aan het hangen met een game aan
maar ik voel mij dan altijd zo freaking lui
45 uur in de weekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja snap ik, als ik dadelijk 45 uur in de week werk zal ik ook veel minder sporten.
Maar jij ziet er zonder sporten nog steeds super uit! Je bent hartstikke dun (slank, bedoel het in ieder geval positief)
Op mijn werk zit ik ook de hele dagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat boeit dat dan dat je lui bent? Je hebt toch de hele dag gewerkt? Denk dat het meerendeel hier lekker op de bank hangt met een game aan. Toch niets mis mee?
Geloof niet dat het echt luktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Tell me about it. Maar maak dat die schone rooie maar eens wijs..
Ja das toch niet zo veel?quote:
Is al bekend toch dat dat niet lukt.quote:
Mission Impossiblequote:
ja so? Dat is nog steeds werken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op mijn werk zit ik ook de hele dag
Ja maar niet bewegenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
ja so? Dat is nog steeds werken.
Dat komt gewoon omdat je stront eigenwijs bent. Je weet donders goed dat je met jouw lijf beter maar gewoon max 15-20 uur kan werken.quote:
Jawel!quote:
Meer dan je denkt. En zolang je jezelf niet volstouwt met snoep verbrand je echt wel genoeg hoorquote:
Dan ga je iedere dag in je lunchpauze of na het eten 10 min. wandelen. Puur voor je gevoel dat je dan nie lui bent maar ga jezelf aub niet pushen. Zeker niet als je van je meds af bent.quote:
quote:Congratulations! You have been allocated your requested tickets from the Muse Member ticket application.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan ga je iedere dag in je lunchpauze of na het eten 10 min. wandelen. Puur voor je gevoel dat je dan nie lui bent maar ga jezelf aub niet pushen. Zeker niet als je van je meds af bent.
Haha ik vind dat niet zoveel. Heb 2,5 jaar zo'n 60-70 uur in de horeca gewerkt. Met uitschieters naar 80 uur met allerhande feestdagen en festijnen in de stad.quote:
Ik heb nu 34 uur per week verdeeld over 4 dagen per week!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ik vind dat niet zoveel. Heb 2,5 jaar zo'n 60-70 uur in de horeca gewerkt. Met uitschieters naar 80 uur met allerhande feestdagen en festijnen in de stad.
ohja meds maar ff in nemen nu ..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan ga je iedere dag in je lunchpauze of na het eten 10 min. wandelen. Puur voor je gevoel dat je dan nie lui bent maar ga jezelf aub niet pushen. Zeker niet als je van je meds af bent.
ik 36 uur voor full time, en dan 9 uur per dag zodat ik de woensdag vrij heb om bij te komenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb nu 34 uur per week verdeeld over 4 dagen per week!
En dat is Full-time
Dat zegt toch genoeg! Blijf gewoon lekker zitten en maak jezelf niet gek.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja meds maar ff in nemen nu ..
Ja maar lunch pauze is 12 uur, dan ben ik al 6 uur mijn bed uit en dan ben ik alweer te moe om te gaan lopen!!!!! Dus dan rust ik liever in de pauze even uit om het tot 5 uur nog vol te houden
Nou ja goed, ik kan gewoon nu niet sporten, moet mij er maar bij neerleggenmisschien al huis straks af is en ik hier niet meer zoveel hoef te doen dat t wat beter gaat
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik 36 uur voor full time, en dan 9 uur per dag zodat ik de maandag vrij heb om bij te komen van m'n kater
k heb nu al 3 broeken die niet meer lekker zittenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat zegt toch genoeg! Blijf gewoon lekker zitten en maak jezelf niet gek.
En wees blij met je snelle stofwisseling!
Omdat je je broeken ook extreem strak koopt..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k heb nu al 3 broeken die niet meer lekker zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |