Met alle respect, maar jij + Jables eindigt in Lotje-Minone denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja staat m zeker goed maar JB is niet iemand waarmee ik het bed zou willen delen. Ondanks dat hij absoluut niet onaantrekkelijk is.
Deze wist wel wat ze deed, en zag er ook nog eens normaal uit. Alleen denk ik dat ze heel blij was dat de opleiding klaar was toenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had ook een andere chick in de klas, die snapte er echt geen flikker van en is later ook wat anders gaan doen gelukkigwat een mormel was dat zeg
Volgens mij is elke vrouw die er beetje normaal uit ziet blij als ze klaar is met een IT opleidingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Deze wist wel wat ze deed, en zag er ook nog eens normaal uit. Alleen denk ik dat ze heel blij was dat de opleiding klaar was toen
Haha hoezo dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Met alle respect, maar jij + Jables eindigt in Lotje-Minone denk ik
Volgens mij moet jij dan wat beter naar m'n baardje kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij dan eens wat beter naar mijn haarkleur kijken
JB weegt denk ik 5 keer jouw gewicht en hij is 6 keer zo groot, it can only end in tragedyquote:
dat ligt eraan welke opleiding je doet, ik heb technisch gedaan dus dan krijg je alleen de basics maar verder nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:54 schreef Morgen- het volgende:
Oh btw, moet je bij IT websites maken? want ik heb er een gemaakt september vorig jaar,(click on the smiley)
iTunesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef Morgen- het volgende:
Gisteren iTunes gedownload en vandaag alweer nieuwe update
Lot bovenop, onterechte klacht, slotjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
JB weegt denk ik 5 keer jouw gewicht en hij is 6 keer zo groot, it can only end in tragedy
Websites zijn zooooooooo 1998quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:54 schreef Morgen- het volgende:
Oh btw, moet je bij IT websites maken? want ik heb er een gemaakt september vorig jaar,(click on the smiley)
Best wel veel van FOK! gekopieerd maar t was toch een schoolproject![]()
Ik ben niet rossigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij dan wat beter naar m'n baardje kijkenIs geen directe match maar zo rossig als maar zijn kan.
JB-Buik in de wegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lot bovenop, onterechte klacht, slotje
Ik wil juist een i apparaat maar ik moet dan een baantje zien te scoren hehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef Poit het volgende:
[..]
iTunes![]()
Reden nummer 1 waarom ik noooooiiiittttt aan een i apparaat ga.
100%quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij is elke vrouw die er beetje normaal uit ziet blij als ze klaar is met een IT opleiding
Ik wel!quote:
De enige vent waarmee ik in het pre SD tijdperk een serieuze relatie heb gehad leek echt heel erg op JB. Hij was alleen iets langer. Nou is dat laatste volgens mij ook niet zo heel erg moeilijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja staat m zeker goed maar JB is niet iemand waarmee ik het bed zou willen delen. Ondanks dat hij absoluut niet onaantrekkelijk is.
Wellus, fixed. slotjequote:
Je hebt ritme-gevoel, dus soul, dus kun je geen rood haar hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wel!
En rood is rood
Maar ik snap dat je je nobele roodharige ras wil beschermen en dat je zo'n aap als mij daar niet bij wil hebben maar volgens de dermatholoog heb ik ook rode lichaamsbeharing. Zij het erg donker..
Heeft toch nix met jou te maken? Ik zeg alleen dat er wel degelijk verschil in zit...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wel!
En rood is rood
Maar ik snap dat je je nobele roodharige ras wil beschermen en dat je zo'n aap als mij daar niet bij wil hebben maar volgens de dermatholoog heb ik ook rode lichaamsbeharing. Zij het erg donker..
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dus mels heeft geen ritmegevoel? Of is ze geen redhead?
Je hebt ritme-gevoel, dus soul, dus kun je geen rood haar hebben.
]haha nee zoveel weegt JB nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
JB weegt denk ik 5 keer jouw gewicht en hij is 6 keer zo groot, it can only end in tragedy
Jaa, maar het matched toch wel een beetje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heeft toch nix met jou te maken? Ik zeg alleen dat er wel degelijk verschil in zit...
Ik ben een soort van day walker! Rood haar maar met ziel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je hebt ritme-gevoel, dus soul, dus kun je geen rood haar hebben.
Ik heb geen zielquote:
Yay!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:11 schreef SocialDisorder het volgende:
goed kinders, nu geen ruzie maken, anders allebei zonder toetje naar bed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het toetje een lekkere vent is wil ik het wel, anders hoeft t van mij ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:11 schreef SocialDisorder het volgende:
goed kinders, nu geen ruzie maken, anders allebei zonder toetje naar bed!
* Poit belt z'n moeder en vraagt waarom ze geen lekkere vent van em gemaakt heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als het toetje een lekkere vent is wil ik het wel, anders hoeft t van mij ook niet
ze wilde liever een meisje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:16 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit belt z'n moeder en vraagt waarom ze geen lekkere vent van em gemaakt heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb wel veel sproetjes btwDie had ik vorige weer belachelijk veel na wat zonneuurtjes.. Heb ik nog niet eerder gehad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ook alweer weg helaas
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ze wilde liever een meisje?Bwoh! Zij misschien wel maar ik niet hoor.. Als ik een meisje was geweest dan had ik Leny geheten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
DAN WAS IK NOOIT MET JE GETROUWD HOOR!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Bwoh! Zij misschien wel maar ik niet hoor.. Als ik een meisje was geweest dan had ik Leny geheten...
Rijmt wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAN WAS IK NOOIT MET JE GETROUWD HOOR!
ik zou namelijk als man de naam Remy hebben!
Remy & Leny!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Teny Lady?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
aangezien jij ons kind bent heet jij dan Teny
Pappa koop jij een motor voor me?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
aangezien jij ons kind bent heet jij dan Teny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:27 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Pappa koop jij een motor voor me?Je moet niet mij quoten, ik ben de mammaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is dat of Kweetnie van de Meneer Kaktus Showquote:
Niet als we Remy en Leny hetenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet niet mij quoten, ik ben de mamma
Kommaarop met die boobiesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OHJA FRIK!
Moet ik dan ook mijn tieten enzo afstaan?
Nee, had je 16 jaar eerder mee moeten komen.quote:
Toen was ik niet eens geborenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, had je 16 jaar eerder mee moeten komen.
Lijkt me een goed idee.. Blijf ik wel Poit ipv Leny!quote:
Vooraf aanvragen.quote:
Lijkt mij beter jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee.. Blijf ik wel Poit ipv Leny!
[ afbeelding ]
quote:
Naast FOK! danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Noem je ons nu saai? Geen tv voor jou vanavond!
Jammer joh, je straf staat vast.quote:
Apen kunnen niet zingen, maar ze proberen het tenmiste ook nietquote:
Zeggen prima maar dat geschreeuw gaat me wat ver..quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vind Morgen- een substantiële aanwinst voor onze SC.
Tjah ik ben ook wel de zoon van Shar EN POIT!! héquote:
Godverdomme een beetje je vader verloochenen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:49 schreef Morgen- het volgende:
[..]
[..]
Tjah ik ben ook wel de zoon van Shar EN POIT!! hé
Maar jij staat er toch bij?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Godverdomme een beetje je vader verloochenen.
* Poit pakt z'n riem erbij
Geniepig mannetje dattegei bent!!quote:
potver ik moest hardop lachen in de metroquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Godverdomme een beetje je vader verloochenen.
* Poit pakt z'n riem erbij
Ik zag het ook netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
ach Remy en Leny kan toch prima?ik hou liever de naam die ik nu hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:56 schreef Morgen- het volgende:
[ afbeelding ]* AQuila360 finally came back from work
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |