ik niet, ik ben gewoon Microsoft licensed awesome developer dude for life.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In de IT moet je ook gewoon altijd door blijven leren en examens doen, meh.
volgens mij was jij laatst nog bezig met certificatenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik niet, ik ben gewoon Microsoft licensed awesome developer dude for life.
Pff, dat was begin dit jaar en dat was om licenties veilig te stellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij was jij laatst nog bezig met certificaten
Over tijdje mag je weer updatenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Pff, dat was begin dit jaar en dat was om licenties veilig te stellen.
Mja, beetje jammer dat ik nu te stom ben om te lerenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef Poit het volgende:
Ik heb enkel wat overjarige Cisco certificaten maar daar weet ik echt niks meer van..
Maar je ontkomt er niet aan om verder te leren.. Of het nou in certificaatvorm is of iets anders.
True, maar certificering slaat echt als een tang op een varken. Het vormt een leuk papiertje en geeft een aardige boost in salaris, maar om nou te zeggen dat je leert? Neuh.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef Poit het volgende:
Ik heb enkel wat overjarige Cisco certificaten maar daar weet ik echt niks meer van..
Maar je ontkomt er niet aan om verder te leren.. Of het nou in certificaatvorm is of iets anders.
Drugz are bad Hmmmkayquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, beetje jammer dat ik nu te stom ben om te leren
T gaat zo freaking traag
Absoluut.. 'In het veld' leer je ook veel meer dan met zo'n cursus.. Maarja, we leven eenmaal in een maatschappij waar papieren belangrijker zijn dan kundequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
True, maar certificering slaat echt als een tang op een varken. Het vormt een leuk papiertje en geeft een aardige boost in salaris, maar om nou te zeggen dat je leert? Neuh.
Beter is het om je vakliteratuur bij te houden
zo ontzettend waarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut.. 'In het veld' leer je ook veel meer dan met zo'n cursus.. Maarja, we leven eenmaal in een maatschappij waar papieren belangrijker zijn dan kunde
Meer salarisquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
True, maar certificering slaat echt als een tang op een varken. Het vormt een leuk papiertje en geeft een aardige boost in salaris, maar om nou te zeggen dat je leert? Neuh.
Beter is het om je vakliteratuur bij te houden
Yeaquote:
Not sure if proud or mad..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YeaMaar ik leef nu eigenlijk al een paar dagen zonder meds .. DONT TELL MY DOCTOR!
mad probablyquote:
Geef eens een paar voorbeelden van wat je moet leren in de IT? Misschien ben ik wel geïnteresseerdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, beetje jammer dat ik nu te stom ben om te leren
T gaat zo freaking traag
Stiekem dan toch een tikje trots danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mad probably
daarentegen hebi k nog niet echt het gevoel dat ik naar het ziekenhuis moet ofzo, dus
Waarschijnlijk allemaal dingen waar je tijdens je werk niets aan hebt of ander hopeloos verouderde meuk. Je begint pas echt met leren tijdens je stages.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden van wat je moet leren in de IT? Misschien ben ik wel geïnteresseerd
Nadeel:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden van wat je moet leren in de IT? Misschien ben ik wel geïnteresseerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nadeel:
- Irritante gebruikers
Voordeel:
- Weinig vrouwen in de klas dus geen gebitch en als een computer irritant is trek je gewoon de stekker d'r uit dan houd hij zijn kop wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
nadeel van werken in de IT: je zit altijd samen met een stel nerds om je heenEn dan ga je naar huis ben je nog steeds niet aan de IT-ers en nerds ontsnaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
nadeel van werken in de IT: je zit altijd samen met een stel nerds om je heenJUIST NERDSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |