ESCAPE WHY YOU STILL CAN!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Werk je in de It?ik wil ook die richting op na volgend jaar maar ik zit ook aan een studie Engels te denken..
ik niet, ik ben gewoon Microsoft licensed awesome developer dude for life.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In de IT moet je ook gewoon altijd door blijven leren en examens doen, meh.
volgens mij was jij laatst nog bezig met certificatenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik niet, ik ben gewoon Microsoft licensed awesome developer dude for life.
Pff, dat was begin dit jaar en dat was om licenties veilig te stellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij was jij laatst nog bezig met certificaten
Over tijdje mag je weer updatenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Pff, dat was begin dit jaar en dat was om licenties veilig te stellen.
Mja, beetje jammer dat ik nu te stom ben om te lerenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef Poit het volgende:
Ik heb enkel wat overjarige Cisco certificaten maar daar weet ik echt niks meer van..
Maar je ontkomt er niet aan om verder te leren.. Of het nou in certificaatvorm is of iets anders.
True, maar certificering slaat echt als een tang op een varken. Het vormt een leuk papiertje en geeft een aardige boost in salaris, maar om nou te zeggen dat je leert? Neuh.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef Poit het volgende:
Ik heb enkel wat overjarige Cisco certificaten maar daar weet ik echt niks meer van..
Maar je ontkomt er niet aan om verder te leren.. Of het nou in certificaatvorm is of iets anders.
Drugz are bad Hmmmkayquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, beetje jammer dat ik nu te stom ben om te leren
T gaat zo freaking traag
Absoluut.. 'In het veld' leer je ook veel meer dan met zo'n cursus.. Maarja, we leven eenmaal in een maatschappij waar papieren belangrijker zijn dan kundequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
True, maar certificering slaat echt als een tang op een varken. Het vormt een leuk papiertje en geeft een aardige boost in salaris, maar om nou te zeggen dat je leert? Neuh.
Beter is het om je vakliteratuur bij te houden
zo ontzettend waarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut.. 'In het veld' leer je ook veel meer dan met zo'n cursus.. Maarja, we leven eenmaal in een maatschappij waar papieren belangrijker zijn dan kunde
Meer salarisquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
True, maar certificering slaat echt als een tang op een varken. Het vormt een leuk papiertje en geeft een aardige boost in salaris, maar om nou te zeggen dat je leert? Neuh.
Beter is het om je vakliteratuur bij te houden
Yeaquote:
Not sure if proud or mad..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YeaMaar ik leef nu eigenlijk al een paar dagen zonder meds .. DONT TELL MY DOCTOR!
mad probablyquote:
Geef eens een paar voorbeelden van wat je moet leren in de IT? Misschien ben ik wel geïnteresseerdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, beetje jammer dat ik nu te stom ben om te leren
T gaat zo freaking traag
Stiekem dan toch een tikje trots danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mad probably
daarentegen hebi k nog niet echt het gevoel dat ik naar het ziekenhuis moet ofzo, dus
Waarschijnlijk allemaal dingen waar je tijdens je werk niets aan hebt of ander hopeloos verouderde meuk. Je begint pas echt met leren tijdens je stages.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden van wat je moet leren in de IT? Misschien ben ik wel geïnteresseerd
Nadeel:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden van wat je moet leren in de IT? Misschien ben ik wel geïnteresseerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nadeel:
- Irritante gebruikers
Voordeel:
- Weinig vrouwen in de klas dus geen gebitch en als een computer irritant is trek je gewoon de stekker d'r uit dan houd hij zijn kop wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
nadeel van werken in de IT: je zit altijd samen met een stel nerds om je heenEn dan ga je naar huis ben je nog steeds niet aan de IT-ers en nerds ontsnaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
nadeel van werken in de IT: je zit altijd samen met een stel nerds om je heenJUIST NERDSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik gok dat zo'n beetje 60% van de GAM SC-ers in de IT werkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Werk je in de It?ik wil ook die richting op na volgend jaar maar ik zit ook aan een studie Engels te denken..
Ik weet niet meer of ik mijn eigenste nerd op dit moment wel heel ergquote:
Babyface!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik mijn eigenste nerd op dit moment wel heel ergvind zo zonder baard. Hij lijkt zo bloot
[..]
Nadeel:
- Irritante gebruikers
Voordeel:
- Weinig vrouwen in de klas dus geen gebitch en als een computer irritant is trek je gewoon de stekker d'r uit dan houd hij zijn kop wel.Irritante gebruikersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit er momenteel middenin.
Gebruiker komt plots met een call dat een applicatie uit 2006 gebugd is. Ik denk: 'Daar hebben we vast geen SLA meer voor.'
Wel dus
.NET 1.1
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Over verouderd spul:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Irritante gebruikers
Gebruiker komt plots met een call dat een applicatie uit 2006 gebugd is. Ik denk: 'Daar hebben we vast geen SLA meer voor.'
Wel dus
.NET 1.1
PWNDquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Irritante gebruikers
Wel dus
.NET 1.1
Het is niet baby, hij lijkt eerder ouder. En hij heeft een maffe bovenlip waar ik maar neit aan kan wennen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Babyface!
En je hebt mij toch? Je eigen MiniSD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het is niet baby, hij lijkt eerder ouder. En hij heeft een maffe bovenlip waar ik maar neit aan kan wennen.
Maar ik hou wel nog van je hoor SD
En miniSD? Ik heb alleen een MicroSD-slotOh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
idd, thuis heb ik er nog 2quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
En dan ga je naar huis ben je nog steeds niet aan de IT-ers en nerds ontsnapt
Moet je ook vaker scheren meidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Jamaar SB heb je dan niet altijd dat je gezicht pijn doet van baardgroeiIk word al gek bij stoppels omdat mijn hele huid dan geschuurd wordt
Dat inderdaad!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Jamaar SB heb je dan niet altijd dat je gezicht pijn doet van baardgroeiIk word al gek bij stoppels omdat mijn hele huid dan geschuurd wordt
[..]
Nadeel:
- Irritante gebruikers
Voordeel:
- Weinig vrouwen in de klas dus geen gebitch en als een computer irritant is trek je gewoon de stekker d'r uit dan houd hij zijn kop wel.in EHV had ik 1 meisje in de klas, nou die heeft het geweten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Okay stoppels zijn dus klote maar als t iets langer groeit kan het blijkbaar wel, notedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat inderdaad!!
Kan ik echt niet tegen!
Ik had ook een andere chick in de klas, die snapte er echt geen flikker van en is later ook wat anders gaan doen gelukkigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
in EHV had ik 1 meisje in de klas, nou die heeft het geweten hoor
Ik vind het dan nog steeds niets maar ik hou gewoon van gladgeschoren mannenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay stoppels zijn dus klote maar als t iets langer groeit kan het blijkbaar wel, noted
Ik zal t eens gaan uittesten
Ik heb ook zachte baardhaardjes als ze wat langer zijn. En ze matchen je haar ook nogquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay stoppels zijn dus klote maar als t iets langer groeit kan het blijkbaar wel, noted
Ik zal t eens gaan uittesten
ik heb ook liever gewoon geschorenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind het dan nog steeds niets maar ik hou gewoon van gladgeschoren mannen
Volgens mij moet jij dan eens wat beter naar mijn haarkleur kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb ook zachte baardhaardjes als ze wat langer zijn. En ze matchen je haar ook nog
Ik wil naar de PABOquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:
als kerel zijnde moet je qua chicks gewoon naar de PABO. Als wij daar gingen zitten met een laptop, hoorde je binnen 5 minuten een lieflijk meisjesstemmetje zeggen "owh, jullie hebben verstand van computers? Kan één van jullie eens naar die bij mij thuis kijken?".
Like shooting fish in a barrel
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook liever gewoon geschorenzijn maar weinig mannen waarbij baardgroei echt staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |