Geniaal!quote:
Mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gezellig!!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yoghurt met fruit eten is veel lekkerderder
Stille TS?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Stille TS?
Ben inderdaad nog opzoek naar een goede color. Die staat leuk tussen de gewone, de pocket, gba, micro en de ds. #nerd
Ja ze reargeert niet echt, en ik wil eerst foto's zien!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Stille TS?
Ben inderdaad nog opzoek naar een goede color. Die staat leuk tussen de gewone, de pocket, gba, micro en de ds. #nerd
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
net handjes geschud met de baas van de baas van een klant. Mijn code gaat op Europees niveau ingezet worden en gaat ook op de boot mee naar de VS om daar gebruikt te worden
mijn "FUCK YEAH!"-momentje du jour.
Nicequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
net handjes geschud met de baas van de baas van een klant. Mijn code gaat op Europees niveau ingezet worden en gaat ook op de boot mee naar de VS om daar gebruikt te worden
Haha dat is wel nicequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
De vs gebruikt toch al jouw code.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Gaaf man!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
WHY HERROW HANS BRIX!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yoghurt met fruit eten is veel lekkerderder
Hard!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Wacht maar tot je gaat studerenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef Morgen- het volgende:
Overmorgen Schriftelijk examen maar ik wil voetbal kijken, niet leren
Oeh examens. Wat was het leven toen nog zorgenvrij...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef Morgen- het volgende:
Overmorgen Schriftelijk examen maar ik wil voetbal kijken, niet leren
Ik mag niets zeggen, ik moet nog afstuderen dan wil ik nog een 3 jarige master volgen en daarna moet ik mijn carriere lang cursussen blijven doen om in het kwaliteitsregister te mogen blijven.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
In de IT werken en nog steeds examens moeten doen
Werk je in de It?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
In de IT werken en nog steeds examens moeten doen
In de IT moet je ook gewoon altijd door blijven leren en examens doen, meh.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik mag niets zeggen, ik moet nog afstuderen dan wil ik nog een 3 jarige master volgen en daarna moet ik mijn carriere lang cursussen blijven doen om in het kwaliteitsregister te mogen blijven.
ESCAPE WHY YOU STILL CAN!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Werk je in de It?ik wil ook die richting op na volgend jaar maar ik zit ook aan een studie Engels te denken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |