SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iig wel netjes opgelost van jou kantquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja anders had ik het niet afgekapt, maar na 6 jaar gezeik is t nu toch wel klaar
Mja zo is t zonder ruzie, negeren of ruzie maken is niet echt mijn ding, gewoon gezegd dat ik gewoon geen zin meer hem om voor hem tijd vrij te makenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
iig wel netjes opgelost van jou kant
Ja zo los je het toch gewoon volwassen op? Dat geruzie en negeren is gewoon kinderachtig. En 6 jaar is ook niet niks natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja zo is t zonder ruzie, negeren of ruzie maken is niet echt mijn ding, gewoon gezegd dat ik gewoon geen zin meer hem om voor hem tijd vrij te maken
Yea juist omdat het redelijk lang is had ik er moeite mee, ik heb tussendoor al een keer wat minder contact gehad omdat ik het zat was, toen belde hij met excuses en dat hij een lul was geweest en nu veranderd was, maar uiteindelijk kon ik weer degene zijn die zijn kaartje regelt voor tenacious d omdat hij te laks was en de week voor het concert zou hij een dagje langskomen en ook dat was hij weer vergeten enzo, nehquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zo los je het toch gewoon volwassen op? Dat geruzie en negeren is gewoon kinderachtig. En 6 jaar is ook niet niks natuurlijk
Ork Ork Ork, Yoghurt eet je met een?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Yoghurt eten met een vork gaat niet zo handig
Dat is wel lekker lamequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea juist omdat het redelijk lang is had ik er moeite mee, ik heb tussendoor al een keer wat minder contact gehad omdat ik het zat was, toen belde hij met excuses en dat hij een lul was geweest en nu veranderd was, maar uiteindelijk kon ik weer degene zijn die zijn kaartje regelt voor tenacious d omdat hij te laks was en de week voor het concert zou hij een dagje langskomen en ook dat was hij weer vergeten enzo, nehik heb vroeger vaak genoeg op het station in maastricht gestaan dat hij wat anders aan t doen was omdat hij vergeten was dat ik langs zou komen, dus ik was er nu ff wat sneller klaar mee
Nee t is uiteindelijk nog gewoon t zelfde, dus jammer danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is wel lekker lame. Nah mensen veranderen dan toch niet helemaal schijnbaar, anders had ie het wel door gehad
yoghurt met fruit eten is veel lekkerderderquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Yoghurt eten met een vork gaat niet zo handig
Gelijk heb je. Nextquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee t is uiteindelijk nog gewoon t zelfde, dus jammer dan
Nice!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yoghurt met fruit eten is veel lekkerderder
Heb ik ook!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
OHJA!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zou jou nooit vergeten op het station shar!
Zeker wetenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:31 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb je ook nooit laten zitten Shar en ik had hele lekkere toetjes meegenomen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gezellig!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OHJA!
Zin om de 30ste te lunchen in eindhoven?
edit: en natuurlijk even een pashokje in
Mwah niet zo goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Reintji het volgende:
Hey Lot. Hoe zit dat met die gameboy color op V&A?
Geniaal!quote:
Mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gezellig!!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Stille TS?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Stille TS?
Ben inderdaad nog opzoek naar een goede color. Die staat leuk tussen de gewone, de pocket, gba, micro en de ds. #nerd
Ja ze reargeert niet echt, en ik wil eerst foto's zien!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Stille TS?
Ben inderdaad nog opzoek naar een goede color. Die staat leuk tussen de gewone, de pocket, gba, micro en de ds. #nerd
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
net handjes geschud met de baas van de baas van een klant. Mijn code gaat op Europees niveau ingezet worden en gaat ook op de boot mee naar de VS om daar gebruikt te worden
mijn "FUCK YEAH!"-momentje du jour.
Nicequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
net handjes geschud met de baas van de baas van een klant. Mijn code gaat op Europees niveau ingezet worden en gaat ook op de boot mee naar de VS om daar gebruikt te worden
Haha dat is wel nicequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
De vs gebruikt toch al jouw code.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Gaaf man!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
WHY HERROW HANS BRIX!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hard!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Wacht maar tot je gaat studerenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef Morgen- het volgende:
Overmorgen Schriftelijk examen maar ik wil voetbal kijken, niet leren
Oeh examens. Wat was het leven toen nog zorgenvrij...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef Morgen- het volgende:
Overmorgen Schriftelijk examen maar ik wil voetbal kijken, niet leren
Ik mag niets zeggen, ik moet nog afstuderen dan wil ik nog een 3 jarige master volgen en daarna moet ik mijn carriere lang cursussen blijven doen om in het kwaliteitsregister te mogen blijven.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
In de IT werken en nog steeds examens moeten doen
Werk je in de It?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
In de IT werken en nog steeds examens moeten doen
In de IT moet je ook gewoon altijd door blijven leren en examens doen, meh.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik mag niets zeggen, ik moet nog afstuderen dan wil ik nog een 3 jarige master volgen en daarna moet ik mijn carriere lang cursussen blijven doen om in het kwaliteitsregister te mogen blijven.
ESCAPE WHY YOU STILL CAN!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Werk je in de It?ik wil ook die richting op na volgend jaar maar ik zit ook aan een studie Engels te denken..
ik niet, ik ben gewoon Microsoft licensed awesome developer dude for life.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In de IT moet je ook gewoon altijd door blijven leren en examens doen, meh.
volgens mij was jij laatst nog bezig met certificatenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik niet, ik ben gewoon Microsoft licensed awesome developer dude for life.
Pff, dat was begin dit jaar en dat was om licenties veilig te stellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij was jij laatst nog bezig met certificaten
Over tijdje mag je weer updatenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Pff, dat was begin dit jaar en dat was om licenties veilig te stellen.
Mja, beetje jammer dat ik nu te stom ben om te lerenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef Poit het volgende:
Ik heb enkel wat overjarige Cisco certificaten maar daar weet ik echt niks meer van..
Maar je ontkomt er niet aan om verder te leren.. Of het nou in certificaatvorm is of iets anders.
True, maar certificering slaat echt als een tang op een varken. Het vormt een leuk papiertje en geeft een aardige boost in salaris, maar om nou te zeggen dat je leert? Neuh.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef Poit het volgende:
Ik heb enkel wat overjarige Cisco certificaten maar daar weet ik echt niks meer van..
Maar je ontkomt er niet aan om verder te leren.. Of het nou in certificaatvorm is of iets anders.
Drugz are bad Hmmmkayquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, beetje jammer dat ik nu te stom ben om te leren
T gaat zo freaking traag
Absoluut.. 'In het veld' leer je ook veel meer dan met zo'n cursus.. Maarja, we leven eenmaal in een maatschappij waar papieren belangrijker zijn dan kundequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
True, maar certificering slaat echt als een tang op een varken. Het vormt een leuk papiertje en geeft een aardige boost in salaris, maar om nou te zeggen dat je leert? Neuh.
Beter is het om je vakliteratuur bij te houden
zo ontzettend waarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut.. 'In het veld' leer je ook veel meer dan met zo'n cursus.. Maarja, we leven eenmaal in een maatschappij waar papieren belangrijker zijn dan kunde
Meer salarisquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
True, maar certificering slaat echt als een tang op een varken. Het vormt een leuk papiertje en geeft een aardige boost in salaris, maar om nou te zeggen dat je leert? Neuh.
Beter is het om je vakliteratuur bij te houden
Yeaquote:
Not sure if proud or mad..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YeaMaar ik leef nu eigenlijk al een paar dagen zonder meds .. DONT TELL MY DOCTOR!
mad probablyquote:
Geef eens een paar voorbeelden van wat je moet leren in de IT? Misschien ben ik wel geïnteresseerdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, beetje jammer dat ik nu te stom ben om te leren
T gaat zo freaking traag
Stiekem dan toch een tikje trots danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mad probably
daarentegen hebi k nog niet echt het gevoel dat ik naar het ziekenhuis moet ofzo, dus
Waarschijnlijk allemaal dingen waar je tijdens je werk niets aan hebt of ander hopeloos verouderde meuk. Je begint pas echt met leren tijdens je stages.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden van wat je moet leren in de IT? Misschien ben ik wel geïnteresseerd
Nadeel:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden van wat je moet leren in de IT? Misschien ben ik wel geïnteresseerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nadeel:
- Irritante gebruikers
Voordeel:
- Weinig vrouwen in de klas dus geen gebitch en als een computer irritant is trek je gewoon de stekker d'r uit dan houd hij zijn kop wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
nadeel van werken in de IT: je zit altijd samen met een stel nerds om je heenEn dan ga je naar huis ben je nog steeds niet aan de IT-ers en nerds ontsnaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
nadeel van werken in de IT: je zit altijd samen met een stel nerds om je heenJUIST NERDSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik gok dat zo'n beetje 60% van de GAM SC-ers in de IT werkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Werk je in de It?ik wil ook die richting op na volgend jaar maar ik zit ook aan een studie Engels te denken..
Ik weet niet meer of ik mijn eigenste nerd op dit moment wel heel ergquote:
Babyface!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik mijn eigenste nerd op dit moment wel heel ergvind zo zonder baard. Hij lijkt zo bloot
[..]
Nadeel:
- Irritante gebruikers
Voordeel:
- Weinig vrouwen in de klas dus geen gebitch en als een computer irritant is trek je gewoon de stekker d'r uit dan houd hij zijn kop wel.Irritante gebruikersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit er momenteel middenin.
Gebruiker komt plots met een call dat een applicatie uit 2006 gebugd is. Ik denk: 'Daar hebben we vast geen SLA meer voor.'
Wel dus
.NET 1.1
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Over verouderd spul:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Irritante gebruikers
Gebruiker komt plots met een call dat een applicatie uit 2006 gebugd is. Ik denk: 'Daar hebben we vast geen SLA meer voor.'
Wel dus
.NET 1.1
PWNDquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Irritante gebruikers
Wel dus
.NET 1.1
Het is niet baby, hij lijkt eerder ouder. En hij heeft een maffe bovenlip waar ik maar neit aan kan wennen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Babyface!
En je hebt mij toch? Je eigen MiniSD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het is niet baby, hij lijkt eerder ouder. En hij heeft een maffe bovenlip waar ik maar neit aan kan wennen.
Maar ik hou wel nog van je hoor SD
En miniSD? Ik heb alleen een MicroSD-slotOh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
idd, thuis heb ik er nog 2quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
En dan ga je naar huis ben je nog steeds niet aan de IT-ers en nerds ontsnapt
Moet je ook vaker scheren meidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Jamaar SB heb je dan niet altijd dat je gezicht pijn doet van baardgroeiIk word al gek bij stoppels omdat mijn hele huid dan geschuurd wordt
Dat inderdaad!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Jamaar SB heb je dan niet altijd dat je gezicht pijn doet van baardgroeiIk word al gek bij stoppels omdat mijn hele huid dan geschuurd wordt
[..]
Nadeel:
- Irritante gebruikers
Voordeel:
- Weinig vrouwen in de klas dus geen gebitch en als een computer irritant is trek je gewoon de stekker d'r uit dan houd hij zijn kop wel.in EHV had ik 1 meisje in de klas, nou die heeft het geweten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Okay stoppels zijn dus klote maar als t iets langer groeit kan het blijkbaar wel, notedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat inderdaad!!
Kan ik echt niet tegen!
Ik had ook een andere chick in de klas, die snapte er echt geen flikker van en is later ook wat anders gaan doen gelukkigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
in EHV had ik 1 meisje in de klas, nou die heeft het geweten hoor
Ik vind het dan nog steeds niets maar ik hou gewoon van gladgeschoren mannenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay stoppels zijn dus klote maar als t iets langer groeit kan het blijkbaar wel, noted
Ik zal t eens gaan uittesten
Ik heb ook zachte baardhaardjes als ze wat langer zijn. En ze matchen je haar ook nogquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay stoppels zijn dus klote maar als t iets langer groeit kan het blijkbaar wel, noted
Ik zal t eens gaan uittesten
ik heb ook liever gewoon geschorenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind het dan nog steeds niets maar ik hou gewoon van gladgeschoren mannen
Volgens mij moet jij dan eens wat beter naar mijn haarkleur kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb ook zachte baardhaardjes als ze wat langer zijn. En ze matchen je haar ook nog
Ik wil naar de PABOquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:
als kerel zijnde moet je qua chicks gewoon naar de PABO. Als wij daar gingen zitten met een laptop, hoorde je binnen 5 minuten een lieflijk meisjesstemmetje zeggen "owh, jullie hebben verstand van computers? Kan één van jullie eens naar die bij mij thuis kijken?".
Like shooting fish in a barrel
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook liever gewoon geschorenzijn maar weinig mannen waarbij baardgroei echt staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |