Nah.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
Zo zouden ze mario opnieuw uit moeten brengen.
Gratz kerel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:01 schreef wc-eend het volgende:
Yaymijn nieuwe functie krijgt een contract voor onbepaalde tijd
Netjesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:01 schreef wc-eend het volgende:
Yaymijn nieuwe functie krijgt een contract voor onbepaalde tijd
Awesome, dus ik "ken" je al langer dan Fruit. Hoe-hie-haquote:Op maandag 11 juni 2012 18:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha pas 5 jaar ( of nou ja 6 jaar geleden zag ik heb voor het eerst)
Fucked up... Voorlopig niet meer onder kapotte boilers hangen dusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:54 schreef badboynova het volgende:
k*tzooi knie is volgens mij sinds gister weer naar de klote![]()
Nieuwe kopen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:54 schreef badboynova het volgende:
k*tzooi knie is volgens mij sinds gister weer naar de klote![]()
succes manquote:
Jij ook een dikke gratz natuurlijk.quote:
Daarom ook dequote:
Diequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dieheeft bij jou geen betekenis meer, want die gebruik je bijna in elke post
Valt ook wel weer meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nopequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:
quote:
Dat iddquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:13 schreef Poit het volgende:
pointerpointer.com
Schaamteloze linkdump maar erg leuk gevonden
Zat zeker een kat in je slaapkamer?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Meeeeeeh wat een horrornachtmaar werklui zijn weer met vloer bezig dat na morgenmiddag is het dan toch echt af!
Nee die mogen niet in de slaapkamerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zat zeker een kat in je slaapkamer?
Welke van de 2? Die ene die ook bleef slapen of die uit Limburg?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die mogen niet in de slaapkamer
Had tegen die dude gezegd die mee naar tenacious d was dat ik eigenlijk wel vond dat er weinig vriendschap meer was en dat ik geen zin meer had om af te spreken, werd een lastig gesprek dus sliep te laat en werd ook nog eens midden in de nacht wakker
Die uit limburgquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Welke van de 2? Die ene die ook bleef slapen of die uit Limburg?
Oh lastig inderdaad zo'n gesprek..quote:
Ja uiteindelijk ging t wel redelijk, hij begrijpt wel wat hij fout gedaan heeft en dat ik er geen zin meer in heb.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh lastig inderdaad zo'n gesprek..
Juichen jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk ging t wel redelijk, hij begrijpt wel wat hij fout gedaan heeft en dat ik er geen zin meer in heb.
Toen ik vandaag mijn broer sprak en hij het hoorde heb ik nog nooit iemand zo hard horen juichenwel goede beslissing geweest
ER ZIT EEN KAT OP DE KASTquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die mogen niet in de slaapkamer
Had tegen die dude gezegd die mee naar tenacious d was dat ik eigenlijk wel vond dat er weinig vriendschap meer was en dat ik geen zin meer had om af te spreken, werd een lastig gesprek dus sliep te laat en werd ook nog eens midden in de nacht wakker
Oh dus hij heeft ook echt fouten gemaakt? Je bent in ieder geval eerlijk geweest! En het is netjes opgelost zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk ging t wel redelijk, hij begrijpt wel wat hij fout gedaan heeft en dat ik er geen zin meer in heb.
Toen ik vandaag mijn broer sprak en hij het hoorde heb ik nog nooit iemand zo hard horen juichenwel goede beslissing geweest
Yepsquote:
OHJAquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ER ZIT EEN KAT OP DE KAST
EEN KAT!!!
ZIE JE HEM NIET! DAAR ZITTIE.
Ja anders had ik het niet afgekapt, maar na 6 jaar gezeik is t nu toch wel klaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dus hij heeft ook echt fouten gemaakt? Je bent in ieder geval eerlijk geweest! En het is netjes opgelost zo.
er is helaas geen emoticon die zich in een hoekje zit te schamen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ER ZIT EEN KAT OP DE KAST
EEN KAT!!!
ZIE JE HEM NIET! DAAR ZITTIE.
Ik ben wel iets gewend van jequote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
er is helaas geen emoticon die zich in een hoekje zit te schamen...
ah joh maakt niet uit, het was grappigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
er is helaas geen emoticon die zich in een hoekje zit te schamen...
Lotjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ben wel iets gewend van jeJe ben lief
ER ZIT EEN BEEST IN BED, ZIE JE HEM NIET?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |