hoezo een maand?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mjah daar kan ik geen maand op leven..
Avond eten is het probleem ook niet zo, dat is meestal wel makkelijk aan te passen.
Maar voor ontbijt en lunch? Crusli mag niet en korstjes ook niet.
In de ochtend yoghurt met eventueel chocolade vlokken er in das lekker.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mjah daar kan ik geen maand op leven..
Avond eten is het probleem ook niet zo, dat is meestal wel makkelijk aan te passen.
Maar voor ontbijt en lunch? Crusli mag niet en korstjes ook niet.
Smaakt best goed en kun je gewoon drinkenquote:
Ik moet een maand hard en taai voedsel ontwijken van de kaakfysio..quote:
Ah balen babe, ik denk nog wel ff over na en elke keer als mij wat te binnen schiet geef ik wel door okay?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik moet een maand hard en taai voedsel ontwijken van de kaakfysio..
Ik klem mijn kaken zolang ik me kan herinneren al op elkaar en sinds een half jaar heeft mijn linkerkaak de neiging om uit de kom te schieten.
Die spieren zijn behoorlijk hypertoon (te hoge spanning) en moeten tot rust komen omdat hierdoor het gewrichtskapsel ook geïrriteerd raakt.
Dus niet meer klemmen en hard en taai voedsel vermijden.
Ik heb mijn vader even lief aangekeken (via de Ipad, lang leve de techniek)quote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah balen babe, ik denk nog wel ff over na en elke keer als mij wat te binnen schiet geef ik wel door okay?
Sowieso dus appelmoes, spinazie, aardappelpuree, rode kool enzo
broccoli en al die andere groente kun je evnetueel ook in de blender mikken
Heerlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader even lief aangekeken (via de Ipad, lang leve de techniek)
En die gaat verse appelmoes voor mij maken, dat is zooooo episch lekker. Noms!
ik om deze :quote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik moest echt hardop lachen om deze post in het funda topic:
Opmerkelijke foto's van Funda #78
yes, ik kan niet wachten op de glorieuze 0-2 van morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |