Haha awesomequote:Op maandag 11 juni 2012 16:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude dan hebben we elkaar zeker gezien! ik heb daar van mijn 15e tot mijn 18e gesport en op mijn 19e stage gelopen (en ik ben nu 25)
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:41 schreef Reintji het volgende:
#5 CHICKS HOSSELEN OP HABBO MET BANG_BROS
Heb zojuist alle hoop in de jeugd verloren
Haha nee dat was Hilde, ik gaf geen groepslessen.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha awesomeDan moet dat haast wel ja
Trok jij ook altijd mensen uit alle zalen weg als er een groepsoefening/grondoefeningen te doen was/waren, mensen sprokkelen? Ik weet nog dat een meid dat op dinsdagavonden altijd deed als wij met gewichten bezig waren. Ik zou alleen echt niet meer weten hoe ze er uit zag. Zou grappig zijn als jij dat toen gewoon was
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee dat was Hilde, ik gaf geen groepslessen.
Ik was daar stagiaire voor opleiding als fitnesstrainer. Maar was wel heel veel bij de kracht apparatuur te vinden. Ik sportte met 2 vriendinnen daar en was toen echt super strak van alle fitness
Haha nu kunnen we wel zeggen dat we elkaar al 7 jaar kennenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee sorry, dan herinner ik je niet meerWas te gefocust op die ene meid denk ik
Truequote:Op maandag 11 juni 2012 17:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nu kunnen we wel zeggen dat we elkaar al 7 jaar kennen
Haha pas 5 jaar ( of nou ja 6 jaar geleden zag ik heb voor het eerst)quote:
Hier ook keiharde regen en onweerquote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef GameBabe het volgende:
Honger en nat
Stomme regen! En stomme reistijd... en daar moet je straks ook nog taks op betalen alsof dat je over de streep haalt om te verhuizen
Looooooolquote:Op maandag 11 juni 2012 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Echt alle tenacious d fotos zijn zo raar door die piemel of die wijde benen!!![]()
Ehm.. babyhapjes. Fruithapjes, groentehapjes, papjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand hier nog goede tip van zacht voedsel? Ik kom niet veel verder dan yoghurt en boterhammen zonder korstjes.
appelmoesquote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand hier nog goede tip van zacht voedsel? Ik kom niet veel verder dan yoghurt en boterhammen zonder korstjes.
Friet + snacks in de blenderquote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat dat daadwerkelijk komt. Een aantal partijen komt er al beetje bij beetje op terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef GameBabe het volgende:
Honger en nat
Stomme regen! En stomme reistijd... en daar moet je straks ook nog taks op betalen alsof dat je over de streep haalt om te verhuizen
Mjah daar kan ik geen maand op leven..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |