pictures or it didn't happen!!einzquote:Op maandag 11 juni 2012 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
FUCKING 5 SCHERMEN OP M'N BUREAU JONGUH!
Haha grappigquote:Op maandag 11 juni 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar heb ik ook jaren gesport en zelfs nog stage gelopen
Nooit last vanquote:Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
en ik heb last van een constante koude kin
ja, gisteravond m'n epische baard geschorenquote:
iets te compenseren?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
FUCKING 5 SCHERMEN OP M'N BUREAU JONGUH!
En ik ben er nog steeds niet aan gewend :-(quote:Op maandag 11 juni 2012 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, gisteravond m'n epische baard geschoren
wouldn't you like to know....quote:
Hier met Space Marinequote:
Mee gestopt, misschien dat ik wel eens verder ga kijken als ik ziek thuis zit ofzo maar voorlopig ga ik liever even games wegwerken. De serie was wel okay, niet echt een knaller.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:21 schreef Poit het volgende:
Kijkt hier iemand toevallig The Killing?
Potjandosie wat een goede serie
Geen knaller? Ik vind het een stuk spannender dan Game of Thronesquote:Op maandag 11 juni 2012 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mee gestopt, misschien dat ik wel eens verder ga kijken als ik ziek thuis zit ofzo maar voorlopig ga ik liever even games wegwerken. De serie was wel okay, niet echt een knaller.
Alleen een paar afleveringen maar heeft mij nooit vast kunnen houden.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:21 schreef Poit het volgende:
Kijkt hier iemand toevallig The Killing?
Potjandosie wat een goede serie
Ik vind dat je het niet echt in vergelijking kan trekken met GoT, zijn twee heel verschillende series. Verder heb ik van GoT gister pas de laatste paar afleveringen gekeken, ik vind seizoen 2 daarvan ook niet zo extreem goed dat ik ze gelijk moet kijken als ze uit zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen knaller? Ik vind het een stuk spannender dan Game of ThronesZeker het 2e seizoen.
GoT heeft draken, boobies en een dwerg.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen knaller? Ik vind het een stuk spannender dan Game of ThronesZeker het 2e seizoen.
Je kan ze als serie misschien niet vergelijken maar ik kan ze wel vergelijken in hoeveel lol ik heb als ik er naar kijk en daar wint The Killing het op dit moment by far.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dat je het niet echt in vergelijking kan trekken met GoT, zijn twee heel verschillende series. Verder heb ik van GoT gister pas de laatste paar afleveringen gekeken, ik vind seizoen 2 daarvan ook niet zo extreem goed dat ik ze gelijk moet kijken als ze uit zijn.
Maar ik zit nu weer even in mijn non-stop game vibe
Ik help je welquote:Op maandag 11 juni 2012 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom is een outfit voor een bruiloft uitzoeken zo lastig, meh ..
SUIT UP!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Kort, diep uitgesneden en fleurigquote:Op maandag 11 juni 2012 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Onmogelijk bij Shar... als ze alleen een trainingsbroek en een hempje aan heeft ziet ze er al beter uit..quote:Op maandag 11 juni 2012 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kort, diep uitgesneden en fleurig
En een iets minder goede outfit dan de bruid, dat is zo lullig anders
Juist niet te kort want de bruid moet in het middelpunt staanquote:Op maandag 11 juni 2012 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kort, diep uitgesneden en fleurig
En een iets minder goede outfit dan de bruid, dat is zo lullig anders
DONE!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Onmogelijk bij Shar... als ze alleen een trainingsbroek en een hempje aan heeft ziet ze er al beter uit..
Dan combineer je het! überkort jurkje met joggingsbroek er onder. Tijdens de ceremonie kijkt niemand verlekkerd naar je, maar tijdens de receptie is het broek uit en sjansen met die hapquote:Op maandag 11 juni 2012 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Juist niet te kort want de bruid moet in het middelpunt staanWel met vette pumps eronder natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan combineer je het! überkort jurkje met joggingsbroek er onder. Tijdens de ceremonie kijkt niemand verlekkerd naar je, maar tijdens de receptie is het broek uit en sjansen met die hapEn dan gewoon tegen haar zeggen "JA ROT OP JIJ HEBT AL EEN VENT NU IK NOG"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seems legit!
Vriendinnetje, ergens half september dacht ik en in Belgiequote:Op maandag 11 juni 2012 14:53 schreef wc-eend het volgende:
Wie gaat er trouwen, wanneer en hoe kom ik op dat feestje!
Daaromquote:Op maandag 11 juni 2012 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En dan gewoon tegen haar zeggen "JA ROT OP JIJ HEBT AL EEN VENT NU IK NOG"
seems legit!
Geen idee! Mijn allereerste bruiloft was vorig jaar van mijn moeder, verder is dit pas het eerste vriendinnetje wat gaat trouwen!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DaaromMakkelijkste plek om dates te versieren zijn op bruiloften toch?
Hotel "D'n Vergulde Sleurhut" schijnt awesome te zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee! Mijn allereerste bruiloft was vorig jaar van mijn moeder, verder is dit pas het eerste vriendinnetje wat gaat trouwen!Vind het wel helemaal super voor dr, ze passen zo leuk bij elkaar
Moet alleen nog even een hotel in Belgie regelen. Als iemand nog tips heeft voor een hotel wat niet al te duur is kom maar opHet was in de buurt van Luik dacht ik
Zo moeilijk is het toch niet om een grote witte jurk te vindenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Jaa grote kans dat we elkaar gezien hebben ik was er praktische elke dagquote:Op maandag 11 juni 2012 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha grappigNouja misschien heb ik je toen al ergens stiekem gespot
Ik heb iig wel goede herinneringen aan die plek. Ging daar altijd sporten met mijn huisgenoot en er liep daar op de dagen die wij gingen altijd een erg leuk meisje rond.![]()
De laatste paar weken dat ik daar rondliep sportte ze met ons mee. Ik wilde haar toen uit vragen, toen ik wist dat ik daar zou stoppen met fitnessen en haar daarna waarschijnlijk nooit meer zou zien.
Alleen vanaf dat punt heb ik haar dus nooit meer gezien, omdat ze toen op vakantie ging. Heb haar toen nooit meer uit kunnen vragen, want ik wist ook haar achternaam of telefoonnummer niet
Toen heb ik in ieder geval wel geleerd om niet zijn schijtluis te zijn en meiden gewoon meteen uit te vragen als ik ze leuk vond
[/lief dagboek]
Die van mamma was leukquote:Op maandag 11 juni 2012 16:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ben ik dan de enige hier die bruiloften suf vind?
Nouja betwijfel het eigenlijk, het is voor mij alweer een jaar of 7 geleden hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaa grote kans dat we elkaar gezien hebben ik was er praktische elke dag
En ging met een vriendinnetje vaak boksen in dat zaaltje naast de krachttraining.
Geen idee, heb er al jaren geen mee gemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heb eind augustus pas de eerste van vrienden, dus ben wel benieuwd. Die van familie zijn in ieder geval erg saai.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dude dan hebben we elkaar zeker gezien! ik heb daar van mijn 15e tot mijn 18e gesport en op mijn 19e stage gelopen (en ik ben nu 25quote:Op maandag 11 juni 2012 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja betwijfel het eigenlijk, het is voor mij alweer een jaar of 7 geleden hoor
Holy crap, ben ik echt al zo oud?
Witte jurk is niet verplicht, mensen uitnodigen die je nooit ziet ook nietquote:Op maandag 11 juni 2012 16:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik vind al die standaard dingen van bruiloften zo suf. Zo'n lelijke witte jurk en de hele familie moet komen incl de verre familie die je nooit ziet.
Familie/vrienden voeren een suf stukje op
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef Kn0x het volgende:
Een slideshow met foto's van vroeger
En dan maar verbaasd kijken, WANT DIT HAD JE NIET VERWACHT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |