pictures or it didn't happen!!einzquote:Op maandag 11 juni 2012 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
FUCKING 5 SCHERMEN OP M'N BUREAU JONGUH!
Haha grappigquote:Op maandag 11 juni 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar heb ik ook jaren gesport en zelfs nog stage gelopen
Nooit last vanquote:Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
en ik heb last van een constante koude kin
ja, gisteravond m'n epische baard geschorenquote:
iets te compenseren?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
FUCKING 5 SCHERMEN OP M'N BUREAU JONGUH!
En ik ben er nog steeds niet aan gewend :-(quote:Op maandag 11 juni 2012 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, gisteravond m'n epische baard geschoren
wouldn't you like to know....quote:
Hier met Space Marinequote:
Mee gestopt, misschien dat ik wel eens verder ga kijken als ik ziek thuis zit ofzo maar voorlopig ga ik liever even games wegwerken. De serie was wel okay, niet echt een knaller.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:21 schreef Poit het volgende:
Kijkt hier iemand toevallig The Killing?
Potjandosie wat een goede serie
Geen knaller? Ik vind het een stuk spannender dan Game of Thronesquote:Op maandag 11 juni 2012 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mee gestopt, misschien dat ik wel eens verder ga kijken als ik ziek thuis zit ofzo maar voorlopig ga ik liever even games wegwerken. De serie was wel okay, niet echt een knaller.
Alleen een paar afleveringen maar heeft mij nooit vast kunnen houden.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:21 schreef Poit het volgende:
Kijkt hier iemand toevallig The Killing?
Potjandosie wat een goede serie
Ik vind dat je het niet echt in vergelijking kan trekken met GoT, zijn twee heel verschillende series. Verder heb ik van GoT gister pas de laatste paar afleveringen gekeken, ik vind seizoen 2 daarvan ook niet zo extreem goed dat ik ze gelijk moet kijken als ze uit zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen knaller? Ik vind het een stuk spannender dan Game of ThronesZeker het 2e seizoen.
GoT heeft draken, boobies en een dwerg.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen knaller? Ik vind het een stuk spannender dan Game of ThronesZeker het 2e seizoen.
Je kan ze als serie misschien niet vergelijken maar ik kan ze wel vergelijken in hoeveel lol ik heb als ik er naar kijk en daar wint The Killing het op dit moment by far.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dat je het niet echt in vergelijking kan trekken met GoT, zijn twee heel verschillende series. Verder heb ik van GoT gister pas de laatste paar afleveringen gekeken, ik vind seizoen 2 daarvan ook niet zo extreem goed dat ik ze gelijk moet kijken als ze uit zijn.
Maar ik zit nu weer even in mijn non-stop game vibe
Ik help je welquote:Op maandag 11 juni 2012 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom is een outfit voor een bruiloft uitzoeken zo lastig, meh ..
SUIT UP!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom is een outfit voor een bruiloft uitzoeken zo lastig, meh ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |