Neequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Oh ja.. das niet hendig... kunnen je katten dat niet
Ja, dat hoop ik ook echt.quote:
Ik wel zo na de koffiequote:
Goeie Eend!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kickstarter van geannuleerd, te weinig mensen... weet niet hoe het verder gaat met de game...
Sla een keertje over Lot!quote:
Ik moet ook eigenlijk maar gewoon gaan..quote:
Het hardlopen sla ik veel te vaak over haha. Laatste keer is alweer anderhalve week geleden.quote:
Geloof me als ik zo'n figuur als dat van jou zou hebben in combinatie met het eetpatroon dat jij hebquote:
Die mensen zijn dus hun geld kwijt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kickstarter van geannuleerd, te weinig mensen... weet niet hoe het verder gaat met de game...
het gaat mij er meer om dat ik zo moe ben na t werk dat ik echt niet nog kan sportenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geloof me als ik zo'n figuur als dat van jou zou hebben in combinatie met het eetpatroon dat jij hebzou ik ook niet zoveel sporten!
Als je moe bent heb je dus al genoeg gedaan!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het gaat mij er meer om dat ik zo moe ben na t werk dat ik echt niet nog kan sporten
Ja snap ik, als ik dadelijk 45 uur in de week werk zal ik ook veel minder sporten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het gaat mij er meer om dat ik zo moe ben na t werk dat ik echt niet nog kan sporten
mja ik was vanochtend om 6 uur uur op en na 7 pas thuis .. plus rotlichaam = moequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja snap ik, als ik dadelijk 45 uur in de week werk zal ik ook veel minder sporten.
Maar jij ziet er zonder sporten nog steeds super uit! Je bent hartstikke dun (slank, bedoel het in ieder geval positief)
Ik word nu juist gepushed door fysio omdat ik te vaak slackquote:
Ik zou het ook gestoord vinden als je nu nog gaat sporten. Daar heb je alleen jezelf mee!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik was vanochtend om 6 uur uur op en na 7 pas thuis .. plus rotlichaam = moe
maar als ik ooit wat minder kan gaan werken dan ga ik wel vaker sportennu probeer ik op de woensdag en in het weekend
Verwachte reactie van Mels: "Meh"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou het ook gestoord vinden als je nu nog gaat sporten. Daar heb je alleen jezelf mee!
Maar nogmaals je hebt het niet nodig, super figuur dus komt wel goed
quote:
ik ben nu ook op de bank aan het hangen met een game aanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou het ook gestoord vinden als je nu nog gaat sporten. Daar heb je alleen jezelf mee!
Maar nogmaals je hebt het niet nodig, super figuur dus komt wel goed
Tell me about it. Maar maak dat die schone rooie maar eens wijs..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
prolly maar ik meen het serieus! Er zijn maar weinig vrouwen die zo noms kunnen maken en zo slank blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |