SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esses pareltjes:
[DEF] LR #1 | We love Rave_NL
Skeerekip pareltjes:
Dreigen het huis uit te meppen
Naar politie voor fietsen op de stoep
Bureau Halt.
Puma pareltjes:
Houding Nederland tijdens WO1
Tas gezocht
Gouwe ouwe: Duitsland won de 2e Wereldoorlog.
Telefoon noob
ThaBoel pareltjes:
Net zo veel als z'n maten zussen hebben
Hoogvlieger Pareltjes:
[GEZ] Partij opblaaskrokodillen
Kansloze verkeersboetes
Samthegreat5 pareltjes:
Snap het niet helemaal
Sam kan je alweer normaal zitten?
Geneeskunde # 90: Intoxicated '88
Erwinrommel is soms ook slim:
LG Flatscreen TV van kast geflikkerd door ons katertje
Is het nu een wapenstok of een ploertendoder erwin?
[DEF] SC#359 Troostjongetjes en koperen buksen
Wijnand_Bierenstein pareltjes:
Krassen in lcd tv
Marktplaats kopers
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Broekventje!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef Thaboel het volgende:
Dus zo'n mipapo is een smaca voor bejaarden?
Tuinbroekman!!!quote:
Klopt. Anders kom je der niet in bij het militair opbergtehuis.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef Thaboel het volgende:
ga jij ff op de Dam lopen met een kanariegele reetveter!! Pauper!quote:
Dat laatste is slechts aan enkelen voorbehouden!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt. Anders kom je der niet in bij het militair opbergtehuis.
Nee joh, dat laat ik aan rode baretten over.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga jij ff op de Dam lopen met een kanariegele reetveter!! Pauper!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee joh, dat laat ik aan rode baretten over.
Zoiets...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef Thaboel het volgende:
Ja. Polariseren haalt lichtspiegelingen weg. Je moet je ongeveer voorstellen dat je met gepolariseerde glazen door het wateroppervlak heen kunt kijken, waar je met gewone glazen of zonder alleen de spiegeling in het water ziet. Kan ook erg fijn zijn met autorijden, aangezien je geen spiegelingen meer in je vooruit ziet en bijvoorbeeld spiegelingen op het wegdek. Heb zelf trouwens gewone glazen voor mn zonnebril maar dat was meer uit financieel oogpunt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:46 schreef EllaN het volgende:
Iemand een idee of het heel veel scheelt of je gepolariseerde glazen in een zonnebril neemt of niet?
Ik heb een gepolariseerde rayban in de wagen liggen, erg fijn. De zonweerspiegelingen in de auto's van medeweggebruikers worden zo een stuk minder.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:46 schreef EllaN het volgende:
Iemand een idee of het heel veel scheelt of je gepolariseerde glazen in een zonnebril neemt of niet?
Genees jij niet binnen 24 uur?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
heh, middenhandsbeentje gekneusd of gebroken, hoop dat laatste.
Ik heb nog een paar uur, dan ben ik genezenquote:
Overheid en ICTquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoiets...
Maar was wel handig, alles stond er in, van tandartsafspraken (DF), vaccinaties, recht op belastingvrije goederen t/m rijbewijs en voorschotten. Nu loop je met 10 verschillende dingen rond te zeulen omdat men niet in staat is om al die zut op je smartcard te zetten anno 2012...
Idd, en die smartcard is daar wel een heel schrijnend voorbeeld van... Bij de invoering ergens in 2000 moest er volgens de presentaties van alles mee kunnen en opgezet worden. Hell, het zou zelfs een chipknip gaan worden...quote:
EMDR, sommigen vinden dat heilig, heeft bij mij totaal niet gewerkt. Helaas.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:40 schreef Esses het volgende:
Overigens, @ErwinRommel, heb jij ooit EMDR gedaan? Hoe beviel dat?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
EMDR, sommigen vinden dat heilig, heeft bij mij totaal niet gewerkt. Helaas.
Sommigen hebben er baat bij, sommigen niet. Snap nog steeds niet waarom psychologen/psychiators dat zien als een helend middel.quote:
Behalve dan dat je tegenwoordig overal pint met de chip(knip.)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:39 schreef AchJa het volgende:
Overigens is dat hele chippen ook een verschrikkelijk debacle, daar stapt de hele wereld ook alweer vanaf. Ik ken banken die hebben dat apparaat alweer van de muur gesloopt...
De nieuwe manier van pinnen bedoel je. Dat heeft weinig te maken met de chipknip, lees virtueel geld op je pas zetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Behalve dan dat je tegenwoordig overal pint met de chip(knip.)
Maar heeft niks meer met de "elektronische portemonnee" (quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Behalve dan dat je tegenwoordig overal pint met de chip(knip.)
Telegraafquote:De banken verdienen op verschillende manieren aan het gebruik van de chipknip. Allereerst betalen winkeliers 0,6% van het 'gechipte' bedrag aan Interpay. Die verdeelt dat vervolgens weer over de verschillende banken. In de toekomst moeten de ondernemers ook abonnementskosten voor het chipapparaat gaan betalen. Wanneer dat precies gaat gebeuren en hoe hoog die kosten dan bedragen, is nog niet bekend.
Daarnaast hebben de banken een rentevoordeel bij chipknipgebruik. Gechipte bedragen verlaten namelijk niet onmiddellijk de bank. Die gaan in een zogeheten float totdat de klant gebruik maakt van zijn chipknip. In de tussentijd kunnen de banken dus rente trekken van het in de float staande bedrag.
C: Beidequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:07 schreef jankaas020 het volgende:
Men moet gewoon zo snel mogelijk overal met dat nieuwe pinnen kunnen betalen, ook in sigaretten- en snoepautomaten.
Ik kan tegenwoordig zelfs in m'n stamkroeg (oud, bruin café) pinnen, maar voor de shoarmaboer moet ik nog geld op zak hebben..
Dat is toch ook een wettelijke verplichting? Mensen zonder giraal geld zullen toch ook wel iets willen kopen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef AchJa het volgende:
Ik wil kunnen kiezen. Als ik contant wil betalen moet dat kunnen.
Nee man microchip in je voorhoofd en nergens meer last vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
C: Beide
Ik wil kunnen kiezen. Als ik contant wil betalen moet dat kunnen.
Wettelijk verplicht tenzij anders aangegeven was het toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een wettelijke verplichting? Mensen zonder giraal geld zullen toch ook wel iets willen kopen?
Ik weet niet hoe dat wettelijk geregeld is...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een wettelijke verplichting? Mensen zonder giraal geld zullen toch ook wel iets willen kopen?
Ik heb een grotere schurft aan eikels die bij de kassajuf gaan zeiken dat ze moeten chippen, zeker als ze voor me in de rij staan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat wettelijk geregeld is...
Maar op de kazerne heb ik verschrikkelijk de schurft aan dat verplichte chippen.
Tenzij anders aangegevenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat wettelijk geregeld is...
Maar op de kazerne heb ik verschrikkelijk de schurft aan dat verplichte chippen.
Hoezo zeiken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb een grotere schurft aan eikels die bij de kassajuf gaan zeiken dat ze moeten chippen, zeker als ze voor me in de rij staan.
Bij ons alleen maar chip. En ik weet eerlijk gezegd niet op welke kazerne ik nog met contant geld kan betalen.quote:
Klopt, en dan toch gaan zeuren als het een keer niet naar hun zin is of niet werkt, alsof zo'n paresto afreken huismoeder wat aan kan doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoezo zeiken?
Als je dan toch naar die bonnenschuur gaat dan weet je dat je moet chippen...
LOKKMar te Apeldoorn kan je met contant geld prepaid chipknip kaarten kopen. Komt omdat daar erg veel buitenlandse gasten komenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij ons alleen maar chip. En ik weet eerlijk gezegd niet op welke kazerne ik nog met contant geld kan betalen.
Ja, dat kan bij ons ook, alleen reken ik dat niet onder contant betalen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:32 schreef Esses het volgende:
[..]
LOKKMar te Apeldoorn kan je met contant geld prepaid chipknip kaarten kopen. Komt omdat daar erg veel buitenlandse gasten komen
Zo'n opgerolde? noemen wij een regenpijp aan boord, al dan niet verstopt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:32 schreef Erasmo het volgende:
Op de valreep nog een Turkse Pizza gehaald bij X1, Jankaas weet wel welke ik bedoel
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja. Polariseren haalt lichtspiegelingen weg. Je moet je ongeveer voorstellen dat je met gepolariseerde glazen door het wateroppervlak heen kunt kijken, waar je met gewone glazen of zonder alleen de spiegeling in het water ziet. Kan ook erg fijn zijn met autorijden, aangezien je geen spiegelingen meer in je vooruit ziet en bijvoorbeeld spiegelingen op het wegdek. Heb zelf trouwens gewone glazen voor mn zonnebril maar dat was meer uit financieel oogpunt.
Dank u. Het is inderdaad zo duur, maar als het wel scheelt met vb autorijden is het het geld wellicht wel waard.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:32 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb een gepolariseerde rayban in de wagen liggen, erg fijn. De zonweerspiegelingen in de auto's van medeweggebruikers worden zo een stuk minder.
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:57 schreef Erasmo het volgende:
Jup was ook wel welkom na die teleurstelling van vanmiddag...
Op zonnige dag maar eens langs de zonnebrillenwinkel, en dan buiten ff uitproberen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:55 schreef EllaN het volgende:
[..]
[..]
Dank u. Het is inderdaad zo duur, maar als het wel scheelt met vb autorijden is het het geld wellicht wel waard.
Aan eten op de Nieuwe Haven? Neuh...quote:
En ik maar denken dat er iets vreselijks is gebeurd daar in het noordenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Aan eten op de Nieuwe Haven? Neuh...
Hoor net, die prepaids zijn ook niet meer te koopquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, dat kan bij ons ook, alleen reken ik dat niet onder contant betalen.
Aan de andere kant had ik van defensie wel verwacht dat je die prepaids alleen maar met chipknip kon betalen...
Consumptiemuntjes ftwquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoor net, die prepaids zijn ook niet meer te koop
Ik kan ze nog gewoon bestellen bij BG cateringquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoor net, die prepaids zijn ook niet meer te koop
Eet je een kapsalon voor de tweede keer op?quote:
SCREENCAP?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
De Poolse BE heeft inmiddels ingegrepen
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ze slaan schieten wel hard
[ afbeelding ]
slijm emmer eerderquote:
Ben bang van niet. Heeft hij al zijn adresje voor denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef m.k het volgende:
Misschien is cobra te paaien met een "fouillering"
Daar klaagde ik eergisteren ook overquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef Erasmo het volgende:
Wow anders komt er even een of andere Defensie flashbanner over je hele scherm...
Hij verneukte ook de hele layoutquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef Erasmo het volgende:
Iets met vlieger worden ofzo. Gelijk weggeklikt die kansloze zooi.
Meervoud ja?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef paintmeester het volgende:
Vakanties geboekt en betaald.
Dat wordt droog brood eten deze week
Lekkerquote:
Israël of niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ooier_kopt_auto.html
Lekker op auto's afrennen.
Kom, laten we de boel maar vast naar binnen en opstellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:38 schreef Erasmo het volgende:
Zo de tering ja. Jammer dat het niet goed in beeld was.
Het is nog een van de goedkopere vakantielanden. Genoeg te doen om een beetje actief bezig te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Lekker
Wat is er in Macedonië te doen dan
Yes.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Lekker
Wat is er in Macedonië te doen dan
[..]
Israël of niet?
Op de FP kom ik nooitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:33 schreef Esses het volgende:
En op de FP heb ik op close ad gedrukt... kan niet eens tekst selecteren, bug, klik ik alsnog...
Hier kan ik dan weer zo blij van worden. Achterlijk tuig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ooier_kopt_auto.html
Lekker op auto's afrennen.
jij wilde toch naar Turkmenistan ofzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:32 schreef Esses het volgende:
Vakantie al op het oog. Doe er nog geen uitspraken over, weet nog niet zeker.
Vette vakantie naar Thailand toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
jij wilde toch naar Turkmenistan ofzo?
Meisjes vorderen. Weer eens wat anders.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:36 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Vette vakantie naar Thailand toch?
Het is echt mosterd na de maaltijd, echt vééls te laat.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:58 schreef paintmeester het volgende:
Niet zo gek toch? Komt wel een beetje laat, maar het waren wel deserteurs.
Erwin Rommel's gefaalde kloonquote:
Mondje!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:00 schreef Thaboel het volgende:
Ja idd. Hou dat abbo lekker in het abbo gedeelte
Pleur op naar Angola!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:22 schreef Esses het volgende:
Idd ER, je mag niet lekken uit ABO. Overigens, nee niet Thailand. Turkmenistan vind ik nog steeds een mooi idee.
Ongesteld.quote:
Spanning voor vanavond, gezonde spanning. Bier en voetbalquote:
Ondanks het weer in prima stemming idd, en Oranje gaat gewoon winnenquote:
Spanning? Je weet toch al dat NL gaat verliezen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Spanning voor vanavond, gezonde spanning. Bier en voetbal
Mondje Pindaquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:28 schreef Thaboel het volgende:
ER wissel van merk tampons. Deze zit ookal verkeerd
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Spanning? Je weet toch al dat NL gaat verliezen.
Snel nog even een duimpje naar beneden erin editten he. Smiechtquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:42 schreef Rave_NL het volgende:
Die droeftoeter wil gewoon bovenaan het lijstje posters staan..
Arme ziel.
Smiecht? Bekje denk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Snel nog even een duimpje naar beneden erin editten he. Smiecht.
Doe het me niet aan, dan kan ik je posts niet meer ontcijferenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Smiecht? Bekje denk.
Of zal ik mobiel fokken waardoor je geen PI bij quickreply hebt.
Hey, ik hoor niet bij Erwin.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:49 schreef Thaboel het volgende:
wat een lief duo die sammie en Erwinnetje.
Moet ik hem in elkaar beuken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:49 schreef Thaboel het volgende:
wat een lief duo die sammie en Erwinnetje.
En daarom edit ik er ook een PI bij, klapjosti..quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe het me niet aan, dan kan ik je posts niet meer ontcijferen.
Sam die zijn mondje opentrekt over editten..quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Snel nog even een duimpje naar beneden erin editten he. Smiecht.
Hulde!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En daarom edit ik er ook een PI bij, klapjosti..
Effe kijken.quote:
Bwhehe.. faalhaasquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Sam die zijn mondje opentrekt over editten..
hihihihihihihihihiquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:02 schreef Nibb-it het volgende:
Ik gaat m'n bitterballen in het vet flikkeren, tabée.
Yes, dat was m'n voorlaatste ondertitel. Echter ben ik al een tijd van m'n edit-verslaving afquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:02 schreef Thaboel het volgende:
Sammie, wat heb je zelf onder je naam gezet? "ongekroonde edit-koning"
Doe maar niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga eens een DEF SC music theme in elkaar knutselen.
Dat je hq geluidjes op mag nemen a la. Maar gelojk denken dat je ook echt verstand van muziek hebt...quote:
Mijn hoofdfunctie daar is componist he flapdrolquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat je hq geluidjes op mag nemen a la. Maar gelojk denken dat je ook echt verstand van muziek hebt...
Jazeker. Een spannend snaredrum patroontje met een heroïsch trompet melodietje à la Indiana en the likequote:Op woensdag 13 juni 2012 17:40 schreef jankaas020 het volgende:
Krijgen we dan ook trommeltjes, toetertjes en strijkers?
Doe mij maar iets recenter.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jazeker. Een spannend snaredrum patroontje met een heroïsch trompet melodietje à la Indiana en the like.
Je bedoelde dat gejatten muziekje?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn hoofdfunctie daar is componist he flapdrol.
Give it a listen:
http://festungeuropagame.com/
Weet ik veel. Maar dat heb jij niet gemaakt :pquote:
Dat heb ik zeer zeker wel gemaakt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maar dat heb jij niet gemaakt :p
Vast niet.quote:
Nope, heb het pakket volledig gekocht:quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Vast niet.
@Sam
Heb je ook rechten betaald voor alle "geleende" instrument tonen?
Leuk verhaal...voordal het verhaaltje over ervaring...quote:
Nee hoor, je word er niet uit geknikkerd na je 35ste. Immers er bestaat niet zoiets als "leeftijdsdiscriminatie" bij deze contracten. Daarnaast, hoeveel kansen hebben BBTers onderhand gehad en hoe lang hebben ze passief op hun reet gezeten? MAW. ZACVquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:19 schreef thesystem het volgende:
[..]
Leuk verhaal...voordal het verhaaltje over ervaring...
Daarom wordt je ook uit defensie geknikkerd na je 35ste en kunnen BBT-ers niet meer bijtekenen
Ik heb bij mijn verzoek voor de VVO gelijk een verzoek gedaan om naar FPS 2 te gaan. Een maand na aanvang zou namelijk m'n BBT contract aflopen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef paintmeester het volgende:
BBT'ers kunnen bij ons overgaan naar FPS als de de VVO halen.
Als je dat niet wil/ kan kun je idd beter vertrekken.![]()
Ik heb als BBT'er in 2011 gewoon FPS gekregen.
Daar heb je wel weer gelijk in ja.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Naja toch nog wel meest gunstige uitslag voor NL. Als Oranje van Duitsland wint staat iedereen gelijk op 3 pt.
Er is toch niks bijzonders op tv.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:48 schreef paintmeester het volgende:
dafuk?! Mijn UPC geeft geen televisie signaal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk je een livestream.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:48 schreef paintmeester het volgende:
dafuk?! Mijn UPC geeft geen televisie signaal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een BBT contract en het mag niet worden verlengd door de bezuinigingen ook al heb ik het tig keer aangegeven en vanalles voor gedaanquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee hoor, je word er niet uit geknikkerd na je 35ste. Immers er bestaat niet zoiets als "leeftijdsdiscriminatie" bij deze contracten. Daarnaast, hoeveel kansen hebben BBTers onderhand gehad en hoe lang hebben ze passief op hun reet gezeten? MAW. ZACV
Ben in de auto gesprongen en naar familie gereden...quote:
Ja echt belachelijk. Misschien krijgt van Marwijk iets inspiratie in de rust..quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nog steeds niet eens een doelpunt, echt alles gaat mis. Tjonge jonge
Koffieleuten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:29 schreef Thaboel het volgende:
Waar zijn willems en matthijsen mee bezig?!
Van Marwijk jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:31 schreef paintmeester het volgende:
Krijgen ze een nekschot tijdens de rust?
Volgens mij moet je het niet over "briefings" gaan hebben maar over wet en regelgeving. Hoe het ECHT werkt ipv. de achterlijke bangmakerij van mensen die het allemaal net nie weten. Wanneer is de eerste keer dat jij je BBT contract wilde verlengen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:00 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik heb een BBT contract en het mag niet worden verlengd door de bezuinigingen ook al heb ik het tig keer aangegeven en vanalles voor gedaan![]()
Dus helaas gaat je verhaaltje niet bij eidere bbt-er op. Zeker niet bij de laatste lichting BBT-ers (dec 2007)
Tevens mag je geloven in de utopie dat er geen leeftijdsdiscriminatie is maar waarom zeiden ze dan zelfs meerdere malen bij de briefings 35ste up or out? Of mag dat niet meer verteld worden?
Arrogantie. Je reinste arrogantie, ik zeg het jequote:Op woensdag 13 juni 2012 21:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Rot op met die c1000 reclame
Nah hij moet gewoon eens kappen met die v bommel. Wat een bakkie yoghurt is dat zegquote:
Zijn schuld van die goal omdat hij z'n mannetje liet gaan in de 16 meter..quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah hij moet gewoon eens kappen met die v bommel. Wat een bakkie yoghurt is dat zeg
Ja..quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat terugtikken op stekelenburg
Nieuwe ronde nieuwe kansen!quote:
LOLquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:50 schreef Esses het volgende:
kom, ik had 3-1 voor DL gegokt... Laat het zo zijn.
Nog 15 minuten voor de Duitsers en je krijgt gelijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:50 schreef Esses het volgende:
kom, ik had 3-1 voor DL gegokt... Laat het zo zijn.
jij ook weer hier?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog 15 minuten voor de Duitsers en je krijgt gelijk
Af en toequote:
het mag hoor :pquote:
Gelukkig, ik heb namelijk wel een metertje bier voor de liefhebbersquote:
Noop, helaas, 1-2.quote:
kom je met de boot of de trein brengen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig, ik heb namelijk wel een metertje bier voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
Vliegtuig is toch sneller?quote:
Ach, als de Denen verliezen tegen Duitsland en wij de volgende wedstrijd winnen is er toch nog niets aan de handquote:
kan ook, moet je wel een autotje huren. Cwmdu is de eind bestemmingquote:
Ja. LUL!!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb een belofte gemaakt dat indien Nederland verliest ik die moet waarmaken
Ik heb begrepen dat ER een uitstekend chauffeur is. Al zijn opmerkingen onderweg neem ik dan wel voor liefquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:32 schreef m.k het volgende:
[..]
kan ook, moet je wel een autotje huren. Cwmdu is de eind bestemming
Tja, joh. Zelfs als ze dat doen. Dat is toch geen manier om de kwartfinale in te gaan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En dan moeten de Denen verliezen van het B team van Duitsland
Minimaal. Als Denemarken van Duitsland verliest (Du stelt waarschijnlijk toch een B-team op) en Nederland met 2 punten verschil van Portugal wintquote:
gewoon niet dusquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Minimaal. Als Denemarken van Duitsland verliest (Du stelt waarschijnlijk toch een B-team op) en Nederland met 2 punten verschil van Portugal wint
Hoezo een B-team? Omdat ze ons willen fucken, of wat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Minimaal. Als Denemarken van Duitsland verliest (Du stelt waarschijnlijk toch een B-team op) en Nederland met 2 punten verschil van Portugal wint
Ze zijn al door. Dan ga je niet je beste spelers opstellen. Die kunnen dan mooi rusten voor de belangrijke wedstrijden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoezo een B-team? Omdat ze ons willen fucken, of wat?
He uh laat ons eventjes? Ga lekker laseren ofzo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:19 schreef Esses het volgende:
kap gewoon met dat gejank. jezus net alsof de wereld vergaat
Ik las al ergens dat iemand zei dat dit een RAMPjaar zou worden als NL al in de poule uitgeschakeld werdquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:19 schreef Esses het volgende:
kap gewoon met dat gejank. jezus net alsof de wereld vergaat
Een goed WK spelen is een slecht EK. Een slecht EK betekend komende WK en volgende EK Kudt met peren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik las al ergens dat iemand zei dat dit een RAMPjaar zou worden als NL al in de poule uitgeschakeld werd
Ah, dus 2018 gaan we het WK winnenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Een goed WK spelen is een slecht EK. Een slecht EK betekend komende WK en volgende EK Kudt met peren.
ER's theme song?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:22 schreef Thaboel het volgende:
Oh en bij een slechte wedstrijd hoort slechte muziek:
NEIN! Dat word de finale halen en verliezen van de EK winnaar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dus 2018 gaan we het WK winnen
Ik vond de Duitsers ook echt niet heel goed. Vooral dat tijdrekken aan het einde was jammerquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:22 schreef Thaboel het volgende:
Het is dus de schuld van het NL elftal dat de wereld in december vergaat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik las al ergens dat iemand zei dat dit een RAMPjaar zou worden als NL al in de poule uitgeschakeld werd
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dus de schuld van het NL elftal dat de wereld in december vergaat?
Nope, van van Marwijk duhuquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dus de schuld van het NL elftal dat de wereld in december vergaat?
Pak dan de leuke versiequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:22 schreef Thaboel het volgende:
- knip -
Jequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:29 schreef EllaN het volgende:
Auw.. Eerst verliest Nederland, trapt Thaboel ook nog eens de mariniers na.
Lief dagboek, hoe kom ik hier ooit over heen?
Ach was alleen maar omdat er 1 naast me zatquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:29 schreef EllaN het volgende:
Auw.. Eerst verliest Nederland, trapt Thaboel ook nog eens de mariniers na.
Lief dagboek, hoe kom ik hier ooit over heen?
nope, die ken ik nietquote:
Klopt, ware het niet dat je nooit verder zou komen dan de stickers aan de poort, monk die je er rondloopt...quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:28 schreef Thaboel het volgende:
Begonnen ze ineens in de kroeg te draaien... Iedereen als een mongool in de houding staan en rond marcheren
"hey Thaboel waarom doe je niet mee? Dat was je werk toch?" Nah als ik me als een mongol had willen gedragen was ik wel bij de mariniers gegaan.
amateurs clubjequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:24 schreef Rave_NL het volgende:
Overigens wordt het getolereerd dat we ons als mongolen gedragen en komt de mantel te pas in de meeste gevallen als we ons mosdragen. Want uiteindelijk zijn het de boefjes die het hem doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |