SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esses pareltjes:
[DEF] LR #1 | We love Rave_NL
Skeerekip pareltjes:
Dreigen het huis uit te meppen
Naar politie voor fietsen op de stoep
Bureau Halt.
Puma pareltjes:
Houding Nederland tijdens WO1
Tas gezocht
Gouwe ouwe: Duitsland won de 2e Wereldoorlog.
Telefoon noob
ThaBoel pareltjes:
Net zo veel als z'n maten zussen hebben
Hoogvlieger Pareltjes:
[GEZ] Partij opblaaskrokodillen
Kansloze verkeersboetes
Samthegreat5 pareltjes:
Snap het niet helemaal
Sam kan je alweer normaal zitten?
Geneeskunde # 90: Intoxicated '88
Erwinrommel is soms ook slim:
LG Flatscreen TV van kast geflikkerd door ons katertje
Is het nu een wapenstok of een ploertendoder erwin?
[DEF] SC#359 Troostjongetjes en koperen buksen
Wijnand_Bierenstein pareltjes:
Krassen in lcd tv
Marktplaats kopers
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Broekventje!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef Thaboel het volgende:
Dus zo'n mipapo is een smaca voor bejaarden?
Tuinbroekman!!!quote:
Klopt. Anders kom je der niet in bij het militair opbergtehuis.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef Thaboel het volgende:
ga jij ff op de Dam lopen met een kanariegele reetveter!! Pauper!quote:
Dat laatste is slechts aan enkelen voorbehouden!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt. Anders kom je der niet in bij het militair opbergtehuis.
Nee joh, dat laat ik aan rode baretten over.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga jij ff op de Dam lopen met een kanariegele reetveter!! Pauper!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee joh, dat laat ik aan rode baretten over.
Zoiets...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef Thaboel het volgende:
Ja. Polariseren haalt lichtspiegelingen weg. Je moet je ongeveer voorstellen dat je met gepolariseerde glazen door het wateroppervlak heen kunt kijken, waar je met gewone glazen of zonder alleen de spiegeling in het water ziet. Kan ook erg fijn zijn met autorijden, aangezien je geen spiegelingen meer in je vooruit ziet en bijvoorbeeld spiegelingen op het wegdek. Heb zelf trouwens gewone glazen voor mn zonnebril maar dat was meer uit financieel oogpunt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:46 schreef EllaN het volgende:
Iemand een idee of het heel veel scheelt of je gepolariseerde glazen in een zonnebril neemt of niet?
Ik heb een gepolariseerde rayban in de wagen liggen, erg fijn. De zonweerspiegelingen in de auto's van medeweggebruikers worden zo een stuk minder.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:46 schreef EllaN het volgende:
Iemand een idee of het heel veel scheelt of je gepolariseerde glazen in een zonnebril neemt of niet?
Genees jij niet binnen 24 uur?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
heh, middenhandsbeentje gekneusd of gebroken, hoop dat laatste.
Ik heb nog een paar uur, dan ben ik genezenquote:
Overheid en ICTquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoiets...
Maar was wel handig, alles stond er in, van tandartsafspraken (DF), vaccinaties, recht op belastingvrije goederen t/m rijbewijs en voorschotten. Nu loop je met 10 verschillende dingen rond te zeulen omdat men niet in staat is om al die zut op je smartcard te zetten anno 2012...
Idd, en die smartcard is daar wel een heel schrijnend voorbeeld van... Bij de invoering ergens in 2000 moest er volgens de presentaties van alles mee kunnen en opgezet worden. Hell, het zou zelfs een chipknip gaan worden...quote:
EMDR, sommigen vinden dat heilig, heeft bij mij totaal niet gewerkt. Helaas.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:40 schreef Esses het volgende:
Overigens, @ErwinRommel, heb jij ooit EMDR gedaan? Hoe beviel dat?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
EMDR, sommigen vinden dat heilig, heeft bij mij totaal niet gewerkt. Helaas.
Sommigen hebben er baat bij, sommigen niet. Snap nog steeds niet waarom psychologen/psychiators dat zien als een helend middel.quote:
Behalve dan dat je tegenwoordig overal pint met de chip(knip.)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:39 schreef AchJa het volgende:
Overigens is dat hele chippen ook een verschrikkelijk debacle, daar stapt de hele wereld ook alweer vanaf. Ik ken banken die hebben dat apparaat alweer van de muur gesloopt...
De nieuwe manier van pinnen bedoel je. Dat heeft weinig te maken met de chipknip, lees virtueel geld op je pas zetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Behalve dan dat je tegenwoordig overal pint met de chip(knip.)
Maar heeft niks meer met de "elektronische portemonnee" (quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Behalve dan dat je tegenwoordig overal pint met de chip(knip.)
Telegraafquote:De banken verdienen op verschillende manieren aan het gebruik van de chipknip. Allereerst betalen winkeliers 0,6% van het 'gechipte' bedrag aan Interpay. Die verdeelt dat vervolgens weer over de verschillende banken. In de toekomst moeten de ondernemers ook abonnementskosten voor het chipapparaat gaan betalen. Wanneer dat precies gaat gebeuren en hoe hoog die kosten dan bedragen, is nog niet bekend.
Daarnaast hebben de banken een rentevoordeel bij chipknipgebruik. Gechipte bedragen verlaten namelijk niet onmiddellijk de bank. Die gaan in een zogeheten float totdat de klant gebruik maakt van zijn chipknip. In de tussentijd kunnen de banken dus rente trekken van het in de float staande bedrag.
C: Beidequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:07 schreef jankaas020 het volgende:
Men moet gewoon zo snel mogelijk overal met dat nieuwe pinnen kunnen betalen, ook in sigaretten- en snoepautomaten.
Ik kan tegenwoordig zelfs in m'n stamkroeg (oud, bruin café) pinnen, maar voor de shoarmaboer moet ik nog geld op zak hebben..
Dat is toch ook een wettelijke verplichting? Mensen zonder giraal geld zullen toch ook wel iets willen kopen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef AchJa het volgende:
Ik wil kunnen kiezen. Als ik contant wil betalen moet dat kunnen.
Nee man microchip in je voorhoofd en nergens meer last vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
C: Beide
Ik wil kunnen kiezen. Als ik contant wil betalen moet dat kunnen.
Wettelijk verplicht tenzij anders aangegeven was het toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een wettelijke verplichting? Mensen zonder giraal geld zullen toch ook wel iets willen kopen?
Ik weet niet hoe dat wettelijk geregeld is...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een wettelijke verplichting? Mensen zonder giraal geld zullen toch ook wel iets willen kopen?
Ik heb een grotere schurft aan eikels die bij de kassajuf gaan zeiken dat ze moeten chippen, zeker als ze voor me in de rij staan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat wettelijk geregeld is...
Maar op de kazerne heb ik verschrikkelijk de schurft aan dat verplichte chippen.
Tenzij anders aangegevenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat wettelijk geregeld is...
Maar op de kazerne heb ik verschrikkelijk de schurft aan dat verplichte chippen.
Hoezo zeiken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb een grotere schurft aan eikels die bij de kassajuf gaan zeiken dat ze moeten chippen, zeker als ze voor me in de rij staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |