abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juni 2012 @ 18:55:08 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112749191

Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Origineel TS: Firefly3
Deel 1 linkje: Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Een verandering van mindset

Het is mogelijk om steeds meer keuze te krijgen in de vrouwen waarmee je verder gaat in je leven. Vroeger sprak ik hoogstens één of twee vrouwen aan als ik uit ging, verder moesten ze maar op mij afstappen. Met deze verkeerde mindset was er een vertraagde persoonlijke groei. Mijn eigen identiteit koppelde ik aan de laatste interactie die ik gehad heb, hierdoor kon ik me mezelf beter of slechter voelen. Dit was dus enorm fout, je bepaald zelf hoe je je voelt, ongeacht wat andere mensen op dat moment over je denken. Hierbij heb ik eerst inspiratie opgedaan bij vrienden, real social dynamics, en vele andere bronnen om actie te ondernemen en mezelf te verbeteren in meerdere opzichten. Ik was er achter gekomen dat je daadwerkelijk steeds beter beter kunt worden! Zoenen binnen een minuut tot instant dates en het ontmoeten van een hele speciale vrouw voor de lange termijn of meerdere behoren allemaal tot de mogelijkheden. Omdat ik hier pas iets meer dan een jaar mee bezig ben, zie ik mezelf als "beginner". Ik ontmoet wel ongeveer 200 vrouwen per maand en heb door deze levensstijl al dingen meegemaakt die ik eerst niet voor mogelijk hield (vingeren in een danscafé etc totaan gewoon gezellige ontmoetingen met enorme groepen vrouwen). Het grappige is dat iedereen het kan. Het maakt niet uit wat je afkomst is, hoe je eruit ziet en hoe oud je bent. Het is een kwestie van er een gewoonte van te maken. Hiermee probeer ik mensen een stapje verder te helpen, ongeacht wat zijn huidige niveau is. Het advies is overigens net zo zeer toepasbaar op mezelf. De dingen die ik hier bespreek zijn dingen waar ik dagelijks mee te maken krijg en vaak genoeg nog mezelf een schop onder mijn kont moet geven als ik een keertje bijvoorbeeld mijn gevoel niet geheel volg of als een wussy een bepaalde benadering niet wil doen.

Theorie

Er zijn een aantal dingen die je moet weten als basis om meer begrip te krijgen voor vrouwen en hun gedrag. Vrouwen zitten uiteraard biologisch anders in elkaar dan mannen, maar dit is zelfs terug te zien bij het gebruik van de hersenen. Vrouwen voelen emoties veel sterker aan dan mannen en houden ervan om in een emotionele achtbaan te zitten. Ze willen een man die ervoor kan zorgen dat ze het gehele emotionele spectrum beleeft in al zijn glorie. Dit staat voor de massa bekend als "gevoelens krijgen voor iemand". Emoties zijn overdraagbaar, wat jij voelt, voelt zij ook. Ben je nerveus, dan wordt zij ook nerveus. Als je geil bent, (en er is uiteraard een "klik"), dan wordt zij ook geil. Onze hersenen zijn zo geprogrammeerd door miljoenen jaren evolutie. Het is belangrijk om te weten waarom je soms/vaak angst hebt om een vrouw te benaderen, vooral op plekken waar anderen zijn die met je mee kunnen luisteren. Deze angst komt vooral door een oud oerinstinct, waarbij dit soort gedrag zelfs flink gestraft werd waardoor je gedood werdt. Deze gebeurtenissen zijn miljoenen jaren bezig geweest en daardoor zijn deze hersenverbindingen nog bij de meeste mensen intact. Het is nu de taak om de hersenverbindingen aan te passen in nieuwe verbindingen, waardoor deze angsten meer naar de achtergrond verdwijnen en je meer naar je voortplantingsdrang kunt luisteren in plaats van je interne overlevingsmechanismen. Hoe meer je in het moment leef, hoe minder je last zult krijgen van excuusjes in je hoofd die ervoor zorgen dat je een vrouw niet benaderd. Je hersenen gooien dingen naar je toe zoals "maar zij is te lang, maar zij loopt net weg, maar er zit een gast naast haar, maar ik ben moe, maar dat kan haar moeder zijn, maar ze vind me vast blabla" etc.

Praktijk

Alles wat ik hier neer zet is geheel gebaseerd op praktijkervaring. Het proberen van dingen en kijken of het uiteindelijk resultaat oplevert voor mij en bekenden is de enige manier om te kijken of het echt werkt. Er zijn meerdere wetenschappelijke artikels, met soms een kern van waarheid, maar ze leveren in de praktijk geen resultaat op als je niets van sociale situaties af weet. De echte "wetenschappers" zijn de mensen die 7 dagen per week uitgaan en deze levensstijl daadwerkelijk hanteren. Zelf ben ik niet zo extreem, ik ga gemiddeld momenteel twee dagen per week uit. Wel ontmoet ik een paar honderd vrouwen per maand met deze levensstijl, puur omdat ik actie heb ondernomen om ze te ontmoeten. Dat kan dus iedereen doen. Sommige mensen rationaliseren hun passiviteit dat het "vanzelf wel komt". Natuurlijk kan het een keer vanzelf gebeuren, maar heel deze kansberekening kan je flink opvoeren in jouw voordeel. Je leeft maar een x aantal jaar, en als je straks 80 bent heb je spijt dat je x niet hebt geprobeerd te "versieren" etc en niet tot het uiterste hebt geleefd. Ik heb het ook nog vaak genoeg dat ik te veel kansen laat liggen. In principe leer je om steeds harder en verder te gaan. Je zult merken dat je ook dagen/weken/maanden lange mindere periodes kunt hebben, maar dat je gemiddeld wel steeds beter wordt. Je groeid namelijk niet lineair maar meer als een langzaam opwaardse golfbeweging. Met een nadruk op "langzaam", want het kost zeer veel ervaring om hier goed in te worden. Ik zie mezelf nog steeds als "beginner". Vooral als ik mezelf vergelijk met mensen die er al vele jaren mee bezig zijn. (zelf ben ik pas iets meer dan een jaar bezig met zelfontwikkeling). Ik ken iemand die een gesprek met een meid op seksueel niveau bracht midden op straat (binnen 1 minuut). Het is omdat ik er zelf naast stond en met haar vriendin zat te praten, anders had ik er nooit wat over gehoord. Hierdoor geef je jezelf eerder ook toestemming om "hard te gaan" in een soortgelijke situatie. Je wordt het gemiddelde van met wie je omgaat.

Onaantrekkelijk gedrag

Wat onaantrekkelijk is voor een vrouw, is als je reactie vragend bent en wacht op validatie zodat je x kunt zeggen of beter gezegd: je als x kunt gedragen als zij het startsein geeft. Dit toestemmend vragend gedrag dood bijna altijd de aantrekkingskracht in een interactie. Jij bent goed genoeg. Dit kan pas echt geïnternaliseerd worden met behulp van genoeg referentie ervaringen, waarbij je in een recent verleden al in contact bent geweest met een vrouw op een soortgelijk niveau.

Een veel algemener iets, is het foute gedrag van het teveel "scannen" van de omgeving tijdens bijvoorbeeld het uitgaan omdat je jezelf niet kunt vermaken of om andere redenen. Vrouwen "versieren" gaat om wie je bent, niet om wat je doet. Hierbij is het weer van belang om niet gewoon "te stoppen met scannen van de omgeving", maar daadwerkelijk jezelf te vermaken zonder dat je je omgeving nodig hebt om je goed te kunnen voelen. Laat je omgeving niet dicteren hoe je je moet voelen en daarbij wie je bent. Uiteraard is het handig om te weten wat er in je omgeving gebeurd, maar reageer er niet emotioneel op.

Kort samengevat: Laat haar of de omgeving niet dicteren hoe je je voelt.

De natuurlijke benadering

Je hoeft maar één ding te doen om op een natuurlijke manier steeds aantrekkelijker te worden:

Ontmoet zo veel mogelijk vrouwen en ga tot het uiterste. Heb je er 3x meer ontmoet dan ik en meer ervaring opgedaan? Dan ben je veel verder dan ik. Je succes is een momentopname: Hoe je je voelt kan een enorm voordeel opleveren, maar er zijn ook een hoop andere factoren waar je simpelweg geen grip op hebt. Vooral als beginner is het moeilijk om te kijken "of je al beter bent geworden of niet", vanwege de enorme willekeurigheidsfactor die erin zit. Volg het proces, en je zult zien dat je na een half jaar tot een jaar echt gegroeid bent.

Vrouwen straffen je op onnatuurlijk gedrag. Dankzij de feedback die je terug krijgt groei je automatisch en ben je steeds meer jezelf en tegelijk verander je naar een beter persoon. Je zult steeds meer merken dat je vrede hebt met de expressie van je gevoelens. Hierbij kunnen vrouwen steeds meer zien aan de hand van je subcommunicatie dat je authentiek bent.

Openingszinnen

Openingszinnen. Vergeet openingszinnen, het doet helemaal niets. Je kunt een goede openingszin hebben of een slechte, het bepaald helemaal niet of je haar zult krijgen of niet. Het "eerste indruk verhaal" moet de prullenbak in en is slechts een tijdsfragment op het begin in je interactie. Vrouwen kijken alleen naar je subcommunicatie gedurende de gehele interactie. Zodra je dit bewust en onbewust weet, spreek je vrouwen steeds gemakkelijker aan met willekeurige bullshit wat toevallig op dat moment in je hoofd zit. Soms (puur voor mijn eigen lol) open ik een vrouw met een belachelijke zin, puur omdat ik het zelf grappig vind. Vrouwen kijken toch naar je subcommunicatie. Soms hoef je niet eens iets te zeggen.

- Leiden
Als je een interactie niet kunt leiden, zal er meestal weinig gebeuren. Met leiden bedoel ik dat je besluiten kunt nemen en niet als een blad alle kanten op waait. Gaan waarvoor je wilt (haar) en actie ondernemen in die richting, terwijl je een relaxte houding hebt waarbij je niet gebonden bent met een eindresultaat en elk moment ook kunt besluiten om haar links te laten liggen en iets anders te doen. Ga hard voor elke doel die je hebt, zonder te twijfelen, en tegelijk zonder zorgen te maken over het eindresultaat.

Het gaat er dus om wie je bent en niet om wat je doet. Dus vergeet technieken, truukjes etc. Zorg ervoor dat je een persoon wordt die geen moeite heeft met fysiek contact met een vrouw die je pas ontmoet hebt. Uiteraard zal je op het begin als een robot overkomen als je haar begint aan te raken, maar zodra je meer ervaring hebt opgedaan gaat het steeds vloeiender. Je zult vanzelf fysiek handelen naar je eigen gevoelens die opgewekt worden door een chemie tussen haar en jou.

Oneindig veel mogelijkheden

Er zijn oneindig veel mogelijkheden, je kunt vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan, in de supermarkt, op het station, op straat enz. Fysiek gaan met een meid die je buiten ergens ontmoet binnen een korte tijd is ook mogelijk, het zijn allemaal beperkingen die mensen zichzelf opleggen. Hoe gewoner deze levensstijl wordt, hoe makkelijker het gaat. Probeer je eigen grenzen te verleggen door bijvoorbeeld een groep van 7 vrouwen aan te spreken, hierdoor is het daarna een makkie om 5 minuten later een groep van bijvoorbeeld 3 aan te spreken. Hoe gewoner een situatie aan voelt, hoe makkelijker het gaat. Het beter leren omgaan met vrouwen is in principe je hersenen telkens opnieuw trainen zodat al die situaties een gewoonte gaan worden.

Gevoel

Vrouwen beginnen vanzelf dingen te voelen als je onder andere onvoorspelbaar bent wanneer je geheel tot expressie komt van wie je bent als persoon. Dit komt vanzelf tot uiting wanneer je jezelf relaxt en op je gemak voelt. Hierdoor zeg je automatisch de dingen die in je opkomen, met een onderliggende gevoel erachter. Dit verbeterd zichzelf oneindig bij het aantal vrouwen die je ontmoet hebt. Je hebt in principe nooit het eindstation bereikt, want als je je bijvoorbeeld een half jaar lang niet met vrouwen bezig houdt, moeten je hersenen opnieuw geprikkeld worden met het feit dat vrouwen een belangrijk onderdeel zijn van je leven. Je zult het niet verleren, maar als een spier moet het weer getraind worden. Wat jij voelt, voelt zij ook. Maar laat het geen smoes zijn om een vrouw niet te benaderen als je je niet goed voelt. Het kan zijn dat je haar alsnog krijgt, verder is dit weer een ervaring erbij om je hersenen opnieuw te prikkelen voor een eventueel andere meid die je even later bijvoorbeeld tegenkomt. Vrouwen kunnen daadwerkelijk voelen wat jij ook voelt omdat ze veel beter zijn in het herkennen van subcommunicatie dan mannen. Hierbij zijn ze biologisch verder ontwikkeld vanwege evolutionaire redenen. Probeer dus op geen enkele wijze je gevoelens te verbergen, je ware zelf schijnt uiteindelijk toch naar buiten.

Praktische tips samengevat

- Ontmoet zoveel mogelijk vrouwen en breng elke interactie zo ver mogelijk voorwaards.
- Loop direct op haar af, ongeacht de omstandigheden. Stiekem gedoe is creepy. Van moeilijke omstandigheden leer je alleen maar.
- Geniet van het ontmoeten van vrouwen, en zorg ervoor dat zelfvermaak een belangrijk onderdeel van je leven is. Hierdoor word je positieve persoonlijkheid meer naar buiten geprojecteerd, waardoor vrouwen ook deze emoties kunnen voelen als ze bij je zijn.
- Onthou de goede interacties, leer van de goede en negatieve interacties, vergeet daarna de slechte interacties.
- Een perfect balans tussen innergame + outergame. Je wilt geen monnik in een klooster worden, maar je wilt ook wel je gevoelens op orde hebben. Zeg tegen jezelf: Voor elk stukje theorie moet er een x hoeveelheid praktijk aan te pas komen.
- Ga uit met positieve mensen die ook met versieren bezig zijn. Hierdoor heb je eerder de neiging om jezelf toestemming te geven om ook de dingen te doen die zij doen.
- Fysiek contact vanaf het begin is normaal voor een natural. Get used to it of blijf wie je bent. Je moet er helemaal voor gaan. Vrouwen durven aanspreken en een gesprek aangaan is pas het begin.
- Je leert evenveel op een goede avond als op een slechte avond.
- Leer van andere mensen, en denk niet van "oh ik ben nu de beste, ik ga aan de zijlijn staan".
- Stop met het jezelf beperken en het toelaten dat anderen je kunnen beperken, overal kan je vrouwen versieren, wanneer dan ook en bijna op elke manier. (laatst voor het eerst een meid in haar nek gezoent op het damestoilet (binnen een minuut), ondanks negatieve feedback op het forum alsnog weer de damestoilet in gedoken)
- Geduld: jaren training vereist om echt goed te worden. Beter begin je nu dan pas als je 70 bent.
- Je comfortzone tot het einde verbreden -> Hoe extremer en leuker datgene wat je meemaakt, hoe sneller je leert (standaard situaties lijken ineens een stuk eenvoudiger, nieuwe hersenenverbindingen worden sneller aangemaakt).
- Tevreden zijn, ook al heb je een hele rij slechte avonden -> Vertrouw in het proces (ervaring opdoen om je hersenen opnieuw te "rewiren").
- Alles wat je savonds doet kan je overdag ook.

Alles wat ik geschreven heb is hoe ik op dit moment ben en wat ik meemaak, successen maak ik mee, maar ook keiharde afwijzingen en slechte avonden. Hierin groei je langzaam met meer consistente resultaten. Het is grappig hoe een verandering in gedachtegang je leven in een ware achtbaan kan veranderen, waarbij je veel meer meemaakt en een veel vrijer gevoel hebt. Het maakt geen reet uit wat de wereld van je denkt, positieve of negatieve feedback, over een x aantal jaar is je leven toch voorbij. Ik ben blij dat ik begonnen was met self development. Al jaren ben ik misleid dat "versieren" uiterlijk was, geld, gel, lekker ruiken en jezelf netjes kleden. Sinds ik met mijn eigen ogen zag dat ik ver uit het veld werd geslagen door iemand zonder looks, niet boeiend rook en zwerver achtig kleding voel ik me "belazerd" door de commerciële bedrijven. Vrouwen houden echt om JOU en niet om al die fratsen eromheen. Vergeet dat nooit. Feedback hoor ik graag, en ik leer graag nieuwe dingen die in de praktijk getest zijn. Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes! firefly3
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 juni 2012 @ 18:55:33 #2
12888 Skull-splitter
pi_112749206
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Levenslusteloosheid... Dat heeft bij mij niet zozeer met mijzelf als persoon te maken maar meer met hoe ik het leven meemaak eigenlijk.
Same here, de mechanieken erachter afbreken, analyseren en kijken wat je ermee kunt doen om de situatie te verbeteren lijkt me een goed begin. Maar daar ben ik ook pas net een krap half jaar mee bezig.
pi_112749562
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Same here, de mechanieken erachter afbreken, analyseren en kijken wat je ermee kunt doen om de situatie te verbeteren lijkt me een goed begin. Maar daar ben ik ook pas net een krap half jaar mee bezig.
Ja ik ook denk ik, dan wel wat constructiever.... Maar kan ook gewoon puur komen door de pillen...
Ze werken wel in de zin dat je een stukje nuchterder naar de wereld gaat kijken en het allemaal wat minder uitmaakt... In die zin - dat het minder uitmaakt - zorgt er ook voor dat je makkelijker ''in het moment'' gaat leven. :) Dat is erg positief.
Rustig aan.
pi_112750071
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja ik ook denk ik, dan wel wat constructiever.... Maar kan ook gewoon puur komen door de pillen...
Ze werken wel in de zin dat je een stukje nuchterder naar de wereld gaat kijken en het allemaal wat minder uitmaakt... In die zin - dat het minder uitmaakt - zorgt er ook voor dat je makkelijker ''in het moment'' gaat leven. :) Dat is erg positief.
Wat die pillen voor jou doen doet/deed een hoop alcohol voor mij. Geen idee meer hoe ik nu ben met veel alcohol op, ik heb het 4 weken volgehouden zonder alcohol en neem vanaf nu misschien wat avonden mee dat ik wel drink.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112752462
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat die pillen voor jou doen doet/deed een hoop alcohol voor mij. Geen idee meer hoe ik nu ben met veel alcohol op, ik heb het 4 weken volgehouden zonder alcohol en neem vanaf nu misschien wat avonden mee dat ik wel drink.
Alcohol heeft nauwelijks invloed op mij, ja ik de tijd gaat wat sneller aan me voorbij... alles eigenlijk.

Maar ik word zeker geen ander persoon, blijf precies hetzelfde eigenlijk.
Rustig aan.
pi_112753312
Dat jullie dat laatst geplaatste filmpje als referentiekader gebruiken zegt al heel wat, en da's niet positief. Alleen maar kroegen, als je denkt dat je daar een fatsoenlijke relatie kan opdoen dan eh.... tja. Laat staan de grote kans dat al die vrouwen daar al een paar glaasjes op hebben en dus niet meer reageren zoals ze 'normaal' zouden doen. Als dat je idee is achter 'lekker jezelf zijn', soit, maar het is nogal een beperkt stukje van het hele leven.

En zo'n Alexander :') gaat ook echt niet in de rij bij de kassa van die likbewegingen maken naar het vrolijke blonde meisje achter hem, zoals in de kroeg.

Maar goed, de kritische tegengeluiden lijken volkomen aan jullie voorbij te gaan, zelfs die van vrouwen, waar ik als ik jullie was i.i.g. meer waarde aan zou hechten dan die van de mannen hier.
pi_112753550
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef Modus het volgende:
Dat jullie dat laatst geplaatste filmpje als referentiekader gebruiken zegt al heel wat, en da's niet positief. Alleen maar kroegen, als je denkt dat je daar een fatsoenlijke relatie kan opdoen dan eh.... tja. Laat staan de grote kans dat al die vrouwen daar al een paar glaasjes op hebben en dus niet meer reageren zoals ze 'normaal' zouden doen. Als dat je idee is achter 'lekker jezelf zijn', soit, maar het is nogal een beperkt stukje van het hele leven.

En zo'n Alexander :') gaat ook echt niet in de rij bij de kassa van die likbewegingen maken naar het vrolijke blonde meisje achter hem, zoals in de kroeg.

Maar goed, de kritische tegengeluiden lijken volkomen aan jullie voorbij te gaan, zelfs die van vrouwen, waar ik als ik jullie was i.i.g. meer waarde aan zou hechten dan die van de mannen hier.
Wees inhoudelijk en ik zal op je reageren.
Vertel mij, waar doe je een serieuze relatie op? Kan jij het mij vertellen? Misschien is mijn leven te beperkt dat ik het niet weet, maar je bent welkom om het uit te leggen aan me.
Rustig aan.
pi_112754094
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Alcohol heeft nauwelijks invloed op mij, ja ik de tijd gaat wat sneller aan me voorbij... alles eigenlijk.

Ik ga juist erg in het moment leven van alcohol. Nu kan ik het gelukkig ook erg goed zonder alcohol (vergeleken met vroeger althans).
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112754116
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:

De vraag is of je dat zelf kunt beoordelen, aangezien door alcohol allerlei waarnemingsvermogen minder wordt, en dus ook het vermogen tot zelfinzicht. Dat is voor de meeste mensen nuchter al lastig, laat staan onder invloed.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 20:20:38 #10
5428 crew  miss_sly
pi_112754234
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vertel mij, waar doe je een serieuze relatie op? Kan jij het mij vertellen? Misschien is mijn leven te beperkt dat ik het niet weet, maar je bent welkom om het uit te leggen aan me.
Waar ik achtereenvolgens mijn vaste relaties heb opgedaan is: sportvereniging, sportvereniging, werk, internet en internet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112754380
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef Modus het volgende:

Overdag is soms zelfs makkelijker dan in de avond voor sommige mensen die echt goed zijn. Dan kan je elkaar tenminste verstaan. En ik ken mensen die overdag ook gewoon heel erg ver gaan. Een relatie opbouwen kan vanaf die positie altijd nog door een diepere band aan te gaan, maar eerst moet er tenminste aantrekkingskracht zijn.
pi_112754443
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
Overal behalve in de kroeg. Op plekken waar je de gelegenheid hebt iemand rustig te leren kennen, al dan niet door rechtstreeks contact of door iemand van een afstandje mee te maken. Werk, vereniging, gemeenschappelijke vrienden etc. Niet in de kroeg.

Nou ja, tenzij je jezelf ongeveer hetzelfde ziet als de Barbie/Michael-en-aanhang-types.
pi_112754520
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:18 schreef Modus het volgende:

[..]

De vraag is of je dat zelf kunt beoordelen, aangezien door alcohol allerlei waarnemingsvermogen minder wordt, en dus ook het vermogen tot zelfinzicht. Dat is voor de meeste mensen nuchter al lastig, laat staan onder invloed.
Ik ben erg zelfbewust.
Rustig aan.
pi_112754563
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Modus het volgende:

[..]

Overal behalve in de kroeg. Op plekken waar je de gelegenheid hebt iemand rustig te leren kennen, al dan niet door rechtstreeks contact of door iemand van een afstandje mee te maken. Werk, vereniging, gemeenschappelijke vrienden etc. Niet in de kroeg.

Nou ja, tenzij je jezelf ongeveer hetzelfde ziet als de Barbie/Michael-en-aanhang-types.
Je kunt overal vrouwen ontmoeten voor een lange termijn relatie. Van je werk, internet, vereniging, de kroeg, sportschool,trein, zebrapad, winkel, bowlingzaal, voetbalstadion, vakantie, werk tot aan weet ik veel wat. Het zijn allemaal limiting believes die je voor jezelf opzet.
pi_112754637
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waar ik achtereenvolgens mijn vaste relaties heb opgedaan is: sportvereniging, sportvereniging, werk, internet en internet.
Ik zit op de sportschool, ik zou er geen relatie door kunnen krijgen, dat weet ik vrij zeker.
Werk.... Ook niet.
School... Misschien in de toekomst als ik weer studeer.
Internet? Wellicht in de toekomst.
Vooralsnog kom ik toch het meest in contact met vrouwen dmv het uitgaansciruit, maar ik moet zeggen dat het vaak totaal niet inhoudelijk is wat betreft dieper contact.
Rustig aan.
pi_112754783
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Modus het volgende:

[..]

Ach, je kunt iemand kennen van de kroeg waarna je iemand op een andere plek ''rustig leert kennen''
Het is mogelijk... Dus het zou prima moeten kunnen in de kroeg.
Rustig aan.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 20:29:27 #17
5428 crew  miss_sly
pi_112754849
Niet de sportschool. Het ene was de tafeltennisvereniging, de andere de honkbal/softbalvereniging. Een sport dus waar je echt tijd met mensen doorbrengt.
pi_112755214
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef miss_sly het volgende:
Niet de sportschool. Het ene was de tafeltennisvereniging, de andere de honkbal/softbalvereniging. Een sport dus waar je echt tijd met mensen doorbrengt.
Ja, daar doe ik dus niet aan :P Dus die optie heb ik niet.

Maar hoe oud ben je dan als ik vragen mag? Dat je al 5 relaties gehad hebt.
Rustig aan.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 20:34:44 #19
5428 crew  miss_sly
pi_112755259
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, daar doe ik dus niet aan :P Dus die optie heb ik niet.

Maar hoe oud ben je dan als ik vragen mag? Dat je al 5 relaties gehad hebt.
Ik post legaal in 40+ :+
pi_112755275
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben erg zelfbewust.
Dat zal dus ongeveer iedereen over zichzelf zeggen. "Wij van WC Eend".
pi_112755296
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Iedereen is daar welkom :P Dus dat zegt niks.
Rustig aan.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 20:35:59 #22
5428 crew  miss_sly
pi_112755341
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Iedereen is daar welkom :P Dus dat zegt niks.
Ik behoor tot de doelgroep, al een aantal jaren ;)
pi_112755357
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat zal dus ongeveer iedereen over zichzelf zeggen. "Wij van WC Eend".
Prima, geloof wat je wilt, maar ik kan in ieder geval zeggen dat ik totaal niet impulsief ben en enorm doordacht ben van mezelf, iets teveel naar mijn mening zelfs... Als ik ergens goed in ben dan is het denken.
Rustig aan.
pi_112755375
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef miss_sly het volgende:
De ene heeeeeeele kleine kans die hij wellicht zag heb je nu natuurlijk *poef* in rook doen opgaan he. :P.
pi_112755387
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik behoor tot de doelgroep, al een aantal jaren ;)
:s) Wel blijven sporten he! :)
Rustig aan.
pi_112755562
Hier nog het filmpje van Julien waarbij hij uitleg geeft hoe je met een vrouw in de kroeg iets voor de langere termijn kunt beginnen zonder dat het alleen een one night stand wordt bijv. Het komt erop neer om een echte band te scheppen, en dat kan ook gewoon in de kroeg:

Moderator maandag 11 juni 2012 @ 20:39:40 #27
5428 crew  miss_sly
pi_112755595
quote:
6s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef Modus het volgende:

[..]

De ene heeeeeeele kleine kans die hij wellicht zag heb je nu natuurlijk *poef* in rook doen opgaan he. :P.
Hahaha, vast!
Maar eerlijkheid boven alles, hè, zelfs over de leeftijd van een vrouw :P
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 20:40:44 #28
5428 crew  miss_sly
pi_112755666
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:s) Wel blijven sporten he! :)
:@ dat is niet meer mijn favoriete bezigheid. Maar ik leef en eet gezond (Voedingsleer maakt je nog meer bewust van dingen) en ik fiets naar mijn werk. Bovendien houdt onze dochter me ook erg bezig :D
pi_112755720
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

:@ dat is niet meer mijn favoriete bezigheid. Maar ik leef en eet gezond (Voedingsleer maakt je nog meer bewust van dingen) en ik fiets naar mijn werk. Bovendien houdt onze dochter me ook erg bezig :D
quote:
6s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef Modus het volgende:

[..]

Hop, en daar is weer een nieuwe kans ;)
Rustig aan.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 20:46:32 #30
5428 crew  miss_sly
pi_112756079
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Hop, en daar is weer een nieuwe kans ;)
:D
Dan moet je nog minstens 16 jaar wachten!
pi_112756178
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

:D
Dan moet je nog minstens 16 jaar wachten!
Is ze 10?
Rustig aan.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 20:50:06 #32
5428 crew  miss_sly
pi_112756336
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is ze 10?
Bijna 3, dus dan is ze pas meerderjarig. En ik zei minstenshè!
pi_112756691
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bijna 3, dus dan is ze pas meerderjarig. En ik zei minstenshè!
Dan is KT al 35 ofzo. Nice *)
pi_112756824
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan is KT al 35 ofzo. Nice *)
Ja daarom.... Iets te jong vind ik.... Laten we het maar niet doen.
Rustig aan.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 20:58:13 #35
5428 crew  miss_sly
pi_112756947
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja daarom.... Iets te jong vind ik.... Laten we het maar niet doen.
Goed plan ;)
pi_112757010
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Goed plan ;)
Kben verder wel een goede schoonzoon hoor ;)
Rustig aan.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 21:01:02 #37
5428 crew  miss_sly
pi_112757158
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kben verder wel een goede schoonzoon hoor ;)
Ow, ongetwijfeld. Maar ik wil nog even niet denken in termen van schoonzoons :o of schoonmoeders, want dat word ik dan ook :o
  maandag 11 juni 2012 @ 21:02:09 #38
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_112757239
WTF
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_112762512
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar wat je geleerd hebt daarvan. Wil je dat in het Kracht van het Nu-topic plaatsen? Of een topic waar jij dat goed acht? :)
  maandag 11 juni 2012 @ 23:38:29 #40
12888 Skull-splitter
pi_112769099
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar wat je geleerd hebt daarvan. Wil je dat in het Kracht van het Nu-topic plaatsen? Of een topic waar jij dat goed acht? :)
Ik zit nog midden in mijn eigen proces, begin voor mijn gevoel zelfs net. Na het verbreken van mijn relatie veel patronen onder de loep genomen. Ben eenzaam, zelfs in gezelschap, laat me tegenhouden door de angst niet aardig gevonden te worden zodat ik selectief naar omgeving delen van mijzelf laat zien en die delen als enige gezicht in stand houd. Dat werkt contraproductief en kost veel energie.

Ik probeer nu mijn onzekerheden tot de kern te reduceren en te kijken waar deze vandaan komen en naar de stand van nu te checken tegen de realiteit. Gevolg is dat veel oude emoties loskomen en nu ineens op zijn plaats vallen, een proces dat zowel pijnlijk als bevrijdend werkt. Wel heb ik recent een professional in de arm genomen om het een en ander mee door te spreken en mee te sparren.
  maandag 11 juni 2012 @ 23:46:31 #41
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_112769614
Interessant topic, ik heb de OP net gelezen en ga meer proberen te sturen ipv wachten op een woord en daar wat grappigs op terug te zeggen. Eens kijken hoe dat gaat uitpakken.
pi_112769978
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik zit nog midden in mijn eigen proces, begin voor mijn gevoel zelfs net. Na het verbreken van mijn relatie veel patronen onder de loep genomen. Ben eenzaam, zelfs in gezelschap, laat me tegenhouden door de angst niet aardig gevonden te worden zodat ik selectief naar omgeving delen van mijzelf laat zien en die delen als enige gezicht in stand houd. Dat werkt contraproductief en kost veel energie.

Ik probeer nu mijn onzekerheden tot de kern te reduceren en te kijken waar deze vandaan komen en naar de stand van nu te checken tegen de realiteit. Gevolg is dat veel oude emoties loskomen en nu ineens op zijn plaats vallen, een proces dat zowel pijnlijk als bevrijdend werkt. Wel heb ik recent een professional in de arm genomen om het een en ander mee door te spreken en mee te sparren.
_O_
Rustig aan.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 00:03:53 #43
12888 Skull-splitter
pi_112770576
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O_
Zo ervaar ik het nog niet, maar ik weet dat het nu tijd is om de constructie van hoe ik nu in elkaar zit aan te passen :)
pi_112770622
quote:

[..]

Je bent begonnen aan een wonderlijke reis, dat kan ik je vertellen. :)

En die pijn die soms langskomt, die gaat ook weer weg. Kijk het aan, omhels het en vergeef het. Wat in het verleden ligt kan je niet meer veranderen, slechts je perspectief daarop. De pijn die je draagt zal je nooit aan ontsnappen, want het is een deel van je persoon. De plek die het krijgt en de rol die het gaat spelen kan alleen jij bepalen, dus leer het kennen en geef het richting.

Bekijk je beleving van elke emotie, en alleen daardoor ga ie al zoveel leren, je innerlijke beleving zo veel meer diepte geven. De hulp die je daarbij hebt gezocht kan je daar zeker bij helpen. En maak je niet druk over hulp vragen; het vergt een sterk man om zijn zwakte te erkennen. ;)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 00:14:16 #45
12888 Skull-splitter
pi_112771043
Ik zie het niet als zwakte, het is twijfel over elke vezel van mijn bestaan op het moment, het afstemmen van innerlijk en uiterlijk. En dat gaat met vallen en opstaan steeds beter. Het zaadje is een tijd geleden al geplant, nu begint het aardig snel te ontspruiten :)
pi_112771093
Waarom twijfel je over je bestaan eigenlijk? Ik snap het niet zo goed....
Ik vind dan ook niemand eigenlijk te min...
Rustig aan.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 00:18:24 #47
12888 Skull-splitter
pi_112771202
Ik heb, door ervaringen en angsten, een versie van mijzelf gemaakt die slechts een klein deel van mij per keer/omgeving laat zien. Dit moet je dan vervolgens in stand houden, hetgeen je in rollen dwingt. Die rollen kosten energie omdat je delen van jezelf niet de ruimte kunt geven die het wellicht wel nodig heeft om te kunnen groeien.

Dus ik kom vaak stil, gereserveerd en stabiel over, en dat ben ik ook wel, maar daarnaast wil er ook een gedeelte gewoon schreeuwen, lol maken om niets en soms onvoorspelbaar uit de hoek komen, maar dat geef ik dan geen ruimte.

Op den duur breekt dat je gewoon op.
pi_112771298
Hmm, ik heb ook altijd erg veel nagedacht hoor.. Tegenwoordig pak ik een meisje dat ik leuk vind bijvoorbeeld vast bij het hoofd en kijk ik een beetje in der ogen en lach een beetje...

Ja klinkt stom, maar ik vind het fijn dus ik doe dat gewoon _O-
Rustig aan.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 00:22:56 #49
12888 Skull-splitter
pi_112771377
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, ik heb ook altijd erg veel nagedacht hoor.. Tegenwoordig pak ik een meisje dat ik leuk vind bijvoorbeeld vast bij het hoofd en kijk ik een beetje in der ogen en lach een beetje...

Ja klinkt stom, maar ik vind het fijn dus ik doe dat gewoon _O-
Op het moment dat je gaat zoenen? Ja, dat doe ik ook. Maar wat ik hierboven beschrijf is meer alles omvattend.

Met een beetje veel drank op ben ik meer mijzelf dan zonder, ik ben nu die muren gewoon aan het afbreken.
pi_112772846
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb, door ervaringen en angsten, een versie van mijzelf gemaakt die slechts een klein deel van mij per keer/omgeving laat zien. Dit moet je dan vervolgens in stand houden, hetgeen je in rollen dwingt. Die rollen kosten energie omdat je delen van jezelf niet de ruimte kunt geven die het wellicht wel nodig heeft om te kunnen groeien.

Dus ik kom vaak stil, gereserveerd en stabiel over, en dat ben ik ook wel, maar daarnaast wil er ook een gedeelte gewoon schreeuwen, lol maken om niets en soms onvoorspelbaar uit de hoek komen, maar dat geef ik dan geen ruimte.

Op den duur breekt dat je gewoon op.
En dat is een groots inzicht: het kost energie om niet jezelf te zijn. :)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 01:17:27 #51
12888 Skull-splitter
pi_112773000
Om jezelf buiten te sluiten vooral.
pi_112773048
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Op het moment dat je gaat zoenen? Ja, dat doe ik ook. Maar wat ik hierboven beschrijf is meer alles omvattend.

Met een beetje veel drank op ben ik meer mijzelf dan zonder, ik ben nu die muren gewoon aan het afbreken.
Nee niet eens, gewoon als ik daar zin in heb ofzo :)
Rustig aan.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 01:24:36 #53
12888 Skull-splitter
pi_112773130
Ik ben redelijk knuffelig van nature, maar bij de minste twijfel stop ik daar ook direct mee...
pi_112773171
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 01:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben redelijk knuffelig van nature, maar bij de minste twijfel stop ik daar ook direct mee...
Twijfel....
Ik twijfel ook steeds minder... Als je twijfelt ben je al in je hoofd bezig...
Kan het? Ja? Doen. Krijg je ''twijfel'' dan kan het blijkbaar niet.. Dusja dan lekker niet doen.
Rustig aan.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 01:29:31 #55
12888 Skull-splitter
pi_112773204
Juist.
pi_112773238
Maarja, als je weinig ervaring hebt, dan ben je sneller onzeker omdat je niet zeker weet of het aan jou ligt of omdat het meisje afwijkt van de gemiddelde vrouw bijvoorbeeld...

Eigenlijk is veel ervaren ook erg positief voor je ''zelfvertrouwen'' wat dat betrefd.
Rustig aan.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 08:22:17 #57
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112775088
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
Maarja, als je weinig ervaring hebt, dan ben je sneller onzeker omdat je niet zeker weet of het aan jou ligt of omdat het meisje afwijkt van de gemiddelde vrouw bijvoorbeeld...

Eigenlijk is veel ervaren ook erg positief voor je ''zelfvertrouwen'' wat dat betrefd.
Maar als je in je onzekerheid veel ervaring doet, zal je dat hoogstwaarschijnlijk oppakken als negatieve ervaring.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_112775155
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:05 schreef Gray het volgende:
Je bent begonnen aan een wonderlijke reis, dat kan ik je vertellen. :)

En die pijn die soms langskomt, die gaat ook weer weg. Kijk het aan, omhels het en vergeef het. Wat in het verleden ligt kan je niet meer veranderen, slechts je perspectief daarop. De pijn die je draagt zal je nooit aan ontsnappen, want het is een deel van je persoon. De plek die het krijgt en de rol die het gaat spelen kan alleen jij bepalen, dus leer het kennen en geef het richting.

Bekijk je beleving van elke emotie, en alleen daardoor ga ie al zoveel leren, je innerlijke beleving zo veel meer diepte geven. De hulp die je daarbij hebt gezocht kan je daar zeker bij helpen. En maak je niet druk over hulp vragen; het vergt een sterk man om zijn zwakte te erkennen. ;)
:'). Je was een man toch?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:08:18 #59
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112777308
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_112777608
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:22 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Maar als je in je onzekerheid veel ervaring doet, zal je dat hoogstwaarschijnlijk oppakken als negatieve ervaring.
Het is belangrijk idd om postieve referentie ervaringen op te bouwen. De lat op het begin zo laag te leggen, dat elk klein positief puntje als positief referentie ervaring meegenomen kan worden. Leer van het negatieve, maar ga bijvoorbeeld als je gaat slapen niet denken over eventueel negatieve ervaringen. Anders identificeer je jezelf als die persoon.
pi_112779837
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:28 schreef Modus het volgende:

[..]

:'). Je was een man toch?
Ik bén een man. ;)
pi_112788033
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:22 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Vrouwen bijten niet, veel zullen gewoon lief doen als je stuntelt denk ik.
Rustig aan.
pi_112799542
Ozzie van RSD over angsten overwinnen en hoe lastig het eigenlijk wel niet is in de praktijk voor de massa:

pi_112800064
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:15 schreef firefly3 het volgende:
Ozzie van RSD over angsten overwinnen en hoe lastig het eigenlijk wel niet is in de praktijk voor de massa:

Niet erg boeiend filmpje vind ik :o
Rustig aan.
pi_112800551
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet erg boeiend filmpje vind ik :o
Ik dacht dat het wel ff zinvol was om ff stil te staan hoe weinig mensen eigenlijk hun eigen angsten proberen te 'overwinnen' of ermee om te gaan.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:30:37 #66
12888 Skull-splitter
pi_112800635
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het wel ff zinvol was om ff stil te staan hoe weinig mensen eigenlijk hun eigen angsten proberen te 'overwinnen' of ermee om te gaan.
Omdat we, zolang het werkt, de constructie in stand houden?
pi_112801200
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Omdat we, zolang het werkt, de constructie in stand houden?
Of erbij neergelegd hebben dat ze alleen maar "zesjes" krijgen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:51:11 #68
12888 Skull-splitter
pi_112802036
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zesjes hebben net zoveel liefde en gebreken als tienen.
Maar ook met tienen kun je vastlopen.
pi_112802551
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zesjes hebben net zoveel liefde en gebreken als tienen.
Maar ook met tienen kun je vastlopen.
Ik heb het over een 'hoger cijfer' voor innerlijk en uiterlijk gecombineerd. Het is zo zodra je een toffere gozer wordt dat je veel betere keus krijgt.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:59:35 #70
12888 Skull-splitter
pi_112802661
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb het over een 'hoger cijfer' voor innerlijk en uiterlijk gecombineerd. Het is zo zodra je een toffere gozer wordt dat je veel betere keus krijgt.
Ik denk eerder dat je betere keuzes maakt ;)
pi_112802978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat je betere keuzes maakt ;)
"High value" vrouwen willen gewoon geen jongetjes maar een echte man. Het is een kwestie van zijn, niet van doen. En dat "zijn" komt niet van de ene na de andere dag.
pi_112803461
quote:

[..]

Alsof je mij aan het beschrijven bent. Hoe heb jij dit proces in werking gezet? Om professionele hulp te zoeken vind ik zelf een te grote stap.
pi_112803463
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef firefly3 het volgende:
En naar hoeveel tienen precies heb je afgelopen weekend likbeweginkjes gemaakt, zoals je grote voorbeeld Alexander? :').
pi_112803857
Dezelfde persoon door de jaren heen. Totale andere uitstraling door de jaren heen. Deze uitstraling kan je opbouwen door daadwerkelijk een bepaald persoon te worden. En dit kan alleen door daadwerkelijk zo te gaan leven.

Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 20:23:04 #75
5428 crew  miss_sly
pi_112803990
Firefly, door je eigen woorden kom je zo ngelofelijk onecht over, in laats van authentiek, echt, zoals je pretendeert.

Toffe gozer worden
High valse vrouwen
Geen jongetjes, maar echte mannen
Betere keus krijgen

Het lijkt echt niet op jezelf proberen te zijn en te blijven, maar alleen op scoren.
pi_112803991
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:12 schreef Modus het volgende:

[..]

En naar hoeveel tienen precies heb je afgelopen weekend likbeweginkjes gemaakt, zoals je grote voorbeeld Alexander? :').
De les is zelfvermaak en is gewoon een leuk inspiratie filmpje. Niet een specifieke handeling die je moet verrichten in ieder geval.
pi_112804150
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef miss_sly het volgende:
Firefly, door je eigen woorden kom je zo ngelofelijk onecht over, in laats van authentiek, echt, zoals je pretendeert.

Toffe gozer worden
High valse vrouwen
Geen jongetjes, maar echte mannen
Betere keus krijgen

Het lijkt echt niet op jezelf proberen te zijn en te blijven, maar alleen op scoren.
Iedereen groeit en transformeert in het leven. Ik heb hierbij over een versnelling van je groei, wat niet alleen meer vrouwen oplevert maar ook veel meer levenservaring.

De beslissing of je nu niets doet of gaat sporten veranderd ook alles aan jezelf. Je karakter veranderd, je persoonlijkheid, je lichamelijke gezondheid etc.
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 20:31:04 #78
5428 crew  miss_sly
pi_112804524
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iedereen groeit en transformeert in het leven. Ik heb hierbij over een versnelling van je groei, wat niet alleen meer vrouwen oplevert maar ook veel meer levenservaring.

De beslissing of je nu niets doet of gaat sporten veranderd ook alles aan jezelf. Je karakter veranderd, je persoonlijkheid, je lichamelijke gezondheid etc.
Ik krijg de indruk dat jij best happy was met jezelf, alleen niet met je scoringspercentage. En dat je graag vrouwen wil scoren. En dat je daarom 'moet' veranderen.
pi_112804557
miss_sly:

Kijk dit even. Het gaat over jezelf zijn en tegelijk groeien als persoon (de eerste minuut hoor je al waar het om draait):

pi_112804636
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef miss_sly het volgende:
Heb ik ook al een keer gezegd, maar dat maakt hoegenaamd geen indruk whatsoever.
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 20:34:22 #81
5428 crew  miss_sly
pi_112804715
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef firefly3 het volgende:
miss_sly:

Kijk dit even. Het gaat over jezelf zijn en tegelijk groeien als persoon (de eerste minuut hoor je al waar het om draait):

Ik ben mezelf :) en ik ben tevreden met mezelf, mijn omgang met mensen en mijn leven.

Ik sta echter ook helemaal niet negatief tegenover een deel van het idee namelijk leren jezelf te zijn en te blijven, ongeacht de situatie. Ik sta wel negatief tegen de manier waarop dit alleen betrokken wordt op het versieren van vrouwen. Dan ben je in mijn ogen al onmogelijk meet authentiek.
pi_112804757
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef firefly3 het volgende:
miss_sly:

Gedaan en kan je dat ook in eigen bewoordingen samenvatten (die 1e minuut), zonder daarbij terug te vallen in dat interessante taaltje dat ze gebruiken?
pi_112804846
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben mezelf :) en ik ben tevreden met mezelf, mijn omgang met mensen en mijn leven.

Ik sta echter ook helemaal niet negatief tegenover een deel van het idee namelijk leren jezelf te zijn en te blijven, ongeacht de situatie. Ik sta wel negatief tegen de manier waarop dit alleen betrokken wordt op het versieren van vrouwen. Dan ben je in mijn ogen al onmogelijk meet authentiek.
Juist wel authentiek. Want ik hoef niet na te denken om een vrouw te "versieren" en ben juist zeer expressief. Meer authentiek dan mensen die er niet mee bezig zijn, want die durven niet hunzelf te zijn. (Het is niet zo dat iemand wel of niet zichzelf is, het is eerder een percentage).

Jezelf "verbeteren" is alleen puur jezelf in angstige situaties storten zodat je altijd jezelf durft te zijn. Zelfs als je groepjes van 5 vrouwen benadert met 2 gasten erbij enz en haar probeert te zoenen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:39:37 #84
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112804999
Hoe weet je nou precies wanneer iemand zichzelf is eigenlijk? Wanneer weet ik van mezelf wanneer ik mezelf ben?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112805108
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Modus het volgende:

[..]

Gedaan en kan je dat ook in eigen bewoordingen samenvatten (die 1e minuut), zonder daarbij terug te vallen in dat interessante taaltje dat ze gebruiken?
Je kunt jezelf zijn en tevreden zijn met jezelf en de vrouwen die je kunt krijgen en alles wat je hebt terwijl je ook nog eens aan jezelf werkt. Deze dingen kunnen hand in hand namelijk.
pi_112805192
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoe weet je nou precies wanneer iemand zichzelf is eigenlijk? Wanneer weet ik van mezelf wanneer ik mezelf ben?
Vrouwen straffen je in de praktijk als je niet jezelf bent. Hoe meer vrouwen je benadert hoe "openlijker" je wordt tegenover vrouwen. Dit lost zich dus automatisch op.
pi_112805325
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:36 schreef firefly3 het volgende:
Juist wel authentiek. Want ik hoef niet na te denken om een vrouw te "versieren" en ben juist zeer expressief. Meer authentiek dan mensen die er niet mee bezig zijn, want die durven niet hunzelf te zijn. (Het is niet zo dat iemand wel of niet zichzelf is, het is eerder een percentage).
Ja nou ja komt niet echt met duidelijke voorbeelden. Wij vinden je niet jezelf, jij juist wel en als antwoord volgt dan steevast 'want anderen durven zichzelf niet te zijn'. Maar het gaat hier om jou.
quote:
Jezelf "verbeteren" is alleen puur jezelf in angstige situaties storten zodat je altijd jezelf durft te zijn. Zelfs als je groepjes van 5 vrouwen benadert met 2 gasten erbij enz en haar probeert te zoenen.
Wat precies buiten je kroeggedrag maakt jou verder authentiek? En op welke plaatsen profileer je dat?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:44:43 #88
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112805371
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen straffen je in de praktijk als je niet jezelf bent. Hoe meer vrouwen je benadert hoe "openlijker" je wordt tegenover vrouwen. Dit lost zich dus automatisch op.
Maar als ik openlijker wordt richting vrouwen, dan ben ik toch niet meer "mezelf zoals ik nu ben"?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112805425
Trouwens, voor iemand die er zo nadrukkelijk niet mee bezig is, is een topicreeks van inmiddels 8 delen natuurlijk wel op zijn minst opmerkelijk. :').
pi_112805708
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:44 schreef Modus het volgende:

[..]

Ja nou ja komt niet echt met duidelijke voorbeelden. Wij vinden je niet jezelf, jij juist wel en als antwoord volgt dan steevast 'want anderen durven zichzelf niet te zijn'. Het gaat om jou.

[..]

Wat precies buiten je kroeggedrag maakt jou verder authentiek? En op welke plaatsen profileer je dat?
Een voorbeeldje: Als iemand in de kroeg een vrouw wilt benaderen gaat hij al plannen wat hij moet doen (een openingszin verzinnen bijv). Dan is hij niet zichzelf. Openingszinnen verzinnen doe ik niet.

Op straat durf ik mezelf ook goed te uiten en pas ik mijn gedrag niet aan op de vrouw die ik benader. Terwijl er heel veel mensen zijn die (onbewust) hun gedrag aanpassen als ze een knappere vrouw bijvoorbeeld benaderen. Ze zetten meestal dan een net iets hogere stem op. Dit soort onnatuurlijk gedrag komt steeds minder voor door de vele ervaring die ik heb opgedaan. Het resultaat is als ze merkt dat je een iets hogere stem opzet dan dat je normaal doet, dat het nep overkomt, en de vrouw dus weg loopt.

Een ander voorbeeld van onnatuurlijk gedrag is, is dat ik vroeger een meid iets "blijer dan ik me daadwerkelijk voelde" benaderde. Nu ben ik meer op 1 lijn met mijn gevoelens. Mijn gedachten, woorden en acties staan meer op 1 lijn. Hoe meer ervaring hoe meer je echt jezelf bent en durft te uiten. Dit is niet binair van 0 niet jezelf, of 1 wel jezelf. Het is een oneindige weg naar jezelf zijn.

De supermarkt of een winkel voelt ook steeds meer aan alsof het mijn woonkamer is. Dat betekend dat ik nog dichter bij mezelf sta.
pi_112805760
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:44 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar als ik openlijker wordt richting vrouwen, dan ben ik toch niet meer "mezelf zoals ik nu ben"?
Je echte zelf is expressief, niet impressief.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:53:47 #92
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112805889
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kan je dat misschien uitleggen?
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 20:57:12 #93
5428 crew  miss_sly
pi_112806092
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat hoeft toch helemaal niet??
pi_112806136
Nou ik ben wel benieuwd naar de conversaties die je zoal met vrouwen voert. En hoe die beginnen, als je geen openingszin bedenkt. Er is altijd een openingszin. Je bedoelt vast dat het niet zo'n te bedachte 'de eerste moet leuk zijn' oneliner zou moeten zijn. Daar zou wat in zitten.

En dan nog heb je nog steeds (neem ik aan) geen relatie noch scharrel. How come?
En heb je ook nog werk ofzo? Ik bedoel, supermarkt/winkel vind ik nou niet bepaald plekken die zich lenen voor (laat staan bedoeld zijn voor) lekker uitgebreid jezelf zijn, daarvoor kom je daar helemaal niet. Nou ja jij ws wel, maar 99% van de mensen (en vrouwen) niet.

-ohja
en ik mis nog voorbeelden van wat jou verder authentiek maakt. Heb je hobby's/interesses/bezigheden o.i.d. waar je passievol over kunt vertellen?
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 21:00:52 #95
5428 crew  miss_sly
pi_112806350
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef Modus het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd naar de conversaties die je zoal met vrouwen voert. En hoe die beginnen, als je geen openingszin bedenkt. Er is altijd een openingszin. Je bedoelt vast dat het niet zo'n te bedachte 'de eerste moet leuk zijn' oneliner zou moeten zijn. Daar zou wat in zitten.

En dan nog heb je nog steeds (neem ik aan) geen relatie noch scharrel. How come?
En heb je ook nog werk ofzo? Ik bedoel, supermarkt/winkel vind ik nou niet bepaald plekken die zich lenen voor (laat staan bedoeld zijn voor) lekker uitgebreid jezelf zijn, daarvoor kom je daar helemaal niet. Nou ja jij ws wel, maar 99% van de mensen (en vrouwen) niet.

-ohja
en ik mis nog voorbeelden van wat jou verder authentiek maakt. Heb je hobby's/interesses/bezigheden o.i.d. waar je passievol over kunt vertellen?
En dan doe je als vrouw even gewoon je boodschappen, word je lastig gevallen door een gozer die zo nodig zijn echte, authentieke ik op je los wil laten :')

Alle antwoorden komen weer terug op versieren. Ik denk dat hij je vraag niet begrijpt over zijn authenticiteit.
pi_112807086
quote:

-ohja
Ik verzin meestal daadwerkelijk geen zin van tevoren. Alles moet spontaan gaan. Dit spontaan zijn kan pas als je je op je gemak voelt en dus jezelf bent.

Momenteel heb ik een paar scharrels, maar wil hier liever niet de discussie naar toe leiden. De één serieuzer dan de ander. Ik kom niet naar de supermarkt om vrouwen te versieren, maar ik hou mezelf niet tegen (in iedergeval zo min mogelijk) om ervoor te gaan als er een mooie vrouw binnen komt lopen. Dit is iets wat andere gasten vaak wel doen: Zichzelf tegenhouden door excuusjes te verzinnen waarom het beter is om niet de vrouw te benaderen.

Het doel is zelfvermaak. Vrouwen betrek je spontaan in je zelfvermaak waar je ook bent. Zonder beperkingen en grenzen voor jezelf op te leggen. In het dagelijks leven leggen mensen continue barrierés voor hunzelf neer. Het is een kwestie van deze barriéres voor jezelf weg te leggen. Waarom kan je niet een knappe vrouw benaderen op straat als ze met 2 vriendinnen is? Etc.

Miss_sly: Ik merk dat het steeds vaker voorkomt dat vrouwen mij aanspreken en zelfs hard beginnen te flirten (of ze bij me kan eten etc op een flirterige manier). Het heeft niets te maken met mensen lastig vallen, maar een aantrekkelijke persoon zijn waarbij vrouwen automatisch contact willen leggen.
pi_112807305
quote:
-ohja
pi_112807358
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef Modus het volgende:

[..]

Muziek maken en mixen. Schilderen, photoshop art etc.
pi_112807894
Ik ben hier trouwens niet om te socializen maar puur om informatie uit te wisselen. Vandaar dus het onpersoonlijke karakter dat ik hier toon. Het liefst hou ik de informatie uitwisseling zo compact en leesbaar mogelijk.
pi_112807939
Ah en in de rij bij de kassa van Appie begin je spontaan tegen een onbekend meisje (waarvan de kans groot is dat die op dat moment he-le-maal niet op contact zit te wachten) over je photoshop skills? En als die niet hapt morgen weer 1? En dan op zaterdag in de V&D weer 1 van een groepje van 3 vriendinnen (moet kunnen toch? Geen beperkingen!).

Wat ga je met die scharrels doen? Houd je die gewoon aan naast elkaar? Weten ze dat van elkaar? Als nou 1 serieuzer wordt, stop jij dan ook met je paringsdans naar elke wildvreemde vrouw? En wanneer precies denk je dat je de ontwikkeling die je nu mee zegt te maken voltooid hebt? Wat is je einddoel? Hoe zie je dat concreet voor je? Huisjeboompjebeestje? 15 scharrels tegelijkertijd? 35? Tijdens een uitvaart flirten met 1 van de dienstdoende medewerksters? Zeg het me.
pi_112808297
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:24 schreef Modus het volgende:
Ah en in de rij bij de kassa van Appie begin je spontaan tegen een onbekend meisje (waarvan de kans groot is dat die op dat moment helemaal niet op contact zit te wachten) over je photoshop skills? En als die niet hapt morgen weer 1? En dan op zaterdag in de V&D weer 1 van een groepje van 3 vriendinnen (moet kunnen toch? Geen beperkingen!).

Wat ga je met die scharrels doen? Houd je die gewoon aan naast elkaar? Weten ze dat van elkaar? Als nou 1 serieuzer wordt, stop jij dan ook met je paringsdans naar elke wildvreemde vrouw? En wanneer precies denk je dat je de ontwikkeling die je nu mee zegt te maken voltooid hebt? Hoe zie je dat concreet voor je? Huisjeboompjebeestje? 15 scharrels tegelijkertijd? 35? Tijdens een uitvaart flirten met 1 van de dienstdoende medewerksters? Zeg het me.
Deze week had ik slechts 1 vrouw benaderd op straat en het was gelijk raak. (een tijd met elkaar door gebracht, geflirt en contact gegevens uitgewisseld). Het gaat steeds gemakkelijker. En de reden dat ik het dat deed? Puur zelf vermaak. Het is gewoon leuk om met een vrouw te communiceren en misschien zelfs meer.

De reis is je doel en optimaal genieten van het leven (zelf vermaak). Je merkt vanzelf dat je try-hard begint, maar op ten duur gaat het steeds simpeler en doe je alles spontaan. "Grow some balls" zoals iemand dat zei laatst. Pas als je de ballen hebt om je eigen intenties te volgen, dan ben je pas jezelf, waar dan ook. Zonder dat je jezelf aanpast aan de omgeving of aan haar.
pi_112808321
:')
dus
pi_112808570
Kort samengevat: Volg je gevoelens en oerinstincten, ook al sta je in een supermarkt. Nee heb je, ja kun je krijgen. Verder wordt je alsmaar beter omdat je steeds meer relaxter wordt en geen zenuwen hebt of dingen gaat plannen voordat je haar aanspreekt.
pi_112808607
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
14.gif.
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 21:35:06 #105
5428 crew  miss_sly
pi_112808662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:33 schreef firefly3 het volgende:
Kort samengevat: Volg je gevoelens en oerinstincten, ook al sta je in een supermarkt. Nee heb je, ja kun je krijgen. Verder wordt je alsmaar beter omdat je steeds meer relaxter wordt en geen zenuwen hebt of dingen gaat plannen voordat je haar aanspreekt.
Je wordt beter in versieren, dus?
Dat is je doel, kennelijk, niet jezelf zijn, maar vrouw oppikken?

En wat is try-hard?
pi_112808763
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En wat is try-hard?
Mijn doel is zelfvermaak en mijn gevoelens volgen in het moment (mezelf zijn dus). Dat je hierin steeds beter wordt is mooi meegenomen.
pi_112808765
.

Gewoon lekker jezelf zijn weet je.
pi_112808818
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef firefly3 het volgende:
Mijn doel is zelfvermaak en mijn gevoelens volgen in het moment (mezelf zijn dus). Dat je hierin steeds beter wordt is mooi meegenomen.
Om eerlijk te zijn begint het bijna obsessief over te komen.
pi_112808909
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:35 schreef miss_sly het volgende:
Op het moment dat je ergens echt goed in bent is de lol er snel vanaf.

Verder beschrijft hij in zijn eigen woorden gewoon het "bewust onbekwaam, bewust bekwaam, onbewust bekwaam"-proces wat in assertiviteitscursussen ook gewoon behandeld wordt. En iemand die "bewust bekwaam" is kan ontzettend irritant voor de buitenwacht zijn. Juist omdat de manie erin doorslaat.
pi_112809021
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:37 schreef Modus het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn begint het bijna obsessief over te komen.
Zodra je zoals mij ineens 3x meer "resultaat" hebt dan in heel je leven ervoor bij elkaar opgeteld terwijl je je ook nog eens zonder alcohol vermaakt en tegelijkertijd ook nog eens het resultaat minder boeit maar vooral van het leuke moment zelf geniet, deel je het heel graag met de wereld idd. Heel de wereld zie ik nu meer als een soort "playground" waarin je kunt doen wat je wilt.
pi_112809267
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef Shodan het volgende:

[..]

Op het moment dat je ergens echt goed in bent is de lol er snel vanaf.

Verder beschrijft hij in zijn eigen woorden gewoon het "bewust onbekwaam, bewust bekwaam, onbewust bekwaam"-proces wat in assertiviteitscursussen ook gewoon behandeld wordt. En iemand die "bewust bekwaam" is kan ontzettend irritant voor de buitenwacht zijn. Juist omdat de manie erin doorslaat.
Goed beschreven en "out of the box thinking", dit is idd de huidige situatie waarin we nu verkeren.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:43:24 #112
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112809282
Ik wil eigenlijk een beter beeld van jou krijgen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ik ben 26.
pi_112809325
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik wil eigenlijk een beter beeld van jou krijgen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ik ben 26.
28
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:45:28 #114
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112809411
Ok. Heb je niet het gevoel dat je wilt settelen of iets degelijks?
pi_112809534
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ok. Heb je niet het gevoel dat je wilt settelen of iets degelijks?
Ik vind het allebei leuk. Settelen of niet, het maakt niet uit. Ik zie mezelf meer als het "totale plaatje".
pi_112809629
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het allebei leuk. Settelen of niet, het maakt niet uit. Ik zie mezelf meer als het "totale plaatje".
Wat?
pi_112809695
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:48 schreef Modus het volgende:

[..]

Wat?
Ik vermaak me ook als ik totaal met niets bezig ben en gewoon in het gras zit.
pi_112809796
Materialisme heb ik ook losgelaten overigens. Ik wordt nu echt niet blij van een cadeau of object :D Ik kan me niets bedenken wat ik echt wil kopen of hebben eigenlijk.
pi_112809850
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:51 schreef firefly3 het volgende:
Materialisme heb ik ook losgelaten overigens. Ik wordt nu echt niet blij van een cadeau of object :D Ik kan me niets bedenken wat ik echt wil kopen of hebben eigenlijk.
Wat een rationeel, politiek correct antwoord!
pi_112809938
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:52 schreef Shodan het volgende:
Heel authentiek!
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 21:54:34 #121
5428 crew  miss_sly
pi_112809969
Het is op zich helemaal niet verkeerd om iets materieels te willen of blij te worden van een kado. Het is verkeerd als daar je levensgeluk vanaf hangt, maar dat is een geheel andere categorie.
pi_112809970
quote:
depressie is een bitch ;(
pi_112810006
quote:

[..]

Het is echt zo, ik voel die prikkeling niet meer. Ik koop dingen alleen voor praktische redenen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:55:23 #124
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112810023
quote:
Ok. Kijk, ik heb mijn uiterlijk niet mee en ik ben allang blij als ik ooit een relatie krijg, die direct serieus is eigenlijk. Ik doe helemaal niet aan scharrelen en dat zal ik van mijn leven ook niet meer gaan doen. Dat zit gewoon niet in me. Het past niet bij mijn uiterlijk, niet bij het beeld wat mensen van mij hebben en eigenlijk ook niet bij mij persoonlijkheid.
Ik hoop dat het allemaal "gelukt" is als ik 30 ben. Nou ben ik ook niet echt 100% fan van huisje-boompje-beestje. Soms een beetje op avontuur gaan (verre reizen maken enzo) vind ik ook leuk :)

quote:

[..]

Voor mij geldt hetzelfde. Ik vermaak me alleen niet echt als ik in het gras zit en verder nergens mee bezig ben ;)
pi_112810130
:') omg!
dus
pi_112810131
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:54 schreef miss_sly het volgende:
Het is op zich helemaal niet verkeerd om iets materieels te willen of blij te worden van een kado. Het is verkeerd als daar je levensgeluk vanaf hangt, maar dat is een geheel andere categorie.
Het is niet erg, maar zodra je diep van binnen beseft dat deze geluk maar tijdelijk is en eigenlijk nep, dan heb je er ook geen behoefte meer aan.
pi_112810229
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ok. Kijk, ik heb mijn uiterlijk niet mee en ik ben allang blij als ik ooit een relatie krijg, die direct serieus is eigenlijk. Ik doe helemaal niet aan scharrelen en dat zal ik van mijn leven ook niet meer gaan doen. Dat zit gewoon niet in me. Het past niet bij mijn uiterlijk, niet bij het beeld wat mensen van mij hebben en eigenlijk ook niet bij mij persoonlijkheid.
Ik hoop dat het allemaal "gelukt" is als ik 30 ben. Nou ben ik ook niet echt 100% fan van huisje-boompje-beestje. Soms een beetje op avontuur gaan (verre reizen maken enzo) vind ik ook leuk :)

[..]

Voor mij geldt hetzelfde. Ik vermaak me alleen niet echt als ik in het gras zit en verder nergens mee bezig ben ;)
Jij bent niet je uiterlijk. Wat andere mensen van je denken ben je ook niet. Het "jij bent goed genoeg" principe moet eigenlijk bij je gecultiveerd worden. Dit kan alleen door genoeg vrouwen te ontmoeten :)
pi_112810276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is niet erg, maar zodra je diep van binnen beseft dat deze geluk maar tijdelijk is en eigenlijk nep, dan heb je er ook geen behoefte meer aan.
dat het leven eindig is en dat het per saldo niets uitmaakt en je net zo goed niet geboren had kunnen worden. _O_ erg zen
O+
pi_112810506
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dat het leven eindig is en dat het per saldo niets uitmaakt en je net zo goed niet geboren had kunnen worden. _O_ erg zen
O+
Gelukkig wordt ik van wat ik meemaak, de onbetaalbare dingen. Gezelligheid, liefde enz. Uiteraard zijn vakanties wel heel leuk, maar dan zijn het de dingen die je zelf in vult voor jezelf weer de dingen die je gelukkig maken en het avontuur. Dat zijn weer de onbetaalbare dingen.
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:02:46 #130
5428 crew  miss_sly
pi_112810579
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoezo eigenlijk nep? Mijn dochtertje had vandaag een kaart voor me, voor mij en haar papa, gekocht met mijn ouders. Omdat we de liefste papa en mama in de hele wereld zijn. Haar woorden. Geloof me, dat geluk is heul niet nep O+

Een gelukspiek is heel echt en aanwezig en raakt me ook diep van binnen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:04:11 #131
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112810677
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij bent niet je uiterlijk. Wat andere mensen van je denken ben je ook niet. Het "jij bent goed genoeg" principe moet eigenlijk bij je gecultiveerd worden. Dit kan alleen door genoeg vrouwen te ontmoeten :)
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb nog nooit vrouwen ontmoet en ik ben stiekem eigenlijk bloednerveus voor ze. Verder ben ik wel bezig met mijn uiterlijk. Ik heb een stappenplan opgesteld, die ik momenteel aan het uitvoeren ben. De reden waarom ik dat doe is, omdat ik in het verleden wel afgewezen ben op mijn uiterlijk.
pi_112810708
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoezo eigenlijk nep? Mijn dochtertje had vandaag een kaart voor me, voor mij en haar papa, gekocht met mijn ouders. Omdat we de liefste papa en mama in de hele wereld zijn. Haar woorden. Geloof me, dat geluk is heul niet nep O+

laten we wel wezen als ik afhankelijk zou zijn van je voor mijn eten en mijn poepluiers hak je ook de liefste gevonden.
pi_112810748
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is niet het kaartje die je het geluk gaf, maar de liefde van je dochtertje.
pi_112810836
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef Modus het volgende:.

dit dus ja. genoeg inhoudelijke kritiek maar nooit een inhoudelijk antwoord, alleen wat halfslachtig nietszeggend gezever van een ts die zijn eigenwaarde ophangt aan de duizenden vrouwen die hij opdoet. totaal ongeloofwaardig en overigens ook verre van authentiek. het is gewoon pua-gezever.
pi_112810844
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:04 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn, maar ik heb nog nooit vrouwen ontmoet en ik ben stiekem eigenlijk bloednerveus voor ze. Verder ben ik wel bezig met mijn uiterlijk. Ik heb een stappenplan opgesteld, die ik momenteel aan het uitvoeren ben. De reden waarom ik dat doe is, omdat ik in het verleden wel afgewezen ben op mijn uiterlijk.
Er is een dwerg in een rolstoel die super veel relaties heeft gehad met hele mooie vrouwen. Stop met het verzinnen van excuusjes en ga buiten positieve referentie ervaringen verzamelen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:07:31 #136
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112810881
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is een dwerg in een rolstoel die super veel relaties heeft gehad met hele mooie vrouwen. Stop met het verzinnen van excuusjes en ga buiten positieve referentie ervaringen verzamelen.
Okee wij zijn klaar ;)
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:08:38 #137
5428 crew  miss_sly
pi_112810936
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

laten we wel wezen als ik afhankelijk zou zijn van je voor mijn eten en mijn poepluiers hak je ook de liefste gevonden.
Tuurlijk! Maar dat neem ik gewoon even niet mee in mijn overweging :+
pi_112810941
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef dawg het volgende:

[..]

dit dus ja. genoeg inhoudelijke kritiek maar nooit een inhoudelijk antwoord, alleen wat halfslachtig nietszeggend gezever van een ts die zijn eigenwaarde ophangt aan de duizenden vrouwen die hij opdoet. totaal ongeloofwaardig en overigens ook verre van authentiek. het is gewoon pua-gezever.
Je hebt niet 1x een vraag gesteld en plakt overal maar 1 label op zodat je in je comfort zone kunt blijven. Jammer voor jezelf, want als je gewoon een vraag zou stellen zou ik die wel beantwoorden.
pi_112810956
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Okee wij zijn klaar ;)
:)
pi_112810993
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Okee wij zijn klaar ;)

true story bro :7
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:12:37 #141
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112811188
Hij ziet er beter uit dan ik ;)
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:12:46 #142
5428 crew  miss_sly
pi_112811196
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is niet het kaartje die je het geluk gaf, maar de liefde van je dochtertje.
Maar het kaartje kan ik wel bewaren.

Ik kan prima genieten van niet-materialistische dingen, maar blij worden van een kadootje of iets moois/leuks dat je voor jezelf hebt gekocht, is helemaal niet verkeerd. Ik vind het dus ook niet iets om van jezelf te zeggen dat je verbeterd bent, omdat je materialisme hebt losgelaten. Behalve als het je geluk bepaalde, dan.
pi_112811212
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
true story bro :7
Sean Stephenson. Bill Clinton was zelfs met hem in contact geweest.
pi_112811223
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Hij ziet er beter uit dan ik ;)
hij is een neger dus grote penis ook nog :7
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:13:28 #145
5428 crew  miss_sly
pi_112811251
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt niet 1x een vraag gesteld en plakt overal maar 1 label op zodat je in je comfort zone kunt blijven. Jammer voor jezelf, want als je gewoon een vraag zou stellen zou ik die wel beantwoorden.
Er zijn veel gewone vragen gesteld, maar je geeft geen of te vage antwoorden.
pi_112811259
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sean Stephenson. Bill Clinton was zelfs met hem in contact geweest.
nice. hij lacht leuk :@
pi_112811263
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

lees terug. en ik was niet de enige.

en ga eens wat over psychologie lezen, dan zul je zien dat een aantal dingen die je claimt gewoon onzin zijn. zoals dat jij je niet onbewust anders gedraagt tegenover een lekker wijf.

als laatste zeg je dat het je om de ervaring gaat, het moment, maar je hebt het alleen over vrouwen versieren. als reactie geef je alleen maar gezever als comfort zone, probeer het zelf, etc. dus je gaat voorbij aan de inhoud van die reacties. welke reacties? lees maar terug.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:16:44 #148
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112811454
Klopt. Ik heb vrij weinig aan zijn meesterlijke tip die hij aan mij gegeven heeft :)
Zijn reactie op mijn post is een bevestiging dat ik beter gewoon mijn eigen plannen moet uitvoeren en mijn eigen kop moet volgen.
pi_112811466
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar het kaartje kan ik wel bewaren.

Ik kan prima genieten van niet-materialistische dingen, maar blij worden van een kadootje of iets moois/leuks dat je voor jezelf hebt gekocht, is helemaal niet verkeerd. Ik vind het dus ook niet iets om van jezelf te zeggen dat je verbeterd bent, omdat je materialisme hebt losgelaten. Behalve als het je geluk bepaalde, dan.
Vrouwen zitten biologisch van binnen anders in elkaar dan mannen en gaan anders om met emoties. Voor mannen is het best een goede eigenschap om materialisme los te laten. Voor vrouwen doe ik daar geen oordeel over, omdat ze vooral op emotioneel gebied heel anders reageren op dingen die ze gekregen hebben enz.
pi_112811699
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef dawg het volgende:

[..]

lees terug. en ik was niet de enige.

en ga eens wat over psychologie lezen, dan zul je zien dat een aantal dingen die je claimt gewoon onzin zijn. 1) zoals dat jij je niet onbewust anders gedraagt tegenover een lekker wijf.

2) als laatste zeg je dat het je om de ervaring gaat, het moment, maar je hebt het alleen over vrouwen versieren. 3) als reactie geef je alleen maar gezever als comfort zone, probeer het zelf, etc. dus je gaat voorbij aan de inhoud van die reacties. welke reacties? lees maar terug.
1) Minder anders dan iemand met minder ervaring. Snap je?

2) Natuurlijk heb ik het over vrouwen "versieren", het is immers het versier topic.

3) Wees beknopt en je krijgt een antwoord. Meestal komen vragen hier voort uit onderbuikgevoelens en is het geen vraag meer maar wordt er naar iets gestuurd.
pi_112811736
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zijn veel gewone vragen gesteld, maar je geeft geen of te vage antwoorden.
Stel een vraag op deze manier:

blablablal ?
pi_112812075
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

1) Minder anders dan iemand met minder ervaring. Snap je?

2) Natuurlijk heb ik het over vrouwen "versieren", het is immers het versier topic.

3) Wees beknopt en je krijgt een antwoord. Meestal komen vragen hier voort uit onderbuikgevoelens en is het geen vraag meer maar wordt er naar iets gestuurd.
1 is onzin, ga psychologie lezen. en de betekenis van onbewust ook maar meteen. en lees meteen even iets over the big five. je claim dat iedereen expressief(extravert) is, is ook onzin.

2 is ook onzin want je claimt dat je hele zelf anders is en dat het je niet eens om die vrouwen te doen is maar om de ervaring, terwijl je het vooral hebt over kroegvingeren en supermarktdating. plus, jij doet immers wat jij wilt toch. is onzin, again, lees iets over sociale psychologie. die 2 dingen sluiten elkaar uit.

3 moet je zelf dan eens ter harte nemen met die enorm lange op.
pi_112812180
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:25 schreef dawg het volgende:

[..]

1 is onzin, ga psychologie lezen. en de betekenis van onbewust ook maar meteen. en lees meteen even iets over the big five. je claim dat iedereen expressief(extravert) is, is ook onzin.

2 is ook onzin want je claimt dat je hele zelf anders is en dat het je niet eens om die vrouwen te doen is maar om de ervaring, terwijl je het vooral hebt over kroegvingeren en supermarktdating. plus, jij doet immers wat jij wilt toch. is onzin, again, lees iets over sociale psychologie. die 2 dingen sluiten elkaar uit.

:*
dus
pi_112812237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:26 schreef Evie het volgende:

[..]

:*
wauw. je leeft nog. :9
pi_112812317
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef dawg het volgende:

[..]

wauw. je leeft nog. :9
Amper.. maar ik adem nog ;) :D
Jij leeft ook nog?
dus
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:30:27 #156
5428 crew  miss_sly
pi_112812459
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Stel een vraag op deze manier:

blablablal ?
Been there, done that, got no serious answer.
pi_112812591
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:28 schreef Evie het volgende:

[..]

Amper.. maar ik adem nog ;) :D
Jij leeft ook nog?
nee, al een tijdje niet meer. :')
pi_112812626
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:32 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, al een tijdje niet meer. :')
Vandaar dat je me ook een tijdje niet zag ;) :D
dus
pi_112813313
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:25 schreef dawg het volgende:

[..]

1) Ervaar het zelf. Ga een maand lang vrouwen benaderen en kijk of je gemiddeld minder zenuwachtig wordt met knappe vrouwen en meer je zelf bent.

2) Je kunt van jezelf genieten terwijl je met vrouwen bezig bent (lust oa). Dat sluit elkaar niet uit.

3) Haal uit de OP wat voor jou nuttig is zou ik zeggen.
pi_112813351
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Been there, done that, got no serious answer.
Wat was je vraag?
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:41:51 #161
5428 crew  miss_sly
pi_112813409
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat was je vraag?
Ik lees en post nu drie topics mee en heb er meerde gesteld. Ik zou zeggen: lees een en ander nog eens na :)
pi_112813507
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik lees en post nu drie topics mee en heb er meerde gesteld. Ik zou zeggen: lees een en ander nog eens na :)
Je bent zelf zo ontwijkend bezig. Ik heb het over materialisme, en dan zeg je dat je een kaartje hebt gekregen van je dochtertje.

Dat is een totaal ander verhaal en dat weet je zelf ook wel.
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:45:54 #163
5428 crew  miss_sly
pi_112813721
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je bent zelf zo ontwijkend bezig. Ik heb het over materialisme, en dan zeg je dat je een kaartje hebt gekregen van je dochtertje.

Dat is een totaal ander verhaal en dat weet je zelf ook wel.
En op mijn uitleg erover is jouw briljante antwoord dat vrouwen nu eenmaal biologisch anders in elkaar zitten. No shit! Je hebt materialisme en materialisme me een blij zijn met iets materieels is niet per definitie slecht, voor vrouwen, noch voor mannen.
pi_112813955
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En op mijn uitleg erover is jouw briljante antwoord dat vrouwen nu eenmaal biologisch anders in elkaar zitten. No shit! Je hebt materialisme en materialisme me een blij zijn met iets materieels is niet per definitie slecht, voor vrouwen, noch voor mannen.
Hoe minder je je geluk laat afhangen van een object, hoe beter is mijn mening. Je hoeft er niet mee eens te zijn, maar ik zie het meer in kleur dan dat er ineens ergens een harde grens ligt.
pi_112813965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

1) Ervaar het zelf. Ga een maand lang vrouwen benaderen en kijk of je gemiddeld minder zenuwachtig wordt met knappe vrouwen en meer je zelf bent.

2) Je kunt van jezelf genieten terwijl je met vrouwen bezig bent (lust oa). Dat sluit elkaar niet uit.

3) Haal uit de OP wat voor jou nuttig is zou ik zeggen.
ga je weer met je 'ervaar het zelf'.. kom eens met iets inhoudelijks. niet serieus te nemen dit.

ik geef het op. jammer dat veel mensen je bullshit serieus nemen.
pi_112814164
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef dawg het volgende:

[..]

ga je weer met je 'ervaar het zelf'.. kom eens met iets inhoudelijks. niet serieus te nemen dit.

Jouw informatie is "lees een psychologie boekje". Guess what, in de praktijk is het andere koek, en durf je je steeds gemakkelijker te uiten bij knappe vrouwen. Wat is hier raar aan :?
pi_112814379
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jouw informatie is "lees een psychologie boekje". Guess what, in de praktijk is het andere koek, en durf je je steeds gemakkelijker te uiten bij knappe vrouwen. Wat is hier raar aan :?
wetenschap en empirisch onderzoek is geen onzin, jouw claims wel.

of weet je ook al niet wat empirisch betekent? zoek dat dan eerst maar even op voordat je weer roept dat de praktijk anders is.
pi_112814741
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef dawg het volgende:

[..]

wetenschap en empirisch onderzoek is geen onzin, jouw claims wel.

of weet je ook al niet wat empirisch betekent? zoek dat dan eerst maar even op voordat je weer roept dat de praktijk anders is.
Er zijn er meer die "empirisch onderzoek" claimen. Maar de echte mensen die dagelijks niets anders doen dan vrouwen ontmoeten leven daadwerkelijk deze levensstijl. Deze mensen met succes die ik volg zijn daadwerkelijk de wetenschappelijke proefpersonen die daadwerkelijk alles proberen.

Overigens is Alexander van RSD een psycholoog. Waarom ben je zo bang om het zelf te proberen? Niets te verliezen toch? Je moet het geprobeerd hebben voordat je het kunt (ver)oordelen. Net als met voetbal, half nederland is bondscoach rond het EK. En ook nog eens voetballer.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:00:31 #169
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112814818
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kun je een paar verschillen opnoemen?
pi_112815252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Kun je een paar verschillen opnoemen?
Ik weet het niet meer uit mijn hoofd, maar een aantal dingen die logisch klinken blijkt in de praktijk(over een lange periode) gewoon daadwerkelijk niet te werken. Zo'n beetje als "de beste stuurlui staan aan wal". Er komen overigens dagelijks van die krantenstukjes en onderzoekjes uit die je net zo goed meteen de prullenbak in kunt gooien. Het is als een psycholoog die beschrijft hoe je de beste voetballer kunt zijn.
pi_112815383
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn er meer die "empirisch onderzoek" claimen. Maar de echte mensen die dagelijks niets anders doen dan vrouwen ontmoeten leven daadwerkelijk deze levensstijl. Deze mensen met succes die ik volg zijn daadwerkelijk de wetenschappelijke proefpersonen die daadwerkelijk alles proberen.

ik heb het in deze niet over je levensstijl, maar over je debiele claims als 'iedereen is expressief in wezen', 'ik gedraag me bewust minder anders tegenover een lekker wijf'. dat zijn claims die aantoonbaar onzin zijn. lees eens goed en niet zo half selectief, dit is uitermate vermoeiend.

quote:
Overigens is Alexander van RSD een psycholoog. Waarom ben je zo bang om het zelf te proberen? Niets te verliezen toch? Je moet het geprobeerd hebben voordat je het kunt (ver)oordelen. Net als met voetbal, half nederland is bondscoach rond het EK. En ook nog eens voetballer.
laatste keer: ik hoef het niet proberen omdat ik a. er geen behoefte aan heb 1000 vrouwen in een jaar ( :') ) aan te spreken en b. ik ben niet onzeker en voel ook geen noodzaak wat dan ook te bewijzen. verder vind ik je verhaal nog steeds pua en voor een groot deel onzin en ongeloofwaardig.
pi_112815397
Ik weet wat voor mij werkt, ik weet wat voor vrienden van me werkt, ik weet ook wat voor heel de community werkt. Alles komt weer uit op praktijkervaring.

Dit lijkt gewoon een manier om een smoesje te verzinnen om praktijkervaring te kunnen ontwijken/ontduiken.
pi_112815493
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef dawg het volgende:

[..]

1) ik heb het in deze niet over je levensstijl, maar over je debiele claims als 'iedereen is expressief in wezen', 'ik gedraag me bewust minder anders tegenover een lekker wijf'. dat zijn claims die aantoonbaar onzin zijn. lees eens goed en niet zo half selectief, dit is uitermate vermoeiend.

[..]

2) laatste keer: ik hoef het niet proberen omdat ik a. er geen behoefte aan heb 1000 vrouwen in een jaar ( :') ) aan te spreken en b. ik ben niet onzeker en voel ook geen noodzaak wat dan ook te bewijzen. verder vind ik je verhaal nog steeds pua en voor een groot deel onzin en ongeloofwaardig.
1) Nee. Ik gedraag me onbewust minder anders tegenover een lekker wijf.

2) Wat je zelf wilt.
pi_112815525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef firefly3 het volgende:

Dit lijkt gewoon een manier om een smoesje te verzinnen om praktijkervaring te kunnen ontwijken/ontduiken.
alweer dit. :')

je bent gewoon een troll volgens mij. tr gemacht.
pi_112815548
Ik moet nu echt gaan
pi_112815553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

1) Nee. Ik gedraag me onbewust minder anders tegenover een lekker wijf.

2) Wat je zelf wilt.
1 kan niet. onmogelijk. zoek 'onbewust' op.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:18:03 #177
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112816049
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef firefly3 het volgende:
Ik weet wat voor mij werkt, ik weet wat voor vrienden van me werkt, ik weet ook wat voor heel de community werkt. Alles komt weer uit op praktijkervaring.

Mijn smoesjes komen voort uit praktijkervaring ;)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:18:44 #178
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_112816084
Ik heb echt het idee dat zovelen hier tegen firefly reageren om intellectueel en politiek correct over te komen. Jullie nemen dit hele topic zo recht voor je raap. Als er stond mensen ontmoeten als levensstijl en elke keer zou "wijf", "vrouw", "meisje", etc vervangen worden door "persoon" dan zou iedereen het doodnormaal vinden.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:19:59 #179
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112816140
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ik heb echt het idee dat zovelen hier tegen firefly reageren om intellectueel en politiek correct over te komen. Jullie nemen dit hele topic zo recht voor je raap. Als er stond mensen ontmoeten als levensstijl en elke keer zou "wijf", "vrouw", "meisje", etc vervangen worden door "persoon" dan zou iedereen het doodnormaal vinden.
Nee, dat is niet waar.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:24:49 #180
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_112816397
Toch zou ik eerder op firefly zijn tips afgaan dan de jouwe... :{
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:27:45 #181
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112816573
Ik geef helemaal geen tips. Ik geef alleen aan wat ik van plan ben enzo.
pi_112817000
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef dawg het volgende:

[..]

ik heb het in deze niet over je levensstijl, maar over je debiele claims als 'iedereen is expressief in wezen', 'ik gedraag me bewust minder anders tegenover een lekker wijf'. dat zijn claims die aantoonbaar onzin zijn. lees eens goed en niet zo half selectief, dit is uitermate vermoeiend.

[..]

laatste keer: ik hoef het niet proberen omdat ik a. er geen behoefte aan heb 1000 vrouwen in een jaar ( :') ) aan te spreken en b. ik ben niet onzeker en voel ook geen noodzaak wat dan ook te bewijzen. verder vind ik je verhaal nog steeds pua en voor een groot deel onzin en ongeloofwaardig.
Ik snap en deel je scepticisme. Toch snap ik wel wat Firefly3 wil zeggen met de geciteerde post, al verwoord hij niet alles even helder. Over zijn claim 'iedereen is expressief' heeft hij gedeeltelijk een punt: niemand is 100% introvert of extrovert. Het is altijd een mix van beide, al zal één van beide in meer of mindere mate dominant zijn. In sommige gevallen is dit zelfs afhankelijk van de situatie. Training zal hierin een verschil kunnen maken. (let op mijn nuance 'het zou kunnen' het is dus geen garantie)

Bij de claim 'ik gedraag me bewust minder anders tegenover een lekker wijf' wordt een nuance gemaakt door Firefly met het woord minder. Hij geeft dus toe dat ook hij zich iets anders gedraagt bij een mooie vrouw. Dit kan ook niet anders want er zijn zoveel omgevingsvariabelen die het gedrag 'onbewust' beïnvloed.

Ik zie bij veel mensen irritatie in hun post. Hierdoor proberen ze elkaar niet meer te begrijpen, maar alleen hun gelijk te halen. Wat ik wil meegeven is dat je moet kijken wat relevant voor jou is. Firefly vertelt zijn ervaring, dit is dus geen wetenschap. Ervaringen verschillen per persoon, per situatie.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:41:00 #183
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112817375
Als de ervaringen en gedragingen van een ander afwijken van de zijne, dan zijn het smoesjes en excuusjes.
pi_112817535
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

dinsdag 12 juni 2012 @ 23:46:48 #185
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112817776
Hij ziet er ook beter uit dan ik ;)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:49:26 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112817965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Mijn smoesjes komen voort uit praktijkervaring ;)
praktijkervaring die je op hebt gedaan met de verkeerde instelling ;).
vrouwen willen iemand die lekker in z'n vel zit. dan maakt uiterlijk niet zoveel uit (of je moet ernstige brandwonden op je gezicht oid hebben)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:52:25 #187
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112818161
Ik heb geen brandwonden, maar wat ik wel heb komt er in de buurt. Ik heb acne littekens ;)
Er staat op mijn todo lijstje dat ik daar iets aan moet doen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:53:40 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112818240
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb geen brandwonden, maar wat ik wel heb komt er in de buurt. Ik heb acne littekens ;)
Er staat op mijn todo lijstje dat ik daar iets aan moet doen.
hoe erg is het bij jou (plaats eens een plaatje in een spoiler)?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:58:21 #189
12888 Skull-splitter
pi_112818553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Zombiehoofd het volgende:
Correct. Alleen de hardnekkige ondertoon dat alleen resultaat telt staat haaks op de achterliggende gedachte.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:59:09 #190
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112818614
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hoe erg is het bij jou (plaats eens een plaatje in een spoiler)?
Zoiets als op deze website: http://thesecretgardensla(...)-acne-op-je-rug.html

Van die vlekken zeg maar.
  woensdag 13 juni 2012 @ 00:00:10 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112818679
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zoiets als op deze website: http://thesecretgardensla(...)-acne-op-je-rug.html

Van die vlekken zeg maar.
als het zoals zij is dan valt het wel mee. niet iets wat mensen meteen opvalt.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 13 juni 2012 @ 00:06:35 #192
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112819042
Bij mij valt het helaas wel op. Als ik geld krijg, dan laat ik me behandelen.
pi_112819890
Kvind het wel aantrekkelijk bij dat meisje.
Rustig aan.
pi_112820239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het wel aantrekkelijk bij dat meisje.
Idd, maja daarvoor is ze ook uitgekozen denk ik :P
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 13 juni 2012 @ 01:53:19 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_112821937
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef dawg het volgende:

[..]

Zijn standaard reacties van hem. De bekenste zijn,

Ervaar het zelf
Benader Zoveel mogelijk vrouwen
Je wilt alleen een label plakken
Denk buiten je bok
Niet doen, je mist van alles
Ik ga niks bewijzen
Wat er ook gebeurd, ik blijf me zelf.

ik ben me zelf
hij heeft uit een boekje moeten leren wat spontaan is, en hoe je apontaan kan overkomen. In een ander boekje staat dat je een leider moet zijn en hoe je dat kan worden. Omaar wat voorbeelden te geven.

Wat is daar precies zich zelf aan? Je haalt iets uit een boekje en gaat dat toepassen in de praktijk. Je neemt een rol aan en maak daar een dagelijks iets van. Als reactie zal je iets van een label of truukjes werken niet reactie krijgen.

zoveel mogelijk vrouwen benaderen
kennelijk verdwijnen al je problemen voor de zon, als je maar genoeg vrouwen benadert. Want dat is de oplossing.

vrouwen die het tegen overgestelde beweren dan wat vuur vliegt zegt
die zitten er naast, want onbewust werkt het wel. En tuurlijk gaan ze niet toegeven dat het werkt, dan komen ze makkelijk over. En ja hoor ja bet werkt!! Want in de praktijk lukt het hem. Dus al die vrouwen zitten er naast.

vrouwen benaderen zonder openings zin of ook maar een idee wat je gaat doen. Je laat het moment bepalen[b/]
maar hij verteld je wel wat wel en niet gaat werken, en wat je precies moet doen om een vrouw te versieren. Dat is dus wel voor opgezet. Je werkt een aantal stappen af en je hebt grote kans tot succes. Juist ja.....

[b]genieten en plezier in het leven hebben. En je zelf verrijken

Vrouwen, zoveel mogelijk vrouwen volgens vuur vliegje. Daar draaid alles om!

tot zover even een aantal voorbeelden

Nu heb ik al vele malen een discussie gehad met vuurvliegje. En als alles niet meer werkt komen er poesen plaatjes, blablabla of OK als reactie op mijn post.

firefly die zelf labels plakt, ja ja ook hij doet dit zelf
Je kan de user ook_gek niet serieus nemen om de volgende redenen,

Woont als vrijgezel met 2 katten

Gaat wel eens naar een homo kroeg toe ( omdat daar een kennis werkt) en zo niet wat dan nog?

Vriend ooit wel eens een klap op zijn reet gegeven heeft

Teveel smilies gebruikt

Aldus firerfly3

Wat mij opvalt is dat sociaal niet al te sterke mensen er volledig in mee gaan. Die dragen hem nog net niet op handen.

De sociaal sterke mensen het onzin vinden.

Voor de mensen die hoop putten uit zijn topic het volgende puntje ter overweging.

Ik heb jaren lang in de horeca gewerkt achter de bar. Genoeg vrouwen zien versierd worden, genoeg mannen zien falen. Ik stap van rond m'b 15de en ben nu 31 minimaal vrijdag en zaterdag op stap. En vroeger nog veel meer. Maar een vrouw vingeren? Gaat je bijna zeker niet lukken. Tenzij het een hele goedkope vrouw is, je moet je afvragen of je dat wel wilt.

Elke vrouw aanspreken? Zitten ze echt niet op te wachten.

Soms zijn er mensen die zich zelf van alles wijs makeb. Alles wat ze zeggen, lezen en denken te doen dat goed is zijn ze gaan zien als waarheid. Ze zijn zo erg in hun eigen verhaal gaan loven dat ze het tot waarheid bestempelen. En dat maakt iemand dodelijk vermoeiend.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_112823809
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:
Door dit soort dingen komt het allemaal zo geforceerd over. Niemand doet dat van nature namelijk. Dat zij dat wel doen wil nog steeds niet zeggen dat dat een 'normale' houding is, dat kunnen ze aangeleerd hebben zonder dat het iets goeds is. De vraag is ook of ze hun eigen gedrag onbevooroordeeld kunnen beoordelen.

Dat wil niet zeggen dat contact hebben met vrouwen geen onderdeel van je leven kan zijn, maar het lijkt zo door te slaan, alleen dat contact is het doel, zonder verdere doelstelling, en het liefst met zoveel mogelijk vrouwen, maakt bijna niet uit welke.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 09:54:04 #197
5428 crew  miss_sly
pi_112825144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 08:50 schreef Modus het volgende:

[..]

Door dit soort dingen komt het allemaal zo geforceerd over. Niemand doet dat van nature namelijk. Dat zij dat wel doen wil nog steeds niet zeggen dat dat een 'normale' houding is, dat kunnen ze aangeleerd hebben zonder dat het iets goeds is. De vraag is ook of ze hun eigen gedrag onbevooroordeeld kunnen beoordelen.

Dat wil niet zeggen dat contact hebben met vrouwen geen onderdeel van je leven kan zijn, maar het lijkt zo door te slaan, alleen dat contact is het doel, zonder verdere doelstelling, en het liefst met zoveel mogelijk vrouwen, maakt bijna niet uit welke.
De vinger op de pijnlijke plek!
Het is niet normaal of natuurlijk om de hele dag maar vrouwen te ontmoeten. En dan natuurlijk met name de mooie, want dat is pas echt jezelf zijn.
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:14:56 #198
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112825687
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De reis is je doel en optimaal genieten van het leven (zelf vermaak). Je merkt vanzelf dat je try-hard begint, maar op ten duur gaat het steeds simpeler en doe je alles spontaan. "Grow some balls" zoals iemand dat zei laatst. Pas als je de ballen hebt om je eigen intenties te volgen, dan ben je pas jezelf, waar dan ook. Zonder dat je jezelf aanpast aan de omgeving of aan haar.
Je quote mij een beetje uit context zeg met die balls. Ik heb het later met een plaatje verduidelijkt.
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:15:38 #199
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112825714
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is niet normaal of natuurlijk om de hele dag maar vrouwen te ontmoeten. En dan natuurlijk met name de mooie, want dat is pas echt jezelf zijn.
Pas erop, dat zijn geen mooie, maar "high value" vrouwen :P

"implicerend dat de rest dan low value is"
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:19:05 #200
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112825822
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Gast, het hele punt waar je mee zit is onzekerheid. Als je die vlekjes weghaalt ben je nog steeds onzeker, dat heeft allemaal weinig zin, en is een bodemloze put.

Eerst aan die onzekerheid werken, dan kan je achteraf altijd nog kijken of je nog wat wilt doen aan die vlekjes.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 10:20:52 #201
5428 crew  miss_sly
pi_112825888
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:15 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Pas erop, dat zijn geen mooie, maar "high value" vrouwen :P

"implicerend dat de rest dan low value is"
Ow ja, sorry. De termen zitten er nog niet echt goed in bij me.

Zo vraag ik me ook nog steeds af wat try-hard nou betekent, maar daar heb ik ook nog geen antwoord op gehad.
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:42:37 #202
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112826629
Ik heb besloten om contact op te nemen met mijn huisarts. Mijn onzekerheid zal verdwijnen als sneeuw voor de zon als mijn huid ook wat meer opgeknapt is. Ik weet *exact* wat mijn problemen zijn.
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:03:47 #203
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_112827448
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb besloten om contact op te nemen met mijn huisarts. Mijn onzekerheid zal verdwijnen als sneeuw voor de zon als mijn huid ook wat meer opgeknapt is. Ik weet *exact* wat mijn problemen zijn.
Jij hebt duidelijk niet goed gelezen :o

Uiterlijk is niet belangrijk je moet vrouwen benaderen zoveel mogelijk! Dat gaat helpen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_112828419
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow ja, sorry. De termen zitten er nog niet echt goed in bij me.

Zo vraag ik me ook nog steeds af wat try-hard nou betekent, maar daar heb ik ook nog geen antwoord op gehad.
Try hard is als je te hard je best gaat doen voor iets terwijl dat helemaal niet nodig is.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 11:30:53 #205
5428 crew  miss_sly
pi_112828464
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Try hard is als je te hard je best gaat doen voor iets terwijl dat helemaal niet nodig is.
Nou ja, niets van dit alles is nodig, lijkt me.
pi_112828469
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk niet goed gelezen :o

Uiterlijk is niet belangrijk je moet vrouwen benaderen zoveel mogelijk! Dat gaat helpen :D
Iemand die ik ken heeft ook puisten. Hij is een toffe gozer en door de vele ervaring wordt hij niet zenuwachtig om snel fysiek contact met een super mooie vrouw te hebben. Hierbij bedoel ik dus met het "onbewust" dingen doen en meer je gevoel volgen.
pi_112828513
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, niets van dit alles is nodig, lijkt me.
Het is niet nodig, maar het is wel fijn als je gewoon de straat op kan gaan en dan een meid kunt uitkiezen in plaats van dat je (alleen?)via internet gaat daten enzo.
pi_112828564
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:43 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nice
pi_112828732
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als we echt onze oer instincten zouden volgen zou het op straat bijna een gangbang zijn en zou er overal mensen seks hebben. Het is niet natuurlijk om met je i-pad in de trein het laatste nieuws te lezen als er een vrouw waarbij je seksueel geinsteresseerd bent voor je zit en dat je niet je gevoelens uit. Heel de maatschappij is vrij onnatuurlijk. Zelfs de mcdonalds en burger king is chemisch en onnatuurlijk waarbij mensen super dik kunnen worden (bijv in Amerika).
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 11:44:10 #210
5428 crew  miss_sly
pi_112829034
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als we echt onze oer instincten zouden volgen zou het op straat bijna een gangbang zijn en zou er overal mensen seks hebben. Het is niet natuurlijk om met je i-pad in de trein het laatste nieuws te lezen als er een vrouw waarbij je seksueel geinsteresseerd bent voor je zit en dat je niet je gevoelens uit. Heel de maatschappij is vrij onnatuurlijk. Zelfs de mcdonalds en burger king is chemisch en onnatuurlijk waarbij mensen super dik kunnen worden (bijv in Amerika).
Dit is natuurlijk onzin. Het is de maatschappij waarin we leven en waarin leven mogelijk is met zoveel mensen waarin het niet normaal is om je seksuele instincten tot inhet absurde volgt. Als dat je argument is, neem ik aan dat je ook niet in een auto rijdt, geen gebruik maakt van ziekenhuizen, een houtvuurtje hebt en zelf jaagt en dieren vilt om te kunnen eten.

McDonalds en Burgerking hebben er niets mee te maken.
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:49:03 #211
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112829246
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is niet nodig, maar het is wel fijn als je gewoon de straat op kan gaan en dan een meid kunt uitkiezen in plaats van dat je (alleen?)via internet gaat daten enzo.
Ik kies jou Pickachu!

Alle gekheid op een stokje, je gaat niet de straat uit om iemand uit te kiezen. Het klikt met sommige mensen, en met anderen niet. En of dat nou dames zijn of mannen maakt geen enkel verschil.

Oh kijk, daar loopt een knappe dame. Nu moet ik daar op afstappen, wat jou, nee eigenlijk wil ik daar op afstappen!!! Echt, want dat is wie ik ben! Of nog niet ben, maar wel wil worden. Of wie ik eigenlijk ben, maar eigenlijk nog niet ben.

En die dame dan? Dame? Oh, die die dame, nee die is niet aantrekkelijk genoeg in mijn optiek, low value en shit. Je weetzz.

Hey, hallo! Ja jij, ik heb je uitgekozen om mee te praten, en dan ga je je nummer geven. Weet je alleen nog niet, kom je zo wel achter. Je hebt geen keus. Hoe dan ook ga je mij leuk vinden, vind je stiekem al, want wie ik ben is zoooo de perfecte man... schat....

[ Bericht 15% gewijzigd door Murvgeslagen op 13-06-2012 11:58:22 ]
pi_112829555
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk onzin. Het is de maatschappij waarin we leven en waarin leven mogelijk is met zoveel mensen waarin het niet normaal is om je seksuele instincten tot inhet absurde volgt. Als dat je argument is, neem ik aan dat je ook niet in een auto rijdt, geen gebruik maakt van ziekenhuizen, een houtvuurtje hebt en zelf jaagt en dieren vilt om te kunnen eten.

McDonalds en Burgerking hebben er niets mee te maken.
Ik rij inderdaad niet in een auto en kom normaal nooit in een ziekenhuis. Momenteel eet ik ook veel gezonder dan voorheen.

De maatschappij heeft ons veel grenzen opgelegd, wanneer je pas "met elkaar mag socializen" enz. Mensen leggen teveel beperkingen op voor hunzelf. Deze grenzen verleggen en verder kijken is niet alleen positief voor "versieren", maar ook bijvoorbeeld op andere gebieden. Er komen steeds meer dingen bij die onnatuurlijk zijn in deze samenleving.
pi_112829587
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:49 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik kies jou Pickachu!

Alle gekheid op een stokje, je gaat niet de straat uit om iemand uit te kiezen. Het klikt met sommige mensen, en met anderen niet. En of dat nou dames zijn of mannen maakt geen enkel verschil.

Oh kijk, daar loopt een knappe dame. Nu moet ik daar op afstappen, wat jou, nee eigenlijk wil ik daar op afstappen!!! Echt, want dat is wie ik ben! Of nog niet ben, maar wel wil worden. Of wie ik eigenlijk ben, maar eigenlijk nog niet ben.

En die dame dan? Dame? Oh, die die dame, nee die is niet aantrekkelijk genoeg in mijn optiek, low value en shit. Je weetzz.

Met iedereen socializen, en met vrouwen waar je op valt mee verder gaan. Daar had ik het laatst ook over (het niet scannen, en pas filteren wie je leuk vind om bijv te zoenen enz).
pi_112829669
En inderdaad, als iedereen als een holbewoner zich gaat gedragen functioneert de maatschappij niet meer. Maar om deze grenzen voor jezelf als persoon verder neer te leggen, creëer je leuke momenten voor jezelf. En daar heerst een taboe op.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:02:21 #215
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112829716
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Met iedereen socializen, en met vrouwen waar je op valt mee verder gaan. Daar had ik het laatst ook over (het niet scannen, en pas filteren wie je leuk vind om bijv te zoenen enz).
Why the heck zou je met iedereen willen socializen?
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 12:02:37 #216
5428 crew  miss_sly
pi_112829724
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik rij inderdaad niet in een auto en kom normaal nooit in een ziekenhuis. Momenteel eet ik ook veel gezonder dan voorheen.

De maatschappij heeft ons veel grenzen opgelegd, wanneer je pas "met elkaar mag socializen" enz. Mensen leggen teveel beperkingen op voor hunzelf. Deze grenzen verleggen en verder kijken is niet alleen positief voor "versieren", maar ook bijvoorbeeld op andere gebieden. Er komen steeds meer dingen bij die onnatuurlijk zijn in deze samenleving.
Beperkingen over socializen zijn er niet, mits je je fatsoenlijk gedraagt. Dat heeft dan weer niets met versieren te maken.

Ik kom normaal ook nooit in een ziekenhuis, maar het kan verkeren. Ga je er dan geen gebruik van maken? Als je zo back to basics gaat dat versieren, oppikken, moet kunnen want dat is van oorsprong het idee bij de eerste primaten, dan moet je dat ook verder door trekken.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:02:44 #217
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112829730
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iemand die ik ken heeft ook puisten. Hij is een toffe gozer en door de vele ervaring wordt hij niet zenuwachtig om snel fysiek contact met een super mooie vrouw te hebben. Hierbij bedoel ik dus met het "onbewust" dingen doen en meer je gevoel volgen.
Dat is hartstikke mooi voor hem. Ik gun het hem heel erg, maar ik ga mijn smoesjes en excuusjes oplossen met de huisarts ;)
pi_112829762
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Why the heck zou je met iedereen willen socializen?
Het hoeft niet, maar het kan leuk zijn om zeer sociaal te zijn en gewoon bijna met iedereen kan opschieten.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:05:04 #219
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112829814
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:01 schreef firefly3 het volgende:
En inderdaad, als iedereen als een holbewoner zich gaat gedragen functioneert de maatschappij niet meer. Maar om deze grenzen voor jezelf als persoon verder neer te leggen, creëer je leuke momenten voor jezelf. En daar heerst een taboe op.
Het functioneert als maatschappij inderdaad niet meer, maar het doet ook tekort aan je identiteit als mens. De mens is meer dan de optelsom van zijn 'oerinstincten'.
pi_112829834
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Beperkingen over socializen zijn er niet, mits je je fatsoenlijk gedraagt. Dat heeft dan weer niets met versieren te maken.

Ik kom normaal ook nooit in een ziekenhuis, maar het kan verkeren. Ga je er dan geen gebruik van maken? Als je zo back to basics gaat dat versieren, oppikken, moet kunnen want dat is van oorsprong het idee bij de eerste primaten, dan moet je dat ook verder door trekken.
Hier beschrijf je al dat "versieren in het openbaar" eigenlijk onfatsoenlijk gedrag is en reageer je meer met onderbuikgevoelens dan vanuit een mogelijke win-win situatie voor haar en voor jou. Zij kan het ook heel leuk vinden. Sterker nog, vrouwen vinden het zeer leuk om "versiert" te worden door een leuke gozer.

Ik gebruik het ziekenhuis wel als het moet. Beetje stom om alles zo zwart wit te maken dat ik dan ook niet naar het ziekenhuis mag.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:06:34 #221
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112829856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het hoeft niet, maar het kan leuk zijn om zeer sociaal te zijn en gewoon bijna met iedereen kan opschieten.
Dat kan jij leuk vinden, maar dat hoeft en is bij heel veel andere mensen niet het geval. Je moet dat dan ook niet projecteren als een streven.
pi_112829867
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:05 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Het functioneert als maatschappij inderdaad niet meer, maar het doet ook tekort aan je identiteit als mens. De mens is meer dan de optelsom van zijn 'oerinstincten'.
"Social conditioning" doet juist tekort aan je identiteit als mens. De maatschappij legt ons in verschillende onnatuurlijke rollen om je als x te gedragen op plek y. Deze maatschappelijke regels hoeft niet jij te zijn, je bent nog iemand met een eigen wil.
pi_112829876
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat kan jij leuk vinden, maar dat hoeft en is bij heel veel andere mensen niet het geval. Je moet dat dan ook niet projecteren als een streven.
Het streven is zelf vermaak.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 12:07:28 #224
5428 crew  miss_sly
pi_112829888
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hier beschrijf je al dat "versieren in het openbaar" eigenlijk onfatsoenlijk gedrag is en reageer je meer met onderbuikgevoelens dan vanuit een mogelijke win-win situatie voor haar en voor jou. Zij kan het ook heel leuk vinden. Sterker nog, vrouwen vinden het zeer leuk om "versiert" te worden door een leuke gozer.

Ik gebruik het ziekenhuis wel als het moet. Beetje stom om alles zo zwart wit te maken dat ik dan ook niet naar het ziekenhuis mag.
Nee, je leest het verkeerd. Ik zeg dat er geen beperkingen zijn met betrekking tot socializen. Dat dat niets met versieren te maken heeft. Dat fatsoenlijk gedragen is een aanvulling op socializen, niet op versieren.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:08:38 #225
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112829944
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En dat is een vaag, nergens op slaand antwoord. Omdat ik uitleg dat dat streven niet het streven is van heel veel andere mensen.
pi_112830042
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, je leest het verkeerd. Ik zeg dat er geen beperkingen zijn met betrekking tot socializen. Dat dat niets met versieren te maken heeft. Dat fatsoenlijk gedragen is een aanvulling op socializen, niet op versieren.
Beperkingen met socializen zijn er wel degelijk! Zoals dat mensen met een bepaald pak naar hun werk moeten, dat er in de trein standaard niet gesocialized wordt om "overlast te voorkomen voor anderen" en dat er in de supermarkt raar wordt op gegekeken (volgens jou) als je een vrouw benaderd (ongeacht je intenties). Mensen schrijven zich rollen voor in allerlei verschillende situaties. In de kroeg gedragen mensen zich weer heel anders dan bijvoorbeeld op straat.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 12:11:26 #227
5428 crew  miss_sly
pi_112830060
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zelfvermaak kan ook zijn een boek lezen, naar de film gaan, socializen met je reeds bestaande vrienden en vriendinnen of familie. Het doel is dus niet zelfvermaak, maar vrouwen versieren en daar goed in worden.
pi_112830139
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zelfvermaak kan ook zijn een boek lezen, naar de film gaan, socializen met je reeds bestaande vrienden en vriendinnen of familie. Het doel is dus niet zelfvermaak, maar vrouwen versieren en daar goed in worden.
Het doel is genieten van jezelf en ook genieten van de vrouwen als je er zin in hebt. That's it. Het goed in worden is een logisch gevolg en leuk meegenomen (zoals ik al heel vaak tegen je gezegd heb), maar op het moment moet je er helemaal niet mee bezig houden maar puur genieten van het moment.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 12:14:14 #229
5428 crew  miss_sly
pi_112830179
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beperkingen met socializen zijn er wel degelijk! Zoals dat mensen met een bepaald pak naar hun werk moeten, dat er in de trein standaard niet gesocialized wordt om "overlast te voorkomen voor anderen" en dat er in de supermarkt raar wordt op gegekeken (volgens jou) als je een vrouw benaderd (ongeacht je intenties). Mensen schrijven zich rollen voor in allerlei verschillende situaties. In de kroeg gedragen mensen zich weer heel anders dan bijvoorbeeld op straat.
Volgens mij? Helemaal niet, ik "socialize" ook in de supermarkt, maar niet met het doel te versieren. Daar ligt het probleem! En ja, dat zou ik vervelend vinden als ik boodschappen aan het doen ben en een of andere gast ('toffe gozer") probeert me dan te versieren.

'Mensen' zijn inderdaad lang niet overal zichzelf, maar dat is iets wat ze zelf doen, neit iets dat wordt opgedragen door 'de maatschappij'. En zoals ik al eerder heb gezegd: ik vind het idee om ernaar te streven jezelf te zijn in vrijwel iedere situatie een goed streven, maar niet louter met het doel te versieren.
pi_112830188
Het streven is meer je (oa seksuele) gevoelens te durven volgen waar je ook bent = jezelf zijn.
pi_112830232
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Volgens mij? Helemaal niet, ik "socialize" ook in de supermarkt, maar niet met het doel te versieren. Daar ligt het probleem! En ja, dat zou ik vervelend vinden als ik boodschappen aan het doen ben en een of andere gast ('toffe gozer") probeert me dan te versieren.

'Mensen' zijn inderdaad lang niet overal zichzelf, maar dat is iets wat ze zelf doen, neit iets dat wordt opgedragen door 'de maatschappij'. En zoals ik al eerder heb gezegd: ik vind het idee om ernaar te streven jezelf te zijn in vrijwel iedere situatie een goed streven, maar niet louter met het doel te versieren.
Naar de supermarkt gaan om te versieren is niet het doel, dat zie je weer verkeerd. Het doel is dat je op het moment dat je een vrouw ziet, wel ervoor DURFT te gaan en je gevoelens durft te uiten in zo'n situatie.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:15:33 #232
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112830240
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Social conditioning" doet juist tekort aan je identiteit als mens. De maatschappij legt ons in verschillende onnatuurlijke rollen om je als x te gedragen op plek y. Deze maatschappelijke regels hoeft niet jij te zijn, je bent nog iemand met een eigen wil.
Ik heb het niet over social conditioning, maar over moraal. Lees je even in over het verschil.

Even voor de verduidelijking zijn orgiën midden op straat in geen enkele maatschappij normaal (verre van, en ook niet wenselijk om velerlij redenen), en is de mens in dat opzicht meer dan de optelsom van zijn oerdriften.
pi_112830301
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:15 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik heb het niet over social conditioning, maar over moraal. Lees je even in over het verschil.

Even voor de verduidelijking zijn orgiën midden op straat in geen enkele maatschappij normaal (verre van, en ook niet wenselijk om velerlij redenen), en is de mens in dat opzicht meer dan de optelsom van zijn oerdriften.
Kritischer worden met het moraal van de maatschappij en meer je eigen weg volgen in plaats van de massa. Hierbij steek je overigens ook nog eens uit als man zijnde van de massa.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:19:32 #234
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112830403
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kritischer worden met het moraal van de maatschappij en meer je eigen weg volgen in plaats van de massa. Hierbij steek je overigens ook nog eens uit als man zijnde van de massa.
Wees eens wat concreter over "kritischer worden op moraal"? Dit zijn van die vage bewoordingen waar je niks mee kan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:20:10 #235
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112830427
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:14 schreef firefly3 het volgende:
Het streven is meer je (oa seksuele) gevoelens te durven volgen waar je ook bent = jezelf zijn.
Sinds wanneer staat het volgen van je sexuele driften gelijk aan jezelf zijn?
pi_112830571
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:19 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Wees eens wat concreter over "kritischer worden op moraal"? Dit zijn van die vage bewoordingen waar je niks mee kan.
De maatschappij heeft er bijvoorbeeld ingepropt dat je niet van iemands drankje mag drinken die diegene in haar handen heeft. Omdat ik mezelf zo vermaakte en in een grappige bui zat, begon ik uit haar drankje te drinken en in plaats van dat ze boos werd begon ze te giechelen. Zoiets had ze nog nooit meegemaakt en was het gezellig geworden. Ja, een klootzak actie. Maar op dat moment was het een win-win. Dit soort dingen moet je voor jezelf leren bepalen wanneer dingen wel of niet kunnen. Je eigen sterke normen en waarden hebben in plaats van de standaard dingen, en dat kan alleen met levenservaring.
pi_112830615
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:20 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Sinds wanneer staat het volgen van je sexuele driften gelijk aan jezelf zijn?
Tegen je gevoelens in gaan = niet jezelf zijn. Meer je gevoelens volgen = jezelf zijn = meer expressief.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:25:12 #238
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112830645
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Naar de supermarkt gaan om te versieren is niet het doel, dat zie je weer verkeerd. Het doel is dat je op het moment dat je een vrouw ziet, wel ervoor DURFT te gaan en je gevoelens durft te uiten in zo'n situatie.
Je leest verkeerd, ze zegt niet met het doel naar de supermarkt te gaan om te versieren, maar contact in de supermarkt met het doel te versieren.

Ze geeft aan dat de meeste mensen er in de supermarkt totaal niet voor open staan om versierd te worden.
pi_112830736
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je leest verkeerd, ze zegt niet met het doel naar de supermarkt te gaan om te versieren, maar contact in de supermarkt met het doel te versieren.

Ze geeft aan dat de meeste mensen er in de supermarkt totaal niet voor open staan om versierd te worden.
Mijn ervaring is anders. Ik wordt net zo vaak aangesproken door vrouwen met flink geflirt als dat ik hun aanspreek in de supermarkt. Het maakt niet uit waar je bent, vrouwen voelen zich aangetrokken tot mannen waar je ook bent.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:27:24 #240
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112830749
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De maatschappij heeft er bijvoorbeeld ingepropt dat je niet van iemands drankje mag drinken die diegene in haar handen heeft. Omdat ik mezelf zo vermaakte en in een grappige bui zat, begon ik uit haar drankje te drinken en in plaats van dat ze boos werd begon ze te giechelen. Zoiets had ze nog nooit meegemaakt en was het gezellig geworden. Ja, een klootzak actie. Maar op dat moment was het een win-win. Dit soort dingen moet je voor jezelf leren bepalen wanneer dingen wel of niet kunnen. Je eigen sterke normen en waarden hebben in plaats van de standaard dingen, en dat kan alleen met levenservaring.
En jij zet zoiets op één lijn met orgies op straat? Bovenstaande kan in een bepaalde sociale context echt wel gebeuren.
pi_112830774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En jij zet zoiets op één lijn met orgies op straat? Bovenstaande kan in een bepaalde sociale context echt wel gebeuren.
Verleg je eigen grenzen. Dat is het enige wat ik probeer mee te geven.
pi_112830862
Het grappige is, als je een vrouw aanspreekt in een supermarkt krijg je eerder het effect van "Wow, wie is die kerel? Het had zo moeten zijn" want je bent de enige die het doet en durft :D

Jezelf durven zijn moet overal, waar je ook bent. Waarom alleen in de kroeg of internet dating o|O
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:31:11 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112830895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Hebben mensen dat tegen je gezegd?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:32:44 #244
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112830966
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Verleg je eigen grenzen. Dat is het enige wat ik probeer mee te geven.
Zeg dat dan gelijk in plaats een vaag verhaal te houden waar je moraal wegstript van de identiteit van de mens.
pi_112830993
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Zeg dat dan gelijk in plaats een vaag verhaal te houden waar je moraal wegstript van de identiteit van de mens.
^O^
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:34:04 #246
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112831028
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Tegen je gevoelens in gaan = niet jezelf zijn. Meer je gevoelens volgen = jezelf zijn = meer expressief.
Als ik jou gedachtengang volg ben je dus het meest expressief en jezelf tijdens een gangbang op straat?
pi_112831059
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als ik jou gedachtengang volg ben je dus het meest expressief en jezelf tijdens een gangbang op straat?
Daar voel ik me niet naar, dus nee niet echt ;) Het was een voorbeeldje hoe de maatschappij heel anders eruit had kunnen zien.
pi_112831205
Wat er meestal gebeurd is als je bijvoorbeeld in een supermarkt loopt en in je hoofd zit, dat er dit gebeurd:

Gedachte 1) :9~ "wow wat loopt daar"
Gedachte 2) "Oh wacht ik zit in de supermarkt, het is raar om haar te versieren"
Gedachte 3) "Laat ik een openingszin verzinnen om normaal over te komen" (spontaan zijn is hier al verdwenen)
4) Zenuwen komen naar boven omdat je je al teveel voorbereid
5) Je spreekt haar aan, het komt zeer onnatuurlijk over omdat je al teveel nadenkt.

Terwijl het zo moet zijn

Gedachte 1) :9~ "Wow wat loopt daar"
2) Spontaan gepraat en geflirt zonder erbij na te denken. Gewoon even vergeten dat je in een winkel staat.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:39:38 #249
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112831258
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar voel ik me niet naar, dus nee niet echt ;) Het was een voorbeeldje hoe de maatschappij heel anders eruit had kunnen zien.
Je zei net wat anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mens is niet zijn gevoelens, en ik kan situaties genoeg bedenken waar een potje gezond verstand je een stuk verder helpt. Onzekerheid bestaat ook grotendeels uit gevoelens, angst, schaamte. Ik kan je verzekeren dat zelfs als deze gevoelens heel sterk zijn (en dat zijn ze), ze absoluut niet gevolgd zouden moeten worden.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:41:01 #250
332966 firefly3
firefly3
pi_112831313
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:39 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je zei net wat anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mens is niet zijn gevoelens, en ik kan situaties genoeg bedenken waar een potje gezond verstand je een stuk verder helpt. Onzekerheid bestaat ook grotendeels uit gevoelens, angst, schaamte. Ik kan je verzekeren dat zelfs als deze gevoelens heel sterk zijn, ze absoluut niet gevolgd zouden moeten worden.
"versieren" heeft totaal niet te maken met gezond verstand. Zelfs als je angst hebt en schaamte is het beter om het niet te verbergen voor een vrouw. Verberg het niet, maar ga er daadwerkelijk aan werken en bij de bron oplossen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:43:07 #251
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112831415
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef firefly3 het volgende:
Wat er meestal gebeurd is als je bijvoorbeeld in een supermarkt loopt en in je hoofd zit, dat er dit gebeurd:

Gedachte 2) "Oh wacht ik zit in de supermarkt, het is raar om haar te versieren"
Gedachte 3) "Laat ik een openingszin verzinnen om normaal over te komen" (spontaan zijn is hier al verdwenen)
5) Je spreekt haar aan, het komt zeer onnatuurlijk over omdat je al teveel nadenkt.

Terwijl het zo moet zijn

2) Spontaan gepraat en geflirt zonder erbij na te denken. Gewoon even vergeten dat je in een winkel staat.
Je gaat er aan voorbij aan, wat Miss_sly al zei, weinig mensen behoefte hebben aan versieren in de supermarkt. Die komen vanaf punt 1 dus al niet bij 2.

Idem bij mij. Ik sta in de supermarkt om te halen wat ik nodig heb om daarna zo snel mogelijk weer thuis te zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Murvgeslagen op 13-06-2012 12:53:29 ]
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:50:59 #252
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112831783
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"versieren" heeft totaal niet te maken met gezond verstand. Zelfs als je angst hebt en schaamte is het beter om het niet te verbergen voor een vrouw. Verberg het niet, maar ga er daadwerkelijk aan werken en bij de bron oplossen.
Ik heb het niet over versieren, ik heb het over je opmerking "je bent wat je voelt". Want volgens jou ben je helemaal jezelf als je alles wat je voelt ook vorm weet te geven in je leven in ongeraffineerde vorm.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:55:51 #253
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112831991
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hebben mensen dat tegen je gezegd?
Dat hebben mensen direct en indirect aan mij laten weten.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:59:03 #254
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112832104
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze hoeven er niet aan te werken, want het zijn toch smoesjes en excuusjes. Ze moeten gewoon kappen met janken.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:03:09 #255
304783 kingtoppie
pi_112832266
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef firefly3 het volgende:

Terwijl het zo moet zijn

^O^
Maar spontaan gepraat heeft bij mij altijd een aanleiding nodig, dus ik zet me er vaak gewoon overheen :P
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:12:18 #256
5428 crew  miss_sly
pi_112832670
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind het niet vreselijk grappig en ook niet iets om boos over te worden. Ik ken ook de regel niet dat je niet van het drankje mag drinken dat iemand in zijn hand heeft.

Ik denk dat jij wellicht hele rare ideeen hebt over wat volgens de maatschappij (wie of wat dat ook moge zijn) wel of niet zou mogen. De meeste dingen die jij aanhaalt, herken ik totaal niet. Ik ben ook niet van mening dat 'versieren'' alleen in de kroeg of via internetdating (? why?) zou 'mogen'. Het mag en kan overal, het moet geen doel op zich worden.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:12:56 #257
5428 crew  miss_sly
pi_112832705
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

^O^
Maar spontaan gepraat heeft bij mij altijd een aanleiding nodig, dus ik zet me er vaak gewoon overheen :P
Uiteraard heb je een aanleiding nodig. Dat is niet raar, hoor. Een gesprek heeft altijd een aanleiding.

Aanleiding is niet gelijk aan genante openingszin.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:13:59 #258
304783 kingtoppie
pi_112832752
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Uiteraard heb je een aanleiding nodig. Dat is niet raar, hoor. Een gesprek heeft altijd een aanleiding.

Aanleiding is niet gelijk aan genante openingszin.
Nee, maargoed, de aanleiding: ''wow lekker ding'' kan ik niet zoveel mee :P
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:17:20 #259
332966 firefly3
firefly3
pi_112832912
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je gaat er aan voorbij aan, wat Miss_sly al zei, weinig mensen behoefte hebben aan versieren in de supermarkt. Die komen vanaf punt 1 dus al niet bij 2.

Idem bij mij. Ik sta in de supermarkt om te halen wat ik nodig heb om daarna zo snel mogelijk weer thuis te zijn.
Dat is een smoesje om het niet te doen en in je comfort zone te blijven. Als je een leuke vrouw ziet wil je haar. Vooral als je er hevig aangetrokken door voelt. Punt.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:17:47 #260
5428 crew  miss_sly
pi_112832941
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Een gesprek, niet de reden waarom je een gesprek wil aangaan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:18:39 #261
332966 firefly3
firefly3
pi_112832983
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het niet vreselijk grappig en ook niet iets om boos over te worden. Ik ken ook de regel niet dat je niet van het drankje mag drinken dat iemand in zijn hand heeft.

Ik denk dat jij wellicht hele rare ideeen hebt over wat volgens de maatschappij (wie of wat dat ook moge zijn) wel of niet zou mogen. De meeste dingen die jij aanhaalt, herken ik totaal niet. Ik ben ook niet van mening dat 'versieren'' alleen in de kroeg of via internetdating (? why?) zou 'mogen'. Het mag en kan overal, het moet geen doel op zich worden.
Dan zeg je in principe precies hetzelfde als ik. Het doel is zelf vermaak en wel je kansen grijpen ongeacht de situatie. Jezelf meer open stellen voor mogelijkheden en die begrenzingen wegleggen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:19:15 #262
304783 kingtoppie
pi_112833020
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan kom ik niet verder als ''hoi''
Vind ik maar awkward, random mensen aanspreken zonder duidelijke aanleiding.
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:19:53 #263
5428 crew  miss_sly
pi_112833048
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is een smoesje om het niet te doen en in je comfort zone te blijven. Als je een leuke vrouw ziet wil je haar. Vooral als je er hevig aangetrokken door voelt. Punt.
Hevig aangetrokken? Zomaar uit het niets? Alleen omdat ze high value is?

Waarom nou een smoesje? Als iemand nou toch zegt dat hij die behoefte niet voelt in de supermarkt, kan dat toch gewoon heel erg zichzelf zijn betekenen?? Het zou pas niet jezelf zijn als je dan toch actie onderneemt terwijl je dat niet wil. Hell, ik denk dat veel mensen in de supermarkt het niet eens zien als er een mooi exemplaar van het andere geslacht rondloopt, omdat ze daar op dat moment niet mee bezig zijn. "Waar staat de koffie?" is waar ze mee bezig zijn.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:20:40 #264
5428 crew  miss_sly
pi_112833083
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan zeg je in principe precies hetzelfde als ik. Het doel is zelf vermaak en wel je kansen grijpen ongeacht de situatie. Jezelf meer open stellen voor mogelijkheden en die begrenzingen wegleggen.
Nee, jij noemt het doel zelfvermaak, omdat dat jou beter uitkomt.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:21:26 #265
5428 crew  miss_sly
pi_112833112
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan kom ik niet verder als ''hoi''
Vind ik maar awkward, random mensen aanspreken zonder duidelijke aanleiding.
De aanleiding kan van alles zijn, van hetzelfde in je boodschappenmandje of juist heel verschillende dingen. Maar een aanleiding moet er zijn, anders is er geen gesprek.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:21:39 #266
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833123
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee. Punt. Ik ben boodschappen aan het doen, en heb dan wil ik meestal gewoon snel thuis zijn. En als ik wel de behoeft heb om met mensen te praten doe ik dat ook gewoon, gewoon omdat er aanleiding voor is.

Kan je wel accepteren dat mensen anders in elkaar zitten dan jijzelf?

[ Bericht 18% gewijzigd door Murvgeslagen op 13-06-2012 13:28:15 ]
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:21:51 #267
304783 kingtoppie
pi_112833134
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom nou een smoesje? Als iemand nou toch zegt dat hij die behoefte niet voelt in de supermarkt, kan dat toch gewoon heel erg zichzelf zijn betekenen?? Het zou pas niet jezelf zijn als je dan toch actie onderneemt terwijl je dat niet wil. Hell, ik denk dat veel mensen in de supermarkt het niet eens zien als er een mooi exemplaar van het andere geslacht rondloopt, omdat ze daar op dat moment niet mee bezig zijn. "Waar staat de koffie?" is waar ze mee bezig zijn.
Nee.. Een vrouw trekt wel aandacht op een man als ze alleen al knap is, serieus.
Om dan zo iemand wel in de kroeg aan te spreken maar niet in de supermarkt komt letterlijk omdat het je een soort van aangeleerd is dat het in de kroeg normaler is... Want in de super ben ik vaak ook gewoon niet met de tijd bezig en neem ik alle tijd om de boodschappen te doen.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:22:33 #268
304783 kingtoppie
pi_112833160
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De aanleiding kan van alles zijn, van hetzelfde in je boodschappenmandje of juist heel verschillende dingen. Maar een aanleiding moet er zijn, anders is er geen gesprek.
Ja, maar.. Ben ik nu onduidelijk of snappen we elkaar niet?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

??
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:23:28 #269
332966 firefly3
firefly3
pi_112833190
Hier een filmpje van Tyler. Het is de reis dat je voldoening moet geven, het avontuur. Niet een "doel". Dan geniet je er vanzelf wel van om vrouwen te ontmoeten en "versieren". Het leven is kort, geniet.

woensdag 13 juni 2012 @ 13:24:42 #270
332966 firefly3
firefly3
pi_112833243
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je zult verbaast zijn hoeveel gasten naar een knappe vrouw stiekem zitten te kijken als ze voorbij loopt in de supermarkt en haar eigenlijk wel in bed willen, of eigenlijk al aandacht van haar willen.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:24:53 #271
5428 crew  miss_sly
pi_112833251
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, maar.. Ben ik nu onduidelijk of snappen we elkaar niet?

[..]

[..]

??
De reden waarom je een gesprek wil: wow lekker ding.
De aanleding/aanknopingspunt/start van het gesprek: hetzelfde in je wagentje hebben, haar haar zit leuk, je raapt iets op wat ze laat vallen, ze lijkt te zoeken naar iets en vraagt of je haar kunt helpen.

Zo?
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:25:29 #272
317030 johnykamau
pi_112833283
Waarom zijn er nou al 8 topics hierover? Is alles ondertussen nog niet besproken? Je hebt voorstanders en tegenstanders, en ze worden het niet met elkaar eens :')
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:26:40 #273
304783 kingtoppie
pi_112833330
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De reden waarom je een gesprek wil: wow lekker ding.
De aanleding/aanknopingspunt/start van het gesprek: hetzelfde in je wagentje hebben, haar haar zit leuk, je raapt iets op wat ze laat vallen, ze lijkt te zoeken naar iets en vraagt of je haar kunt helpen.

Zo?
Okay, dus dan zeg ik tegen jou: ''er is niet altijd een aanleiding om tot een gesprek over te gaan''
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:27:16 #274
5428 crew  miss_sly
pi_112833358
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Okay, dus dan zeg ik tegen jou: ''er is niet altijd een aanleiding om tot een gesprek over te gaan''
Tja, als je dat denkt, dan inderdaad niet.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:27:20 #275
304783 kingtoppie
pi_112833362
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:25 schreef johnykamau het volgende:
Waarom zijn er nou al 8 topics hierover? Is alles ondertussen nog niet besproken? Je hebt voorstanders en tegenstanders, en ze worden het niet met elkaar eens :')
Care, tis gewoon leuk om een beetje te lullen hierover :)
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:27:46 #276
304783 kingtoppie
pi_112833378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tja, als je dat denkt, dan inderdaad niet.
Jij denkt dat er wel altijd een aanleiding voor te vinden is?
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:28:54 #277
5428 crew  miss_sly
pi_112833434
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zult verbaast zijn hoeveel gasten naar een knappe vrouw stiekem zitten te kijken als ze voorbij loopt in de supermarkt en haar eigenlijk wel in bed willen, of eigenlijk al aandacht van haar willen.
Nee hoor, daar zal ik niet verbaasd over zijn. Ik denk alleen dat de meesten niet niet versieren omdat het niet zou mogen van de maatschappij, maar omdat hun eigen hoofd er op dat moment ook niet naar staat.

Volgens jou is dat onzin, want dan durven ze niet uit hun comfort zone te stappen.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:29:25 #278
5428 crew  miss_sly
pi_112833456
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij denkt dat er wel altijd een aanleiding voor te vinden is?
Tuurlijk, aanleiding voor een gesprekje is er bijna altijd wel. Tenminste, ik heb daar nooit moeite mee, met mannen en vrouwen, overigens.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:30:27 #279
304783 kingtoppie
pi_112833494
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tuurlijk, aanleiding voor een gesprekje is er bijna altijd wel. Tenminste, ik heb daar nooit moeite mee, met mannen en vrouwen, overigens.
Dan ben jij een makkelijk persoon mbt contact.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:30:46 #280
332966 firefly3
firefly3
pi_112833507
Is de echte reden dat je geen zin hebt om in de supermarkt te "versieren" misschien een rationalisering voor jezelf om het niet te hoeven doen als je een leuke meid tegen komt?

woensdag 13 juni 2012 @ 13:31:39 #281
332966 firefly3
firefly3
pi_112833552
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee hoor, daar zal ik niet verbaasd over zijn. Ik denk alleen dat de meesten niet niet versieren omdat het niet zou mogen van de maatschappij, maar omdat hun eigen hoofd er op dat moment ook niet naar staat.

Volgens jou is dat onzin, want dan durven ze niet uit hun comfort zone te stappen.
Fout. Als er een super knappe meid voorbij komt is het puur de angst. Ze willen haar echt wel in bed hebben.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:32:24 #282
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833584
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:30 schreef firefly3 het volgende:
Is de echte reden dat je geen zin hebt om in de supermarkt te "versieren" misschien een rationalisering voor jezelf om het niet te hoeven doen als je een leuke meid tegen komt?

[ afbeelding ]
Nee. En meestal kan ik op het eerste gezicht al zien dat ze niet mijn type is, waar dan ook.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:32:42 #283
304783 kingtoppie
pi_112833600
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Fout. Als er een super knappe meid voorbij komt is het puur de angst. Ze willen haar echt wel in bed hebben.
Ik denk daar niet bewust bij na hoor, ik denk alleen aan de stap: ''wow mooie vrouw''
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:32:46 #284
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833604
quote:

[..]

Nee.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:33:13 #285
332966 firefly3
firefly3
pi_112833625
Als een man (vooral als hij vrijgezel is) in een supermarkt loopt, en er komt een heel aantrekkelijke vrouw voorbij. Dan wilt hij seks met haar, haar contact informatie of is zelfs al blij met haar aandacht. Dat zijn hoofd er niet naar staat is een vrouwelijke denkwijze. Mannen denken anders.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:33:31 #286
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833633
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef firefly3 het volgende:
Als een man (vooral als hij vrijgezel is) in een supermarkt loopt, en er komt een heel aantrekkelijke vrouw voorbij. Dan wilt hij seks met haar, haar contact informatie of is zelfs al blij met haar aandacht. Dat zijn hoofd er niet naar staat is een vrouwelijke denkwijze. Mannen denken anders.
Nee, en ik ben een man.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:33:51 #287
5428 crew  miss_sly
pi_112833647
quote:

[..]

En hier ga je de mist in, met je doorgeslagen houding.

Je laat anderen totaal niet in hun waarde, want ze gedragen zich anders dan jij promoot en dus zijn ze niet goed bezig.

Verwijder je oogkleppen, dan word je ongetwijfeld een prettiger persoon.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:34:02 #288
304783 kingtoppie
pi_112833655
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk daar niet over na hoor :o Geile tijger.
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:34:03 #289
5428 crew  miss_sly
pi_112833658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan ben jij een makkelijk persoon mbt contact.
Klopt.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:34:09 #290
332966 firefly3
firefly3
pi_112833663
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Nee, en ik ben een man.
Dan kijk je misschien teveel porno dat je ze over het hoofd ziet ;)
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:34:27 #291
332966 firefly3
firefly3
pi_112833677
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk daar niet over na hoor :o Geile tijger.
Dat gaat automatisch toch? :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:34:42 #292
304783 kingtoppie
pi_112833684
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat gaat automatisch toch? :P
Bij jou blijkbaar :P geile tijger.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:34:45 #293
358773 Lokasenna
pi_112833686
quote:

[..]

Ik dacht altijd dat dat wel over was na de puberteit.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:34:56 #294
5428 crew  miss_sly
pi_112833694
quote:

[..]

Why? Echt, waarom??
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:36:21 #295
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833757
quote:

[..]

Nee, vooroordelen. Ik heb absoluut geen behoeft om, zoals jij het verwoord, mijn 'oergevoelens' achterna te lopen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:36:22 #296
304783 kingtoppie
pi_112833758
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Why? Echt, waarom??
Een mooie vrouw valt hoe dan ook wel op voor een hetero-man die in goede doen is :P
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:36:40 #297
332966 firefly3
firefly3
pi_112833768
Je hersens creëeren excuusjes om het niet te doen (ook al wil je haar heel graag). Dit vooral ter zelf bescherming en zelfs energie besparing.

Maar zodra je door die barriéres bent heen gegaan en veel meer open voor dingen staat, zie je dat het eigenlijk vrij simpel is en dat er zelfs in de supermarkt opties zijn.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:38:13 #298
332966 firefly3
firefly3
pi_112833831
Ik heb in dezelfde situaties gezeten, dat mijn hoofd "er niet naar staat" om te versieren. Maar dat komt van diep binnen omdat ik dacht dat je in zulke situaties eigenlijk geen kans kon maken.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:39:24 #299
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb in dezelfde situaties gezeten, dat mijn hoofd "er niet naar staat" om te versieren. Maar dat komt van diep binnen omdat ik dacht dat je in zulke situaties eigenlijk geen kans kon maken.
Dat is misschien het geval bij jou, maar ik zie geen reden om dat op mij te projecteren. Ik ken mijzelf overigens beter dan jij mij kent, dus probeer mij niet wat wijs te maken ;).
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:40:20 #300
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833926
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:36 schreef firefly3 het volgende:
Je hersens creëeren excuusjes om het niet te doen (ook al wil je haar heel graag). Dit vooral ter zelf bescherming en zelfs energie besparing.

Maar zodra je door die barriéres bent heen gegaan en veel meer open voor dingen staat, zie je dat het eigenlijk vrij simpel is en dat er zelfs in de supermarkt opties zijn.
Ik wil niet elke dame graag. Ook niet als ze een mooi uiterlijk heeft. Het is niet alles goud wat er blinkt.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:40:28 #301
304783 kingtoppie
pi_112833931
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk dat jij teveel denkt in onderbewuste, maar omdat je iets nog niet meegemaakt hebt betekent niet dat je daar onbewust wel mee bezig bent. Maak maar nieuwe firefly.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')