Same here, de mechanieken erachter afbreken, analyseren en kijken wat je ermee kunt doen om de situatie te verbeteren lijkt me een goed begin. Maar daar ben ik ook pas net een krap half jaar mee bezig.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Levenslusteloosheid... Dat heeft bij mij niet zozeer met mijzelf als persoon te maken maar meer met hoe ik het leven meemaak eigenlijk.
Ja ik ook denk ik, dan wel wat constructiever.... Maar kan ook gewoon puur komen door de pillen...quote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Same here, de mechanieken erachter afbreken, analyseren en kijken wat je ermee kunt doen om de situatie te verbeteren lijkt me een goed begin. Maar daar ben ik ook pas net een krap half jaar mee bezig.
Wat die pillen voor jou doen doet/deed een hoop alcohol voor mij. Geen idee meer hoe ik nu ben met veel alcohol op, ik heb het 4 weken volgehouden zonder alcohol en neem vanaf nu misschien wat avonden mee dat ik wel drink.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik ook denk ik, dan wel wat constructiever.... Maar kan ook gewoon puur komen door de pillen...
Ze werken wel in de zin dat je een stukje nuchterder naar de wereld gaat kijken en het allemaal wat minder uitmaakt... In die zin - dat het minder uitmaakt - zorgt er ook voor dat je makkelijker ''in het moment'' gaat leven.Dat is erg positief.
Alcohol heeft nauwelijks invloed op mij, ja ik de tijd gaat wat sneller aan me voorbij... alles eigenlijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat die pillen voor jou doen doet/deed een hoop alcohol voor mij. Geen idee meer hoe ik nu ben met veel alcohol op, ik heb het 4 weken volgehouden zonder alcohol en neem vanaf nu misschien wat avonden mee dat ik wel drink.
Wees inhoudelijk en ik zal op je reageren.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef Modus het volgende:
Dat jullie dat laatst geplaatste filmpje als referentiekader gebruiken zegt al heel wat, en da's niet positief. Alleen maar kroegen, als je denkt dat je daar een fatsoenlijke relatie kan opdoen dan eh.... tja. Laat staan de grote kans dat al die vrouwen daar al een paar glaasjes op hebben en dus niet meer reageren zoals ze 'normaal' zouden doen. Als dat je idee is achter 'lekker jezelf zijn', soit, maar het is nogal een beperkt stukje van het hele leven.
En zo'n Alexandergaat ook echt niet in de rij bij de kassa van die likbewegingen maken naar het vrolijke blonde meisje achter hem, zoals in de kroeg.
Maar goed, de kritische tegengeluiden lijken volkomen aan jullie voorbij te gaan, zelfs die van vrouwen, waar ik als ik jullie was i.i.g. meer waarde aan zou hechten dan die van de mannen hier.
Ik ga juist erg in het moment leven van alcohol. Nu kan ik het gelukkig ook erg goed zonder alcohol (vergeleken met vroeger althans).quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alcohol heeft nauwelijks invloed op mij, ja ik de tijd gaat wat sneller aan me voorbij... alles eigenlijk.
Maar ik word zeker geen ander persoon, blijf precies hetzelfde eigenlijk.
De vraag is of je dat zelf kunt beoordelen, aangezien door alcohol allerlei waarnemingsvermogen minder wordt, en dus ook het vermogen tot zelfinzicht. Dat is voor de meeste mensen nuchter al lastig, laat staan onder invloed.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
Alcohol heeft nauwelijks invloed op mij, ja ik de tijd gaat wat sneller aan me voorbij... alles eigenlijk.
Maar ik word zeker geen ander persoon, blijf precies hetzelfde eigenlijk.
Waar ik achtereenvolgens mijn vaste relaties heb opgedaan is: sportvereniging, sportvereniging, werk, internet en internet.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wees inhoudelijk en ik zal op je reageren.
Vertel mij, waar doe je een serieuze relatie op? Kan jij het mij vertellen? Misschien is mijn leven te beperkt dat ik het niet weet, maar je bent welkom om het uit te leggen aan me.
Overdag is soms zelfs makkelijker dan in de avond voor sommige mensen die echt goed zijn. Dan kan je elkaar tenminste verstaan. En ik ken mensen die overdag ook gewoon heel erg ver gaan. Een relatie opbouwen kan vanaf die positie altijd nog door een diepere band aan te gaan, maar eerst moet er tenminste aantrekkingskracht zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef Modus het volgende:
Dat jullie dat laatst geplaatste filmpje als referentiekader gebruiken zegt al heel wat, en da's niet positief. Alleen maar kroegen, als je denkt dat je daar een fatsoenlijke relatie kan opdoen dan eh.... tja. Laat staan de grote kans dat al die vrouwen daar al een paar glaasjes op hebben en dus niet meer reageren zoals ze 'normaal' zouden doen. Als dat je idee is achter 'lekker jezelf zijn', soit, maar het is nogal een beperkt stukje van het hele leven.
En zo'n Alexandergaat ook echt niet in de rij bij de kassa van die likbewegingen maken naar het vrolijke blonde meisje achter hem, zoals in de kroeg.
Maar goed, de kritische tegengeluiden lijken volkomen aan jullie voorbij te gaan, zelfs die van vrouwen, waar ik als ik jullie was i.i.g. meer waarde aan zou hechten dan die van de mannen hier.
Overal behalve in de kroeg. Op plekken waar je de gelegenheid hebt iemand rustig te leren kennen, al dan niet door rechtstreeks contact of door iemand van een afstandje mee te maken. Werk, vereniging, gemeenschappelijke vrienden etc. Niet in de kroeg.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
Wees inhoudelijk en ik zal op je reageren.
Vertel mij, waar doe je een serieuze relatie op? Kan jij het mij vertellen? Misschien is mijn leven te beperkt dat ik het niet weet, maar je bent welkom om het uit te leggen aan me.
Ik ben erg zelfbewust.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:18 schreef Modus het volgende:
[..]
De vraag is of je dat zelf kunt beoordelen, aangezien door alcohol allerlei waarnemingsvermogen minder wordt, en dus ook het vermogen tot zelfinzicht. Dat is voor de meeste mensen nuchter al lastig, laat staan onder invloed.
Je kunt overal vrouwen ontmoeten voor een lange termijn relatie. Van je werk, internet, vereniging, de kroeg, sportschool,trein, zebrapad, winkel, bowlingzaal, voetbalstadion, vakantie, werk tot aan weet ik veel wat. Het zijn allemaal limiting believes die je voor jezelf opzet.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Overal behalve in de kroeg. Op plekken waar je de gelegenheid hebt iemand rustig te leren kennen, al dan niet door rechtstreeks contact of door iemand van een afstandje mee te maken. Werk, vereniging, gemeenschappelijke vrienden etc. Niet in de kroeg.
Nou ja, tenzij je jezelf ongeveer hetzelfde ziet als de Barbie/Michael-en-aanhang-types.
Ik zit op de sportschool, ik zou er geen relatie door kunnen krijgen, dat weet ik vrij zeker.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar ik achtereenvolgens mijn vaste relaties heb opgedaan is: sportvereniging, sportvereniging, werk, internet en internet.
Ach, je kunt iemand kennen van de kroeg waarna je iemand op een andere plek ''rustig leert kennen''quote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Overal behalve in de kroeg. Op plekken waar je de gelegenheid hebt iemand rustig te leren kennen, al dan niet door rechtstreeks contact of door iemand van een afstandje mee te maken. Werk, vereniging, gemeenschappelijke vrienden etc. Niet in de kroeg.
Nou ja, tenzij je jezelf ongeveer hetzelfde ziet als de Barbie/Michael-en-aanhang-types.
Ja, daar doe ik dus niet aanquote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef miss_sly het volgende:
Niet de sportschool. Het ene was de tafeltennisvereniging, de andere de honkbal/softbalvereniging. Een sport dus waar je echt tijd met mensen doorbrengt.
Ik post legaal in 40+quote:Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik dus niet aanDus die optie heb ik niet.
Maar hoe oud ben je dan als ik vragen mag? Dat je al 5 relaties gehad hebt.
Ik behoor tot de doelgroep, al een aantal jarenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iedereen is daar welkomDus dat zegt niks.
Prima, geloof wat je wilt, maar ik kan in ieder geval zeggen dat ik totaal niet impulsief ben en enorm doordacht ben van mezelf, iets teveel naar mijn mening zelfs... Als ik ergens goed in ben dan is het denken.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat zal dus ongeveer iedereen over zichzelf zeggen. "Wij van WC Eend".
De ene heeeeeeele kleine kans die hij wellicht zag heb je nu natuurlijk *poef* in rook doen opgaan he.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik behoor tot de doelgroep, al een aantal jaren
Hahaha, vast!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
De ene heeeeeeele kleine kans die hij wellicht zag heb je nu natuurlijk *poef* in rook doen opgaan he..
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]dat is niet meer mijn favoriete bezigheid. Maar ik leef en eet gezond (Voedingsleer maakt je nog meer bewust van dingen) en ik fiets naar mijn werk. Bovendien houdt onze dochter me ook erg bezig
Hop, en daar is weer een nieuwe kansquote:Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
De ene heeeeeeele kleine kans die hij wellicht zag heb je nu natuurlijk *poef* in rook doen opgaan he..
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Hop, en daar is weer een nieuwe kans
Is ze 10?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan moet je nog minstens 16 jaar wachten!
Bijna 3, dus dan is ze pas meerderjarig. En ik zei minstenshè!quote:
Dan is KT al 35 ofzo. Nicequote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bijna 3, dus dan is ze pas meerderjarig. En ik zei minstenshè!
Goed planquote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja daarom.... Iets te jong vind ik.... Laten we het maar niet doen.
Ow, ongetwijfeld. Maar ik wil nog even niet denken in termen van schoonzoonsquote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kben verder wel een goede schoonzoon hoor
Ben wel benieuwd naar wat je geleerd hebt daarvan. Wil je dat in het Kracht van het Nu-topic plaatsen? Of een topic waar jij dat goed acht?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Same here, de mechanieken erachter afbreken, analyseren en kijken wat je ermee kunt doen om de situatie te verbeteren lijkt me een goed begin. Maar daar ben ik ook pas net een krap half jaar mee bezig.
Ik zit nog midden in mijn eigen proces, begin voor mijn gevoel zelfs net. Na het verbreken van mijn relatie veel patronen onder de loep genomen. Ben eenzaam, zelfs in gezelschap, laat me tegenhouden door de angst niet aardig gevonden te worden zodat ik selectief naar omgeving delen van mijzelf laat zien en die delen als enige gezicht in stand houd. Dat werkt contraproductief en kost veel energie.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar wat je geleerd hebt daarvan. Wil je dat in het Kracht van het Nu-topic plaatsen? Of een topic waar jij dat goed acht?
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zit nog midden in mijn eigen proces, begin voor mijn gevoel zelfs net. Na het verbreken van mijn relatie veel patronen onder de loep genomen. Ben eenzaam, zelfs in gezelschap, laat me tegenhouden door de angst niet aardig gevonden te worden zodat ik selectief naar omgeving delen van mijzelf laat zien en die delen als enige gezicht in stand houd. Dat werkt contraproductief en kost veel energie.
Ik probeer nu mijn onzekerheden tot de kern te reduceren en te kijken waar deze vandaan komen en naar de stand van nu te checken tegen de realiteit. Gevolg is dat veel oude emoties loskomen en nu ineens op zijn plaats vallen, een proces dat zowel pijnlijk als bevrijdend werkt. Wel heb ik recent een professional in de arm genomen om het een en ander mee door te spreken en mee te sparren.
Zo ervaar ik het nog niet, maar ik weet dat het nu tijd is om de constructie van hoe ik nu in elkaar zit aan te passenquote:
Je bent begonnen aan een wonderlijke reis, dat kan ik je vertellen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zit nog midden in mijn eigen proces, begin voor mijn gevoel zelfs net. Na het verbreken van mijn relatie veel patronen onder de loep genomen. Ben eenzaam, zelfs in gezelschap, laat me tegenhouden door de angst niet aardig gevonden te worden zodat ik selectief naar omgeving delen van mijzelf laat zien en die delen als enige gezicht in stand houd. Dat werkt contraproductief en kost veel energie.
Ik probeer nu mijn onzekerheden tot de kern te reduceren en te kijken waar deze vandaan komen en naar de stand van nu te checken tegen de realiteit. Gevolg is dat veel oude emoties loskomen en nu ineens op zijn plaats vallen, een proces dat zowel pijnlijk als bevrijdend werkt. Wel heb ik recent een professional in de arm genomen om het een en ander mee door te spreken en mee te sparren.
Op het moment dat je gaat zoenen? Ja, dat doe ik ook. Maar wat ik hierboven beschrijf is meer alles omvattend.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, ik heb ook altijd erg veel nagedacht hoor.. Tegenwoordig pak ik een meisje dat ik leuk vind bijvoorbeeld vast bij het hoofd en kijk ik een beetje in der ogen en lach een beetje...
Ja klinkt stom, maar ik vind het fijn dus ik doe dat gewoon
En dat is een groots inzicht: het kost energie om niet jezelf te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb, door ervaringen en angsten, een versie van mijzelf gemaakt die slechts een klein deel van mij per keer/omgeving laat zien. Dit moet je dan vervolgens in stand houden, hetgeen je in rollen dwingt. Die rollen kosten energie omdat je delen van jezelf niet de ruimte kunt geven die het wellicht wel nodig heeft om te kunnen groeien.
Dus ik kom vaak stil, gereserveerd en stabiel over, en dat ben ik ook wel, maar daarnaast wil er ook een gedeelte gewoon schreeuwen, lol maken om niets en soms onvoorspelbaar uit de hoek komen, maar dat geef ik dan geen ruimte.
Op den duur breekt dat je gewoon op.
Nee niet eens, gewoon als ik daar zin in heb ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Op het moment dat je gaat zoenen? Ja, dat doe ik ook. Maar wat ik hierboven beschrijf is meer alles omvattend.
Met een beetje veel drank op ben ik meer mijzelf dan zonder, ik ben nu die muren gewoon aan het afbreken.
Twijfel....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben redelijk knuffelig van nature, maar bij de minste twijfel stop ik daar ook direct mee...
Maar als je in je onzekerheid veel ervaring doet, zal je dat hoogstwaarschijnlijk oppakken als negatieve ervaring.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
Maarja, als je weinig ervaring hebt, dan ben je sneller onzeker omdat je niet zeker weet of het aan jou ligt of omdat het meisje afwijkt van de gemiddelde vrouw bijvoorbeeld...
Eigenlijk is veel ervaren ook erg positief voor je ''zelfvertrouwen'' wat dat betrefd.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:05 schreef Gray het volgende:
Je bent begonnen aan een wonderlijke reis, dat kan ik je vertellen.
En die pijn die soms langskomt, die gaat ook weer weg. Kijk het aan, omhels het en vergeef het. Wat in het verleden ligt kan je niet meer veranderen, slechts je perspectief daarop. De pijn die je draagt zal je nooit aan ontsnappen, want het is een deel van je persoon. De plek die het krijgt en de rol die het gaat spelen kan alleen jij bepalen, dus leer het kennen en geef het richting.
Bekijk je beleving van elke emotie, en alleen daardoor ga ie al zoveel leren, je innerlijke beleving zo veel meer diepte geven. De hulp die je daarbij hebt gezocht kan je daar zeker bij helpen. En maak je niet druk over hulp vragen; het vergt een sterk man om zijn zwakte te erkennen.
Het is belangrijk idd om postieve referentie ervaringen op te bouwen. De lat op het begin zo laag te leggen, dat elk klein positief puntje als positief referentie ervaring meegenomen kan worden. Leer van het negatieve, maar ga bijvoorbeeld als je gaat slapen niet denken over eventueel negatieve ervaringen. Anders identificeer je jezelf als die persoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Maar als je in je onzekerheid veel ervaring doet, zal je dat hoogstwaarschijnlijk oppakken als negatieve ervaring.
Vrouwen bijten niet, veel zullen gewoon lief doen als je stuntelt denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Maar als je in je onzekerheid veel ervaring doet, zal je dat hoogstwaarschijnlijk oppakken als negatieve ervaring.
Niet erg boeiend filmpje vind ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:15 schreef firefly3 het volgende:
Ozzie van RSD over angsten overwinnen en hoe lastig het eigenlijk wel niet is in de praktijk voor de massa:
Ik dacht dat het wel ff zinvol was om ff stil te staan hoe weinig mensen eigenlijk hun eigen angsten proberen te 'overwinnen' of ermee om te gaan.quote:
Omdat we, zolang het werkt, de constructie in stand houden?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel ff zinvol was om ff stil te staan hoe weinig mensen eigenlijk hun eigen angsten proberen te 'overwinnen' of ermee om te gaan.
Of erbij neergelegd hebben dat ze alleen maar "zesjes" krijgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat we, zolang het werkt, de constructie in stand houden?
Zesjes hebben net zoveel liefde en gebreken als tienen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of erbij neergelegd hebben dat ze alleen maar "zesjes" krijgen.
Ik heb het over een 'hoger cijfer' voor innerlijk en uiterlijk gecombineerd. Het is zo zodra je een toffere gozer wordt dat je veel betere keus krijgt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zesjes hebben net zoveel liefde en gebreken als tienen.
Maar ook met tienen kun je vastlopen.
Ik denk eerder dat je betere keuzes maaktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het over een 'hoger cijfer' voor innerlijk en uiterlijk gecombineerd. Het is zo zodra je een toffere gozer wordt dat je veel betere keus krijgt.
"High value" vrouwen willen gewoon geen jongetjes maar een echte man. Het is een kwestie van zijn, niet van doen. En dat "zijn" komt niet van de ene na de andere dag.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je betere keuzes maakt
Alsof je mij aan het beschrijven bent. Hoe heb jij dit proces in werking gezet? Om professionele hulp te zoeken vind ik zelf een te grote stap.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En naar hoeveel tienen precies heb je afgelopen weekend likbeweginkjes gemaakt, zoals je grote voorbeeld Alexander?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef firefly3 het volgende:
Of erbij neergelegd hebben dat ze alleen maar "zesjes" krijgen.
De les is zelfvermaak en is gewoon een leuk inspiratie filmpje. Niet een specifieke handeling die je moet verrichten in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
En naar hoeveel tienen precies heb je afgelopen weekend likbeweginkjes gemaakt, zoals je grote voorbeeld Alexander?.
Iedereen groeit en transformeert in het leven. Ik heb hierbij over een versnelling van je groei, wat niet alleen meer vrouwen oplevert maar ook veel meer levenservaring.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef miss_sly het volgende:
Firefly, door je eigen woorden kom je zo ngelofelijk onecht over, in laats van authentiek, echt, zoals je pretendeert.
Toffe gozer worden
High valse vrouwen
Geen jongetjes, maar echte mannen
Betere keus krijgen
Het lijkt echt niet op jezelf proberen te zijn en te blijven, maar alleen op scoren.
Ik krijg de indruk dat jij best happy was met jezelf, alleen niet met je scoringspercentage. En dat je graag vrouwen wil scoren. En dat je daarom 'moet' veranderen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iedereen groeit en transformeert in het leven. Ik heb hierbij over een versnelling van je groei, wat niet alleen meer vrouwen oplevert maar ook veel meer levenservaring.
De beslissing of je nu niets doet of gaat sporten veranderd ook alles aan jezelf. Je karakter veranderd, je persoonlijkheid, je lichamelijke gezondheid etc.
Heb ik ook al een keer gezegd, maar dat maakt hoegenaamd geen indruk whatsoever.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef miss_sly het volgende:
Firefly, door je eigen woorden kom je zo ngelofelijk onecht over, in laats van authentiek, echt, zoals je pretendeert.
Ik ben mezelfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef firefly3 het volgende:
miss_sly:
Kijk dit even. Het gaat over jezelf zijn en tegelijk groeien als persoon (de eerste minuut hoor je al waar het om draait):
Gedaan en kan je dat ook in eigen bewoordingen samenvatten (die 1e minuut), zonder daarbij terug te vallen in dat interessante taaltje dat ze gebruiken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef firefly3 het volgende:
miss_sly:
Kijk dit even. Het gaat over jezelf zijn en tegelijk groeien als persoon (de eerste minuut hoor je al waar het om draait):
Juist wel authentiek. Want ik hoef niet na te denken om een vrouw te "versieren" en ben juist zeer expressief. Meer authentiek dan mensen die er niet mee bezig zijn, want die durven niet hunzelf te zijn. (Het is niet zo dat iemand wel of niet zichzelf is, het is eerder een percentage).quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben mezelfen ik ben tevreden met mezelf, mijn omgang met mensen en mijn leven.
Ik sta echter ook helemaal niet negatief tegenover een deel van het idee namelijk leren jezelf te zijn en te blijven, ongeacht de situatie. Ik sta wel negatief tegen de manier waarop dit alleen betrokken wordt op het versieren van vrouwen. Dan ben je in mijn ogen al onmogelijk meet authentiek.
Je kunt jezelf zijn en tevreden zijn met jezelf en de vrouwen die je kunt krijgen en alles wat je hebt terwijl je ook nog eens aan jezelf werkt. Deze dingen kunnen hand in hand namelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Gedaan en kan je dat ook in eigen bewoordingen samenvatten (die 1e minuut), zonder daarbij terug te vallen in dat interessante taaltje dat ze gebruiken?
Vrouwen straffen je in de praktijk als je niet jezelf bent. Hoe meer vrouwen je benadert hoe "openlijker" je wordt tegenover vrouwen. Dit lost zich dus automatisch op.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoe weet je nou precies wanneer iemand zichzelf is eigenlijk? Wanneer weet ik van mezelf wanneer ik mezelf ben?
Ja nou ja komt niet echt met duidelijke voorbeelden. Wij vinden je niet jezelf, jij juist wel en als antwoord volgt dan steevast 'want anderen durven zichzelf niet te zijn'. Maar het gaat hier om jou.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:36 schreef firefly3 het volgende:
Juist wel authentiek. Want ik hoef niet na te denken om een vrouw te "versieren" en ben juist zeer expressief. Meer authentiek dan mensen die er niet mee bezig zijn, want die durven niet hunzelf te zijn. (Het is niet zo dat iemand wel of niet zichzelf is, het is eerder een percentage).
Wat precies buiten je kroeggedrag maakt jou verder authentiek? En op welke plaatsen profileer je dat?quote:Jezelf "verbeteren" is alleen puur jezelf in angstige situaties storten zodat je altijd jezelf durft te zijn. Zelfs als je groepjes van 5 vrouwen benadert met 2 gasten erbij enz en haar probeert te zoenen.
Maar als ik openlijker wordt richting vrouwen, dan ben ik toch niet meer "mezelf zoals ik nu ben"?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen straffen je in de praktijk als je niet jezelf bent. Hoe meer vrouwen je benadert hoe "openlijker" je wordt tegenover vrouwen. Dit lost zich dus automatisch op.
Een voorbeeldje: Als iemand in de kroeg een vrouw wilt benaderen gaat hij al plannen wat hij moet doen (een openingszin verzinnen bijv). Dan is hij niet zichzelf. Openingszinnen verzinnen doe ik niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja nou ja komt niet echt met duidelijke voorbeelden. Wij vinden je niet jezelf, jij juist wel en als antwoord volgt dan steevast 'want anderen durven zichzelf niet te zijn'. Het gaat om jou.
[..]
Wat precies buiten je kroeggedrag maakt jou verder authentiek? En op welke plaatsen profileer je dat?
Je echte zelf is expressief, niet impressief.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar als ik openlijker wordt richting vrouwen, dan ben ik toch niet meer "mezelf zoals ik nu ben"?
Kan je dat misschien uitleggen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je echte zelf is expressief, niet impressief.
Dat hoeft toch helemaal niet??quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je echte zelf is expressief, niet impressief.
En dan doe je als vrouw even gewoon je boodschappen, word je lastig gevallen door een gozer die zo nodig zijn echte, authentieke ik op je los wil latenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef Modus het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd naar de conversaties die je zoal met vrouwen voert. En hoe die beginnen, als je geen openingszin bedenkt. Er is altijd een openingszin. Je bedoelt vast dat het niet zo'n te bedachte 'de eerste moet leuk zijn' oneliner zou moeten zijn. Daar zou wat in zitten.
En dan nog heb je nog steeds (neem ik aan) geen relatie noch scharrel. How come?
En heb je ook nog werk ofzo? Ik bedoel, supermarkt/winkel vind ik nou niet bepaald plekken die zich lenen voor (laat staan bedoeld zijn voor) lekker uitgebreid jezelf zijn, daarvoor kom je daar helemaal niet. Nou ja jij ws wel, maar 99% van de mensen (en vrouwen) niet.
-ohja
en ik mis nog voorbeelden van wat jou verder authentiek maakt. Heb je hobby's/interesses/bezigheden o.i.d. waar je passievol over kunt vertellen?
Ik verzin meestal daadwerkelijk geen zin van tevoren. Alles moet spontaan gaan. Dit spontaan zijn kan pas als je je op je gemak voelt en dus jezelf bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef Modus het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd naar de conversaties die je zoal met vrouwen voert. En hoe die beginnen, als je geen openingszin bedenkt. Er is altijd een openingszin. Je bedoelt vast dat het niet zo'n te bedachte 'de eerste moet leuk zijn' oneliner zou moeten zijn. Daar zou wat in zitten.
En dan nog heb je nog steeds (neem ik aan) geen relatie noch scharrel. How come?
En heb je ook nog werk ofzo? Ik bedoel, supermarkt/winkel vind ik nou niet bepaald plekken die zich lenen voor (laat staan bedoeld zijn voor) lekker uitgebreid jezelf zijn, daarvoor kom je daar helemaal niet. Nou ja jij ws wel, maar 99% van de mensen (en vrouwen) niet.
-ohja
en ik mis nog voorbeelden van wat jou verder authentiek maakt. Heb je hobby's/interesses/bezigheden o.i.d. waar je passievol over kunt vertellen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef Modus het volgende:
-ohja
Muziek maken en mixen. Schilderen, photoshop art etc.quote:
Deze week had ik slechts 1 vrouw benaderd op straat en het was gelijk raak. (een tijd met elkaar door gebracht, geflirt en contact gegevens uitgewisseld). Het gaat steeds gemakkelijker. En de reden dat ik het dat deed? Puur zelf vermaak. Het is gewoon leuk om met een vrouw te communiceren en misschien zelfs meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:24 schreef Modus het volgende:
Ah en in de rij bij de kassa van Appie begin je spontaan tegen een onbekend meisje (waarvan de kans groot is dat die op dat moment helemaal niet op contact zit te wachten) over je photoshop skills? En als die niet hapt morgen weer 1? En dan op zaterdag in de V&D weer 1 van een groepje van 3 vriendinnen (moet kunnen toch? Geen beperkingen!).
Wat ga je met die scharrels doen? Houd je die gewoon aan naast elkaar? Weten ze dat van elkaar? Als nou 1 serieuzer wordt, stop jij dan ook met je paringsdans naar elke wildvreemde vrouw? En wanneer precies denk je dat je de ontwikkeling die je nu mee zegt te maken voltooid hebt? Hoe zie je dat concreet voor je? Huisjeboompjebeestje? 15 scharrels tegelijkertijd? 35? Tijdens een uitvaart flirten met 1 van de dienstdoende medewerksters? Zeg het me.
Je wordt beter in versieren, dus?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:33 schreef firefly3 het volgende:
Kort samengevat: Volg je gevoelens en oerinstincten, ook al sta je in een supermarkt. Nee heb je, ja kun je krijgen. Verder wordt je alsmaar beter omdat je steeds meer relaxter wordt en geen zenuwen hebt of dingen gaat plannen voordat je haar aanspreekt.
Mijn doel is zelfvermaak en mijn gevoelens volgen in het moment (mezelf zijn dus). Dat je hierin steeds beter wordt is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je wordt beter in versieren, dus?
Dat is je doel, kennelijk, niet jezelf zijn, maar vrouw oppikken?
En wat is try-hard?
Om eerlijk te zijn begint het bijna obsessief over te komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef firefly3 het volgende:
Mijn doel is zelfvermaak en mijn gevoelens volgen in het moment (mezelf zijn dus). Dat je hierin steeds beter wordt is mooi meegenomen.
Op het moment dat je ergens echt goed in bent is de lol er snel vanaf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:35 schreef miss_sly het volgende:
Je wordt beter in versieren, dus?
Dat is je doel, kennelijk, niet jezelf zijn, maar vrouw oppikken?
Zodra je zoals mij ineens 3x meer "resultaat" hebt dan in heel je leven ervoor bij elkaar opgeteld terwijl je je ook nog eens zonder alcohol vermaakt en tegelijkertijd ook nog eens het resultaat minder boeit maar vooral van het leuke moment zelf geniet, deel je het heel graag met de wereld idd. Heel de wereld zie ik nu meer als een soort "playground" waarin je kunt doen wat je wilt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn begint het bijna obsessief over te komen.
Goed beschreven en "out of the box thinking", dit is idd de huidige situatie waarin we nu verkeren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef Shodan het volgende:
[..]
Op het moment dat je ergens echt goed in bent is de lol er snel vanaf.
Verder beschrijft hij in zijn eigen woorden gewoon het "bewust onbekwaam, bewust bekwaam, onbewust bekwaam"-proces wat in assertiviteitscursussen ook gewoon behandeld wordt. En iemand die "bewust bekwaam" is kan ontzettend irritant voor de buitenwacht zijn. Juist omdat de manie erin doorslaat.
28quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik wil eigenlijk een beter beeld van jou krijgen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik ben 26.
Ik vind het allebei leuk. Settelen of niet, het maakt niet uit. Ik zie mezelf meer als het "totale plaatje".quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ok. Heb je niet het gevoel dat je wilt settelen of iets degelijks?
Wat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het allebei leuk. Settelen of niet, het maakt niet uit. Ik zie mezelf meer als het "totale plaatje".
Ik vermaak me ook als ik totaal met niets bezig ben en gewoon in het gras zit.quote:
Wat een rationeel, politiek correct antwoord!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:51 schreef firefly3 het volgende:
Materialisme heb ik ook losgelaten overigens. Ik wordt nu echt niet blij van een cadeau of objectIk kan me niets bedenken wat ik echt wil kopen of hebben eigenlijk.
Heel authentiek!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:52 schreef Shodan het volgende:
Wat een rationeel, politiek correct antwoord!
depressie is een bitchquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:51 schreef firefly3 het volgende:
Materialisme heb ik ook losgelaten overigens. Ik wordt nu echt niet blij van een cadeau of objectIk kan me niets bedenken wat ik echt wil kopen of hebben eigenlijk.
Het is echt zo, ik voel die prikkeling niet meer. Ik koop dingen alleen voor praktische redenen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:52 schreef Shodan het volgende:
[..]
Ok. Kijk, ik heb mijn uiterlijk niet mee en ik ben allang blij als ik ooit een relatie krijg, die direct serieus is eigenlijk. Ik doe helemaal niet aan scharrelen en dat zal ik van mijn leven ook niet meer gaan doen. Dat zit gewoon niet in me. Het past niet bij mijn uiterlijk, niet bij het beeld wat mensen van mij hebben en eigenlijk ook niet bij mij persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:51 schreef firefly3 het volgende:
Voor mij geldt hetzelfde. Ik vermaak me alleen niet echt als ik in het gras zit en verder nergens mee bezig benquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:52 schreef Shodan het volgende:
[..]
Het is niet erg, maar zodra je diep van binnen beseft dat deze geluk maar tijdelijk is en eigenlijk nep, dan heb je er ook geen behoefte meer aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:54 schreef miss_sly het volgende:
Het is op zich helemaal niet verkeerd om iets materieels te willen of blij te worden van een kado. Het is verkeerd als daar je levensgeluk vanaf hangt, maar dat is een geheel andere categorie.
Jij bent niet je uiterlijk. Wat andere mensen van je denken ben je ook niet. Het "jij bent goed genoeg" principe moet eigenlijk bij je gecultiveerd worden. Dit kan alleen door genoeg vrouwen te ontmoetenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ok. Kijk, ik heb mijn uiterlijk niet mee en ik ben allang blij als ik ooit een relatie krijg, die direct serieus is eigenlijk. Ik doe helemaal niet aan scharrelen en dat zal ik van mijn leven ook niet meer gaan doen. Dat zit gewoon niet in me. Het past niet bij mijn uiterlijk, niet bij het beeld wat mensen van mij hebben en eigenlijk ook niet bij mij persoonlijkheid.
Ik hoop dat het allemaal "gelukt" is als ik 30 ben. Nou ben ik ook niet echt 100% fan van huisje-boompje-beestje. Soms een beetje op avontuur gaan (verre reizen maken enzo) vind ik ook leuk
[..]
Voor mij geldt hetzelfde. Ik vermaak me alleen niet echt als ik in het gras zit en verder nergens mee bezig ben
dat het leven eindig is en dat het per saldo niets uitmaakt en je net zo goed niet geboren had kunnen worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet erg, maar zodra je diep van binnen beseft dat deze geluk maar tijdelijk is en eigenlijk nep, dan heb je er ook geen behoefte meer aan.
Gelukkig wordt ik van wat ik meemaak, de onbetaalbare dingen. Gezelligheid, liefde enz. Uiteraard zijn vakanties wel heel leuk, maar dan zijn het de dingen die je zelf in vult voor jezelf weer de dingen die je gelukkig maken en het avontuur. Dat zijn weer de onbetaalbare dingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat het leven eindig is en dat het per saldo niets uitmaakt en je net zo goed niet geboren had kunnen worden.erg zen
Hoezo eigenlijk nep? Mijn dochtertje had vandaag een kaart voor me, voor mij en haar papa, gekocht met mijn ouders. Omdat we de liefste papa en mama in de hele wereld zijn. Haar woorden. Geloof me, dat geluk is heul niet nepquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet erg, maar zodra je diep van binnen beseft dat deze geluk maar tijdelijk is en eigenlijk nep, dan heb je er ook geen behoefte meer aan.
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb nog nooit vrouwen ontmoet en ik ben stiekem eigenlijk bloednerveus voor ze. Verder ben ik wel bezig met mijn uiterlijk. Ik heb een stappenplan opgesteld, die ik momenteel aan het uitvoeren ben. De reden waarom ik dat doe is, omdat ik in het verleden wel afgewezen ben op mijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij bent niet je uiterlijk. Wat andere mensen van je denken ben je ook niet. Het "jij bent goed genoeg" principe moet eigenlijk bij je gecultiveerd worden. Dit kan alleen door genoeg vrouwen te ontmoeten
laten we wel wezen als ik afhankelijk zou zijn van je voor mijn eten en mijn poepluiers hak je ook de liefste gevonden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk nep? Mijn dochtertje had vandaag een kaart voor me, voor mij en haar papa, gekocht met mijn ouders. Omdat we de liefste papa en mama in de hele wereld zijn. Haar woorden. Geloof me, dat geluk is heul niet nep
Een gelukspiek is heel echt en aanwezig en raakt me ook diep van binnen.
Het is niet het kaartje die je het geluk gaf, maar de liefde van je dochtertje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk nep? Mijn dochtertje had vandaag een kaart voor me, voor mij en haar papa, gekocht met mijn ouders. Omdat we de liefste papa en mama in de hele wereld zijn. Haar woorden. Geloof me, dat geluk is heul niet nep
Een gelukspiek is heel echt en aanwezig en raakt me ook diep van binnen.
dit dus ja. genoeg inhoudelijke kritiek maar nooit een inhoudelijk antwoord, alleen wat halfslachtig nietszeggend gezever van een ts die zijn eigenwaarde ophangt aan de duizenden vrouwen die hij opdoet. totaal ongeloofwaardig en overigens ook verre van authentiek. het is gewoon pua-gezever.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef Modus het volgende:.
Er is een dwerg in een rolstoel die super veel relaties heeft gehad met hele mooie vrouwen. Stop met het verzinnen van excuusjes en ga buiten positieve referentie ervaringen verzamelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb nog nooit vrouwen ontmoet en ik ben stiekem eigenlijk bloednerveus voor ze. Verder ben ik wel bezig met mijn uiterlijk. Ik heb een stappenplan opgesteld, die ik momenteel aan het uitvoeren ben. De reden waarom ik dat doe is, omdat ik in het verleden wel afgewezen ben op mijn uiterlijk.
Okee wij zijn klaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is een dwerg in een rolstoel die super veel relaties heeft gehad met hele mooie vrouwen. Stop met het verzinnen van excuusjes en ga buiten positieve referentie ervaringen verzamelen.
Tuurlijk! Maar dat neem ik gewoon even niet mee in mijn overwegingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
laten we wel wezen als ik afhankelijk zou zijn van je voor mijn eten en mijn poepluiers hak je ook de liefste gevonden.
Je hebt niet 1x een vraag gesteld en plakt overal maar 1 label op zodat je in je comfort zone kunt blijven. Jammer voor jezelf, want als je gewoon een vraag zou stellen zou ik die wel beantwoorden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef dawg het volgende:
[..]
dit dus ja. genoeg inhoudelijke kritiek maar nooit een inhoudelijk antwoord, alleen wat halfslachtig nietszeggend gezever van een ts die zijn eigenwaarde ophangt aan de duizenden vrouwen die hij opdoet. totaal ongeloofwaardig en overigens ook verre van authentiek. het is gewoon pua-gezever.
quote:
Maar het kaartje kan ik wel bewaren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet het kaartje die je het geluk gaf, maar de liefde van je dochtertje.
Sean Stephenson. Bill Clinton was zelfs met hem in contact geweest.quote:
Er zijn veel gewone vragen gesteld, maar je geeft geen of te vage antwoorden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt niet 1x een vraag gesteld en plakt overal maar 1 label op zodat je in je comfort zone kunt blijven. Jammer voor jezelf, want als je gewoon een vraag zou stellen zou ik die wel beantwoorden.
nice. hij lacht leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sean Stephenson. Bill Clinton was zelfs met hem in contact geweest.
lees terug. en ik was niet de enige.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt niet 1x een vraag gesteld en plakt overal maar 1 label op zodat je in je comfort zone kunt blijven. Jammer voor jezelf, want als je gewoon een vraag zou stellen zou ik die wel beantwoorden.
Vrouwen zitten biologisch van binnen anders in elkaar dan mannen en gaan anders om met emoties. Voor mannen is het best een goede eigenschap om materialisme los te laten. Voor vrouwen doe ik daar geen oordeel over, omdat ze vooral op emotioneel gebied heel anders reageren op dingen die ze gekregen hebben enz.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar het kaartje kan ik wel bewaren.
Ik kan prima genieten van niet-materialistische dingen, maar blij worden van een kadootje of iets moois/leuks dat je voor jezelf hebt gekocht, is helemaal niet verkeerd. Ik vind het dus ook niet iets om van jezelf te zeggen dat je verbeterd bent, omdat je materialisme hebt losgelaten. Behalve als het je geluk bepaalde, dan.
1) Minder anders dan iemand met minder ervaring. Snap je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef dawg het volgende:
[..]
lees terug. en ik was niet de enige.
en ga eens wat over psychologie lezen, dan zul je zien dat een aantal dingen die je claimt gewoon onzin zijn. 1) zoals dat jij je niet onbewust anders gedraagt tegenover een lekker wijf.
2) als laatste zeg je dat het je om de ervaring gaat, het moment, maar je hebt het alleen over vrouwen versieren. 3) als reactie geef je alleen maar gezever als comfort zone, probeer het zelf, etc. dus je gaat voorbij aan de inhoud van die reacties. welke reacties? lees maar terug.
Stel een vraag op deze manier:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn veel gewone vragen gesteld, maar je geeft geen of te vage antwoorden.
1 is onzin, ga psychologie lezen. en de betekenis van onbewust ook maar meteen. en lees meteen even iets over the big five. je claim dat iedereen expressief(extravert) is, is ook onzin.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Minder anders dan iemand met minder ervaring. Snap je?
2) Natuurlijk heb ik het over vrouwen "versieren", het is immers het versier topic.
3) Wees beknopt en je krijgt een antwoord. Meestal komen vragen hier voort uit onderbuikgevoelens en is het geen vraag meer maar wordt er naar iets gestuurd.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:25 schreef dawg het volgende:
[..]
1 is onzin, ga psychologie lezen. en de betekenis van onbewust ook maar meteen. en lees meteen even iets over the big five. je claim dat iedereen expressief(extravert) is, is ook onzin.
2 is ook onzin want je claimt dat je hele zelf anders is en dat het je niet eens om die vrouwen te doen is maar om de ervaring, terwijl je het vooral hebt over kroegvingeren en supermarktdating. plus, jij doet immers wat jij wilt toch. is onzin, again, lees iets over sociale psychologie. die 2 dingen sluiten elkaar uit.
3 moet je zelf dan eens ter harte nemen met die enorm lange op.
Been there, done that, got no serious answer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Stel een vraag op deze manier:
blablablal ?
nee, al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Amper.. maar ik adem nog![]()
Jij leeft ook nog?
1) Ervaar het zelf. Ga een maand lang vrouwen benaderen en kijk of je gemiddeld minder zenuwachtig wordt met knappe vrouwen en meer je zelf bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:25 schreef dawg het volgende:
[..]
1 is onzin, ga psychologie lezen. en de betekenis van onbewust ook maar meteen. en lees meteen even iets over the big five. je claim dat iedereen expressief(extravert) is, is ook onzin.
2 is ook onzin want je claimt dat je hele zelf anders is en dat het je niet eens om die vrouwen te doen is maar om de ervaring, terwijl je het vooral hebt over kroegvingeren en supermarktdating. plus, jij doet immers wat jij wilt toch. is onzin, again, lees iets over sociale psychologie. die 2 dingen sluiten elkaar uit.
3 moet je zelf dan eens ter harte nemen met die enorm lange op.
Wat was je vraag?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Been there, done that, got no serious answer.
Ik lees en post nu drie topics mee en heb er meerde gesteld. Ik zou zeggen: lees een en ander nog eens naquote:
Je bent zelf zo ontwijkend bezig. Ik heb het over materialisme, en dan zeg je dat je een kaartje hebt gekregen van je dochtertje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik lees en post nu drie topics mee en heb er meerde gesteld. Ik zou zeggen: lees een en ander nog eens na
En op mijn uitleg erover is jouw briljante antwoord dat vrouwen nu eenmaal biologisch anders in elkaar zitten. No shit! Je hebt materialisme en materialisme me een blij zijn met iets materieels is niet per definitie slecht, voor vrouwen, noch voor mannen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent zelf zo ontwijkend bezig. Ik heb het over materialisme, en dan zeg je dat je een kaartje hebt gekregen van je dochtertje.
Dat is een totaal ander verhaal en dat weet je zelf ook wel.
Hoe minder je je geluk laat afhangen van een object, hoe beter is mijn mening. Je hoeft er niet mee eens te zijn, maar ik zie het meer in kleur dan dat er ineens ergens een harde grens ligt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En op mijn uitleg erover is jouw briljante antwoord dat vrouwen nu eenmaal biologisch anders in elkaar zitten. No shit! Je hebt materialisme en materialisme me een blij zijn met iets materieels is niet per definitie slecht, voor vrouwen, noch voor mannen.
ga je weer met je 'ervaar het zelf'.. kom eens met iets inhoudelijks. niet serieus te nemen dit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Ervaar het zelf. Ga een maand lang vrouwen benaderen en kijk of je gemiddeld minder zenuwachtig wordt met knappe vrouwen en meer je zelf bent.
2) Je kunt van jezelf genieten terwijl je met vrouwen bezig bent (lust oa). Dat sluit elkaar niet uit.
3) Haal uit de OP wat voor jou nuttig is zou ik zeggen.
Jouw informatie is "lees een psychologie boekje". Guess what, in de praktijk is het andere koek, en durf je je steeds gemakkelijker te uiten bij knappe vrouwen. Wat is hier raar aanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ga je weer met je 'ervaar het zelf'.. kom eens met iets inhoudelijks. niet serieus te nemen dit.
ik geef het op. jammer dat veel mensen je bullshit serieus nemen.
wetenschap en empirisch onderzoek is geen onzin, jouw claims wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw informatie is "lees een psychologie boekje". Guess what, in de praktijk is het andere koek, en durf je je steeds gemakkelijker te uiten bij knappe vrouwen. Wat is hier raar aan
Er zijn er meer die "empirisch onderzoek" claimen. Maar de echte mensen die dagelijks niets anders doen dan vrouwen ontmoeten leven daadwerkelijk deze levensstijl. Deze mensen met succes die ik volg zijn daadwerkelijk de wetenschappelijke proefpersonen die daadwerkelijk alles proberen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef dawg het volgende:
[..]
wetenschap en empirisch onderzoek is geen onzin, jouw claims wel.
of weet je ook al niet wat empirisch betekent? zoek dat dan eerst maar even op voordat je weer roept dat de praktijk anders is.
Kun je een paar verschillen opnoemen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw informatie is "lees een psychologie boekje". Guess what, in de praktijk is het andere koek, en durf je je steeds gemakkelijker te uiten bij knappe vrouwen. Wat is hier raar aan
Ik weet het niet meer uit mijn hoofd, maar een aantal dingen die logisch klinken blijkt in de praktijk(over een lange periode) gewoon daadwerkelijk niet te werken. Zo'n beetje als "de beste stuurlui staan aan wal". Er komen overigens dagelijks van die krantenstukjes en onderzoekjes uit die je net zo goed meteen de prullenbak in kunt gooien. Het is als een psycholoog die beschrijft hoe je de beste voetballer kunt zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Kun je een paar verschillen opnoemen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn er meer die "empirisch onderzoek" claimen. Maar de echte mensen die dagelijks niets anders doen dan vrouwen ontmoeten leven daadwerkelijk deze levensstijl. Deze mensen met succes die ik volg zijn daadwerkelijk de wetenschappelijke proefpersonen die daadwerkelijk alles proberen.
laatste keer: ik hoef het niet proberen omdat ik a. er geen behoefte aan heb 1000 vrouwen in een jaar (quote:Overigens is Alexander van RSD een psycholoog. Waarom ben je zo bang om het zelf te proberen? Niets te verliezen toch? Je moet het geprobeerd hebben voordat je het kunt (ver)oordelen. Net als met voetbal, half nederland is bondscoach rond het EK. En ook nog eens voetballer.
1) Nee. Ik gedraag me onbewust minder anders tegenover een lekker wijf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef dawg het volgende:
[..]
1) ik heb het in deze niet over je levensstijl, maar over je debiele claims als 'iedereen is expressief in wezen', 'ik gedraag me bewust minder anders tegenover een lekker wijf'. dat zijn claims die aantoonbaar onzin zijn. lees eens goed en niet zo half selectief, dit is uitermate vermoeiend.
[..]
2) laatste keer: ik hoef het niet proberen omdat ik a. er geen behoefte aan heb 1000 vrouwen in een jaar () aan te spreken en b. ik ben niet onzeker en voel ook geen noodzaak wat dan ook te bewijzen. verder vind ik je verhaal nog steeds pua en voor een groot deel onzin en ongeloofwaardig.
alweer dit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef firefly3 het volgende:
Dit lijkt gewoon een manier om een smoesje te verzinnen om praktijkervaring te kunnen ontwijken/ontduiken.
1 kan niet. onmogelijk. zoek 'onbewust' op.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Nee. Ik gedraag me onbewust minder anders tegenover een lekker wijf.
2) Wat je zelf wilt.
Mijn smoesjes komen voort uit praktijkervaringquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef firefly3 het volgende:
Ik weet wat voor mij werkt, ik weet wat voor vrienden van me werkt, ik weet ook wat voor heel de community werkt. Alles komt weer uit op praktijkervaring.
Dit lijkt gewoon een manier om een smoesje te verzinnen om praktijkervaring te kunnen ontwijken/ontduiken.
Nee, dat is niet waar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ik heb echt het idee dat zovelen hier tegen firefly reageren om intellectueel en politiek correct over te komen. Jullie nemen dit hele topic zo recht voor je raap. Als er stond mensen ontmoeten als levensstijl en elke keer zou "wijf", "vrouw", "meisje", etc vervangen worden door "persoon" dan zou iedereen het doodnormaal vinden.
Ik snap en deel je scepticisme. Toch snap ik wel wat Firefly3 wil zeggen met de geciteerde post, al verwoord hij niet alles even helder. Over zijn claim 'iedereen is expressief' heeft hij gedeeltelijk een punt: niemand is 100% introvert of extrovert. Het is altijd een mix van beide, al zal één van beide in meer of mindere mate dominant zijn. In sommige gevallen is dit zelfs afhankelijk van de situatie. Training zal hierin een verschil kunnen maken. (let op mijn nuance 'het zou kunnen' het is dus geen garantie)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het in deze niet over je levensstijl, maar over je debiele claims als 'iedereen is expressief in wezen', 'ik gedraag me bewust minder anders tegenover een lekker wijf'. dat zijn claims die aantoonbaar onzin zijn. lees eens goed en niet zo half selectief, dit is uitermate vermoeiend.
[..]
laatste keer: ik hoef het niet proberen omdat ik a. er geen behoefte aan heb 1000 vrouwen in een jaar () aan te spreken en b. ik ben niet onzeker en voel ook geen noodzaak wat dan ook te bewijzen. verder vind ik je verhaal nog steeds pua en voor een groot deel onzin en ongeloofwaardig.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is een dwerg in een rolstoel die super veel relaties heeft gehad met hele mooie vrouwen. Stop met het verzinnen van excuusjes en ga buiten positieve referentie ervaringen verzamelen.
praktijkervaring die je op hebt gedaan met de verkeerde instellingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Mijn smoesjes komen voort uit praktijkervaring
hoe erg is het bij jou (plaats eens een plaatje in een spoiler)?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb geen brandwonden, maar wat ik wel heb komt er in de buurt. Ik heb acne littekens
Er staat op mijn todo lijstje dat ik daar iets aan moet doen.
Correct. Alleen de hardnekkige ondertoon dat alleen resultaat telt staat haaks op de achterliggende gedachte.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ik heb echt het idee dat zovelen hier tegen firefly reageren om intellectueel en politiek correct over te komen. Jullie nemen dit hele topic zo recht voor je raap. Als er stond mensen ontmoeten als levensstijl en elke keer zou "wijf", "vrouw", "meisje", etc vervangen worden door "persoon" dan zou iedereen het doodnormaal vinden.
Zoiets als op deze website: http://thesecretgardensla(...)-acne-op-je-rug.htmlquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe erg is het bij jou (plaats eens een plaatje in een spoiler)?
als het zoals zij is dan valt het wel mee. niet iets wat mensen meteen opvalt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zoiets als op deze website: http://thesecretgardensla(...)-acne-op-je-rug.html
Van die vlekken zeg maar.
Idd, maja daarvoor is ze ook uitgekozen denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het wel aantrekkelijk bij dat meisje.
Zijn standaard reacties van hem. De bekenste zijn,quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ga je weer met je 'ervaar het zelf'.. kom eens met iets inhoudelijks. niet serieus te nemen dit.
ik geef het op. jammer dat veel mensen je bullshit serieus nemen.
Door dit soort dingen komt het allemaal zo geforceerd over. Niemand doet dat van nature namelijk. Dat zij dat wel doen wil nog steeds niet zeggen dat dat een 'normale' houding is, dat kunnen ze aangeleerd hebben zonder dat het iets goeds is. De vraag is ook of ze hun eigen gedrag onbevooroordeeld kunnen beoordelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn er meer die "empirisch onderzoek" claimen. Maar de echte mensen die dagelijks niets anders doen dan vrouwen ontmoeten leven daadwerkelijk deze levensstijl. Deze mensen met succes die ik volg zijn daadwerkelijk de wetenschappelijke proefpersonen die daadwerkelijk alles proberen.
De vinger op de pijnlijke plek!quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Door dit soort dingen komt het allemaal zo geforceerd over. Niemand doet dat van nature namelijk. Dat zij dat wel doen wil nog steeds niet zeggen dat dat een 'normale' houding is, dat kunnen ze aangeleerd hebben zonder dat het iets goeds is. De vraag is ook of ze hun eigen gedrag onbevooroordeeld kunnen beoordelen.
Dat wil niet zeggen dat contact hebben met vrouwen geen onderdeel van je leven kan zijn, maar het lijkt zo door te slaan, alleen dat contact is het doel, zonder verdere doelstelling, en het liefst met zoveel mogelijk vrouwen, maakt bijna niet uit welke.
Je quote mij een beetje uit context zeg met die balls. Ik heb het later met een plaatje verduidelijkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De reis is je doel en optimaal genieten van het leven (zelf vermaak). Je merkt vanzelf dat je try-hard begint, maar op ten duur gaat het steeds simpeler en doe je alles spontaan. "Grow some balls" zoals iemand dat zei laatst. Pas als je de ballen hebt om je eigen intenties te volgen, dan ben je pas jezelf, waar dan ook. Zonder dat je jezelf aanpast aan de omgeving of aan haar.
Pas erop, dat zijn geen mooie, maar "high value" vrouwenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De vinger op de pijnlijke plek!
Het is niet normaal of natuurlijk om de hele dag maar vrouwen te ontmoeten. En dan natuurlijk met name de mooie, want dat is pas echt jezelf zijn.
Gast, het hele punt waar je mee zit is onzekerheid. Als je die vlekjes weghaalt ben je nog steeds onzeker, dat heeft allemaal weinig zin, en is een bodemloze put.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij mij valt het helaas wel op. Als ik geld krijg, dan laat ik me behandelen.
Ow ja, sorry. De termen zitten er nog niet echt goed in bij me.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Pas erop, dat zijn geen mooie, maar "high value" vrouwen
"implicerend dat de rest dan low value is"
Jij hebt duidelijk niet goed gelezenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb besloten om contact op te nemen met mijn huisarts. Mijn onzekerheid zal verdwijnen als sneeuw voor de zon als mijn huid ook wat meer opgeknapt is. Ik weet *exact* wat mijn problemen zijn.
Try hard is als je te hard je best gaat doen voor iets terwijl dat helemaal niet nodig is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, sorry. De termen zitten er nog niet echt goed in bij me.
Zo vraag ik me ook nog steeds af wat try-hard nou betekent, maar daar heb ik ook nog geen antwoord op gehad.
Nou ja, niets van dit alles is nodig, lijkt me.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Try hard is als je te hard je best gaat doen voor iets terwijl dat helemaal niet nodig is.
Iemand die ik ken heeft ook puisten. Hij is een toffe gozer en door de vele ervaring wordt hij niet zenuwachtig om snel fysiek contact met een super mooie vrouw te hebben. Hierbij bedoel ik dus met het "onbewust" dingen doen en meer je gevoel volgen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet goed gelezen
Uiterlijk is niet belangrijk je moet vrouwen benaderen zoveel mogelijk! Dat gaat helpen
Het is niet nodig, maar het is wel fijn als je gewoon de straat op kan gaan en dan een meid kunt uitkiezen in plaats van dat je (alleen?)via internet gaat daten enzo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, niets van dit alles is nodig, lijkt me.
Nicequote:
Als we echt onze oer instincten zouden volgen zou het op straat bijna een gangbang zijn en zou er overal mensen seks hebben. Het is niet natuurlijk om met je i-pad in de trein het laatste nieuws te lezen als er een vrouw waarbij je seksueel geinsteresseerd bent voor je zit en dat je niet je gevoelens uit. Heel de maatschappij is vrij onnatuurlijk. Zelfs de mcdonalds en burger king is chemisch en onnatuurlijk waarbij mensen super dik kunnen worden (bijv in Amerika).quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De vinger op de pijnlijke plek!
Het is niet normaal of natuurlijk om de hele dag maar vrouwen te ontmoeten. En dan natuurlijk met name de mooie, want dat is pas echt jezelf zijn.
Dit is natuurlijk onzin. Het is de maatschappij waarin we leven en waarin leven mogelijk is met zoveel mensen waarin het niet normaal is om je seksuele instincten tot inhet absurde volgt. Als dat je argument is, neem ik aan dat je ook niet in een auto rijdt, geen gebruik maakt van ziekenhuizen, een houtvuurtje hebt en zelf jaagt en dieren vilt om te kunnen eten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als we echt onze oer instincten zouden volgen zou het op straat bijna een gangbang zijn en zou er overal mensen seks hebben. Het is niet natuurlijk om met je i-pad in de trein het laatste nieuws te lezen als er een vrouw waarbij je seksueel geinsteresseerd bent voor je zit en dat je niet je gevoelens uit. Heel de maatschappij is vrij onnatuurlijk. Zelfs de mcdonalds en burger king is chemisch en onnatuurlijk waarbij mensen super dik kunnen worden (bijv in Amerika).
Ik kies jou Pickachu!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet nodig, maar het is wel fijn als je gewoon de straat op kan gaan en dan een meid kunt uitkiezen in plaats van dat je (alleen?)via internet gaat daten enzo.
Ik rij inderdaad niet in een auto en kom normaal nooit in een ziekenhuis. Momenteel eet ik ook veel gezonder dan voorheen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin. Het is de maatschappij waarin we leven en waarin leven mogelijk is met zoveel mensen waarin het niet normaal is om je seksuele instincten tot inhet absurde volgt. Als dat je argument is, neem ik aan dat je ook niet in een auto rijdt, geen gebruik maakt van ziekenhuizen, een houtvuurtje hebt en zelf jaagt en dieren vilt om te kunnen eten.
McDonalds en Burgerking hebben er niets mee te maken.
Met iedereen socializen, en met vrouwen waar je op valt mee verder gaan. Daar had ik het laatst ook over (het niet scannen, en pas filteren wie je leuk vind om bijv te zoenen enz).quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:49 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik kies jou Pickachu!
Alle gekheid op een stokje, je gaat niet de straat uit om iemand uit te kiezen. Het klikt met sommige mensen, en met anderen niet. En of dat nou dames zijn of mannen maakt geen enkel verschil.
Oh kijk, daar loopt een knappe dame. Nu moet ik daar op afstappen, wat jou, nee eigenlijk wil ik daar op afstappen!!! Echt, want dat is wie ik ben! Of nog niet ben, maar wel wil worden. Of wie ik eigenlijk ben, maar eigenlijk nog niet ben.
En die dame dan? Dame? Oh, die die dame, nee die is niet aantrekkelijk genoeg in mijn optiek, low value en shit. Je weetzz.
Why the heck zou je met iedereen willen socializen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met iedereen socializen, en met vrouwen waar je op valt mee verder gaan. Daar had ik het laatst ook over (het niet scannen, en pas filteren wie je leuk vind om bijv te zoenen enz).
Beperkingen over socializen zijn er niet, mits je je fatsoenlijk gedraagt. Dat heeft dan weer niets met versieren te maken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik rij inderdaad niet in een auto en kom normaal nooit in een ziekenhuis. Momenteel eet ik ook veel gezonder dan voorheen.
De maatschappij heeft ons veel grenzen opgelegd, wanneer je pas "met elkaar mag socializen" enz. Mensen leggen teveel beperkingen op voor hunzelf. Deze grenzen verleggen en verder kijken is niet alleen positief voor "versieren", maar ook bijvoorbeeld op andere gebieden. Er komen steeds meer dingen bij die onnatuurlijk zijn in deze samenleving.
Dat is hartstikke mooi voor hem. Ik gun het hem heel erg, maar ik ga mijn smoesjes en excuusjes oplossen met de huisartsquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft ook puisten. Hij is een toffe gozer en door de vele ervaring wordt hij niet zenuwachtig om snel fysiek contact met een super mooie vrouw te hebben. Hierbij bedoel ik dus met het "onbewust" dingen doen en meer je gevoel volgen.
Het hoeft niet, maar het kan leuk zijn om zeer sociaal te zijn en gewoon bijna met iedereen kan opschieten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Why the heck zou je met iedereen willen socializen?
Het functioneert als maatschappij inderdaad niet meer, maar het doet ook tekort aan je identiteit als mens. De mens is meer dan de optelsom van zijn 'oerinstincten'.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:01 schreef firefly3 het volgende:
En inderdaad, als iedereen als een holbewoner zich gaat gedragen functioneert de maatschappij niet meer. Maar om deze grenzen voor jezelf als persoon verder neer te leggen, creëer je leuke momenten voor jezelf. En daar heerst een taboe op.
Hier beschrijf je al dat "versieren in het openbaar" eigenlijk onfatsoenlijk gedrag is en reageer je meer met onderbuikgevoelens dan vanuit een mogelijke win-win situatie voor haar en voor jou. Zij kan het ook heel leuk vinden. Sterker nog, vrouwen vinden het zeer leuk om "versiert" te worden door een leuke gozer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beperkingen over socializen zijn er niet, mits je je fatsoenlijk gedraagt. Dat heeft dan weer niets met versieren te maken.
Ik kom normaal ook nooit in een ziekenhuis, maar het kan verkeren. Ga je er dan geen gebruik van maken? Als je zo back to basics gaat dat versieren, oppikken, moet kunnen want dat is van oorsprong het idee bij de eerste primaten, dan moet je dat ook verder door trekken.
Dat kan jij leuk vinden, maar dat hoeft en is bij heel veel andere mensen niet het geval. Je moet dat dan ook niet projecteren als een streven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar het kan leuk zijn om zeer sociaal te zijn en gewoon bijna met iedereen kan opschieten.
"Social conditioning" doet juist tekort aan je identiteit als mens. De maatschappij legt ons in verschillende onnatuurlijke rollen om je als x te gedragen op plek y. Deze maatschappelijke regels hoeft niet jij te zijn, je bent nog iemand met een eigen wil.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Het functioneert als maatschappij inderdaad niet meer, maar het doet ook tekort aan je identiteit als mens. De mens is meer dan de optelsom van zijn 'oerinstincten'.
Het streven is zelf vermaak.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat kan jij leuk vinden, maar dat hoeft en is bij heel veel andere mensen niet het geval. Je moet dat dan ook niet projecteren als een streven.
Nee, je leest het verkeerd. Ik zeg dat er geen beperkingen zijn met betrekking tot socializen. Dat dat niets met versieren te maken heeft. Dat fatsoenlijk gedragen is een aanvulling op socializen, niet op versieren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hier beschrijf je al dat "versieren in het openbaar" eigenlijk onfatsoenlijk gedrag is en reageer je meer met onderbuikgevoelens dan vanuit een mogelijke win-win situatie voor haar en voor jou. Zij kan het ook heel leuk vinden. Sterker nog, vrouwen vinden het zeer leuk om "versiert" te worden door een leuke gozer.
Ik gebruik het ziekenhuis wel als het moet. Beetje stom om alles zo zwart wit te maken dat ik dan ook niet naar het ziekenhuis mag.
En dat is een vaag, nergens op slaand antwoord. Omdat ik uitleg dat dat streven niet het streven is van heel veel andere mensen.quote:
Beperkingen met socializen zijn er wel degelijk! Zoals dat mensen met een bepaald pak naar hun werk moeten, dat er in de trein standaard niet gesocialized wordt om "overlast te voorkomen voor anderen" en dat er in de supermarkt raar wordt op gegekeken (volgens jou) als je een vrouw benaderd (ongeacht je intenties). Mensen schrijven zich rollen voor in allerlei verschillende situaties. In de kroeg gedragen mensen zich weer heel anders dan bijvoorbeeld op straat.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, je leest het verkeerd. Ik zeg dat er geen beperkingen zijn met betrekking tot socializen. Dat dat niets met versieren te maken heeft. Dat fatsoenlijk gedragen is een aanvulling op socializen, niet op versieren.
Zelfvermaak kan ook zijn een boek lezen, naar de film gaan, socializen met je reeds bestaande vrienden en vriendinnen of familie. Het doel is dus niet zelfvermaak, maar vrouwen versieren en daar goed in worden.quote:
Het doel is genieten van jezelf en ook genieten van de vrouwen als je er zin in hebt. That's it. Het goed in worden is een logisch gevolg en leuk meegenomen (zoals ik al heel vaak tegen je gezegd heb), maar op het moment moet je er helemaal niet mee bezig houden maar puur genieten van het moment.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zelfvermaak kan ook zijn een boek lezen, naar de film gaan, socializen met je reeds bestaande vrienden en vriendinnen of familie. Het doel is dus niet zelfvermaak, maar vrouwen versieren en daar goed in worden.
Volgens mij? Helemaal niet, ik "socialize" ook in de supermarkt, maar niet met het doel te versieren. Daar ligt het probleem! En ja, dat zou ik vervelend vinden als ik boodschappen aan het doen ben en een of andere gast ('toffe gozer") probeert me dan te versieren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beperkingen met socializen zijn er wel degelijk! Zoals dat mensen met een bepaald pak naar hun werk moeten, dat er in de trein standaard niet gesocialized wordt om "overlast te voorkomen voor anderen" en dat er in de supermarkt raar wordt op gegekeken (volgens jou) als je een vrouw benaderd (ongeacht je intenties). Mensen schrijven zich rollen voor in allerlei verschillende situaties. In de kroeg gedragen mensen zich weer heel anders dan bijvoorbeeld op straat.
Naar de supermarkt gaan om te versieren is niet het doel, dat zie je weer verkeerd. Het doel is dat je op het moment dat je een vrouw ziet, wel ervoor DURFT te gaan en je gevoelens durft te uiten in zo'n situatie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij? Helemaal niet, ik "socialize" ook in de supermarkt, maar niet met het doel te versieren. Daar ligt het probleem! En ja, dat zou ik vervelend vinden als ik boodschappen aan het doen ben en een of andere gast ('toffe gozer") probeert me dan te versieren.
'Mensen' zijn inderdaad lang niet overal zichzelf, maar dat is iets wat ze zelf doen, neit iets dat wordt opgedragen door 'de maatschappij'. En zoals ik al eerder heb gezegd: ik vind het idee om ernaar te streven jezelf te zijn in vrijwel iedere situatie een goed streven, maar niet louter met het doel te versieren.
Ik heb het niet over social conditioning, maar over moraal. Lees je even in over het verschil.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Social conditioning" doet juist tekort aan je identiteit als mens. De maatschappij legt ons in verschillende onnatuurlijke rollen om je als x te gedragen op plek y. Deze maatschappelijke regels hoeft niet jij te zijn, je bent nog iemand met een eigen wil.
Kritischer worden met het moraal van de maatschappij en meer je eigen weg volgen in plaats van de massa. Hierbij steek je overigens ook nog eens uit als man zijnde van de massa.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik heb het niet over social conditioning, maar over moraal. Lees je even in over het verschil.
Even voor de verduidelijking zijn orgiën midden op straat in geen enkele maatschappij normaal (verre van, en ook niet wenselijk om velerlij redenen), en is de mens in dat opzicht meer dan de optelsom van zijn oerdriften.
Wees eens wat concreter over "kritischer worden op moraal"? Dit zijn van die vage bewoordingen waar je niks mee kan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kritischer worden met het moraal van de maatschappij en meer je eigen weg volgen in plaats van de massa. Hierbij steek je overigens ook nog eens uit als man zijnde van de massa.
Sinds wanneer staat het volgen van je sexuele driften gelijk aan jezelf zijn?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:14 schreef firefly3 het volgende:
Het streven is meer je (oa seksuele) gevoelens te durven volgen waar je ook bent = jezelf zijn.
De maatschappij heeft er bijvoorbeeld ingepropt dat je niet van iemands drankje mag drinken die diegene in haar handen heeft. Omdat ik mezelf zo vermaakte en in een grappige bui zat, begon ik uit haar drankje te drinken en in plaats van dat ze boos werd begon ze te giechelen. Zoiets had ze nog nooit meegemaakt en was het gezellig geworden. Ja, een klootzak actie. Maar op dat moment was het een win-win. Dit soort dingen moet je voor jezelf leren bepalen wanneer dingen wel of niet kunnen. Je eigen sterke normen en waarden hebben in plaats van de standaard dingen, en dat kan alleen met levenservaring.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:19 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wees eens wat concreter over "kritischer worden op moraal"? Dit zijn van die vage bewoordingen waar je niks mee kan.
Tegen je gevoelens in gaan = niet jezelf zijn. Meer je gevoelens volgen = jezelf zijn = meer expressief.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat het volgen van je sexuele driften gelijk aan jezelf zijn?
Je leest verkeerd, ze zegt niet met het doel naar de supermarkt te gaan om te versieren, maar contact in de supermarkt met het doel te versieren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Naar de supermarkt gaan om te versieren is niet het doel, dat zie je weer verkeerd. Het doel is dat je op het moment dat je een vrouw ziet, wel ervoor DURFT te gaan en je gevoelens durft te uiten in zo'n situatie.
Mijn ervaring is anders. Ik wordt net zo vaak aangesproken door vrouwen met flink geflirt als dat ik hun aanspreek in de supermarkt. Het maakt niet uit waar je bent, vrouwen voelen zich aangetrokken tot mannen waar je ook bent.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je leest verkeerd, ze zegt niet met het doel naar de supermarkt te gaan om te versieren, maar contact in de supermarkt met het doel te versieren.
Ze geeft aan dat de meeste mensen er in de supermarkt totaal niet voor open staan om versierd te worden.
En jij zet zoiets op één lijn met orgies op straat? Bovenstaande kan in een bepaalde sociale context echt wel gebeuren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De maatschappij heeft er bijvoorbeeld ingepropt dat je niet van iemands drankje mag drinken die diegene in haar handen heeft. Omdat ik mezelf zo vermaakte en in een grappige bui zat, begon ik uit haar drankje te drinken en in plaats van dat ze boos werd begon ze te giechelen. Zoiets had ze nog nooit meegemaakt en was het gezellig geworden. Ja, een klootzak actie. Maar op dat moment was het een win-win. Dit soort dingen moet je voor jezelf leren bepalen wanneer dingen wel of niet kunnen. Je eigen sterke normen en waarden hebben in plaats van de standaard dingen, en dat kan alleen met levenservaring.
Verleg je eigen grenzen. Dat is het enige wat ik probeer mee te geven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En jij zet zoiets op één lijn met orgies op straat? Bovenstaande kan in een bepaalde sociale context echt wel gebeuren.
Hebben mensen dat tegen je gezegd?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij mij valt het helaas wel op. Als ik geld krijg, dan laat ik me behandelen.
Zeg dat dan gelijk in plaats een vaag verhaal te houden waar je moraal wegstript van de identiteit van de mens.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verleg je eigen grenzen. Dat is het enige wat ik probeer mee te geven.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk in plaats een vaag verhaal te houden waar je moraal wegstript van de identiteit van de mens.
Als ik jou gedachtengang volg ben je dus het meest expressief en jezelf tijdens een gangbang op straat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tegen je gevoelens in gaan = niet jezelf zijn. Meer je gevoelens volgen = jezelf zijn = meer expressief.
Daar voel ik me niet naar, dus nee niet echtquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als ik jou gedachtengang volg ben je dus het meest expressief en jezelf tijdens een gangbang op straat?
Je zei net wat anders.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar voel ik me niet naar, dus nee niet echtHet was een voorbeeldje hoe de maatschappij heel anders eruit had kunnen zien.
Een mens is niet zijn gevoelens, en ik kan situaties genoeg bedenken waar een potje gezond verstand je een stuk verder helpt. Onzekerheid bestaat ook grotendeels uit gevoelens, angst, schaamte. Ik kan je verzekeren dat zelfs als deze gevoelens heel sterk zijn (en dat zijn ze), ze absoluut niet gevolgd zouden moeten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:39 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je zei net wat anders."versieren" heeft totaal niet te maken met gezond verstand. Zelfs als je angst hebt en schaamte is het beter om het niet te verbergen voor een vrouw. Verberg het niet, maar ga er daadwerkelijk aan werken en bij de bron oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een mens is niet zijn gevoelens, en ik kan situaties genoeg bedenken waar een potje gezond verstand je een stuk verder helpt. Onzekerheid bestaat ook grotendeels uit gevoelens, angst, schaamte. Ik kan je verzekeren dat zelfs als deze gevoelens heel sterk zijn, ze absoluut niet gevolgd zouden moeten worden.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Je gaat er aan voorbij aan, wat Miss_sly al zei, weinig mensen behoefte hebben aan versieren in de supermarkt. Die komen vanaf punt 1 dus al niet bij 2.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef firefly3 het volgende:
Wat er meestal gebeurd is als je bijvoorbeeld in een supermarkt loopt en in je hoofd zit, dat er dit gebeurd:
Gedachte 1)"wow wat loopt daar"
Gedachte 2) "Oh wacht ik zit in de supermarkt, het is raar om haar te versieren"
Gedachte 3) "Laat ik een openingszin verzinnen om normaal over te komen" (spontaan zijn is hier al verdwenen)
4) Zenuwen komen naar boven omdat je je al teveel voorbereid
5) Je spreekt haar aan, het komt zeer onnatuurlijk over omdat je al teveel nadenkt.
Terwijl het zo moet zijn
Gedachte 1)"Wow wat loopt daar"
2) Spontaan gepraat en geflirt zonder erbij na te denken. Gewoon even vergeten dat je in een winkel staat.
Ik heb het niet over versieren, ik heb het over je opmerking "je bent wat je voelt". Want volgens jou ben je helemaal jezelf als je alles wat je voelt ook vorm weet te geven in je leven in ongeraffineerde vorm.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"versieren" heeft totaal niet te maken met gezond verstand. Zelfs als je angst hebt en schaamte is het beter om het niet te verbergen voor een vrouw. Verberg het niet, maar ga er daadwerkelijk aan werken en bij de bron oplossen.
Dat hebben mensen direct en indirect aan mij laten weten.quote:
Ze hoeven er niet aan te werken, want het zijn toch smoesjes en excuusjes. Ze moeten gewoon kappen met janken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"versieren" heeft totaal niet te maken met gezond verstand. Zelfs als je angst hebt en schaamte is het beter om het niet te verbergen voor een vrouw. Verberg het niet, maar ga er daadwerkelijk aan werken en bij de bron oplossen.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef firefly3 het volgende:
Wat er meestal gebeurd is als je bijvoorbeeld in een supermarkt loopt en in je hoofd zit, dat er dit gebeurd:
Gedachte 1)"wow wat loopt daar"
Gedachte 2) "Oh wacht ik zit in de supermarkt, het is raar om haar te versieren"
Gedachte 3) "Laat ik een openingszin verzinnen om normaal over te komen" (spontaan zijn is hier al verdwenen)
4) Zenuwen komen naar boven omdat je je al teveel voorbereid
5) Je spreekt haar aan, het komt zeer onnatuurlijk over omdat je al teveel nadenkt.
Terwijl het zo moet zijn
Gedachte 1)"Wow wat loopt daar"
2) Spontaan gepraat en geflirt zonder erbij na te denken. Gewoon even vergeten dat je in een winkel staat.
Ik vind het niet vreselijk grappig en ook niet iets om boos over te worden. Ik ken ook de regel niet dat je niet van het drankje mag drinken dat iemand in zijn hand heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De maatschappij heeft er bijvoorbeeld ingepropt dat je niet van iemands drankje mag drinken die diegene in haar handen heeft. Omdat ik mezelf zo vermaakte en in een grappige bui zat, begon ik uit haar drankje te drinken en in plaats van dat ze boos werd begon ze te giechelen. Zoiets had ze nog nooit meegemaakt en was het gezellig geworden. Ja, een klootzak actie. Maar op dat moment was het een win-win. Dit soort dingen moet je voor jezelf leren bepalen wanneer dingen wel of niet kunnen. Je eigen sterke normen en waarden hebben in plaats van de standaard dingen, en dat kan alleen met levenservaring.
Uiteraard heb je een aanleiding nodig. Dat is niet raar, hoor. Een gesprek heeft altijd een aanleiding.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar spontaan gepraat heeft bij mij altijd een aanleiding nodig, dus ik zet me er vaak gewoon overheen
Nee, maargoed, de aanleiding: ''wow lekker ding'' kan ik niet zoveel meequote:Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uiteraard heb je een aanleiding nodig. Dat is niet raar, hoor. Een gesprek heeft altijd een aanleiding.
Aanleiding is niet gelijk aan genante openingszin.
Dat is een smoesje om het niet te doen en in je comfort zone te blijven. Als je een leuke vrouw ziet wil je haar. Vooral als je er hevig aangetrokken door voelt. Punt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je gaat er aan voorbij aan, wat Miss_sly al zei, weinig mensen behoefte hebben aan versieren in de supermarkt. Die komen vanaf punt 1 dus al niet bij 2.
Idem bij mij. Ik sta in de supermarkt om te halen wat ik nodig heb om daarna zo snel mogelijk weer thuis te zijn.
Een gesprek, niet de reden waarom je een gesprek wil aangaan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maargoed, de aanleiding: ''wow lekker ding'' kan ik niet zoveel mee
Dan zeg je in principe precies hetzelfde als ik. Het doel is zelf vermaak en wel je kansen grijpen ongeacht de situatie. Jezelf meer open stellen voor mogelijkheden en die begrenzingen wegleggen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreselijk grappig en ook niet iets om boos over te worden. Ik ken ook de regel niet dat je niet van het drankje mag drinken dat iemand in zijn hand heeft.
Ik denk dat jij wellicht hele rare ideeen hebt over wat volgens de maatschappij (wie of wat dat ook moge zijn) wel of niet zou mogen. De meeste dingen die jij aanhaalt, herken ik totaal niet. Ik ben ook niet van mening dat 'versieren'' alleen in de kroeg of via internetdating (? why?) zou 'mogen'. Het mag en kan overal, het moet geen doel op zich worden.
Dan kom ik niet verder als ''hoi''quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een gesprek, niet de reden waarom je een gesprek wil aangaan.
Hevig aangetrokken? Zomaar uit het niets? Alleen omdat ze high value is?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is een smoesje om het niet te doen en in je comfort zone te blijven. Als je een leuke vrouw ziet wil je haar. Vooral als je er hevig aangetrokken door voelt. Punt.
Nee, jij noemt het doel zelfvermaak, omdat dat jou beter uitkomt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan zeg je in principe precies hetzelfde als ik. Het doel is zelf vermaak en wel je kansen grijpen ongeacht de situatie. Jezelf meer open stellen voor mogelijkheden en die begrenzingen wegleggen.
De aanleiding kan van alles zijn, van hetzelfde in je boodschappenmandje of juist heel verschillende dingen. Maar een aanleiding moet er zijn, anders is er geen gesprek.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kom ik niet verder als ''hoi''
Vind ik maar awkward, random mensen aanspreken zonder duidelijke aanleiding.
Nee. Punt. Ik ben boodschappen aan het doen, en heb dan wil ik meestal gewoon snel thuis zijn. En als ik wel de behoeft heb om met mensen te praten doe ik dat ook gewoon, gewoon omdat er aanleiding voor is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is een smoesje om het niet te doen en in je comfort zone te blijven. Als je een leuke vrouw ziet wil je haar. Vooral als je er hevig aangetrokken door voelt. Punt.
Nee.. Een vrouw trekt wel aandacht op een man als ze alleen al knap is, serieus.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hevig aangetrokken? Zomaar uit het niets? Alleen omdat ze high value is?
Waarom nou een smoesje? Als iemand nou toch zegt dat hij die behoefte niet voelt in de supermarkt, kan dat toch gewoon heel erg zichzelf zijn betekenen?? Het zou pas niet jezelf zijn als je dan toch actie onderneemt terwijl je dat niet wil. Hell, ik denk dat veel mensen in de supermarkt het niet eens zien als er een mooi exemplaar van het andere geslacht rondloopt, omdat ze daar op dat moment niet mee bezig zijn. "Waar staat de koffie?" is waar ze mee bezig zijn.
Ja, maar.. Ben ik nu onduidelijk of snappen we elkaar niet?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De aanleiding kan van alles zijn, van hetzelfde in je boodschappenmandje of juist heel verschillende dingen. Maar een aanleiding moet er zijn, anders is er geen gesprek.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maargoed, de aanleiding: ''wow lekker ding'' kan ik niet zoveel mee
??quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een gesprek, niet de reden waarom je een gesprek wil aangaan.
Je zult verbaast zijn hoeveel gasten naar een knappe vrouw stiekem zitten te kijken als ze voorbij loopt in de supermarkt en haar eigenlijk wel in bed willen, of eigenlijk al aandacht van haar willen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hevig aangetrokken? Zomaar uit het niets? Alleen omdat ze high value is?
Waarom nou een smoesje? Als iemand nou toch zegt dat hij die behoefte niet voelt in de supermarkt, kan dat toch gewoon heel erg zichzelf zijn betekenen?? Het zou pas niet jezelf zijn als je dan toch actie onderneemt terwijl je dat niet wil. Hell, ik denk dat veel mensen in de supermarkt het niet eens zien als er een mooi exemplaar van het andere geslacht rondloopt, omdat ze daar op dat moment niet mee bezig zijn. "Waar staat de koffie?" is waar ze mee bezig zijn.
De reden waarom je een gesprek wil: wow lekker ding.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, maar.. Ben ik nu onduidelijk of snappen we elkaar niet?
[..]
[..]
??
Okay, dus dan zeg ik tegen jou: ''er is niet altijd een aanleiding om tot een gesprek over te gaan''quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De reden waarom je een gesprek wil: wow lekker ding.
De aanleding/aanknopingspunt/start van het gesprek: hetzelfde in je wagentje hebben, haar haar zit leuk, je raapt iets op wat ze laat vallen, ze lijkt te zoeken naar iets en vraagt of je haar kunt helpen.
Zo?
Tja, als je dat denkt, dan inderdaad niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay, dus dan zeg ik tegen jou: ''er is niet altijd een aanleiding om tot een gesprek over te gaan''
Care, tis gewoon leuk om een beetje te lullen hieroverquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:25 schreef johnykamau het volgende:
Waarom zijn er nou al 8 topics hierover? Is alles ondertussen nog niet besproken? Je hebt voorstanders en tegenstanders, en ze worden het niet met elkaar eens
Jij denkt dat er wel altijd een aanleiding voor te vinden is?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, als je dat denkt, dan inderdaad niet.
Nee hoor, daar zal ik niet verbaasd over zijn. Ik denk alleen dat de meesten niet niet versieren omdat het niet zou mogen van de maatschappij, maar omdat hun eigen hoofd er op dat moment ook niet naar staat.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zult verbaast zijn hoeveel gasten naar een knappe vrouw stiekem zitten te kijken als ze voorbij loopt in de supermarkt en haar eigenlijk wel in bed willen, of eigenlijk al aandacht van haar willen.
Tuurlijk, aanleiding voor een gesprekje is er bijna altijd wel. Tenminste, ik heb daar nooit moeite mee, met mannen en vrouwen, overigens.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij denkt dat er wel altijd een aanleiding voor te vinden is?
Dan ben jij een makkelijk persoon mbt contact.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk, aanleiding voor een gesprekje is er bijna altijd wel. Tenminste, ik heb daar nooit moeite mee, met mannen en vrouwen, overigens.
Fout. Als er een super knappe meid voorbij komt is het puur de angst. Ze willen haar echt wel in bed hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zal ik niet verbaasd over zijn. Ik denk alleen dat de meesten niet niet versieren omdat het niet zou mogen van de maatschappij, maar omdat hun eigen hoofd er op dat moment ook niet naar staat.
Volgens jou is dat onzin, want dan durven ze niet uit hun comfort zone te stappen.
Nee. En meestal kan ik op het eerste gezicht al zien dat ze niet mijn type is, waar dan ook.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:30 schreef firefly3 het volgende:
Is de echte reden dat je geen zin hebt om in de supermarkt te "versieren" misschien een rationalisering voor jezelf om het niet te hoeven doen als je een leuke meid tegen komt?
[ afbeelding ]
Ik denk daar niet bewust bij na hoor, ik denk alleen aan de stap: ''wow mooie vrouw''quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Fout. Als er een super knappe meid voorbij komt is het puur de angst. Ze willen haar echt wel in bed hebben.
Nee.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Fout. Als er een super knappe meid voorbij komt is het puur de angst. Ze willen haar echt wel in bed hebben.
Nee, en ik ben een man.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef firefly3 het volgende:
Als een man (vooral als hij vrijgezel is) in een supermarkt loopt, en er komt een heel aantrekkelijke vrouw voorbij. Dan wilt hij seks met haar, haar contact informatie of is zelfs al blij met haar aandacht. Dat zijn hoofd er niet naar staat is een vrouwelijke denkwijze. Mannen denken anders.
En hier ga je de mist in, met je doorgeslagen houding.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk daar niet over na hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef firefly3 het volgende:
Als een man (vooral als hij vrijgezel is) in een supermarkt loopt, en er komt een heel aantrekkelijke vrouw voorbij. Dan wilt hij seks met haar, haar contact informatie of is zelfs al blij met haar aandacht. Dat zijn hoofd er niet naar staat is een vrouwelijke denkwijze. Mannen denken anders.
Klopt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben jij een makkelijk persoon mbt contact.
Dan kijk je misschien teveel porno dat je ze over het hoofd zietquote:
Dat gaat automatisch toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk daar niet over na hoorGeile tijger.
Ik dacht altijd dat dat wel over was na de puberteit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Why? Echt, waarom??quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan kijk je misschien teveel porno dat je ze over het hoofd ziet
Nee, vooroordelen. Ik heb absoluut geen behoeft om, zoals jij het verwoord, mijn 'oergevoelens' achterna te lopen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan kijk je misschien teveel porno dat je ze over het hoofd ziet
Dat is misschien het geval bij jou, maar ik zie geen reden om dat op mij te projecteren. Ik ken mijzelf overigens beter dan jij mij kent, dus probeer mij niet wat wijs te makenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb in dezelfde situaties gezeten, dat mijn hoofd "er niet naar staat" om te versieren. Maar dat komt van diep binnen omdat ik dacht dat je in zulke situaties eigenlijk geen kans kon maken.
Ik wil niet elke dame graag. Ook niet als ze een mooi uiterlijk heeft. Het is niet alles goud wat er blinkt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:36 schreef firefly3 het volgende:
Je hersens creëeren excuusjes om het niet te doen (ook al wil je haar heel graag). Dit vooral ter zelf bescherming en zelfs energie besparing.
Maar zodra je door die barriéres bent heen gegaan en veel meer open voor dingen staat, zie je dat het eigenlijk vrij simpel is en dat er zelfs in de supermarkt opties zijn.
Ik denk dat jij teveel denkt in onderbewuste, maar omdat je iets nog niet meegemaakt hebt betekent niet dat je daar onbewust wel mee bezig bent. Maak maar nieuwe firefly.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb in dezelfde situaties gezeten, dat mijn hoofd "er niet naar staat" om te versieren. Maar dat komt van diep binnen omdat ik dacht dat je in zulke situaties eigenlijk geen kans kon maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |