Je gaat er aan voorbij aan, wat Miss_sly al zei, weinig mensen behoefte hebben aan versieren in de supermarkt. Die komen vanaf punt 1 dus al niet bij 2.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef firefly3 het volgende:
Wat er meestal gebeurd is als je bijvoorbeeld in een supermarkt loopt en in je hoofd zit, dat er dit gebeurd:
Gedachte 1)"wow wat loopt daar"
Gedachte 2) "Oh wacht ik zit in de supermarkt, het is raar om haar te versieren"
Gedachte 3) "Laat ik een openingszin verzinnen om normaal over te komen" (spontaan zijn is hier al verdwenen)
4) Zenuwen komen naar boven omdat je je al teveel voorbereid
5) Je spreekt haar aan, het komt zeer onnatuurlijk over omdat je al teveel nadenkt.
Terwijl het zo moet zijn
Gedachte 1)"Wow wat loopt daar"
2) Spontaan gepraat en geflirt zonder erbij na te denken. Gewoon even vergeten dat je in een winkel staat.
Ik heb het niet over versieren, ik heb het over je opmerking "je bent wat je voelt". Want volgens jou ben je helemaal jezelf als je alles wat je voelt ook vorm weet te geven in je leven in ongeraffineerde vorm.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"versieren" heeft totaal niet te maken met gezond verstand. Zelfs als je angst hebt en schaamte is het beter om het niet te verbergen voor een vrouw. Verberg het niet, maar ga er daadwerkelijk aan werken en bij de bron oplossen.
Dat hebben mensen direct en indirect aan mij laten weten.quote:
Ze hoeven er niet aan te werken, want het zijn toch smoesjes en excuusjes. Ze moeten gewoon kappen met janken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"versieren" heeft totaal niet te maken met gezond verstand. Zelfs als je angst hebt en schaamte is het beter om het niet te verbergen voor een vrouw. Verberg het niet, maar ga er daadwerkelijk aan werken en bij de bron oplossen.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef firefly3 het volgende:
Wat er meestal gebeurd is als je bijvoorbeeld in een supermarkt loopt en in je hoofd zit, dat er dit gebeurd:
Gedachte 1)"wow wat loopt daar"
Gedachte 2) "Oh wacht ik zit in de supermarkt, het is raar om haar te versieren"
Gedachte 3) "Laat ik een openingszin verzinnen om normaal over te komen" (spontaan zijn is hier al verdwenen)
4) Zenuwen komen naar boven omdat je je al teveel voorbereid
5) Je spreekt haar aan, het komt zeer onnatuurlijk over omdat je al teveel nadenkt.
Terwijl het zo moet zijn
Gedachte 1)"Wow wat loopt daar"
2) Spontaan gepraat en geflirt zonder erbij na te denken. Gewoon even vergeten dat je in een winkel staat.
Ik vind het niet vreselijk grappig en ook niet iets om boos over te worden. Ik ken ook de regel niet dat je niet van het drankje mag drinken dat iemand in zijn hand heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De maatschappij heeft er bijvoorbeeld ingepropt dat je niet van iemands drankje mag drinken die diegene in haar handen heeft. Omdat ik mezelf zo vermaakte en in een grappige bui zat, begon ik uit haar drankje te drinken en in plaats van dat ze boos werd begon ze te giechelen. Zoiets had ze nog nooit meegemaakt en was het gezellig geworden. Ja, een klootzak actie. Maar op dat moment was het een win-win. Dit soort dingen moet je voor jezelf leren bepalen wanneer dingen wel of niet kunnen. Je eigen sterke normen en waarden hebben in plaats van de standaard dingen, en dat kan alleen met levenservaring.
Uiteraard heb je een aanleiding nodig. Dat is niet raar, hoor. Een gesprek heeft altijd een aanleiding.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar spontaan gepraat heeft bij mij altijd een aanleiding nodig, dus ik zet me er vaak gewoon overheen
Nee, maargoed, de aanleiding: ''wow lekker ding'' kan ik niet zoveel meequote:Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uiteraard heb je een aanleiding nodig. Dat is niet raar, hoor. Een gesprek heeft altijd een aanleiding.
Aanleiding is niet gelijk aan genante openingszin.
Dat is een smoesje om het niet te doen en in je comfort zone te blijven. Als je een leuke vrouw ziet wil je haar. Vooral als je er hevig aangetrokken door voelt. Punt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je gaat er aan voorbij aan, wat Miss_sly al zei, weinig mensen behoefte hebben aan versieren in de supermarkt. Die komen vanaf punt 1 dus al niet bij 2.
Idem bij mij. Ik sta in de supermarkt om te halen wat ik nodig heb om daarna zo snel mogelijk weer thuis te zijn.
Een gesprek, niet de reden waarom je een gesprek wil aangaan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maargoed, de aanleiding: ''wow lekker ding'' kan ik niet zoveel mee
Dan zeg je in principe precies hetzelfde als ik. Het doel is zelf vermaak en wel je kansen grijpen ongeacht de situatie. Jezelf meer open stellen voor mogelijkheden en die begrenzingen wegleggen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreselijk grappig en ook niet iets om boos over te worden. Ik ken ook de regel niet dat je niet van het drankje mag drinken dat iemand in zijn hand heeft.
Ik denk dat jij wellicht hele rare ideeen hebt over wat volgens de maatschappij (wie of wat dat ook moge zijn) wel of niet zou mogen. De meeste dingen die jij aanhaalt, herken ik totaal niet. Ik ben ook niet van mening dat 'versieren'' alleen in de kroeg of via internetdating (? why?) zou 'mogen'. Het mag en kan overal, het moet geen doel op zich worden.
Dan kom ik niet verder als ''hoi''quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een gesprek, niet de reden waarom je een gesprek wil aangaan.
Hevig aangetrokken? Zomaar uit het niets? Alleen omdat ze high value is?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is een smoesje om het niet te doen en in je comfort zone te blijven. Als je een leuke vrouw ziet wil je haar. Vooral als je er hevig aangetrokken door voelt. Punt.
Nee, jij noemt het doel zelfvermaak, omdat dat jou beter uitkomt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan zeg je in principe precies hetzelfde als ik. Het doel is zelf vermaak en wel je kansen grijpen ongeacht de situatie. Jezelf meer open stellen voor mogelijkheden en die begrenzingen wegleggen.
De aanleiding kan van alles zijn, van hetzelfde in je boodschappenmandje of juist heel verschillende dingen. Maar een aanleiding moet er zijn, anders is er geen gesprek.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kom ik niet verder als ''hoi''
Vind ik maar awkward, random mensen aanspreken zonder duidelijke aanleiding.
Nee. Punt. Ik ben boodschappen aan het doen, en heb dan wil ik meestal gewoon snel thuis zijn. En als ik wel de behoeft heb om met mensen te praten doe ik dat ook gewoon, gewoon omdat er aanleiding voor is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is een smoesje om het niet te doen en in je comfort zone te blijven. Als je een leuke vrouw ziet wil je haar. Vooral als je er hevig aangetrokken door voelt. Punt.
Nee.. Een vrouw trekt wel aandacht op een man als ze alleen al knap is, serieus.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hevig aangetrokken? Zomaar uit het niets? Alleen omdat ze high value is?
Waarom nou een smoesje? Als iemand nou toch zegt dat hij die behoefte niet voelt in de supermarkt, kan dat toch gewoon heel erg zichzelf zijn betekenen?? Het zou pas niet jezelf zijn als je dan toch actie onderneemt terwijl je dat niet wil. Hell, ik denk dat veel mensen in de supermarkt het niet eens zien als er een mooi exemplaar van het andere geslacht rondloopt, omdat ze daar op dat moment niet mee bezig zijn. "Waar staat de koffie?" is waar ze mee bezig zijn.
Ja, maar.. Ben ik nu onduidelijk of snappen we elkaar niet?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De aanleiding kan van alles zijn, van hetzelfde in je boodschappenmandje of juist heel verschillende dingen. Maar een aanleiding moet er zijn, anders is er geen gesprek.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maargoed, de aanleiding: ''wow lekker ding'' kan ik niet zoveel mee
??quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een gesprek, niet de reden waarom je een gesprek wil aangaan.
Je zult verbaast zijn hoeveel gasten naar een knappe vrouw stiekem zitten te kijken als ze voorbij loopt in de supermarkt en haar eigenlijk wel in bed willen, of eigenlijk al aandacht van haar willen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hevig aangetrokken? Zomaar uit het niets? Alleen omdat ze high value is?
Waarom nou een smoesje? Als iemand nou toch zegt dat hij die behoefte niet voelt in de supermarkt, kan dat toch gewoon heel erg zichzelf zijn betekenen?? Het zou pas niet jezelf zijn als je dan toch actie onderneemt terwijl je dat niet wil. Hell, ik denk dat veel mensen in de supermarkt het niet eens zien als er een mooi exemplaar van het andere geslacht rondloopt, omdat ze daar op dat moment niet mee bezig zijn. "Waar staat de koffie?" is waar ze mee bezig zijn.
De reden waarom je een gesprek wil: wow lekker ding.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, maar.. Ben ik nu onduidelijk of snappen we elkaar niet?
[..]
[..]
??
Okay, dus dan zeg ik tegen jou: ''er is niet altijd een aanleiding om tot een gesprek over te gaan''quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De reden waarom je een gesprek wil: wow lekker ding.
De aanleding/aanknopingspunt/start van het gesprek: hetzelfde in je wagentje hebben, haar haar zit leuk, je raapt iets op wat ze laat vallen, ze lijkt te zoeken naar iets en vraagt of je haar kunt helpen.
Zo?
Tja, als je dat denkt, dan inderdaad niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay, dus dan zeg ik tegen jou: ''er is niet altijd een aanleiding om tot een gesprek over te gaan''
Care, tis gewoon leuk om een beetje te lullen hieroverquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:25 schreef johnykamau het volgende:
Waarom zijn er nou al 8 topics hierover? Is alles ondertussen nog niet besproken? Je hebt voorstanders en tegenstanders, en ze worden het niet met elkaar eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |