abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112811736
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zijn veel gewone vragen gesteld, maar je geeft geen of te vage antwoorden.
Stel een vraag op deze manier:

blablablal ?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112812075
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

1) Minder anders dan iemand met minder ervaring. Snap je?

2) Natuurlijk heb ik het over vrouwen "versieren", het is immers het versier topic.

3) Wees beknopt en je krijgt een antwoord. Meestal komen vragen hier voort uit onderbuikgevoelens en is het geen vraag meer maar wordt er naar iets gestuurd.
1 is onzin, ga psychologie lezen. en de betekenis van onbewust ook maar meteen. en lees meteen even iets over the big five. je claim dat iedereen expressief(extravert) is, is ook onzin.

2 is ook onzin want je claimt dat je hele zelf anders is en dat het je niet eens om die vrouwen te doen is maar om de ervaring, terwijl je het vooral hebt over kroegvingeren en supermarktdating. plus, jij doet immers wat jij wilt toch. is onzin, again, lees iets over sociale psychologie. die 2 dingen sluiten elkaar uit.

3 moet je zelf dan eens ter harte nemen met die enorm lange op.
pi_112812180
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:25 schreef dawg het volgende:

[..]

1 is onzin, ga psychologie lezen. en de betekenis van onbewust ook maar meteen. en lees meteen even iets over the big five. je claim dat iedereen expressief(extravert) is, is ook onzin.

2 is ook onzin want je claimt dat je hele zelf anders is en dat het je niet eens om die vrouwen te doen is maar om de ervaring, terwijl je het vooral hebt over kroegvingeren en supermarktdating. plus, jij doet immers wat jij wilt toch. is onzin, again, lees iets over sociale psychologie. die 2 dingen sluiten elkaar uit.

:*
dus
pi_112812237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:26 schreef Evie het volgende:

[..]

:*
wauw. je leeft nog. :9
pi_112812317
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef dawg het volgende:

[..]

wauw. je leeft nog. :9
Amper.. maar ik adem nog ;) :D
Jij leeft ook nog?
dus
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:30:27 #156
5428 crew  miss_sly
pi_112812459
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Stel een vraag op deze manier:

blablablal ?
Been there, done that, got no serious answer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112812591
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:28 schreef Evie het volgende:

[..]

Amper.. maar ik adem nog ;) :D
Jij leeft ook nog?
nee, al een tijdje niet meer. :')
pi_112812626
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:32 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, al een tijdje niet meer. :')
Vandaar dat je me ook een tijdje niet zag ;) :D
dus
pi_112813313
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:25 schreef dawg het volgende:

[..]

1) Ervaar het zelf. Ga een maand lang vrouwen benaderen en kijk of je gemiddeld minder zenuwachtig wordt met knappe vrouwen en meer je zelf bent.

2) Je kunt van jezelf genieten terwijl je met vrouwen bezig bent (lust oa). Dat sluit elkaar niet uit.

3) Haal uit de OP wat voor jou nuttig is zou ik zeggen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112813351
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Been there, done that, got no serious answer.
Wat was je vraag?
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:41:51 #161
5428 crew  miss_sly
pi_112813409
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat was je vraag?
Ik lees en post nu drie topics mee en heb er meerde gesteld. Ik zou zeggen: lees een en ander nog eens na :)
pi_112813507
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik lees en post nu drie topics mee en heb er meerde gesteld. Ik zou zeggen: lees een en ander nog eens na :)
Je bent zelf zo ontwijkend bezig. Ik heb het over materialisme, en dan zeg je dat je een kaartje hebt gekregen van je dochtertje.

Dat is een totaal ander verhaal en dat weet je zelf ook wel.
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:45:54 #163
5428 crew  miss_sly
pi_112813721
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je bent zelf zo ontwijkend bezig. Ik heb het over materialisme, en dan zeg je dat je een kaartje hebt gekregen van je dochtertje.

Dat is een totaal ander verhaal en dat weet je zelf ook wel.
En op mijn uitleg erover is jouw briljante antwoord dat vrouwen nu eenmaal biologisch anders in elkaar zitten. No shit! Je hebt materialisme en materialisme me een blij zijn met iets materieels is niet per definitie slecht, voor vrouwen, noch voor mannen.
pi_112813955
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En op mijn uitleg erover is jouw briljante antwoord dat vrouwen nu eenmaal biologisch anders in elkaar zitten. No shit! Je hebt materialisme en materialisme me een blij zijn met iets materieels is niet per definitie slecht, voor vrouwen, noch voor mannen.
Hoe minder je je geluk laat afhangen van een object, hoe beter is mijn mening. Je hoeft er niet mee eens te zijn, maar ik zie het meer in kleur dan dat er ineens ergens een harde grens ligt.
pi_112813965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

1) Ervaar het zelf. Ga een maand lang vrouwen benaderen en kijk of je gemiddeld minder zenuwachtig wordt met knappe vrouwen en meer je zelf bent.

2) Je kunt van jezelf genieten terwijl je met vrouwen bezig bent (lust oa). Dat sluit elkaar niet uit.

3) Haal uit de OP wat voor jou nuttig is zou ik zeggen.
ga je weer met je 'ervaar het zelf'.. kom eens met iets inhoudelijks. niet serieus te nemen dit.

ik geef het op. jammer dat veel mensen je bullshit serieus nemen.
pi_112814164
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef dawg het volgende:

[..]

ga je weer met je 'ervaar het zelf'.. kom eens met iets inhoudelijks. niet serieus te nemen dit.

Jouw informatie is "lees een psychologie boekje". Guess what, in de praktijk is het andere koek, en durf je je steeds gemakkelijker te uiten bij knappe vrouwen. Wat is hier raar aan :?
pi_112814379
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jouw informatie is "lees een psychologie boekje". Guess what, in de praktijk is het andere koek, en durf je je steeds gemakkelijker te uiten bij knappe vrouwen. Wat is hier raar aan :?
wetenschap en empirisch onderzoek is geen onzin, jouw claims wel.

of weet je ook al niet wat empirisch betekent? zoek dat dan eerst maar even op voordat je weer roept dat de praktijk anders is.
pi_112814741
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef dawg het volgende:

[..]

wetenschap en empirisch onderzoek is geen onzin, jouw claims wel.

of weet je ook al niet wat empirisch betekent? zoek dat dan eerst maar even op voordat je weer roept dat de praktijk anders is.
Er zijn er meer die "empirisch onderzoek" claimen. Maar de echte mensen die dagelijks niets anders doen dan vrouwen ontmoeten leven daadwerkelijk deze levensstijl. Deze mensen met succes die ik volg zijn daadwerkelijk de wetenschappelijke proefpersonen die daadwerkelijk alles proberen.

Overigens is Alexander van RSD een psycholoog. Waarom ben je zo bang om het zelf te proberen? Niets te verliezen toch? Je moet het geprobeerd hebben voordat je het kunt (ver)oordelen. Net als met voetbal, half nederland is bondscoach rond het EK. En ook nog eens voetballer.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:00:31 #169
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112814818
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kun je een paar verschillen opnoemen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112815252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Kun je een paar verschillen opnoemen?
Ik weet het niet meer uit mijn hoofd, maar een aantal dingen die logisch klinken blijkt in de praktijk(over een lange periode) gewoon daadwerkelijk niet te werken. Zo'n beetje als "de beste stuurlui staan aan wal". Er komen overigens dagelijks van die krantenstukjes en onderzoekjes uit die je net zo goed meteen de prullenbak in kunt gooien. Het is als een psycholoog die beschrijft hoe je de beste voetballer kunt zijn.
pi_112815383
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn er meer die "empirisch onderzoek" claimen. Maar de echte mensen die dagelijks niets anders doen dan vrouwen ontmoeten leven daadwerkelijk deze levensstijl. Deze mensen met succes die ik volg zijn daadwerkelijk de wetenschappelijke proefpersonen die daadwerkelijk alles proberen.
:')

ik heb het in deze niet over je levensstijl, maar over je debiele claims als 'iedereen is expressief in wezen', 'ik gedraag me bewust minder anders tegenover een lekker wijf'. dat zijn claims die aantoonbaar onzin zijn. lees eens goed en niet zo half selectief, dit is uitermate vermoeiend.

quote:
Overigens is Alexander van RSD een psycholoog. Waarom ben je zo bang om het zelf te proberen? Niets te verliezen toch? Je moet het geprobeerd hebben voordat je het kunt (ver)oordelen. Net als met voetbal, half nederland is bondscoach rond het EK. En ook nog eens voetballer.
laatste keer: ik hoef het niet proberen omdat ik a. er geen behoefte aan heb 1000 vrouwen in een jaar ( :') ) aan te spreken en b. ik ben niet onzeker en voel ook geen noodzaak wat dan ook te bewijzen. verder vind ik je verhaal nog steeds pua en voor een groot deel onzin en ongeloofwaardig.
pi_112815397
Ik weet wat voor mij werkt, ik weet wat voor vrienden van me werkt, ik weet ook wat voor heel de community werkt. Alles komt weer uit op praktijkervaring.

Dit lijkt gewoon een manier om een smoesje te verzinnen om praktijkervaring te kunnen ontwijken/ontduiken.
pi_112815493
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef dawg het volgende:

[..]

1) ik heb het in deze niet over je levensstijl, maar over je debiele claims als 'iedereen is expressief in wezen', 'ik gedraag me bewust minder anders tegenover een lekker wijf'. dat zijn claims die aantoonbaar onzin zijn. lees eens goed en niet zo half selectief, dit is uitermate vermoeiend.

[..]

2) laatste keer: ik hoef het niet proberen omdat ik a. er geen behoefte aan heb 1000 vrouwen in een jaar ( :') ) aan te spreken en b. ik ben niet onzeker en voel ook geen noodzaak wat dan ook te bewijzen. verder vind ik je verhaal nog steeds pua en voor een groot deel onzin en ongeloofwaardig.
1) Nee. Ik gedraag me onbewust minder anders tegenover een lekker wijf.

2) Wat je zelf wilt.
pi_112815525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef firefly3 het volgende:

Dit lijkt gewoon een manier om een smoesje te verzinnen om praktijkervaring te kunnen ontwijken/ontduiken.
alweer dit. :')

je bent gewoon een troll volgens mij. tr gemacht.
pi_112815548
Ik moet nu echt gaan
pi_112815553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

1) Nee. Ik gedraag me onbewust minder anders tegenover een lekker wijf.

2) Wat je zelf wilt.
1 kan niet. onmogelijk. zoek 'onbewust' op.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:18:03 #177
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112816049
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef firefly3 het volgende:
Ik weet wat voor mij werkt, ik weet wat voor vrienden van me werkt, ik weet ook wat voor heel de community werkt. Alles komt weer uit op praktijkervaring.

Mijn smoesjes komen voort uit praktijkervaring ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:18:44 #178
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_112816084
Ik heb echt het idee dat zovelen hier tegen firefly reageren om intellectueel en politiek correct over te komen. Jullie nemen dit hele topic zo recht voor je raap. Als er stond mensen ontmoeten als levensstijl en elke keer zou "wijf", "vrouw", "meisje", etc vervangen worden door "persoon" dan zou iedereen het doodnormaal vinden.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:19:59 #179
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112816140
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ik heb echt het idee dat zovelen hier tegen firefly reageren om intellectueel en politiek correct over te komen. Jullie nemen dit hele topic zo recht voor je raap. Als er stond mensen ontmoeten als levensstijl en elke keer zou "wijf", "vrouw", "meisje", etc vervangen worden door "persoon" dan zou iedereen het doodnormaal vinden.
Nee, dat is niet waar.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:24:49 #180
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_112816397
Toch zou ik eerder op firefly zijn tips afgaan dan de jouwe... :{
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:27:45 #181
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112816573
Ik geef helemaal geen tips. Ik geef alleen aan wat ik van plan ben enzo.
pi_112817000
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef dawg het volgende:

[..]

ik heb het in deze niet over je levensstijl, maar over je debiele claims als 'iedereen is expressief in wezen', 'ik gedraag me bewust minder anders tegenover een lekker wijf'. dat zijn claims die aantoonbaar onzin zijn. lees eens goed en niet zo half selectief, dit is uitermate vermoeiend.

[..]

laatste keer: ik hoef het niet proberen omdat ik a. er geen behoefte aan heb 1000 vrouwen in een jaar ( :') ) aan te spreken en b. ik ben niet onzeker en voel ook geen noodzaak wat dan ook te bewijzen. verder vind ik je verhaal nog steeds pua en voor een groot deel onzin en ongeloofwaardig.
Ik snap en deel je scepticisme. Toch snap ik wel wat Firefly3 wil zeggen met de geciteerde post, al verwoord hij niet alles even helder. Over zijn claim 'iedereen is expressief' heeft hij gedeeltelijk een punt: niemand is 100% introvert of extrovert. Het is altijd een mix van beide, al zal één van beide in meer of mindere mate dominant zijn. In sommige gevallen is dit zelfs afhankelijk van de situatie. Training zal hierin een verschil kunnen maken. (let op mijn nuance 'het zou kunnen' het is dus geen garantie)

Bij de claim 'ik gedraag me bewust minder anders tegenover een lekker wijf' wordt een nuance gemaakt door Firefly met het woord minder. Hij geeft dus toe dat ook hij zich iets anders gedraagt bij een mooie vrouw. Dit kan ook niet anders want er zijn zoveel omgevingsvariabelen die het gedrag 'onbewust' beïnvloed.

Ik zie bij veel mensen irritatie in hun post. Hierdoor proberen ze elkaar niet meer te begrijpen, maar alleen hun gelijk te halen. Wat ik wil meegeven is dat je moet kijken wat relevant voor jou is. Firefly vertelt zijn ervaring, dit is dus geen wetenschap. Ervaringen verschillen per persoon, per situatie.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:41:00 #183
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112817375
Als de ervaringen en gedragingen van een ander afwijken van de zijne, dan zijn het smoesjes en excuusjes.
pi_112817535
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is een dwerg in een rolstoel die super veel relaties heeft gehad met hele mooie vrouwen. Stop met het verzinnen van excuusjes en ga buiten positieve referentie ervaringen verzamelen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:46:48 #185
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112817776
Hij ziet er ook beter uit dan ik ;)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:49:26 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112817965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Mijn smoesjes komen voort uit praktijkervaring ;)
praktijkervaring die je op hebt gedaan met de verkeerde instelling ;).
vrouwen willen iemand die lekker in z'n vel zit. dan maakt uiterlijk niet zoveel uit (of je moet ernstige brandwonden op je gezicht oid hebben)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:52:25 #187
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112818161
Ik heb geen brandwonden, maar wat ik wel heb komt er in de buurt. Ik heb acne littekens ;)
Er staat op mijn todo lijstje dat ik daar iets aan moet doen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:53:40 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112818240
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb geen brandwonden, maar wat ik wel heb komt er in de buurt. Ik heb acne littekens ;)
Er staat op mijn todo lijstje dat ik daar iets aan moet doen.
hoe erg is het bij jou (plaats eens een plaatje in een spoiler)?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:58:21 #189
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112818553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Zombiehoofd het volgende:
Correct. Alleen de hardnekkige ondertoon dat alleen resultaat telt staat haaks op de achterliggende gedachte.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:59:09 #190
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112818614
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hoe erg is het bij jou (plaats eens een plaatje in een spoiler)?
Zoiets als op deze website: http://thesecretgardensla(...)-acne-op-je-rug.html

Van die vlekken zeg maar.
  woensdag 13 juni 2012 @ 00:00:10 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112818679
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zoiets als op deze website: http://thesecretgardensla(...)-acne-op-je-rug.html

Van die vlekken zeg maar.
als het zoals zij is dan valt het wel mee. niet iets wat mensen meteen opvalt.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 13 juni 2012 @ 00:06:35 #192
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112819042
Bij mij valt het helaas wel op. Als ik geld krijg, dan laat ik me behandelen.
pi_112819890
Kvind het wel aantrekkelijk bij dat meisje.
Rustig aan.
pi_112820239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het wel aantrekkelijk bij dat meisje.
Idd, maja daarvoor is ze ook uitgekozen denk ik :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 01:53:19 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_112821937
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef dawg het volgende:

[..]

Zijn standaard reacties van hem. De bekenste zijn,

Ervaar het zelf
Benader Zoveel mogelijk vrouwen
Je wilt alleen een label plakken
Denk buiten je bok
Niet doen, je mist van alles
Ik ga niks bewijzen
Wat er ook gebeurd, ik blijf me zelf.

ik ben me zelf
hij heeft uit een boekje moeten leren wat spontaan is, en hoe je apontaan kan overkomen. In een ander boekje staat dat je een leider moet zijn en hoe je dat kan worden. Omaar wat voorbeelden te geven.

Wat is daar precies zich zelf aan? Je haalt iets uit een boekje en gaat dat toepassen in de praktijk. Je neemt een rol aan en maak daar een dagelijks iets van. Als reactie zal je iets van een label of truukjes werken niet reactie krijgen.

zoveel mogelijk vrouwen benaderen
kennelijk verdwijnen al je problemen voor de zon, als je maar genoeg vrouwen benadert. Want dat is de oplossing.

vrouwen die het tegen overgestelde beweren dan wat vuur vliegt zegt
die zitten er naast, want onbewust werkt het wel. En tuurlijk gaan ze niet toegeven dat het werkt, dan komen ze makkelijk over. En ja hoor ja bet werkt!! Want in de praktijk lukt het hem. Dus al die vrouwen zitten er naast.

vrouwen benaderen zonder openings zin of ook maar een idee wat je gaat doen. Je laat het moment bepalen[b/]
maar hij verteld je wel wat wel en niet gaat werken, en wat je precies moet doen om een vrouw te versieren. Dat is dus wel voor opgezet. Je werkt een aantal stappen af en je hebt grote kans tot succes. Juist ja.....

[b]genieten en plezier in het leven hebben. En je zelf verrijken

Vrouwen, zoveel mogelijk vrouwen volgens vuur vliegje. Daar draaid alles om!

tot zover even een aantal voorbeelden

Nu heb ik al vele malen een discussie gehad met vuurvliegje. En als alles niet meer werkt komen er poesen plaatjes, blablabla of OK als reactie op mijn post.

firefly die zelf labels plakt, ja ja ook hij doet dit zelf
Je kan de user ook_gek niet serieus nemen om de volgende redenen,

Woont als vrijgezel met 2 katten

Gaat wel eens naar een homo kroeg toe ( omdat daar een kennis werkt) en zo niet wat dan nog?

Vriend ooit wel eens een klap op zijn reet gegeven heeft

Teveel smilies gebruikt

Aldus firerfly3

Wat mij opvalt is dat sociaal niet al te sterke mensen er volledig in mee gaan. Die dragen hem nog net niet op handen.

De sociaal sterke mensen het onzin vinden.

Voor de mensen die hoop putten uit zijn topic het volgende puntje ter overweging.

Ik heb jaren lang in de horeca gewerkt achter de bar. Genoeg vrouwen zien versierd worden, genoeg mannen zien falen. Ik stap van rond m'b 15de en ben nu 31 minimaal vrijdag en zaterdag op stap. En vroeger nog veel meer. Maar een vrouw vingeren? Gaat je bijna zeker niet lukken. Tenzij het een hele goedkope vrouw is, je moet je afvragen of je dat wel wilt.

Elke vrouw aanspreken? Zitten ze echt niet op te wachten.

Soms zijn er mensen die zich zelf van alles wijs makeb. Alles wat ze zeggen, lezen en denken te doen dat goed is zijn ze gaan zien als waarheid. Ze zijn zo erg in hun eigen verhaal gaan loven dat ze het tot waarheid bestempelen. En dat maakt iemand dodelijk vermoeiend.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_112823809
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:
Door dit soort dingen komt het allemaal zo geforceerd over. Niemand doet dat van nature namelijk. Dat zij dat wel doen wil nog steeds niet zeggen dat dat een 'normale' houding is, dat kunnen ze aangeleerd hebben zonder dat het iets goeds is. De vraag is ook of ze hun eigen gedrag onbevooroordeeld kunnen beoordelen.

Dat wil niet zeggen dat contact hebben met vrouwen geen onderdeel van je leven kan zijn, maar het lijkt zo door te slaan, alleen dat contact is het doel, zonder verdere doelstelling, en het liefst met zoveel mogelijk vrouwen, maakt bijna niet uit welke.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 09:54:04 #197
5428 crew  miss_sly
pi_112825144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 08:50 schreef Modus het volgende:

[..]

Door dit soort dingen komt het allemaal zo geforceerd over. Niemand doet dat van nature namelijk. Dat zij dat wel doen wil nog steeds niet zeggen dat dat een 'normale' houding is, dat kunnen ze aangeleerd hebben zonder dat het iets goeds is. De vraag is ook of ze hun eigen gedrag onbevooroordeeld kunnen beoordelen.

Dat wil niet zeggen dat contact hebben met vrouwen geen onderdeel van je leven kan zijn, maar het lijkt zo door te slaan, alleen dat contact is het doel, zonder verdere doelstelling, en het liefst met zoveel mogelijk vrouwen, maakt bijna niet uit welke.
De vinger op de pijnlijke plek!
Het is niet normaal of natuurlijk om de hele dag maar vrouwen te ontmoeten. En dan natuurlijk met name de mooie, want dat is pas echt jezelf zijn.
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:14:56 #198
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112825687
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De reis is je doel en optimaal genieten van het leven (zelf vermaak). Je merkt vanzelf dat je try-hard begint, maar op ten duur gaat het steeds simpeler en doe je alles spontaan. "Grow some balls" zoals iemand dat zei laatst. Pas als je de ballen hebt om je eigen intenties te volgen, dan ben je pas jezelf, waar dan ook. Zonder dat je jezelf aanpast aan de omgeving of aan haar.
Je quote mij een beetje uit context zeg met die balls. Ik heb het later met een plaatje verduidelijkt.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:15:38 #199
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112825714
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is niet normaal of natuurlijk om de hele dag maar vrouwen te ontmoeten. En dan natuurlijk met name de mooie, want dat is pas echt jezelf zijn.
Pas erop, dat zijn geen mooie, maar "high value" vrouwen :P

"implicerend dat de rest dan low value is"
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:19:05 #200
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112825822
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Gast, het hele punt waar je mee zit is onzekerheid. Als je die vlekjes weghaalt ben je nog steeds onzeker, dat heeft allemaal weinig zin, en is een bodemloze put.

Eerst aan die onzekerheid werken, dan kan je achteraf altijd nog kijken of je nog wat wilt doen aan die vlekjes.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 10:20:52 #201
5428 crew  miss_sly
pi_112825888
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:15 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Pas erop, dat zijn geen mooie, maar "high value" vrouwen :P

"implicerend dat de rest dan low value is"
Ow ja, sorry. De termen zitten er nog niet echt goed in bij me.

Zo vraag ik me ook nog steeds af wat try-hard nou betekent, maar daar heb ik ook nog geen antwoord op gehad.
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:42:37 #202
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112826629
Ik heb besloten om contact op te nemen met mijn huisarts. Mijn onzekerheid zal verdwijnen als sneeuw voor de zon als mijn huid ook wat meer opgeknapt is. Ik weet *exact* wat mijn problemen zijn.
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:03:47 #203
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_112827448
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb besloten om contact op te nemen met mijn huisarts. Mijn onzekerheid zal verdwijnen als sneeuw voor de zon als mijn huid ook wat meer opgeknapt is. Ik weet *exact* wat mijn problemen zijn.
Jij hebt duidelijk niet goed gelezen :o

Uiterlijk is niet belangrijk je moet vrouwen benaderen zoveel mogelijk! Dat gaat helpen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_112828419
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow ja, sorry. De termen zitten er nog niet echt goed in bij me.

Zo vraag ik me ook nog steeds af wat try-hard nou betekent, maar daar heb ik ook nog geen antwoord op gehad.
Try hard is als je te hard je best gaat doen voor iets terwijl dat helemaal niet nodig is.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 11:30:53 #205
5428 crew  miss_sly
pi_112828464
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Try hard is als je te hard je best gaat doen voor iets terwijl dat helemaal niet nodig is.
Nou ja, niets van dit alles is nodig, lijkt me.
pi_112828469
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk niet goed gelezen :o

Uiterlijk is niet belangrijk je moet vrouwen benaderen zoveel mogelijk! Dat gaat helpen :D
Iemand die ik ken heeft ook puisten. Hij is een toffe gozer en door de vele ervaring wordt hij niet zenuwachtig om snel fysiek contact met een super mooie vrouw te hebben. Hierbij bedoel ik dus met het "onbewust" dingen doen en meer je gevoel volgen.
pi_112828513
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, niets van dit alles is nodig, lijkt me.
Het is niet nodig, maar het is wel fijn als je gewoon de straat op kan gaan en dan een meid kunt uitkiezen in plaats van dat je (alleen?)via internet gaat daten enzo.
pi_112828564
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:43 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nice
pi_112828732
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als we echt onze oer instincten zouden volgen zou het op straat bijna een gangbang zijn en zou er overal mensen seks hebben. Het is niet natuurlijk om met je i-pad in de trein het laatste nieuws te lezen als er een vrouw waarbij je seksueel geinsteresseerd bent voor je zit en dat je niet je gevoelens uit. Heel de maatschappij is vrij onnatuurlijk. Zelfs de mcdonalds en burger king is chemisch en onnatuurlijk waarbij mensen super dik kunnen worden (bijv in Amerika).
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 11:44:10 #210
5428 crew  miss_sly
pi_112829034
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als we echt onze oer instincten zouden volgen zou het op straat bijna een gangbang zijn en zou er overal mensen seks hebben. Het is niet natuurlijk om met je i-pad in de trein het laatste nieuws te lezen als er een vrouw waarbij je seksueel geinsteresseerd bent voor je zit en dat je niet je gevoelens uit. Heel de maatschappij is vrij onnatuurlijk. Zelfs de mcdonalds en burger king is chemisch en onnatuurlijk waarbij mensen super dik kunnen worden (bijv in Amerika).
Dit is natuurlijk onzin. Het is de maatschappij waarin we leven en waarin leven mogelijk is met zoveel mensen waarin het niet normaal is om je seksuele instincten tot inhet absurde volgt. Als dat je argument is, neem ik aan dat je ook niet in een auto rijdt, geen gebruik maakt van ziekenhuizen, een houtvuurtje hebt en zelf jaagt en dieren vilt om te kunnen eten.

McDonalds en Burgerking hebben er niets mee te maken.
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:49:03 #211
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112829246
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is niet nodig, maar het is wel fijn als je gewoon de straat op kan gaan en dan een meid kunt uitkiezen in plaats van dat je (alleen?)via internet gaat daten enzo.
Ik kies jou Pickachu!

Alle gekheid op een stokje, je gaat niet de straat uit om iemand uit te kiezen. Het klikt met sommige mensen, en met anderen niet. En of dat nou dames zijn of mannen maakt geen enkel verschil.

Oh kijk, daar loopt een knappe dame. Nu moet ik daar op afstappen, wat jou, nee eigenlijk wil ik daar op afstappen!!! Echt, want dat is wie ik ben! Of nog niet ben, maar wel wil worden. Of wie ik eigenlijk ben, maar eigenlijk nog niet ben.

En die dame dan? Dame? Oh, die die dame, nee die is niet aantrekkelijk genoeg in mijn optiek, low value en shit. Je weetzz.

Hey, hallo! Ja jij, ik heb je uitgekozen om mee te praten, en dan ga je je nummer geven. Weet je alleen nog niet, kom je zo wel achter. Je hebt geen keus. Hoe dan ook ga je mij leuk vinden, vind je stiekem al, want wie ik ben is zoooo de perfecte man... schat....

[ Bericht 15% gewijzigd door Murvgeslagen op 13-06-2012 11:58:22 ]
pi_112829555
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk onzin. Het is de maatschappij waarin we leven en waarin leven mogelijk is met zoveel mensen waarin het niet normaal is om je seksuele instincten tot inhet absurde volgt. Als dat je argument is, neem ik aan dat je ook niet in een auto rijdt, geen gebruik maakt van ziekenhuizen, een houtvuurtje hebt en zelf jaagt en dieren vilt om te kunnen eten.

McDonalds en Burgerking hebben er niets mee te maken.
Ik rij inderdaad niet in een auto en kom normaal nooit in een ziekenhuis. Momenteel eet ik ook veel gezonder dan voorheen.

De maatschappij heeft ons veel grenzen opgelegd, wanneer je pas "met elkaar mag socializen" enz. Mensen leggen teveel beperkingen op voor hunzelf. Deze grenzen verleggen en verder kijken is niet alleen positief voor "versieren", maar ook bijvoorbeeld op andere gebieden. Er komen steeds meer dingen bij die onnatuurlijk zijn in deze samenleving.
pi_112829587
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:49 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik kies jou Pickachu!

Alle gekheid op een stokje, je gaat niet de straat uit om iemand uit te kiezen. Het klikt met sommige mensen, en met anderen niet. En of dat nou dames zijn of mannen maakt geen enkel verschil.

Oh kijk, daar loopt een knappe dame. Nu moet ik daar op afstappen, wat jou, nee eigenlijk wil ik daar op afstappen!!! Echt, want dat is wie ik ben! Of nog niet ben, maar wel wil worden. Of wie ik eigenlijk ben, maar eigenlijk nog niet ben.

En die dame dan? Dame? Oh, die die dame, nee die is niet aantrekkelijk genoeg in mijn optiek, low value en shit. Je weetzz.

Met iedereen socializen, en met vrouwen waar je op valt mee verder gaan. Daar had ik het laatst ook over (het niet scannen, en pas filteren wie je leuk vind om bijv te zoenen enz).
pi_112829669
En inderdaad, als iedereen als een holbewoner zich gaat gedragen functioneert de maatschappij niet meer. Maar om deze grenzen voor jezelf als persoon verder neer te leggen, creëer je leuke momenten voor jezelf. En daar heerst een taboe op.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:02:21 #215
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112829716
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Met iedereen socializen, en met vrouwen waar je op valt mee verder gaan. Daar had ik het laatst ook over (het niet scannen, en pas filteren wie je leuk vind om bijv te zoenen enz).
Why the heck zou je met iedereen willen socializen?
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 12:02:37 #216
5428 crew  miss_sly
pi_112829724
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik rij inderdaad niet in een auto en kom normaal nooit in een ziekenhuis. Momenteel eet ik ook veel gezonder dan voorheen.

De maatschappij heeft ons veel grenzen opgelegd, wanneer je pas "met elkaar mag socializen" enz. Mensen leggen teveel beperkingen op voor hunzelf. Deze grenzen verleggen en verder kijken is niet alleen positief voor "versieren", maar ook bijvoorbeeld op andere gebieden. Er komen steeds meer dingen bij die onnatuurlijk zijn in deze samenleving.
Beperkingen over socializen zijn er niet, mits je je fatsoenlijk gedraagt. Dat heeft dan weer niets met versieren te maken.

Ik kom normaal ook nooit in een ziekenhuis, maar het kan verkeren. Ga je er dan geen gebruik van maken? Als je zo back to basics gaat dat versieren, oppikken, moet kunnen want dat is van oorsprong het idee bij de eerste primaten, dan moet je dat ook verder door trekken.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:02:44 #217
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112829730
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iemand die ik ken heeft ook puisten. Hij is een toffe gozer en door de vele ervaring wordt hij niet zenuwachtig om snel fysiek contact met een super mooie vrouw te hebben. Hierbij bedoel ik dus met het "onbewust" dingen doen en meer je gevoel volgen.
Dat is hartstikke mooi voor hem. Ik gun het hem heel erg, maar ik ga mijn smoesjes en excuusjes oplossen met de huisarts ;)
pi_112829762
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Why the heck zou je met iedereen willen socializen?
Het hoeft niet, maar het kan leuk zijn om zeer sociaal te zijn en gewoon bijna met iedereen kan opschieten.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:05:04 #219
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112829814
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:01 schreef firefly3 het volgende:
En inderdaad, als iedereen als een holbewoner zich gaat gedragen functioneert de maatschappij niet meer. Maar om deze grenzen voor jezelf als persoon verder neer te leggen, creëer je leuke momenten voor jezelf. En daar heerst een taboe op.
Het functioneert als maatschappij inderdaad niet meer, maar het doet ook tekort aan je identiteit als mens. De mens is meer dan de optelsom van zijn 'oerinstincten'.
pi_112829834
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Beperkingen over socializen zijn er niet, mits je je fatsoenlijk gedraagt. Dat heeft dan weer niets met versieren te maken.

Ik kom normaal ook nooit in een ziekenhuis, maar het kan verkeren. Ga je er dan geen gebruik van maken? Als je zo back to basics gaat dat versieren, oppikken, moet kunnen want dat is van oorsprong het idee bij de eerste primaten, dan moet je dat ook verder door trekken.
Hier beschrijf je al dat "versieren in het openbaar" eigenlijk onfatsoenlijk gedrag is en reageer je meer met onderbuikgevoelens dan vanuit een mogelijke win-win situatie voor haar en voor jou. Zij kan het ook heel leuk vinden. Sterker nog, vrouwen vinden het zeer leuk om "versiert" te worden door een leuke gozer.

Ik gebruik het ziekenhuis wel als het moet. Beetje stom om alles zo zwart wit te maken dat ik dan ook niet naar het ziekenhuis mag.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:06:34 #221
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112829856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het hoeft niet, maar het kan leuk zijn om zeer sociaal te zijn en gewoon bijna met iedereen kan opschieten.
Dat kan jij leuk vinden, maar dat hoeft en is bij heel veel andere mensen niet het geval. Je moet dat dan ook niet projecteren als een streven.
pi_112829867
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:05 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Het functioneert als maatschappij inderdaad niet meer, maar het doet ook tekort aan je identiteit als mens. De mens is meer dan de optelsom van zijn 'oerinstincten'.
"Social conditioning" doet juist tekort aan je identiteit als mens. De maatschappij legt ons in verschillende onnatuurlijke rollen om je als x te gedragen op plek y. Deze maatschappelijke regels hoeft niet jij te zijn, je bent nog iemand met een eigen wil.
pi_112829876
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat kan jij leuk vinden, maar dat hoeft en is bij heel veel andere mensen niet het geval. Je moet dat dan ook niet projecteren als een streven.
Het streven is zelf vermaak.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 12:07:28 #224
5428 crew  miss_sly
pi_112829888
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hier beschrijf je al dat "versieren in het openbaar" eigenlijk onfatsoenlijk gedrag is en reageer je meer met onderbuikgevoelens dan vanuit een mogelijke win-win situatie voor haar en voor jou. Zij kan het ook heel leuk vinden. Sterker nog, vrouwen vinden het zeer leuk om "versiert" te worden door een leuke gozer.

Ik gebruik het ziekenhuis wel als het moet. Beetje stom om alles zo zwart wit te maken dat ik dan ook niet naar het ziekenhuis mag.
Nee, je leest het verkeerd. Ik zeg dat er geen beperkingen zijn met betrekking tot socializen. Dat dat niets met versieren te maken heeft. Dat fatsoenlijk gedragen is een aanvulling op socializen, niet op versieren.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:08:38 #225
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112829944
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En dat is een vaag, nergens op slaand antwoord. Omdat ik uitleg dat dat streven niet het streven is van heel veel andere mensen.
pi_112830042
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, je leest het verkeerd. Ik zeg dat er geen beperkingen zijn met betrekking tot socializen. Dat dat niets met versieren te maken heeft. Dat fatsoenlijk gedragen is een aanvulling op socializen, niet op versieren.
Beperkingen met socializen zijn er wel degelijk! Zoals dat mensen met een bepaald pak naar hun werk moeten, dat er in de trein standaard niet gesocialized wordt om "overlast te voorkomen voor anderen" en dat er in de supermarkt raar wordt op gegekeken (volgens jou) als je een vrouw benaderd (ongeacht je intenties). Mensen schrijven zich rollen voor in allerlei verschillende situaties. In de kroeg gedragen mensen zich weer heel anders dan bijvoorbeeld op straat.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 12:11:26 #227
5428 crew  miss_sly
pi_112830060
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zelfvermaak kan ook zijn een boek lezen, naar de film gaan, socializen met je reeds bestaande vrienden en vriendinnen of familie. Het doel is dus niet zelfvermaak, maar vrouwen versieren en daar goed in worden.
pi_112830139
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zelfvermaak kan ook zijn een boek lezen, naar de film gaan, socializen met je reeds bestaande vrienden en vriendinnen of familie. Het doel is dus niet zelfvermaak, maar vrouwen versieren en daar goed in worden.
Het doel is genieten van jezelf en ook genieten van de vrouwen als je er zin in hebt. That's it. Het goed in worden is een logisch gevolg en leuk meegenomen (zoals ik al heel vaak tegen je gezegd heb), maar op het moment moet je er helemaal niet mee bezig houden maar puur genieten van het moment.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 12:14:14 #229
5428 crew  miss_sly
pi_112830179
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beperkingen met socializen zijn er wel degelijk! Zoals dat mensen met een bepaald pak naar hun werk moeten, dat er in de trein standaard niet gesocialized wordt om "overlast te voorkomen voor anderen" en dat er in de supermarkt raar wordt op gegekeken (volgens jou) als je een vrouw benaderd (ongeacht je intenties). Mensen schrijven zich rollen voor in allerlei verschillende situaties. In de kroeg gedragen mensen zich weer heel anders dan bijvoorbeeld op straat.
Volgens mij? Helemaal niet, ik "socialize" ook in de supermarkt, maar niet met het doel te versieren. Daar ligt het probleem! En ja, dat zou ik vervelend vinden als ik boodschappen aan het doen ben en een of andere gast ('toffe gozer") probeert me dan te versieren.

'Mensen' zijn inderdaad lang niet overal zichzelf, maar dat is iets wat ze zelf doen, neit iets dat wordt opgedragen door 'de maatschappij'. En zoals ik al eerder heb gezegd: ik vind het idee om ernaar te streven jezelf te zijn in vrijwel iedere situatie een goed streven, maar niet louter met het doel te versieren.
pi_112830188
Het streven is meer je (oa seksuele) gevoelens te durven volgen waar je ook bent = jezelf zijn.
pi_112830232
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Volgens mij? Helemaal niet, ik "socialize" ook in de supermarkt, maar niet met het doel te versieren. Daar ligt het probleem! En ja, dat zou ik vervelend vinden als ik boodschappen aan het doen ben en een of andere gast ('toffe gozer") probeert me dan te versieren.

'Mensen' zijn inderdaad lang niet overal zichzelf, maar dat is iets wat ze zelf doen, neit iets dat wordt opgedragen door 'de maatschappij'. En zoals ik al eerder heb gezegd: ik vind het idee om ernaar te streven jezelf te zijn in vrijwel iedere situatie een goed streven, maar niet louter met het doel te versieren.
Naar de supermarkt gaan om te versieren is niet het doel, dat zie je weer verkeerd. Het doel is dat je op het moment dat je een vrouw ziet, wel ervoor DURFT te gaan en je gevoelens durft te uiten in zo'n situatie.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:15:33 #232
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112830240
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Social conditioning" doet juist tekort aan je identiteit als mens. De maatschappij legt ons in verschillende onnatuurlijke rollen om je als x te gedragen op plek y. Deze maatschappelijke regels hoeft niet jij te zijn, je bent nog iemand met een eigen wil.
Ik heb het niet over social conditioning, maar over moraal. Lees je even in over het verschil.

Even voor de verduidelijking zijn orgiën midden op straat in geen enkele maatschappij normaal (verre van, en ook niet wenselijk om velerlij redenen), en is de mens in dat opzicht meer dan de optelsom van zijn oerdriften.
pi_112830301
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:15 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik heb het niet over social conditioning, maar over moraal. Lees je even in over het verschil.

Even voor de verduidelijking zijn orgiën midden op straat in geen enkele maatschappij normaal (verre van, en ook niet wenselijk om velerlij redenen), en is de mens in dat opzicht meer dan de optelsom van zijn oerdriften.
Kritischer worden met het moraal van de maatschappij en meer je eigen weg volgen in plaats van de massa. Hierbij steek je overigens ook nog eens uit als man zijnde van de massa.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:19:32 #234
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112830403
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kritischer worden met het moraal van de maatschappij en meer je eigen weg volgen in plaats van de massa. Hierbij steek je overigens ook nog eens uit als man zijnde van de massa.
Wees eens wat concreter over "kritischer worden op moraal"? Dit zijn van die vage bewoordingen waar je niks mee kan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:20:10 #235
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112830427
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:14 schreef firefly3 het volgende:
Het streven is meer je (oa seksuele) gevoelens te durven volgen waar je ook bent = jezelf zijn.
Sinds wanneer staat het volgen van je sexuele driften gelijk aan jezelf zijn?
pi_112830571
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:19 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Wees eens wat concreter over "kritischer worden op moraal"? Dit zijn van die vage bewoordingen waar je niks mee kan.
De maatschappij heeft er bijvoorbeeld ingepropt dat je niet van iemands drankje mag drinken die diegene in haar handen heeft. Omdat ik mezelf zo vermaakte en in een grappige bui zat, begon ik uit haar drankje te drinken en in plaats van dat ze boos werd begon ze te giechelen. Zoiets had ze nog nooit meegemaakt en was het gezellig geworden. Ja, een klootzak actie. Maar op dat moment was het een win-win. Dit soort dingen moet je voor jezelf leren bepalen wanneer dingen wel of niet kunnen. Je eigen sterke normen en waarden hebben in plaats van de standaard dingen, en dat kan alleen met levenservaring.
pi_112830615
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:20 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Sinds wanneer staat het volgen van je sexuele driften gelijk aan jezelf zijn?
Tegen je gevoelens in gaan = niet jezelf zijn. Meer je gevoelens volgen = jezelf zijn = meer expressief.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:25:12 #238
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112830645
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Naar de supermarkt gaan om te versieren is niet het doel, dat zie je weer verkeerd. Het doel is dat je op het moment dat je een vrouw ziet, wel ervoor DURFT te gaan en je gevoelens durft te uiten in zo'n situatie.
Je leest verkeerd, ze zegt niet met het doel naar de supermarkt te gaan om te versieren, maar contact in de supermarkt met het doel te versieren.

Ze geeft aan dat de meeste mensen er in de supermarkt totaal niet voor open staan om versierd te worden.
pi_112830736
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je leest verkeerd, ze zegt niet met het doel naar de supermarkt te gaan om te versieren, maar contact in de supermarkt met het doel te versieren.

Ze geeft aan dat de meeste mensen er in de supermarkt totaal niet voor open staan om versierd te worden.
Mijn ervaring is anders. Ik wordt net zo vaak aangesproken door vrouwen met flink geflirt als dat ik hun aanspreek in de supermarkt. Het maakt niet uit waar je bent, vrouwen voelen zich aangetrokken tot mannen waar je ook bent.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:27:24 #240
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112830749
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De maatschappij heeft er bijvoorbeeld ingepropt dat je niet van iemands drankje mag drinken die diegene in haar handen heeft. Omdat ik mezelf zo vermaakte en in een grappige bui zat, begon ik uit haar drankje te drinken en in plaats van dat ze boos werd begon ze te giechelen. Zoiets had ze nog nooit meegemaakt en was het gezellig geworden. Ja, een klootzak actie. Maar op dat moment was het een win-win. Dit soort dingen moet je voor jezelf leren bepalen wanneer dingen wel of niet kunnen. Je eigen sterke normen en waarden hebben in plaats van de standaard dingen, en dat kan alleen met levenservaring.
En jij zet zoiets op één lijn met orgies op straat? Bovenstaande kan in een bepaalde sociale context echt wel gebeuren.
pi_112830774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En jij zet zoiets op één lijn met orgies op straat? Bovenstaande kan in een bepaalde sociale context echt wel gebeuren.
Verleg je eigen grenzen. Dat is het enige wat ik probeer mee te geven.
pi_112830862
Het grappige is, als je een vrouw aanspreekt in een supermarkt krijg je eerder het effect van "Wow, wie is die kerel? Het had zo moeten zijn" want je bent de enige die het doet en durft :D

Jezelf durven zijn moet overal, waar je ook bent. Waarom alleen in de kroeg of internet dating o|O
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:31:11 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112830895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Hebben mensen dat tegen je gezegd?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:32:44 #244
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112830966
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Verleg je eigen grenzen. Dat is het enige wat ik probeer mee te geven.
Zeg dat dan gelijk in plaats een vaag verhaal te houden waar je moraal wegstript van de identiteit van de mens.
pi_112830993
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Zeg dat dan gelijk in plaats een vaag verhaal te houden waar je moraal wegstript van de identiteit van de mens.
^O^
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:34:04 #246
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112831028
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Tegen je gevoelens in gaan = niet jezelf zijn. Meer je gevoelens volgen = jezelf zijn = meer expressief.
Als ik jou gedachtengang volg ben je dus het meest expressief en jezelf tijdens een gangbang op straat?
pi_112831059
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als ik jou gedachtengang volg ben je dus het meest expressief en jezelf tijdens een gangbang op straat?
Daar voel ik me niet naar, dus nee niet echt ;) Het was een voorbeeldje hoe de maatschappij heel anders eruit had kunnen zien.
pi_112831205
Wat er meestal gebeurd is als je bijvoorbeeld in een supermarkt loopt en in je hoofd zit, dat er dit gebeurd:

Gedachte 1) :9~ "wow wat loopt daar"
Gedachte 2) "Oh wacht ik zit in de supermarkt, het is raar om haar te versieren"
Gedachte 3) "Laat ik een openingszin verzinnen om normaal over te komen" (spontaan zijn is hier al verdwenen)
4) Zenuwen komen naar boven omdat je je al teveel voorbereid
5) Je spreekt haar aan, het komt zeer onnatuurlijk over omdat je al teveel nadenkt.

Terwijl het zo moet zijn

Gedachte 1) :9~ "Wow wat loopt daar"
2) Spontaan gepraat en geflirt zonder erbij na te denken. Gewoon even vergeten dat je in een winkel staat.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:39:38 #249
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112831258
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar voel ik me niet naar, dus nee niet echt ;) Het was een voorbeeldje hoe de maatschappij heel anders eruit had kunnen zien.
Je zei net wat anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mens is niet zijn gevoelens, en ik kan situaties genoeg bedenken waar een potje gezond verstand je een stuk verder helpt. Onzekerheid bestaat ook grotendeels uit gevoelens, angst, schaamte. Ik kan je verzekeren dat zelfs als deze gevoelens heel sterk zijn (en dat zijn ze), ze absoluut niet gevolgd zouden moeten worden.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:41:01 #250
332966 firefly3
firefly3
pi_112831313
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:39 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je zei net wat anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mens is niet zijn gevoelens, en ik kan situaties genoeg bedenken waar een potje gezond verstand je een stuk verder helpt. Onzekerheid bestaat ook grotendeels uit gevoelens, angst, schaamte. Ik kan je verzekeren dat zelfs als deze gevoelens heel sterk zijn, ze absoluut niet gevolgd zouden moeten worden.
"versieren" heeft totaal niet te maken met gezond verstand. Zelfs als je angst hebt en schaamte is het beter om het niet te verbergen voor een vrouw. Verberg het niet, maar ga er daadwerkelijk aan werken en bij de bron oplossen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:43:07 #251
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112831415
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef firefly3 het volgende:
Wat er meestal gebeurd is als je bijvoorbeeld in een supermarkt loopt en in je hoofd zit, dat er dit gebeurd:

Gedachte 2) "Oh wacht ik zit in de supermarkt, het is raar om haar te versieren"
Gedachte 3) "Laat ik een openingszin verzinnen om normaal over te komen" (spontaan zijn is hier al verdwenen)
5) Je spreekt haar aan, het komt zeer onnatuurlijk over omdat je al teveel nadenkt.

Terwijl het zo moet zijn

2) Spontaan gepraat en geflirt zonder erbij na te denken. Gewoon even vergeten dat je in een winkel staat.
Je gaat er aan voorbij aan, wat Miss_sly al zei, weinig mensen behoefte hebben aan versieren in de supermarkt. Die komen vanaf punt 1 dus al niet bij 2.

Idem bij mij. Ik sta in de supermarkt om te halen wat ik nodig heb om daarna zo snel mogelijk weer thuis te zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Murvgeslagen op 13-06-2012 12:53:29 ]
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:50:59 #252
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112831783
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"versieren" heeft totaal niet te maken met gezond verstand. Zelfs als je angst hebt en schaamte is het beter om het niet te verbergen voor een vrouw. Verberg het niet, maar ga er daadwerkelijk aan werken en bij de bron oplossen.
Ik heb het niet over versieren, ik heb het over je opmerking "je bent wat je voelt". Want volgens jou ben je helemaal jezelf als je alles wat je voelt ook vorm weet te geven in je leven in ongeraffineerde vorm.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:55:51 #253
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112831991
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hebben mensen dat tegen je gezegd?
Dat hebben mensen direct en indirect aan mij laten weten.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:59:03 #254
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112832104
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze hoeven er niet aan te werken, want het zijn toch smoesjes en excuusjes. Ze moeten gewoon kappen met janken.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:03:09 #255
304783 kingtoppie
pi_112832266
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef firefly3 het volgende:

Terwijl het zo moet zijn

^O^
Maar spontaan gepraat heeft bij mij altijd een aanleiding nodig, dus ik zet me er vaak gewoon overheen :P
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:12:18 #256
5428 crew  miss_sly
pi_112832670
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind het niet vreselijk grappig en ook niet iets om boos over te worden. Ik ken ook de regel niet dat je niet van het drankje mag drinken dat iemand in zijn hand heeft.

Ik denk dat jij wellicht hele rare ideeen hebt over wat volgens de maatschappij (wie of wat dat ook moge zijn) wel of niet zou mogen. De meeste dingen die jij aanhaalt, herken ik totaal niet. Ik ben ook niet van mening dat 'versieren'' alleen in de kroeg of via internetdating (? why?) zou 'mogen'. Het mag en kan overal, het moet geen doel op zich worden.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:12:56 #257
5428 crew  miss_sly
pi_112832705
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

^O^
Maar spontaan gepraat heeft bij mij altijd een aanleiding nodig, dus ik zet me er vaak gewoon overheen :P
Uiteraard heb je een aanleiding nodig. Dat is niet raar, hoor. Een gesprek heeft altijd een aanleiding.

Aanleiding is niet gelijk aan genante openingszin.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:13:59 #258
304783 kingtoppie
pi_112832752
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Uiteraard heb je een aanleiding nodig. Dat is niet raar, hoor. Een gesprek heeft altijd een aanleiding.

Aanleiding is niet gelijk aan genante openingszin.
Nee, maargoed, de aanleiding: ''wow lekker ding'' kan ik niet zoveel mee :P
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:17:20 #259
332966 firefly3
firefly3
pi_112832912
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je gaat er aan voorbij aan, wat Miss_sly al zei, weinig mensen behoefte hebben aan versieren in de supermarkt. Die komen vanaf punt 1 dus al niet bij 2.

Idem bij mij. Ik sta in de supermarkt om te halen wat ik nodig heb om daarna zo snel mogelijk weer thuis te zijn.
Dat is een smoesje om het niet te doen en in je comfort zone te blijven. Als je een leuke vrouw ziet wil je haar. Vooral als je er hevig aangetrokken door voelt. Punt.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:17:47 #260
5428 crew  miss_sly
pi_112832941
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Een gesprek, niet de reden waarom je een gesprek wil aangaan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:18:39 #261
332966 firefly3
firefly3
pi_112832983
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het niet vreselijk grappig en ook niet iets om boos over te worden. Ik ken ook de regel niet dat je niet van het drankje mag drinken dat iemand in zijn hand heeft.

Ik denk dat jij wellicht hele rare ideeen hebt over wat volgens de maatschappij (wie of wat dat ook moge zijn) wel of niet zou mogen. De meeste dingen die jij aanhaalt, herken ik totaal niet. Ik ben ook niet van mening dat 'versieren'' alleen in de kroeg of via internetdating (? why?) zou 'mogen'. Het mag en kan overal, het moet geen doel op zich worden.
Dan zeg je in principe precies hetzelfde als ik. Het doel is zelf vermaak en wel je kansen grijpen ongeacht de situatie. Jezelf meer open stellen voor mogelijkheden en die begrenzingen wegleggen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:19:15 #262
304783 kingtoppie
pi_112833020
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan kom ik niet verder als ''hoi''
Vind ik maar awkward, random mensen aanspreken zonder duidelijke aanleiding.
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:19:53 #263
5428 crew  miss_sly
pi_112833048
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is een smoesje om het niet te doen en in je comfort zone te blijven. Als je een leuke vrouw ziet wil je haar. Vooral als je er hevig aangetrokken door voelt. Punt.
Hevig aangetrokken? Zomaar uit het niets? Alleen omdat ze high value is?

Waarom nou een smoesje? Als iemand nou toch zegt dat hij die behoefte niet voelt in de supermarkt, kan dat toch gewoon heel erg zichzelf zijn betekenen?? Het zou pas niet jezelf zijn als je dan toch actie onderneemt terwijl je dat niet wil. Hell, ik denk dat veel mensen in de supermarkt het niet eens zien als er een mooi exemplaar van het andere geslacht rondloopt, omdat ze daar op dat moment niet mee bezig zijn. "Waar staat de koffie?" is waar ze mee bezig zijn.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:20:40 #264
5428 crew  miss_sly
pi_112833083
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan zeg je in principe precies hetzelfde als ik. Het doel is zelf vermaak en wel je kansen grijpen ongeacht de situatie. Jezelf meer open stellen voor mogelijkheden en die begrenzingen wegleggen.
Nee, jij noemt het doel zelfvermaak, omdat dat jou beter uitkomt.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:21:26 #265
5428 crew  miss_sly
pi_112833112
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan kom ik niet verder als ''hoi''
Vind ik maar awkward, random mensen aanspreken zonder duidelijke aanleiding.
De aanleiding kan van alles zijn, van hetzelfde in je boodschappenmandje of juist heel verschillende dingen. Maar een aanleiding moet er zijn, anders is er geen gesprek.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:21:39 #266
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833123
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee. Punt. Ik ben boodschappen aan het doen, en heb dan wil ik meestal gewoon snel thuis zijn. En als ik wel de behoeft heb om met mensen te praten doe ik dat ook gewoon, gewoon omdat er aanleiding voor is.

Kan je wel accepteren dat mensen anders in elkaar zitten dan jijzelf?

[ Bericht 18% gewijzigd door Murvgeslagen op 13-06-2012 13:28:15 ]
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:21:51 #267
304783 kingtoppie
pi_112833134
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom nou een smoesje? Als iemand nou toch zegt dat hij die behoefte niet voelt in de supermarkt, kan dat toch gewoon heel erg zichzelf zijn betekenen?? Het zou pas niet jezelf zijn als je dan toch actie onderneemt terwijl je dat niet wil. Hell, ik denk dat veel mensen in de supermarkt het niet eens zien als er een mooi exemplaar van het andere geslacht rondloopt, omdat ze daar op dat moment niet mee bezig zijn. "Waar staat de koffie?" is waar ze mee bezig zijn.
Nee.. Een vrouw trekt wel aandacht op een man als ze alleen al knap is, serieus.
Om dan zo iemand wel in de kroeg aan te spreken maar niet in de supermarkt komt letterlijk omdat het je een soort van aangeleerd is dat het in de kroeg normaler is... Want in de super ben ik vaak ook gewoon niet met de tijd bezig en neem ik alle tijd om de boodschappen te doen.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:22:33 #268
304783 kingtoppie
pi_112833160
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De aanleiding kan van alles zijn, van hetzelfde in je boodschappenmandje of juist heel verschillende dingen. Maar een aanleiding moet er zijn, anders is er geen gesprek.
Ja, maar.. Ben ik nu onduidelijk of snappen we elkaar niet?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

??
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:23:28 #269
332966 firefly3
firefly3
pi_112833190
Hier een filmpje van Tyler. Het is de reis dat je voldoening moet geven, het avontuur. Niet een "doel". Dan geniet je er vanzelf wel van om vrouwen te ontmoeten en "versieren". Het leven is kort, geniet.

woensdag 13 juni 2012 @ 13:24:42 #270
332966 firefly3
firefly3
pi_112833243
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je zult verbaast zijn hoeveel gasten naar een knappe vrouw stiekem zitten te kijken als ze voorbij loopt in de supermarkt en haar eigenlijk wel in bed willen, of eigenlijk al aandacht van haar willen.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:24:53 #271
5428 crew  miss_sly
pi_112833251
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, maar.. Ben ik nu onduidelijk of snappen we elkaar niet?

[..]

[..]

??
De reden waarom je een gesprek wil: wow lekker ding.
De aanleding/aanknopingspunt/start van het gesprek: hetzelfde in je wagentje hebben, haar haar zit leuk, je raapt iets op wat ze laat vallen, ze lijkt te zoeken naar iets en vraagt of je haar kunt helpen.

Zo?
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:25:29 #272
317030 johnykamau
pi_112833283
Waarom zijn er nou al 8 topics hierover? Is alles ondertussen nog niet besproken? Je hebt voorstanders en tegenstanders, en ze worden het niet met elkaar eens :')
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:26:40 #273
304783 kingtoppie
pi_112833330
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De reden waarom je een gesprek wil: wow lekker ding.
De aanleding/aanknopingspunt/start van het gesprek: hetzelfde in je wagentje hebben, haar haar zit leuk, je raapt iets op wat ze laat vallen, ze lijkt te zoeken naar iets en vraagt of je haar kunt helpen.

Zo?
Okay, dus dan zeg ik tegen jou: ''er is niet altijd een aanleiding om tot een gesprek over te gaan''
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:27:16 #274
5428 crew  miss_sly
pi_112833358
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Okay, dus dan zeg ik tegen jou: ''er is niet altijd een aanleiding om tot een gesprek over te gaan''
Tja, als je dat denkt, dan inderdaad niet.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:27:20 #275
304783 kingtoppie
pi_112833362
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:25 schreef johnykamau het volgende:
Waarom zijn er nou al 8 topics hierover? Is alles ondertussen nog niet besproken? Je hebt voorstanders en tegenstanders, en ze worden het niet met elkaar eens :')
Care, tis gewoon leuk om een beetje te lullen hierover :)
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:27:46 #276
304783 kingtoppie
pi_112833378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tja, als je dat denkt, dan inderdaad niet.
Jij denkt dat er wel altijd een aanleiding voor te vinden is?
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:28:54 #277
5428 crew  miss_sly
pi_112833434
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zult verbaast zijn hoeveel gasten naar een knappe vrouw stiekem zitten te kijken als ze voorbij loopt in de supermarkt en haar eigenlijk wel in bed willen, of eigenlijk al aandacht van haar willen.
Nee hoor, daar zal ik niet verbaasd over zijn. Ik denk alleen dat de meesten niet niet versieren omdat het niet zou mogen van de maatschappij, maar omdat hun eigen hoofd er op dat moment ook niet naar staat.

Volgens jou is dat onzin, want dan durven ze niet uit hun comfort zone te stappen.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:29:25 #278
5428 crew  miss_sly
pi_112833456
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij denkt dat er wel altijd een aanleiding voor te vinden is?
Tuurlijk, aanleiding voor een gesprekje is er bijna altijd wel. Tenminste, ik heb daar nooit moeite mee, met mannen en vrouwen, overigens.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:30:27 #279
304783 kingtoppie
pi_112833494
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tuurlijk, aanleiding voor een gesprekje is er bijna altijd wel. Tenminste, ik heb daar nooit moeite mee, met mannen en vrouwen, overigens.
Dan ben jij een makkelijk persoon mbt contact.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:30:46 #280
332966 firefly3
firefly3
pi_112833507
Is de echte reden dat je geen zin hebt om in de supermarkt te "versieren" misschien een rationalisering voor jezelf om het niet te hoeven doen als je een leuke meid tegen komt?

woensdag 13 juni 2012 @ 13:31:39 #281
332966 firefly3
firefly3
pi_112833552
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee hoor, daar zal ik niet verbaasd over zijn. Ik denk alleen dat de meesten niet niet versieren omdat het niet zou mogen van de maatschappij, maar omdat hun eigen hoofd er op dat moment ook niet naar staat.

Volgens jou is dat onzin, want dan durven ze niet uit hun comfort zone te stappen.
Fout. Als er een super knappe meid voorbij komt is het puur de angst. Ze willen haar echt wel in bed hebben.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:32:24 #282
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833584
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:30 schreef firefly3 het volgende:
Is de echte reden dat je geen zin hebt om in de supermarkt te "versieren" misschien een rationalisering voor jezelf om het niet te hoeven doen als je een leuke meid tegen komt?

[ afbeelding ]
Nee. En meestal kan ik op het eerste gezicht al zien dat ze niet mijn type is, waar dan ook.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:32:42 #283
304783 kingtoppie
pi_112833600
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Fout. Als er een super knappe meid voorbij komt is het puur de angst. Ze willen haar echt wel in bed hebben.
Ik denk daar niet bewust bij na hoor, ik denk alleen aan de stap: ''wow mooie vrouw''
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:32:46 #284
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833604
quote:

[..]

Nee.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:33:13 #285
332966 firefly3
firefly3
pi_112833625
Als een man (vooral als hij vrijgezel is) in een supermarkt loopt, en er komt een heel aantrekkelijke vrouw voorbij. Dan wilt hij seks met haar, haar contact informatie of is zelfs al blij met haar aandacht. Dat zijn hoofd er niet naar staat is een vrouwelijke denkwijze. Mannen denken anders.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:33:31 #286
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833633
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef firefly3 het volgende:
Als een man (vooral als hij vrijgezel is) in een supermarkt loopt, en er komt een heel aantrekkelijke vrouw voorbij. Dan wilt hij seks met haar, haar contact informatie of is zelfs al blij met haar aandacht. Dat zijn hoofd er niet naar staat is een vrouwelijke denkwijze. Mannen denken anders.
Nee, en ik ben een man.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:33:51 #287
5428 crew  miss_sly
pi_112833647
quote:

[..]

En hier ga je de mist in, met je doorgeslagen houding.

Je laat anderen totaal niet in hun waarde, want ze gedragen zich anders dan jij promoot en dus zijn ze niet goed bezig.

Verwijder je oogkleppen, dan word je ongetwijfeld een prettiger persoon.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:34:02 #288
304783 kingtoppie
pi_112833655
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk daar niet over na hoor :o Geile tijger.
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:34:03 #289
5428 crew  miss_sly
pi_112833658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan ben jij een makkelijk persoon mbt contact.
Klopt.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:34:09 #290
332966 firefly3
firefly3
pi_112833663
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Nee, en ik ben een man.
Dan kijk je misschien teveel porno dat je ze over het hoofd ziet ;)
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:34:27 #291
332966 firefly3
firefly3
pi_112833677
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk daar niet over na hoor :o Geile tijger.
Dat gaat automatisch toch? :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:34:42 #292
304783 kingtoppie
pi_112833684
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat gaat automatisch toch? :P
Bij jou blijkbaar :P geile tijger.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:34:45 #293
358773 Lokasenna
pi_112833686
quote:

[..]

Ik dacht altijd dat dat wel over was na de puberteit.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:34:56 #294
5428 crew  miss_sly
pi_112833694
quote:

[..]

Why? Echt, waarom??
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:36:21 #295
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833757
quote:

[..]

Nee, vooroordelen. Ik heb absoluut geen behoeft om, zoals jij het verwoord, mijn 'oergevoelens' achterna te lopen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:36:22 #296
304783 kingtoppie
pi_112833758
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Why? Echt, waarom??
Een mooie vrouw valt hoe dan ook wel op voor een hetero-man die in goede doen is :P
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:36:40 #297
332966 firefly3
firefly3
pi_112833768
Je hersens creëeren excuusjes om het niet te doen (ook al wil je haar heel graag). Dit vooral ter zelf bescherming en zelfs energie besparing.

Maar zodra je door die barriéres bent heen gegaan en veel meer open voor dingen staat, zie je dat het eigenlijk vrij simpel is en dat er zelfs in de supermarkt opties zijn.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:38:13 #298
332966 firefly3
firefly3
pi_112833831
Ik heb in dezelfde situaties gezeten, dat mijn hoofd "er niet naar staat" om te versieren. Maar dat komt van diep binnen omdat ik dacht dat je in zulke situaties eigenlijk geen kans kon maken.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:39:24 #299
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb in dezelfde situaties gezeten, dat mijn hoofd "er niet naar staat" om te versieren. Maar dat komt van diep binnen omdat ik dacht dat je in zulke situaties eigenlijk geen kans kon maken.
Dat is misschien het geval bij jou, maar ik zie geen reden om dat op mij te projecteren. Ik ken mijzelf overigens beter dan jij mij kent, dus probeer mij niet wat wijs te maken ;).
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:40:20 #300
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833926
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:36 schreef firefly3 het volgende:
Je hersens creëeren excuusjes om het niet te doen (ook al wil je haar heel graag). Dit vooral ter zelf bescherming en zelfs energie besparing.

Maar zodra je door die barriéres bent heen gegaan en veel meer open voor dingen staat, zie je dat het eigenlijk vrij simpel is en dat er zelfs in de supermarkt opties zijn.
Ik wil niet elke dame graag. Ook niet als ze een mooi uiterlijk heeft. Het is niet alles goud wat er blinkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')