abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112808297
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:24 schreef Modus het volgende:
Ah en in de rij bij de kassa van Appie begin je spontaan tegen een onbekend meisje (waarvan de kans groot is dat die op dat moment helemaal niet op contact zit te wachten) over je photoshop skills? En als die niet hapt morgen weer 1? En dan op zaterdag in de V&D weer 1 van een groepje van 3 vriendinnen (moet kunnen toch? Geen beperkingen!).

Wat ga je met die scharrels doen? Houd je die gewoon aan naast elkaar? Weten ze dat van elkaar? Als nou 1 serieuzer wordt, stop jij dan ook met je paringsdans naar elke wildvreemde vrouw? En wanneer precies denk je dat je de ontwikkeling die je nu mee zegt te maken voltooid hebt? Hoe zie je dat concreet voor je? Huisjeboompjebeestje? 15 scharrels tegelijkertijd? 35? Tijdens een uitvaart flirten met 1 van de dienstdoende medewerksters? Zeg het me.
Deze week had ik slechts 1 vrouw benaderd op straat en het was gelijk raak. (een tijd met elkaar door gebracht, geflirt en contact gegevens uitgewisseld). Het gaat steeds gemakkelijker. En de reden dat ik het dat deed? Puur zelf vermaak. Het is gewoon leuk om met een vrouw te communiceren en misschien zelfs meer.

De reis is je doel en optimaal genieten van het leven (zelf vermaak). Je merkt vanzelf dat je try-hard begint, maar op ten duur gaat het steeds simpeler en doe je alles spontaan. "Grow some balls" zoals iemand dat zei laatst. Pas als je de ballen hebt om je eigen intenties te volgen, dan ben je pas jezelf, waar dan ook. Zonder dat je jezelf aanpast aan de omgeving of aan haar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112808321
:')
dus
pi_112808570
Kort samengevat: Volg je gevoelens en oerinstincten, ook al sta je in een supermarkt. Nee heb je, ja kun je krijgen. Verder wordt je alsmaar beter omdat je steeds meer relaxter wordt en geen zenuwen hebt of dingen gaat plannen voordat je haar aanspreekt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112808607
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
:')
14.gif.
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 21:35:06 #105
5428 crew  miss_sly
pi_112808662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:33 schreef firefly3 het volgende:
Kort samengevat: Volg je gevoelens en oerinstincten, ook al sta je in een supermarkt. Nee heb je, ja kun je krijgen. Verder wordt je alsmaar beter omdat je steeds meer relaxter wordt en geen zenuwen hebt of dingen gaat plannen voordat je haar aanspreekt.
Je wordt beter in versieren, dus?
Dat is je doel, kennelijk, niet jezelf zijn, maar vrouw oppikken?

En wat is try-hard?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112808763
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En wat is try-hard?
Mijn doel is zelfvermaak en mijn gevoelens volgen in het moment (mezelf zijn dus). Dat je hierin steeds beter wordt is mooi meegenomen.
pi_112808765
.

Gewoon lekker jezelf zijn weet je.
pi_112808818
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef firefly3 het volgende:
Mijn doel is zelfvermaak en mijn gevoelens volgen in het moment (mezelf zijn dus). Dat je hierin steeds beter wordt is mooi meegenomen.
Om eerlijk te zijn begint het bijna obsessief over te komen.
pi_112808909
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:35 schreef miss_sly het volgende:
Op het moment dat je ergens echt goed in bent is de lol er snel vanaf.

Verder beschrijft hij in zijn eigen woorden gewoon het "bewust onbekwaam, bewust bekwaam, onbewust bekwaam"-proces wat in assertiviteitscursussen ook gewoon behandeld wordt. En iemand die "bewust bekwaam" is kan ontzettend irritant voor de buitenwacht zijn. Juist omdat de manie erin doorslaat.
pi_112809021
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:37 schreef Modus het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn begint het bijna obsessief over te komen.
Zodra je zoals mij ineens 3x meer "resultaat" hebt dan in heel je leven ervoor bij elkaar opgeteld terwijl je je ook nog eens zonder alcohol vermaakt en tegelijkertijd ook nog eens het resultaat minder boeit maar vooral van het leuke moment zelf geniet, deel je het heel graag met de wereld idd. Heel de wereld zie ik nu meer als een soort "playground" waarin je kunt doen wat je wilt.
pi_112809267
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef Shodan het volgende:

[..]

Op het moment dat je ergens echt goed in bent is de lol er snel vanaf.

Verder beschrijft hij in zijn eigen woorden gewoon het "bewust onbekwaam, bewust bekwaam, onbewust bekwaam"-proces wat in assertiviteitscursussen ook gewoon behandeld wordt. En iemand die "bewust bekwaam" is kan ontzettend irritant voor de buitenwacht zijn. Juist omdat de manie erin doorslaat.
Goed beschreven en "out of the box thinking", dit is idd de huidige situatie waarin we nu verkeren.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:43:24 #112
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112809282
Ik wil eigenlijk een beter beeld van jou krijgen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ik ben 26.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112809325
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik wil eigenlijk een beter beeld van jou krijgen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ik ben 26.
28
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:45:28 #114
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112809411
Ok. Heb je niet het gevoel dat je wilt settelen of iets degelijks?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112809534
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ok. Heb je niet het gevoel dat je wilt settelen of iets degelijks?
Ik vind het allebei leuk. Settelen of niet, het maakt niet uit. Ik zie mezelf meer als het "totale plaatje".
pi_112809629
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het allebei leuk. Settelen of niet, het maakt niet uit. Ik zie mezelf meer als het "totale plaatje".
Wat?
pi_112809695
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:48 schreef Modus het volgende:

[..]

Wat?
Ik vermaak me ook als ik totaal met niets bezig ben en gewoon in het gras zit.
pi_112809796
Materialisme heb ik ook losgelaten overigens. Ik wordt nu echt niet blij van een cadeau of object :D Ik kan me niets bedenken wat ik echt wil kopen of hebben eigenlijk.
pi_112809850
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:51 schreef firefly3 het volgende:
Materialisme heb ik ook losgelaten overigens. Ik wordt nu echt niet blij van een cadeau of object :D Ik kan me niets bedenken wat ik echt wil kopen of hebben eigenlijk.
Wat een rationeel, politiek correct antwoord!
pi_112809938
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:52 schreef Shodan het volgende:
Heel authentiek!
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 21:54:34 #121
5428 crew  miss_sly
pi_112809969
Het is op zich helemaal niet verkeerd om iets materieels te willen of blij te worden van een kado. Het is verkeerd als daar je levensgeluk vanaf hangt, maar dat is een geheel andere categorie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112809970
quote:
depressie is een bitch ;(
pi_112810006
quote:

[..]

Het is echt zo, ik voel die prikkeling niet meer. Ik koop dingen alleen voor praktische redenen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:55:23 #124
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112810023
quote:
Ok. Kijk, ik heb mijn uiterlijk niet mee en ik ben allang blij als ik ooit een relatie krijg, die direct serieus is eigenlijk. Ik doe helemaal niet aan scharrelen en dat zal ik van mijn leven ook niet meer gaan doen. Dat zit gewoon niet in me. Het past niet bij mijn uiterlijk, niet bij het beeld wat mensen van mij hebben en eigenlijk ook niet bij mij persoonlijkheid.
Ik hoop dat het allemaal "gelukt" is als ik 30 ben. Nou ben ik ook niet echt 100% fan van huisje-boompje-beestje. Soms een beetje op avontuur gaan (verre reizen maken enzo) vind ik ook leuk :)

quote:

[..]

Voor mij geldt hetzelfde. Ik vermaak me alleen niet echt als ik in het gras zit en verder nergens mee bezig ben ;)
pi_112810130
:') omg!
dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')