abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112803991
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:12 schreef Modus het volgende:

[..]

En naar hoeveel tienen precies heb je afgelopen weekend likbeweginkjes gemaakt, zoals je grote voorbeeld Alexander? :').
De les is zelfvermaak en is gewoon een leuk inspiratie filmpje. Niet een specifieke handeling die je moet verrichten in ieder geval.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112804150
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef miss_sly het volgende:
Firefly, door je eigen woorden kom je zo ngelofelijk onecht over, in laats van authentiek, echt, zoals je pretendeert.

Toffe gozer worden
High valse vrouwen
Geen jongetjes, maar echte mannen
Betere keus krijgen

Het lijkt echt niet op jezelf proberen te zijn en te blijven, maar alleen op scoren.
Iedereen groeit en transformeert in het leven. Ik heb hierbij over een versnelling van je groei, wat niet alleen meer vrouwen oplevert maar ook veel meer levenservaring.

De beslissing of je nu niets doet of gaat sporten veranderd ook alles aan jezelf. Je karakter veranderd, je persoonlijkheid, je lichamelijke gezondheid etc.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 20:31:04 #78
5428 crew  miss_sly
pi_112804524
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iedereen groeit en transformeert in het leven. Ik heb hierbij over een versnelling van je groei, wat niet alleen meer vrouwen oplevert maar ook veel meer levenservaring.

De beslissing of je nu niets doet of gaat sporten veranderd ook alles aan jezelf. Je karakter veranderd, je persoonlijkheid, je lichamelijke gezondheid etc.
Ik krijg de indruk dat jij best happy was met jezelf, alleen niet met je scoringspercentage. En dat je graag vrouwen wil scoren. En dat je daarom 'moet' veranderen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112804557
miss_sly:

Kijk dit even. Het gaat over jezelf zijn en tegelijk groeien als persoon (de eerste minuut hoor je al waar het om draait):

pi_112804636
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef miss_sly het volgende:
Firefly, door je eigen woorden kom je zo ngelofelijk onecht over, in laats van authentiek, echt, zoals je pretendeert.
Heb ik ook al een keer gezegd, maar dat maakt hoegenaamd geen indruk whatsoever.
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 20:34:22 #81
5428 crew  miss_sly
pi_112804715
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef firefly3 het volgende:
miss_sly:

Kijk dit even. Het gaat over jezelf zijn en tegelijk groeien als persoon (de eerste minuut hoor je al waar het om draait):

Ik ben mezelf :) en ik ben tevreden met mezelf, mijn omgang met mensen en mijn leven.

Ik sta echter ook helemaal niet negatief tegenover een deel van het idee namelijk leren jezelf te zijn en te blijven, ongeacht de situatie. Ik sta wel negatief tegen de manier waarop dit alleen betrokken wordt op het versieren van vrouwen. Dan ben je in mijn ogen al onmogelijk meet authentiek.
pi_112804757
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef firefly3 het volgende:
miss_sly:

Gedaan en kan je dat ook in eigen bewoordingen samenvatten (die 1e minuut), zonder daarbij terug te vallen in dat interessante taaltje dat ze gebruiken?
pi_112804846
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben mezelf :) en ik ben tevreden met mezelf, mijn omgang met mensen en mijn leven.

Ik sta echter ook helemaal niet negatief tegenover een deel van het idee namelijk leren jezelf te zijn en te blijven, ongeacht de situatie. Ik sta wel negatief tegen de manier waarop dit alleen betrokken wordt op het versieren van vrouwen. Dan ben je in mijn ogen al onmogelijk meet authentiek.
Juist wel authentiek. Want ik hoef niet na te denken om een vrouw te "versieren" en ben juist zeer expressief. Meer authentiek dan mensen die er niet mee bezig zijn, want die durven niet hunzelf te zijn. (Het is niet zo dat iemand wel of niet zichzelf is, het is eerder een percentage).

Jezelf "verbeteren" is alleen puur jezelf in angstige situaties storten zodat je altijd jezelf durft te zijn. Zelfs als je groepjes van 5 vrouwen benadert met 2 gasten erbij enz en haar probeert te zoenen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:39:37 #84
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112804999
Hoe weet je nou precies wanneer iemand zichzelf is eigenlijk? Wanneer weet ik van mezelf wanneer ik mezelf ben?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112805108
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Modus het volgende:

[..]

Gedaan en kan je dat ook in eigen bewoordingen samenvatten (die 1e minuut), zonder daarbij terug te vallen in dat interessante taaltje dat ze gebruiken?
Je kunt jezelf zijn en tevreden zijn met jezelf en de vrouwen die je kunt krijgen en alles wat je hebt terwijl je ook nog eens aan jezelf werkt. Deze dingen kunnen hand in hand namelijk.
pi_112805192
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoe weet je nou precies wanneer iemand zichzelf is eigenlijk? Wanneer weet ik van mezelf wanneer ik mezelf ben?
Vrouwen straffen je in de praktijk als je niet jezelf bent. Hoe meer vrouwen je benadert hoe "openlijker" je wordt tegenover vrouwen. Dit lost zich dus automatisch op.
pi_112805325
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:36 schreef firefly3 het volgende:
Juist wel authentiek. Want ik hoef niet na te denken om een vrouw te "versieren" en ben juist zeer expressief. Meer authentiek dan mensen die er niet mee bezig zijn, want die durven niet hunzelf te zijn. (Het is niet zo dat iemand wel of niet zichzelf is, het is eerder een percentage).
Ja nou ja komt niet echt met duidelijke voorbeelden. Wij vinden je niet jezelf, jij juist wel en als antwoord volgt dan steevast 'want anderen durven zichzelf niet te zijn'. Maar het gaat hier om jou.
quote:
Jezelf "verbeteren" is alleen puur jezelf in angstige situaties storten zodat je altijd jezelf durft te zijn. Zelfs als je groepjes van 5 vrouwen benadert met 2 gasten erbij enz en haar probeert te zoenen.
Wat precies buiten je kroeggedrag maakt jou verder authentiek? En op welke plaatsen profileer je dat?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:44:43 #88
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112805371
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen straffen je in de praktijk als je niet jezelf bent. Hoe meer vrouwen je benadert hoe "openlijker" je wordt tegenover vrouwen. Dit lost zich dus automatisch op.
Maar als ik openlijker wordt richting vrouwen, dan ben ik toch niet meer "mezelf zoals ik nu ben"?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112805425
Trouwens, voor iemand die er zo nadrukkelijk niet mee bezig is, is een topicreeks van inmiddels 8 delen natuurlijk wel op zijn minst opmerkelijk. :').
pi_112805708
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:44 schreef Modus het volgende:

[..]

Ja nou ja komt niet echt met duidelijke voorbeelden. Wij vinden je niet jezelf, jij juist wel en als antwoord volgt dan steevast 'want anderen durven zichzelf niet te zijn'. Het gaat om jou.

[..]

Wat precies buiten je kroeggedrag maakt jou verder authentiek? En op welke plaatsen profileer je dat?
Een voorbeeldje: Als iemand in de kroeg een vrouw wilt benaderen gaat hij al plannen wat hij moet doen (een openingszin verzinnen bijv). Dan is hij niet zichzelf. Openingszinnen verzinnen doe ik niet.

Op straat durf ik mezelf ook goed te uiten en pas ik mijn gedrag niet aan op de vrouw die ik benader. Terwijl er heel veel mensen zijn die (onbewust) hun gedrag aanpassen als ze een knappere vrouw bijvoorbeeld benaderen. Ze zetten meestal dan een net iets hogere stem op. Dit soort onnatuurlijk gedrag komt steeds minder voor door de vele ervaring die ik heb opgedaan. Het resultaat is als ze merkt dat je een iets hogere stem opzet dan dat je normaal doet, dat het nep overkomt, en de vrouw dus weg loopt.

Een ander voorbeeld van onnatuurlijk gedrag is, is dat ik vroeger een meid iets "blijer dan ik me daadwerkelijk voelde" benaderde. Nu ben ik meer op 1 lijn met mijn gevoelens. Mijn gedachten, woorden en acties staan meer op 1 lijn. Hoe meer ervaring hoe meer je echt jezelf bent en durft te uiten. Dit is niet binair van 0 niet jezelf, of 1 wel jezelf. Het is een oneindige weg naar jezelf zijn.

De supermarkt of een winkel voelt ook steeds meer aan alsof het mijn woonkamer is. Dat betekend dat ik nog dichter bij mezelf sta.
pi_112805760
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:44 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar als ik openlijker wordt richting vrouwen, dan ben ik toch niet meer "mezelf zoals ik nu ben"?
Je echte zelf is expressief, niet impressief.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:53:47 #92
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112805889
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kan je dat misschien uitleggen?
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 20:57:12 #93
5428 crew  miss_sly
pi_112806092
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat hoeft toch helemaal niet??
pi_112806136
Nou ik ben wel benieuwd naar de conversaties die je zoal met vrouwen voert. En hoe die beginnen, als je geen openingszin bedenkt. Er is altijd een openingszin. Je bedoelt vast dat het niet zo'n te bedachte 'de eerste moet leuk zijn' oneliner zou moeten zijn. Daar zou wat in zitten.

En dan nog heb je nog steeds (neem ik aan) geen relatie noch scharrel. How come?
En heb je ook nog werk ofzo? Ik bedoel, supermarkt/winkel vind ik nou niet bepaald plekken die zich lenen voor (laat staan bedoeld zijn voor) lekker uitgebreid jezelf zijn, daarvoor kom je daar helemaal niet. Nou ja jij ws wel, maar 99% van de mensen (en vrouwen) niet.

-ohja
en ik mis nog voorbeelden van wat jou verder authentiek maakt. Heb je hobby's/interesses/bezigheden o.i.d. waar je passievol over kunt vertellen?
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 21:00:52 #95
5428 crew  miss_sly
pi_112806350
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef Modus het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd naar de conversaties die je zoal met vrouwen voert. En hoe die beginnen, als je geen openingszin bedenkt. Er is altijd een openingszin. Je bedoelt vast dat het niet zo'n te bedachte 'de eerste moet leuk zijn' oneliner zou moeten zijn. Daar zou wat in zitten.

En dan nog heb je nog steeds (neem ik aan) geen relatie noch scharrel. How come?
En heb je ook nog werk ofzo? Ik bedoel, supermarkt/winkel vind ik nou niet bepaald plekken die zich lenen voor (laat staan bedoeld zijn voor) lekker uitgebreid jezelf zijn, daarvoor kom je daar helemaal niet. Nou ja jij ws wel, maar 99% van de mensen (en vrouwen) niet.

-ohja
en ik mis nog voorbeelden van wat jou verder authentiek maakt. Heb je hobby's/interesses/bezigheden o.i.d. waar je passievol over kunt vertellen?
En dan doe je als vrouw even gewoon je boodschappen, word je lastig gevallen door een gozer die zo nodig zijn echte, authentieke ik op je los wil laten :')

Alle antwoorden komen weer terug op versieren. Ik denk dat hij je vraag niet begrijpt over zijn authenticiteit.
pi_112807086
quote:

-ohja
Ik verzin meestal daadwerkelijk geen zin van tevoren. Alles moet spontaan gaan. Dit spontaan zijn kan pas als je je op je gemak voelt en dus jezelf bent.

Momenteel heb ik een paar scharrels, maar wil hier liever niet de discussie naar toe leiden. De één serieuzer dan de ander. Ik kom niet naar de supermarkt om vrouwen te versieren, maar ik hou mezelf niet tegen (in iedergeval zo min mogelijk) om ervoor te gaan als er een mooie vrouw binnen komt lopen. Dit is iets wat andere gasten vaak wel doen: Zichzelf tegenhouden door excuusjes te verzinnen waarom het beter is om niet de vrouw te benaderen.

Het doel is zelfvermaak. Vrouwen betrek je spontaan in je zelfvermaak waar je ook bent. Zonder beperkingen en grenzen voor jezelf op te leggen. In het dagelijks leven leggen mensen continue barrierés voor hunzelf neer. Het is een kwestie van deze barriéres voor jezelf weg te leggen. Waarom kan je niet een knappe vrouw benaderen op straat als ze met 2 vriendinnen is? Etc.

Miss_sly: Ik merk dat het steeds vaker voorkomt dat vrouwen mij aanspreken en zelfs hard beginnen te flirten (of ze bij me kan eten etc op een flirterige manier). Het heeft niets te maken met mensen lastig vallen, maar een aantrekkelijke persoon zijn waarbij vrouwen automatisch contact willen leggen.
pi_112807305
quote:
-ohja
pi_112807358
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef Modus het volgende:

[..]

Muziek maken en mixen. Schilderen, photoshop art etc.
pi_112807894
Ik ben hier trouwens niet om te socializen maar puur om informatie uit te wisselen. Vandaar dus het onpersoonlijke karakter dat ik hier toon. Het liefst hou ik de informatie uitwisseling zo compact en leesbaar mogelijk.
pi_112807939
Ah en in de rij bij de kassa van Appie begin je spontaan tegen een onbekend meisje (waarvan de kans groot is dat die op dat moment he-le-maal niet op contact zit te wachten) over je photoshop skills? En als die niet hapt morgen weer 1? En dan op zaterdag in de V&D weer 1 van een groepje van 3 vriendinnen (moet kunnen toch? Geen beperkingen!).

Wat ga je met die scharrels doen? Houd je die gewoon aan naast elkaar? Weten ze dat van elkaar? Als nou 1 serieuzer wordt, stop jij dan ook met je paringsdans naar elke wildvreemde vrouw? En wanneer precies denk je dat je de ontwikkeling die je nu mee zegt te maken voltooid hebt? Wat is je einddoel? Hoe zie je dat concreet voor je? Huisjeboompjebeestje? 15 scharrels tegelijkertijd? 35? Tijdens een uitvaart flirten met 1 van de dienstdoende medewerksters? Zeg het me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')