De les is zelfvermaak en is gewoon een leuk inspiratie filmpje. Niet een specifieke handeling die je moet verrichten in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
En naar hoeveel tienen precies heb je afgelopen weekend likbeweginkjes gemaakt, zoals je grote voorbeeld Alexander?.
Iedereen groeit en transformeert in het leven. Ik heb hierbij over een versnelling van je groei, wat niet alleen meer vrouwen oplevert maar ook veel meer levenservaring.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef miss_sly het volgende:
Firefly, door je eigen woorden kom je zo ngelofelijk onecht over, in laats van authentiek, echt, zoals je pretendeert.
Toffe gozer worden
High valse vrouwen
Geen jongetjes, maar echte mannen
Betere keus krijgen
Het lijkt echt niet op jezelf proberen te zijn en te blijven, maar alleen op scoren.
Ik krijg de indruk dat jij best happy was met jezelf, alleen niet met je scoringspercentage. En dat je graag vrouwen wil scoren. En dat je daarom 'moet' veranderen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iedereen groeit en transformeert in het leven. Ik heb hierbij over een versnelling van je groei, wat niet alleen meer vrouwen oplevert maar ook veel meer levenservaring.
De beslissing of je nu niets doet of gaat sporten veranderd ook alles aan jezelf. Je karakter veranderd, je persoonlijkheid, je lichamelijke gezondheid etc.
Heb ik ook al een keer gezegd, maar dat maakt hoegenaamd geen indruk whatsoever.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef miss_sly het volgende:
Firefly, door je eigen woorden kom je zo ngelofelijk onecht over, in laats van authentiek, echt, zoals je pretendeert.
Ik ben mezelfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef firefly3 het volgende:
miss_sly:
Kijk dit even. Het gaat over jezelf zijn en tegelijk groeien als persoon (de eerste minuut hoor je al waar het om draait):
Gedaan en kan je dat ook in eigen bewoordingen samenvatten (die 1e minuut), zonder daarbij terug te vallen in dat interessante taaltje dat ze gebruiken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef firefly3 het volgende:
miss_sly:
Kijk dit even. Het gaat over jezelf zijn en tegelijk groeien als persoon (de eerste minuut hoor je al waar het om draait):
Juist wel authentiek. Want ik hoef niet na te denken om een vrouw te "versieren" en ben juist zeer expressief. Meer authentiek dan mensen die er niet mee bezig zijn, want die durven niet hunzelf te zijn. (Het is niet zo dat iemand wel of niet zichzelf is, het is eerder een percentage).quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben mezelfen ik ben tevreden met mezelf, mijn omgang met mensen en mijn leven.
Ik sta echter ook helemaal niet negatief tegenover een deel van het idee namelijk leren jezelf te zijn en te blijven, ongeacht de situatie. Ik sta wel negatief tegen de manier waarop dit alleen betrokken wordt op het versieren van vrouwen. Dan ben je in mijn ogen al onmogelijk meet authentiek.
Je kunt jezelf zijn en tevreden zijn met jezelf en de vrouwen die je kunt krijgen en alles wat je hebt terwijl je ook nog eens aan jezelf werkt. Deze dingen kunnen hand in hand namelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Gedaan en kan je dat ook in eigen bewoordingen samenvatten (die 1e minuut), zonder daarbij terug te vallen in dat interessante taaltje dat ze gebruiken?
Vrouwen straffen je in de praktijk als je niet jezelf bent. Hoe meer vrouwen je benadert hoe "openlijker" je wordt tegenover vrouwen. Dit lost zich dus automatisch op.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoe weet je nou precies wanneer iemand zichzelf is eigenlijk? Wanneer weet ik van mezelf wanneer ik mezelf ben?
Ja nou ja komt niet echt met duidelijke voorbeelden. Wij vinden je niet jezelf, jij juist wel en als antwoord volgt dan steevast 'want anderen durven zichzelf niet te zijn'. Maar het gaat hier om jou.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:36 schreef firefly3 het volgende:
Juist wel authentiek. Want ik hoef niet na te denken om een vrouw te "versieren" en ben juist zeer expressief. Meer authentiek dan mensen die er niet mee bezig zijn, want die durven niet hunzelf te zijn. (Het is niet zo dat iemand wel of niet zichzelf is, het is eerder een percentage).
Wat precies buiten je kroeggedrag maakt jou verder authentiek? En op welke plaatsen profileer je dat?quote:Jezelf "verbeteren" is alleen puur jezelf in angstige situaties storten zodat je altijd jezelf durft te zijn. Zelfs als je groepjes van 5 vrouwen benadert met 2 gasten erbij enz en haar probeert te zoenen.
Maar als ik openlijker wordt richting vrouwen, dan ben ik toch niet meer "mezelf zoals ik nu ben"?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen straffen je in de praktijk als je niet jezelf bent. Hoe meer vrouwen je benadert hoe "openlijker" je wordt tegenover vrouwen. Dit lost zich dus automatisch op.
Een voorbeeldje: Als iemand in de kroeg een vrouw wilt benaderen gaat hij al plannen wat hij moet doen (een openingszin verzinnen bijv). Dan is hij niet zichzelf. Openingszinnen verzinnen doe ik niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja nou ja komt niet echt met duidelijke voorbeelden. Wij vinden je niet jezelf, jij juist wel en als antwoord volgt dan steevast 'want anderen durven zichzelf niet te zijn'. Het gaat om jou.
[..]
Wat precies buiten je kroeggedrag maakt jou verder authentiek? En op welke plaatsen profileer je dat?
Je echte zelf is expressief, niet impressief.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar als ik openlijker wordt richting vrouwen, dan ben ik toch niet meer "mezelf zoals ik nu ben"?
Kan je dat misschien uitleggen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je echte zelf is expressief, niet impressief.
Dat hoeft toch helemaal niet??quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je echte zelf is expressief, niet impressief.
En dan doe je als vrouw even gewoon je boodschappen, word je lastig gevallen door een gozer die zo nodig zijn echte, authentieke ik op je los wil latenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef Modus het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd naar de conversaties die je zoal met vrouwen voert. En hoe die beginnen, als je geen openingszin bedenkt. Er is altijd een openingszin. Je bedoelt vast dat het niet zo'n te bedachte 'de eerste moet leuk zijn' oneliner zou moeten zijn. Daar zou wat in zitten.
En dan nog heb je nog steeds (neem ik aan) geen relatie noch scharrel. How come?
En heb je ook nog werk ofzo? Ik bedoel, supermarkt/winkel vind ik nou niet bepaald plekken die zich lenen voor (laat staan bedoeld zijn voor) lekker uitgebreid jezelf zijn, daarvoor kom je daar helemaal niet. Nou ja jij ws wel, maar 99% van de mensen (en vrouwen) niet.
-ohja
en ik mis nog voorbeelden van wat jou verder authentiek maakt. Heb je hobby's/interesses/bezigheden o.i.d. waar je passievol over kunt vertellen?
Ik verzin meestal daadwerkelijk geen zin van tevoren. Alles moet spontaan gaan. Dit spontaan zijn kan pas als je je op je gemak voelt en dus jezelf bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef Modus het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd naar de conversaties die je zoal met vrouwen voert. En hoe die beginnen, als je geen openingszin bedenkt. Er is altijd een openingszin. Je bedoelt vast dat het niet zo'n te bedachte 'de eerste moet leuk zijn' oneliner zou moeten zijn. Daar zou wat in zitten.
En dan nog heb je nog steeds (neem ik aan) geen relatie noch scharrel. How come?
En heb je ook nog werk ofzo? Ik bedoel, supermarkt/winkel vind ik nou niet bepaald plekken die zich lenen voor (laat staan bedoeld zijn voor) lekker uitgebreid jezelf zijn, daarvoor kom je daar helemaal niet. Nou ja jij ws wel, maar 99% van de mensen (en vrouwen) niet.
-ohja
en ik mis nog voorbeelden van wat jou verder authentiek maakt. Heb je hobby's/interesses/bezigheden o.i.d. waar je passievol over kunt vertellen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef Modus het volgende:
-ohja
Muziek maken en mixen. Schilderen, photoshop art etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |