abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2012 @ 01:17:27 #51
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112773000
Om jezelf buiten te sluiten vooral.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112773048
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Op het moment dat je gaat zoenen? Ja, dat doe ik ook. Maar wat ik hierboven beschrijf is meer alles omvattend.

Met een beetje veel drank op ben ik meer mijzelf dan zonder, ik ben nu die muren gewoon aan het afbreken.
Nee niet eens, gewoon als ik daar zin in heb ofzo :)
Rustig aan.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 01:24:36 #53
12888 Skull-splitter
pi_112773130
Ik ben redelijk knuffelig van nature, maar bij de minste twijfel stop ik daar ook direct mee...
pi_112773171
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 01:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben redelijk knuffelig van nature, maar bij de minste twijfel stop ik daar ook direct mee...
Twijfel....
Ik twijfel ook steeds minder... Als je twijfelt ben je al in je hoofd bezig...
Kan het? Ja? Doen. Krijg je ''twijfel'' dan kan het blijkbaar niet.. Dusja dan lekker niet doen.
Rustig aan.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 01:29:31 #55
12888 Skull-splitter
pi_112773204
Juist.
pi_112773238
Maarja, als je weinig ervaring hebt, dan ben je sneller onzeker omdat je niet zeker weet of het aan jou ligt of omdat het meisje afwijkt van de gemiddelde vrouw bijvoorbeeld...

Eigenlijk is veel ervaren ook erg positief voor je ''zelfvertrouwen'' wat dat betrefd.
Rustig aan.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 08:22:17 #57
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112775088
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
Maarja, als je weinig ervaring hebt, dan ben je sneller onzeker omdat je niet zeker weet of het aan jou ligt of omdat het meisje afwijkt van de gemiddelde vrouw bijvoorbeeld...

Eigenlijk is veel ervaren ook erg positief voor je ''zelfvertrouwen'' wat dat betrefd.
Maar als je in je onzekerheid veel ervaring doet, zal je dat hoogstwaarschijnlijk oppakken als negatieve ervaring.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_112775155
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:05 schreef Gray het volgende:
Je bent begonnen aan een wonderlijke reis, dat kan ik je vertellen. :)

En die pijn die soms langskomt, die gaat ook weer weg. Kijk het aan, omhels het en vergeef het. Wat in het verleden ligt kan je niet meer veranderen, slechts je perspectief daarop. De pijn die je draagt zal je nooit aan ontsnappen, want het is een deel van je persoon. De plek die het krijgt en de rol die het gaat spelen kan alleen jij bepalen, dus leer het kennen en geef het richting.

Bekijk je beleving van elke emotie, en alleen daardoor ga ie al zoveel leren, je innerlijke beleving zo veel meer diepte geven. De hulp die je daarbij hebt gezocht kan je daar zeker bij helpen. En maak je niet druk over hulp vragen; het vergt een sterk man om zijn zwakte te erkennen. ;)
:'). Je was een man toch?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:08:18 #59
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112777308
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_112777608
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:22 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Maar als je in je onzekerheid veel ervaring doet, zal je dat hoogstwaarschijnlijk oppakken als negatieve ervaring.
Het is belangrijk idd om postieve referentie ervaringen op te bouwen. De lat op het begin zo laag te leggen, dat elk klein positief puntje als positief referentie ervaring meegenomen kan worden. Leer van het negatieve, maar ga bijvoorbeeld als je gaat slapen niet denken over eventueel negatieve ervaringen. Anders identificeer je jezelf als die persoon.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112779837
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:28 schreef Modus het volgende:

[..]

:'). Je was een man toch?
Ik bén een man. ;)
pi_112788033
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:22 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Vrouwen bijten niet, veel zullen gewoon lief doen als je stuntelt denk ik.
Rustig aan.
pi_112799542
Ozzie van RSD over angsten overwinnen en hoe lastig het eigenlijk wel niet is in de praktijk voor de massa:

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112800064
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:15 schreef firefly3 het volgende:
Ozzie van RSD over angsten overwinnen en hoe lastig het eigenlijk wel niet is in de praktijk voor de massa:

Niet erg boeiend filmpje vind ik :o
Rustig aan.
pi_112800551
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet erg boeiend filmpje vind ik :o
Ik dacht dat het wel ff zinvol was om ff stil te staan hoe weinig mensen eigenlijk hun eigen angsten proberen te 'overwinnen' of ermee om te gaan.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:30:37 #66
12888 Skull-splitter
pi_112800635
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het wel ff zinvol was om ff stil te staan hoe weinig mensen eigenlijk hun eigen angsten proberen te 'overwinnen' of ermee om te gaan.
Omdat we, zolang het werkt, de constructie in stand houden?
pi_112801200
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Omdat we, zolang het werkt, de constructie in stand houden?
Of erbij neergelegd hebben dat ze alleen maar "zesjes" krijgen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:51:11 #68
12888 Skull-splitter
pi_112802036
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zesjes hebben net zoveel liefde en gebreken als tienen.
Maar ook met tienen kun je vastlopen.
pi_112802551
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zesjes hebben net zoveel liefde en gebreken als tienen.
Maar ook met tienen kun je vastlopen.
Ik heb het over een 'hoger cijfer' voor innerlijk en uiterlijk gecombineerd. Het is zo zodra je een toffere gozer wordt dat je veel betere keus krijgt.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:59:35 #70
12888 Skull-splitter
pi_112802661
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb het over een 'hoger cijfer' voor innerlijk en uiterlijk gecombineerd. Het is zo zodra je een toffere gozer wordt dat je veel betere keus krijgt.
Ik denk eerder dat je betere keuzes maakt ;)
pi_112802978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat je betere keuzes maakt ;)
"High value" vrouwen willen gewoon geen jongetjes maar een echte man. Het is een kwestie van zijn, niet van doen. En dat "zijn" komt niet van de ene na de andere dag.
pi_112803461
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik zit nog midden in mijn eigen proces, begin voor mijn gevoel zelfs net. Na het verbreken van mijn relatie veel patronen onder de loep genomen. Ben eenzaam, zelfs in gezelschap, laat me tegenhouden door de angst niet aardig gevonden te worden zodat ik selectief naar omgeving delen van mijzelf laat zien en die delen als enige gezicht in stand houd. Dat werkt contraproductief en kost veel energie.

Ik probeer nu mijn onzekerheden tot de kern te reduceren en te kijken waar deze vandaan komen en naar de stand van nu te checken tegen de realiteit. Gevolg is dat veel oude emoties loskomen en nu ineens op zijn plaats vallen, een proces dat zowel pijnlijk als bevrijdend werkt. Wel heb ik recent een professional in de arm genomen om het een en ander mee door te spreken en mee te sparren.
Alsof je mij aan het beschrijven bent. Hoe heb jij dit proces in werking gezet? Om professionele hulp te zoeken vind ik zelf een te grote stap.
pi_112803463
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef firefly3 het volgende:
En naar hoeveel tienen precies heb je afgelopen weekend likbeweginkjes gemaakt, zoals je grote voorbeeld Alexander? :').
pi_112803857
Dezelfde persoon door de jaren heen. Totale andere uitstraling door de jaren heen. Deze uitstraling kan je opbouwen door daadwerkelijk een bepaald persoon te worden. En dit kan alleen door daadwerkelijk zo te gaan leven.

Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 20:23:04 #75
5428 crew  miss_sly
pi_112803990
Firefly, door je eigen woorden kom je zo ngelofelijk onecht over, in laats van authentiek, echt, zoals je pretendeert.

Toffe gozer worden
High valse vrouwen
Geen jongetjes, maar echte mannen
Betere keus krijgen

Het lijkt echt niet op jezelf proberen te zijn en te blijven, maar alleen op scoren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')