Hahaha, vast!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
De ene heeeeeeele kleine kans die hij wellicht zag heb je nu natuurlijk *poef* in rook doen opgaan he..
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]dat is niet meer mijn favoriete bezigheid. Maar ik leef en eet gezond (Voedingsleer maakt je nog meer bewust van dingen) en ik fiets naar mijn werk. Bovendien houdt onze dochter me ook erg bezig
Hop, en daar is weer een nieuwe kansquote:Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
De ene heeeeeeele kleine kans die hij wellicht zag heb je nu natuurlijk *poef* in rook doen opgaan he..
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Hop, en daar is weer een nieuwe kans
Is ze 10?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan moet je nog minstens 16 jaar wachten!
Bijna 3, dus dan is ze pas meerderjarig. En ik zei minstenshè!quote:
Dan is KT al 35 ofzo. Nicequote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bijna 3, dus dan is ze pas meerderjarig. En ik zei minstenshè!
Goed planquote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja daarom.... Iets te jong vind ik.... Laten we het maar niet doen.
Ow, ongetwijfeld. Maar ik wil nog even niet denken in termen van schoonzoonsquote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kben verder wel een goede schoonzoon hoor
Ben wel benieuwd naar wat je geleerd hebt daarvan. Wil je dat in het Kracht van het Nu-topic plaatsen? Of een topic waar jij dat goed acht?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Same here, de mechanieken erachter afbreken, analyseren en kijken wat je ermee kunt doen om de situatie te verbeteren lijkt me een goed begin. Maar daar ben ik ook pas net een krap half jaar mee bezig.
Ik zit nog midden in mijn eigen proces, begin voor mijn gevoel zelfs net. Na het verbreken van mijn relatie veel patronen onder de loep genomen. Ben eenzaam, zelfs in gezelschap, laat me tegenhouden door de angst niet aardig gevonden te worden zodat ik selectief naar omgeving delen van mijzelf laat zien en die delen als enige gezicht in stand houd. Dat werkt contraproductief en kost veel energie.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar wat je geleerd hebt daarvan. Wil je dat in het Kracht van het Nu-topic plaatsen? Of een topic waar jij dat goed acht?
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zit nog midden in mijn eigen proces, begin voor mijn gevoel zelfs net. Na het verbreken van mijn relatie veel patronen onder de loep genomen. Ben eenzaam, zelfs in gezelschap, laat me tegenhouden door de angst niet aardig gevonden te worden zodat ik selectief naar omgeving delen van mijzelf laat zien en die delen als enige gezicht in stand houd. Dat werkt contraproductief en kost veel energie.
Ik probeer nu mijn onzekerheden tot de kern te reduceren en te kijken waar deze vandaan komen en naar de stand van nu te checken tegen de realiteit. Gevolg is dat veel oude emoties loskomen en nu ineens op zijn plaats vallen, een proces dat zowel pijnlijk als bevrijdend werkt. Wel heb ik recent een professional in de arm genomen om het een en ander mee door te spreken en mee te sparren.
Zo ervaar ik het nog niet, maar ik weet dat het nu tijd is om de constructie van hoe ik nu in elkaar zit aan te passenquote:
Je bent begonnen aan een wonderlijke reis, dat kan ik je vertellen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zit nog midden in mijn eigen proces, begin voor mijn gevoel zelfs net. Na het verbreken van mijn relatie veel patronen onder de loep genomen. Ben eenzaam, zelfs in gezelschap, laat me tegenhouden door de angst niet aardig gevonden te worden zodat ik selectief naar omgeving delen van mijzelf laat zien en die delen als enige gezicht in stand houd. Dat werkt contraproductief en kost veel energie.
Ik probeer nu mijn onzekerheden tot de kern te reduceren en te kijken waar deze vandaan komen en naar de stand van nu te checken tegen de realiteit. Gevolg is dat veel oude emoties loskomen en nu ineens op zijn plaats vallen, een proces dat zowel pijnlijk als bevrijdend werkt. Wel heb ik recent een professional in de arm genomen om het een en ander mee door te spreken en mee te sparren.
Op het moment dat je gaat zoenen? Ja, dat doe ik ook. Maar wat ik hierboven beschrijf is meer alles omvattend.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, ik heb ook altijd erg veel nagedacht hoor.. Tegenwoordig pak ik een meisje dat ik leuk vind bijvoorbeeld vast bij het hoofd en kijk ik een beetje in der ogen en lach een beetje...
Ja klinkt stom, maar ik vind het fijn dus ik doe dat gewoon
En dat is een groots inzicht: het kost energie om niet jezelf te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb, door ervaringen en angsten, een versie van mijzelf gemaakt die slechts een klein deel van mij per keer/omgeving laat zien. Dit moet je dan vervolgens in stand houden, hetgeen je in rollen dwingt. Die rollen kosten energie omdat je delen van jezelf niet de ruimte kunt geven die het wellicht wel nodig heeft om te kunnen groeien.
Dus ik kom vaak stil, gereserveerd en stabiel over, en dat ben ik ook wel, maar daarnaast wil er ook een gedeelte gewoon schreeuwen, lol maken om niets en soms onvoorspelbaar uit de hoek komen, maar dat geef ik dan geen ruimte.
Op den duur breekt dat je gewoon op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |