abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112815553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

1) Nee. Ik gedraag me onbewust minder anders tegenover een lekker wijf.

2) Wat je zelf wilt.
1 kan niet. onmogelijk. zoek 'onbewust' op.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:18:03 #177
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112816049
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef firefly3 het volgende:
Ik weet wat voor mij werkt, ik weet wat voor vrienden van me werkt, ik weet ook wat voor heel de community werkt. Alles komt weer uit op praktijkervaring.

Dit lijkt gewoon een manier om een smoesje te verzinnen om praktijkervaring te kunnen ontwijken/ontduiken.
Mijn smoesjes komen voort uit praktijkervaring ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:18:44 #178
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_112816084
Ik heb echt het idee dat zovelen hier tegen firefly reageren om intellectueel en politiek correct over te komen. Jullie nemen dit hele topic zo recht voor je raap. Als er stond mensen ontmoeten als levensstijl en elke keer zou "wijf", "vrouw", "meisje", etc vervangen worden door "persoon" dan zou iedereen het doodnormaal vinden.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:19:59 #179
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112816140
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ik heb echt het idee dat zovelen hier tegen firefly reageren om intellectueel en politiek correct over te komen. Jullie nemen dit hele topic zo recht voor je raap. Als er stond mensen ontmoeten als levensstijl en elke keer zou "wijf", "vrouw", "meisje", etc vervangen worden door "persoon" dan zou iedereen het doodnormaal vinden.
Nee, dat is niet waar.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:24:49 #180
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_112816397
Toch zou ik eerder op firefly zijn tips afgaan dan de jouwe... :{
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:27:45 #181
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112816573
Ik geef helemaal geen tips. Ik geef alleen aan wat ik van plan ben enzo.
pi_112817000
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef dawg het volgende:

[..]

:')

ik heb het in deze niet over je levensstijl, maar over je debiele claims als 'iedereen is expressief in wezen', 'ik gedraag me bewust minder anders tegenover een lekker wijf'. dat zijn claims die aantoonbaar onzin zijn. lees eens goed en niet zo half selectief, dit is uitermate vermoeiend.

[..]

laatste keer: ik hoef het niet proberen omdat ik a. er geen behoefte aan heb 1000 vrouwen in een jaar ( :') ) aan te spreken en b. ik ben niet onzeker en voel ook geen noodzaak wat dan ook te bewijzen. verder vind ik je verhaal nog steeds pua en voor een groot deel onzin en ongeloofwaardig.
Ik snap en deel je scepticisme. Toch snap ik wel wat Firefly3 wil zeggen met de geciteerde post, al verwoord hij niet alles even helder. Over zijn claim 'iedereen is expressief' heeft hij gedeeltelijk een punt: niemand is 100% introvert of extrovert. Het is altijd een mix van beide, al zal één van beide in meer of mindere mate dominant zijn. In sommige gevallen is dit zelfs afhankelijk van de situatie. Training zal hierin een verschil kunnen maken. (let op mijn nuance 'het zou kunnen' het is dus geen garantie)

Bij de claim 'ik gedraag me bewust minder anders tegenover een lekker wijf' wordt een nuance gemaakt door Firefly met het woord minder. Hij geeft dus toe dat ook hij zich iets anders gedraagt bij een mooie vrouw. Dit kan ook niet anders want er zijn zoveel omgevingsvariabelen die het gedrag 'onbewust' beïnvloed.

Ik zie bij veel mensen irritatie in hun post. Hierdoor proberen ze elkaar niet meer te begrijpen, maar alleen hun gelijk te halen. Wat ik wil meegeven is dat je moet kijken wat relevant voor jou is. Firefly vertelt zijn ervaring, dit is dus geen wetenschap. Ervaringen verschillen per persoon, per situatie.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:41:00 #183
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112817375
Als de ervaringen en gedragingen van een ander afwijken van de zijne, dan zijn het smoesjes en excuusjes.
pi_112817535
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is een dwerg in een rolstoel die super veel relaties heeft gehad met hele mooie vrouwen. Stop met het verzinnen van excuusjes en ga buiten positieve referentie ervaringen verzamelen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:46:48 #185
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112817776
Hij ziet er ook beter uit dan ik ;)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:49:26 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112817965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Mijn smoesjes komen voort uit praktijkervaring ;)
praktijkervaring die je op hebt gedaan met de verkeerde instelling ;).
vrouwen willen iemand die lekker in z'n vel zit. dan maakt uiterlijk niet zoveel uit (of je moet ernstige brandwonden op je gezicht oid hebben)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:52:25 #187
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112818161
Ik heb geen brandwonden, maar wat ik wel heb komt er in de buurt. Ik heb acne littekens ;)
Er staat op mijn todo lijstje dat ik daar iets aan moet doen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:53:40 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112818240
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb geen brandwonden, maar wat ik wel heb komt er in de buurt. Ik heb acne littekens ;)
Er staat op mijn todo lijstje dat ik daar iets aan moet doen.
hoe erg is het bij jou (plaats eens een plaatje in een spoiler)?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:58:21 #189
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112818553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Zombiehoofd het volgende:
Correct. Alleen de hardnekkige ondertoon dat alleen resultaat telt staat haaks op de achterliggende gedachte.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:59:09 #190
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112818614
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hoe erg is het bij jou (plaats eens een plaatje in een spoiler)?
Zoiets als op deze website: http://thesecretgardensla(...)-acne-op-je-rug.html

Van die vlekken zeg maar.
  woensdag 13 juni 2012 @ 00:00:10 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112818679
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zoiets als op deze website: http://thesecretgardensla(...)-acne-op-je-rug.html

Van die vlekken zeg maar.
als het zoals zij is dan valt het wel mee. niet iets wat mensen meteen opvalt.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 13 juni 2012 @ 00:06:35 #192
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112819042
Bij mij valt het helaas wel op. Als ik geld krijg, dan laat ik me behandelen.
pi_112819890
Kvind het wel aantrekkelijk bij dat meisje.
Rustig aan.
pi_112820239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het wel aantrekkelijk bij dat meisje.
Idd, maja daarvoor is ze ook uitgekozen denk ik :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 01:53:19 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_112821937
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef dawg het volgende:

[..]

ga je weer met je 'ervaar het zelf'.. kom eens met iets inhoudelijks. niet serieus te nemen dit.

ik geef het op. jammer dat veel mensen je bullshit serieus nemen.
Zijn standaard reacties van hem. De bekenste zijn,

Ervaar het zelf
Benader Zoveel mogelijk vrouwen
Je wilt alleen een label plakken
Denk buiten je bok
Niet doen, je mist van alles
Ik ga niks bewijzen
Wat er ook gebeurd, ik blijf me zelf.

ik ben me zelf
hij heeft uit een boekje moeten leren wat spontaan is, en hoe je apontaan kan overkomen. In een ander boekje staat dat je een leider moet zijn en hoe je dat kan worden. Omaar wat voorbeelden te geven.

Wat is daar precies zich zelf aan? Je haalt iets uit een boekje en gaat dat toepassen in de praktijk. Je neemt een rol aan en maak daar een dagelijks iets van. Als reactie zal je iets van een label of truukjes werken niet reactie krijgen.

zoveel mogelijk vrouwen benaderen
kennelijk verdwijnen al je problemen voor de zon, als je maar genoeg vrouwen benadert. Want dat is de oplossing.

vrouwen die het tegen overgestelde beweren dan wat vuur vliegt zegt
die zitten er naast, want onbewust werkt het wel. En tuurlijk gaan ze niet toegeven dat het werkt, dan komen ze makkelijk over. En ja hoor ja bet werkt!! Want in de praktijk lukt het hem. Dus al die vrouwen zitten er naast.

vrouwen benaderen zonder openings zin of ook maar een idee wat je gaat doen. Je laat het moment bepalen[b/]
maar hij verteld je wel wat wel en niet gaat werken, en wat je precies moet doen om een vrouw te versieren. Dat is dus wel voor opgezet. Je werkt een aantal stappen af en je hebt grote kans tot succes. Juist ja.....

[b]genieten en plezier in het leven hebben. En je zelf verrijken

Vrouwen, zoveel mogelijk vrouwen volgens vuur vliegje. Daar draaid alles om!

tot zover even een aantal voorbeelden

Nu heb ik al vele malen een discussie gehad met vuurvliegje. En als alles niet meer werkt komen er poesen plaatjes, blablabla of OK als reactie op mijn post.

firefly die zelf labels plakt, ja ja ook hij doet dit zelf
Je kan de user ook_gek niet serieus nemen om de volgende redenen,

Woont als vrijgezel met 2 katten

Gaat wel eens naar een homo kroeg toe ( omdat daar een kennis werkt) en zo niet wat dan nog?

Vriend ooit wel eens een klap op zijn reet gegeven heeft

Teveel smilies gebruikt

Aldus firerfly3

Wat mij opvalt is dat sociaal niet al te sterke mensen er volledig in mee gaan. Die dragen hem nog net niet op handen.

De sociaal sterke mensen het onzin vinden.

Voor de mensen die hoop putten uit zijn topic het volgende puntje ter overweging.

Ik heb jaren lang in de horeca gewerkt achter de bar. Genoeg vrouwen zien versierd worden, genoeg mannen zien falen. Ik stap van rond m'b 15de en ben nu 31 minimaal vrijdag en zaterdag op stap. En vroeger nog veel meer. Maar een vrouw vingeren? Gaat je bijna zeker niet lukken. Tenzij het een hele goedkope vrouw is, je moet je afvragen of je dat wel wilt.

Elke vrouw aanspreken? Zitten ze echt niet op te wachten.

Soms zijn er mensen die zich zelf van alles wijs makeb. Alles wat ze zeggen, lezen en denken te doen dat goed is zijn ze gaan zien als waarheid. Ze zijn zo erg in hun eigen verhaal gaan loven dat ze het tot waarheid bestempelen. En dat maakt iemand dodelijk vermoeiend.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_112823809
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn er meer die "empirisch onderzoek" claimen. Maar de echte mensen die dagelijks niets anders doen dan vrouwen ontmoeten leven daadwerkelijk deze levensstijl. Deze mensen met succes die ik volg zijn daadwerkelijk de wetenschappelijke proefpersonen die daadwerkelijk alles proberen.
Door dit soort dingen komt het allemaal zo geforceerd over. Niemand doet dat van nature namelijk. Dat zij dat wel doen wil nog steeds niet zeggen dat dat een 'normale' houding is, dat kunnen ze aangeleerd hebben zonder dat het iets goeds is. De vraag is ook of ze hun eigen gedrag onbevooroordeeld kunnen beoordelen.

Dat wil niet zeggen dat contact hebben met vrouwen geen onderdeel van je leven kan zijn, maar het lijkt zo door te slaan, alleen dat contact is het doel, zonder verdere doelstelling, en het liefst met zoveel mogelijk vrouwen, maakt bijna niet uit welke.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 09:54:04 #197
5428 crew  miss_sly
pi_112825144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 08:50 schreef Modus het volgende:

[..]

Door dit soort dingen komt het allemaal zo geforceerd over. Niemand doet dat van nature namelijk. Dat zij dat wel doen wil nog steeds niet zeggen dat dat een 'normale' houding is, dat kunnen ze aangeleerd hebben zonder dat het iets goeds is. De vraag is ook of ze hun eigen gedrag onbevooroordeeld kunnen beoordelen.

Dat wil niet zeggen dat contact hebben met vrouwen geen onderdeel van je leven kan zijn, maar het lijkt zo door te slaan, alleen dat contact is het doel, zonder verdere doelstelling, en het liefst met zoveel mogelijk vrouwen, maakt bijna niet uit welke.
De vinger op de pijnlijke plek!
Het is niet normaal of natuurlijk om de hele dag maar vrouwen te ontmoeten. En dan natuurlijk met name de mooie, want dat is pas echt jezelf zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:14:56 #198
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112825687
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De reis is je doel en optimaal genieten van het leven (zelf vermaak). Je merkt vanzelf dat je try-hard begint, maar op ten duur gaat het steeds simpeler en doe je alles spontaan. "Grow some balls" zoals iemand dat zei laatst. Pas als je de ballen hebt om je eigen intenties te volgen, dan ben je pas jezelf, waar dan ook. Zonder dat je jezelf aanpast aan de omgeving of aan haar.
Je quote mij een beetje uit context zeg met die balls. Ik heb het later met een plaatje verduidelijkt.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:15:38 #199
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112825714
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De vinger op de pijnlijke plek!
Het is niet normaal of natuurlijk om de hele dag maar vrouwen te ontmoeten. En dan natuurlijk met name de mooie, want dat is pas echt jezelf zijn.
Pas erop, dat zijn geen mooie, maar "high value" vrouwen :P

"implicerend dat de rest dan low value is"
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:19:05 #200
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112825822
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij mij valt het helaas wel op. Als ik geld krijg, dan laat ik me behandelen.
Gast, het hele punt waar je mee zit is onzekerheid. Als je die vlekjes weghaalt ben je nog steeds onzeker, dat heeft allemaal weinig zin, en is een bodemloze put.

Eerst aan die onzekerheid werken, dan kan je achteraf altijd nog kijken of je nog wat wilt doen aan die vlekjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')