1 kan niet. onmogelijk. zoek 'onbewust' op.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Nee. Ik gedraag me onbewust minder anders tegenover een lekker wijf.
2) Wat je zelf wilt.
Mijn smoesjes komen voort uit praktijkervaringquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef firefly3 het volgende:
Ik weet wat voor mij werkt, ik weet wat voor vrienden van me werkt, ik weet ook wat voor heel de community werkt. Alles komt weer uit op praktijkervaring.
Dit lijkt gewoon een manier om een smoesje te verzinnen om praktijkervaring te kunnen ontwijken/ontduiken.
Nee, dat is niet waar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ik heb echt het idee dat zovelen hier tegen firefly reageren om intellectueel en politiek correct over te komen. Jullie nemen dit hele topic zo recht voor je raap. Als er stond mensen ontmoeten als levensstijl en elke keer zou "wijf", "vrouw", "meisje", etc vervangen worden door "persoon" dan zou iedereen het doodnormaal vinden.
Ik snap en deel je scepticisme. Toch snap ik wel wat Firefly3 wil zeggen met de geciteerde post, al verwoord hij niet alles even helder. Over zijn claim 'iedereen is expressief' heeft hij gedeeltelijk een punt: niemand is 100% introvert of extrovert. Het is altijd een mix van beide, al zal één van beide in meer of mindere mate dominant zijn. In sommige gevallen is dit zelfs afhankelijk van de situatie. Training zal hierin een verschil kunnen maken. (let op mijn nuance 'het zou kunnen' het is dus geen garantie)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het in deze niet over je levensstijl, maar over je debiele claims als 'iedereen is expressief in wezen', 'ik gedraag me bewust minder anders tegenover een lekker wijf'. dat zijn claims die aantoonbaar onzin zijn. lees eens goed en niet zo half selectief, dit is uitermate vermoeiend.
[..]
laatste keer: ik hoef het niet proberen omdat ik a. er geen behoefte aan heb 1000 vrouwen in een jaar () aan te spreken en b. ik ben niet onzeker en voel ook geen noodzaak wat dan ook te bewijzen. verder vind ik je verhaal nog steeds pua en voor een groot deel onzin en ongeloofwaardig.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is een dwerg in een rolstoel die super veel relaties heeft gehad met hele mooie vrouwen. Stop met het verzinnen van excuusjes en ga buiten positieve referentie ervaringen verzamelen.
praktijkervaring die je op hebt gedaan met de verkeerde instellingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Mijn smoesjes komen voort uit praktijkervaring
hoe erg is het bij jou (plaats eens een plaatje in een spoiler)?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb geen brandwonden, maar wat ik wel heb komt er in de buurt. Ik heb acne littekens
Er staat op mijn todo lijstje dat ik daar iets aan moet doen.
Correct. Alleen de hardnekkige ondertoon dat alleen resultaat telt staat haaks op de achterliggende gedachte.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ik heb echt het idee dat zovelen hier tegen firefly reageren om intellectueel en politiek correct over te komen. Jullie nemen dit hele topic zo recht voor je raap. Als er stond mensen ontmoeten als levensstijl en elke keer zou "wijf", "vrouw", "meisje", etc vervangen worden door "persoon" dan zou iedereen het doodnormaal vinden.
Zoiets als op deze website: http://thesecretgardensla(...)-acne-op-je-rug.htmlquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe erg is het bij jou (plaats eens een plaatje in een spoiler)?
als het zoals zij is dan valt het wel mee. niet iets wat mensen meteen opvalt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zoiets als op deze website: http://thesecretgardensla(...)-acne-op-je-rug.html
Van die vlekken zeg maar.
Idd, maja daarvoor is ze ook uitgekozen denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het wel aantrekkelijk bij dat meisje.
Zijn standaard reacties van hem. De bekenste zijn,quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ga je weer met je 'ervaar het zelf'.. kom eens met iets inhoudelijks. niet serieus te nemen dit.
ik geef het op. jammer dat veel mensen je bullshit serieus nemen.
Door dit soort dingen komt het allemaal zo geforceerd over. Niemand doet dat van nature namelijk. Dat zij dat wel doen wil nog steeds niet zeggen dat dat een 'normale' houding is, dat kunnen ze aangeleerd hebben zonder dat het iets goeds is. De vraag is ook of ze hun eigen gedrag onbevooroordeeld kunnen beoordelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn er meer die "empirisch onderzoek" claimen. Maar de echte mensen die dagelijks niets anders doen dan vrouwen ontmoeten leven daadwerkelijk deze levensstijl. Deze mensen met succes die ik volg zijn daadwerkelijk de wetenschappelijke proefpersonen die daadwerkelijk alles proberen.
De vinger op de pijnlijke plek!quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Door dit soort dingen komt het allemaal zo geforceerd over. Niemand doet dat van nature namelijk. Dat zij dat wel doen wil nog steeds niet zeggen dat dat een 'normale' houding is, dat kunnen ze aangeleerd hebben zonder dat het iets goeds is. De vraag is ook of ze hun eigen gedrag onbevooroordeeld kunnen beoordelen.
Dat wil niet zeggen dat contact hebben met vrouwen geen onderdeel van je leven kan zijn, maar het lijkt zo door te slaan, alleen dat contact is het doel, zonder verdere doelstelling, en het liefst met zoveel mogelijk vrouwen, maakt bijna niet uit welke.
Je quote mij een beetje uit context zeg met die balls. Ik heb het later met een plaatje verduidelijkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De reis is je doel en optimaal genieten van het leven (zelf vermaak). Je merkt vanzelf dat je try-hard begint, maar op ten duur gaat het steeds simpeler en doe je alles spontaan. "Grow some balls" zoals iemand dat zei laatst. Pas als je de ballen hebt om je eigen intenties te volgen, dan ben je pas jezelf, waar dan ook. Zonder dat je jezelf aanpast aan de omgeving of aan haar.
Pas erop, dat zijn geen mooie, maar "high value" vrouwenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De vinger op de pijnlijke plek!
Het is niet normaal of natuurlijk om de hele dag maar vrouwen te ontmoeten. En dan natuurlijk met name de mooie, want dat is pas echt jezelf zijn.
Gast, het hele punt waar je mee zit is onzekerheid. Als je die vlekjes weghaalt ben je nog steeds onzeker, dat heeft allemaal weinig zin, en is een bodemloze put.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij mij valt het helaas wel op. Als ik geld krijg, dan laat ik me behandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |