Stel een vraag op deze manier:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn veel gewone vragen gesteld, maar je geeft geen of te vage antwoorden.
1 is onzin, ga psychologie lezen. en de betekenis van onbewust ook maar meteen. en lees meteen even iets over the big five. je claim dat iedereen expressief(extravert) is, is ook onzin.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Minder anders dan iemand met minder ervaring. Snap je?
2) Natuurlijk heb ik het over vrouwen "versieren", het is immers het versier topic.
3) Wees beknopt en je krijgt een antwoord. Meestal komen vragen hier voort uit onderbuikgevoelens en is het geen vraag meer maar wordt er naar iets gestuurd.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:25 schreef dawg het volgende:
[..]
1 is onzin, ga psychologie lezen. en de betekenis van onbewust ook maar meteen. en lees meteen even iets over the big five. je claim dat iedereen expressief(extravert) is, is ook onzin.
2 is ook onzin want je claimt dat je hele zelf anders is en dat het je niet eens om die vrouwen te doen is maar om de ervaring, terwijl je het vooral hebt over kroegvingeren en supermarktdating. plus, jij doet immers wat jij wilt toch. is onzin, again, lees iets over sociale psychologie. die 2 dingen sluiten elkaar uit.
3 moet je zelf dan eens ter harte nemen met die enorm lange op.
Been there, done that, got no serious answer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Stel een vraag op deze manier:
blablablal ?
nee, al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Amper.. maar ik adem nog![]()
Jij leeft ook nog?
1) Ervaar het zelf. Ga een maand lang vrouwen benaderen en kijk of je gemiddeld minder zenuwachtig wordt met knappe vrouwen en meer je zelf bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:25 schreef dawg het volgende:
[..]
1 is onzin, ga psychologie lezen. en de betekenis van onbewust ook maar meteen. en lees meteen even iets over the big five. je claim dat iedereen expressief(extravert) is, is ook onzin.
2 is ook onzin want je claimt dat je hele zelf anders is en dat het je niet eens om die vrouwen te doen is maar om de ervaring, terwijl je het vooral hebt over kroegvingeren en supermarktdating. plus, jij doet immers wat jij wilt toch. is onzin, again, lees iets over sociale psychologie. die 2 dingen sluiten elkaar uit.
3 moet je zelf dan eens ter harte nemen met die enorm lange op.
Wat was je vraag?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Been there, done that, got no serious answer.
Ik lees en post nu drie topics mee en heb er meerde gesteld. Ik zou zeggen: lees een en ander nog eens naquote:
Je bent zelf zo ontwijkend bezig. Ik heb het over materialisme, en dan zeg je dat je een kaartje hebt gekregen van je dochtertje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik lees en post nu drie topics mee en heb er meerde gesteld. Ik zou zeggen: lees een en ander nog eens na
En op mijn uitleg erover is jouw briljante antwoord dat vrouwen nu eenmaal biologisch anders in elkaar zitten. No shit! Je hebt materialisme en materialisme me een blij zijn met iets materieels is niet per definitie slecht, voor vrouwen, noch voor mannen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent zelf zo ontwijkend bezig. Ik heb het over materialisme, en dan zeg je dat je een kaartje hebt gekregen van je dochtertje.
Dat is een totaal ander verhaal en dat weet je zelf ook wel.
Hoe minder je je geluk laat afhangen van een object, hoe beter is mijn mening. Je hoeft er niet mee eens te zijn, maar ik zie het meer in kleur dan dat er ineens ergens een harde grens ligt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En op mijn uitleg erover is jouw briljante antwoord dat vrouwen nu eenmaal biologisch anders in elkaar zitten. No shit! Je hebt materialisme en materialisme me een blij zijn met iets materieels is niet per definitie slecht, voor vrouwen, noch voor mannen.
ga je weer met je 'ervaar het zelf'.. kom eens met iets inhoudelijks. niet serieus te nemen dit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Ervaar het zelf. Ga een maand lang vrouwen benaderen en kijk of je gemiddeld minder zenuwachtig wordt met knappe vrouwen en meer je zelf bent.
2) Je kunt van jezelf genieten terwijl je met vrouwen bezig bent (lust oa). Dat sluit elkaar niet uit.
3) Haal uit de OP wat voor jou nuttig is zou ik zeggen.
Jouw informatie is "lees een psychologie boekje". Guess what, in de praktijk is het andere koek, en durf je je steeds gemakkelijker te uiten bij knappe vrouwen. Wat is hier raar aanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ga je weer met je 'ervaar het zelf'.. kom eens met iets inhoudelijks. niet serieus te nemen dit.
ik geef het op. jammer dat veel mensen je bullshit serieus nemen.
wetenschap en empirisch onderzoek is geen onzin, jouw claims wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw informatie is "lees een psychologie boekje". Guess what, in de praktijk is het andere koek, en durf je je steeds gemakkelijker te uiten bij knappe vrouwen. Wat is hier raar aan
Er zijn er meer die "empirisch onderzoek" claimen. Maar de echte mensen die dagelijks niets anders doen dan vrouwen ontmoeten leven daadwerkelijk deze levensstijl. Deze mensen met succes die ik volg zijn daadwerkelijk de wetenschappelijke proefpersonen die daadwerkelijk alles proberen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef dawg het volgende:
[..]
wetenschap en empirisch onderzoek is geen onzin, jouw claims wel.
of weet je ook al niet wat empirisch betekent? zoek dat dan eerst maar even op voordat je weer roept dat de praktijk anders is.
Kun je een paar verschillen opnoemen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw informatie is "lees een psychologie boekje". Guess what, in de praktijk is het andere koek, en durf je je steeds gemakkelijker te uiten bij knappe vrouwen. Wat is hier raar aan
Ik weet het niet meer uit mijn hoofd, maar een aantal dingen die logisch klinken blijkt in de praktijk(over een lange periode) gewoon daadwerkelijk niet te werken. Zo'n beetje als "de beste stuurlui staan aan wal". Er komen overigens dagelijks van die krantenstukjes en onderzoekjes uit die je net zo goed meteen de prullenbak in kunt gooien. Het is als een psycholoog die beschrijft hoe je de beste voetballer kunt zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Kun je een paar verschillen opnoemen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn er meer die "empirisch onderzoek" claimen. Maar de echte mensen die dagelijks niets anders doen dan vrouwen ontmoeten leven daadwerkelijk deze levensstijl. Deze mensen met succes die ik volg zijn daadwerkelijk de wetenschappelijke proefpersonen die daadwerkelijk alles proberen.
laatste keer: ik hoef het niet proberen omdat ik a. er geen behoefte aan heb 1000 vrouwen in een jaar (quote:Overigens is Alexander van RSD een psycholoog. Waarom ben je zo bang om het zelf te proberen? Niets te verliezen toch? Je moet het geprobeerd hebben voordat je het kunt (ver)oordelen. Net als met voetbal, half nederland is bondscoach rond het EK. En ook nog eens voetballer.
1) Nee. Ik gedraag me onbewust minder anders tegenover een lekker wijf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef dawg het volgende:
[..]
1) ik heb het in deze niet over je levensstijl, maar over je debiele claims als 'iedereen is expressief in wezen', 'ik gedraag me bewust minder anders tegenover een lekker wijf'. dat zijn claims die aantoonbaar onzin zijn. lees eens goed en niet zo half selectief, dit is uitermate vermoeiend.
[..]
2) laatste keer: ik hoef het niet proberen omdat ik a. er geen behoefte aan heb 1000 vrouwen in een jaar () aan te spreken en b. ik ben niet onzeker en voel ook geen noodzaak wat dan ook te bewijzen. verder vind ik je verhaal nog steeds pua en voor een groot deel onzin en ongeloofwaardig.
alweer dit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef firefly3 het volgende:
Dit lijkt gewoon een manier om een smoesje te verzinnen om praktijkervaring te kunnen ontwijken/ontduiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |