abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112810131
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:54 schreef miss_sly het volgende:
Het is op zich helemaal niet verkeerd om iets materieels te willen of blij te worden van een kado. Het is verkeerd als daar je levensgeluk vanaf hangt, maar dat is een geheel andere categorie.
Het is niet erg, maar zodra je diep van binnen beseft dat deze geluk maar tijdelijk is en eigenlijk nep, dan heb je er ook geen behoefte meer aan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112810229
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ok. Kijk, ik heb mijn uiterlijk niet mee en ik ben allang blij als ik ooit een relatie krijg, die direct serieus is eigenlijk. Ik doe helemaal niet aan scharrelen en dat zal ik van mijn leven ook niet meer gaan doen. Dat zit gewoon niet in me. Het past niet bij mijn uiterlijk, niet bij het beeld wat mensen van mij hebben en eigenlijk ook niet bij mij persoonlijkheid.
Ik hoop dat het allemaal "gelukt" is als ik 30 ben. Nou ben ik ook niet echt 100% fan van huisje-boompje-beestje. Soms een beetje op avontuur gaan (verre reizen maken enzo) vind ik ook leuk :)

[..]

Voor mij geldt hetzelfde. Ik vermaak me alleen niet echt als ik in het gras zit en verder nergens mee bezig ben ;)
Jij bent niet je uiterlijk. Wat andere mensen van je denken ben je ook niet. Het "jij bent goed genoeg" principe moet eigenlijk bij je gecultiveerd worden. Dit kan alleen door genoeg vrouwen te ontmoeten :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112810276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is niet erg, maar zodra je diep van binnen beseft dat deze geluk maar tijdelijk is en eigenlijk nep, dan heb je er ook geen behoefte meer aan.
dat het leven eindig is en dat het per saldo niets uitmaakt en je net zo goed niet geboren had kunnen worden. _O_ erg zen
O+
pi_112810506
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dat het leven eindig is en dat het per saldo niets uitmaakt en je net zo goed niet geboren had kunnen worden. _O_ erg zen
O+
Gelukkig wordt ik van wat ik meemaak, de onbetaalbare dingen. Gezelligheid, liefde enz. Uiteraard zijn vakanties wel heel leuk, maar dan zijn het de dingen die je zelf in vult voor jezelf weer de dingen die je gelukkig maken en het avontuur. Dat zijn weer de onbetaalbare dingen.
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:02:46 #130
5428 crew  miss_sly
pi_112810579
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoezo eigenlijk nep? Mijn dochtertje had vandaag een kaart voor me, voor mij en haar papa, gekocht met mijn ouders. Omdat we de liefste papa en mama in de hele wereld zijn. Haar woorden. Geloof me, dat geluk is heul niet nep O+

Een gelukspiek is heel echt en aanwezig en raakt me ook diep van binnen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:04:11 #131
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112810677
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij bent niet je uiterlijk. Wat andere mensen van je denken ben je ook niet. Het "jij bent goed genoeg" principe moet eigenlijk bij je gecultiveerd worden. Dit kan alleen door genoeg vrouwen te ontmoeten :)
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb nog nooit vrouwen ontmoet en ik ben stiekem eigenlijk bloednerveus voor ze. Verder ben ik wel bezig met mijn uiterlijk. Ik heb een stappenplan opgesteld, die ik momenteel aan het uitvoeren ben. De reden waarom ik dat doe is, omdat ik in het verleden wel afgewezen ben op mijn uiterlijk.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112810708
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoezo eigenlijk nep? Mijn dochtertje had vandaag een kaart voor me, voor mij en haar papa, gekocht met mijn ouders. Omdat we de liefste papa en mama in de hele wereld zijn. Haar woorden. Geloof me, dat geluk is heul niet nep O+

laten we wel wezen als ik afhankelijk zou zijn van je voor mijn eten en mijn poepluiers hak je ook de liefste gevonden.
pi_112810748
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is niet het kaartje die je het geluk gaf, maar de liefde van je dochtertje.
pi_112810836
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef Modus het volgende:.

Maar goed, de kritische tegengeluiden lijken volkomen aan jullie voorbij te gaan, zelfs die van vrouwen, waar ik als ik jullie was i.i.g. meer waarde aan zou hechten dan die van de mannen hier.
dit dus ja. genoeg inhoudelijke kritiek maar nooit een inhoudelijk antwoord, alleen wat halfslachtig nietszeggend gezever van een ts die zijn eigenwaarde ophangt aan de duizenden vrouwen die hij opdoet. totaal ongeloofwaardig en overigens ook verre van authentiek. het is gewoon pua-gezever.
pi_112810844
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:04 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn, maar ik heb nog nooit vrouwen ontmoet en ik ben stiekem eigenlijk bloednerveus voor ze. Verder ben ik wel bezig met mijn uiterlijk. Ik heb een stappenplan opgesteld, die ik momenteel aan het uitvoeren ben. De reden waarom ik dat doe is, omdat ik in het verleden wel afgewezen ben op mijn uiterlijk.
Er is een dwerg in een rolstoel die super veel relaties heeft gehad met hele mooie vrouwen. Stop met het verzinnen van excuusjes en ga buiten positieve referentie ervaringen verzamelen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:07:31 #136
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112810881
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is een dwerg in een rolstoel die super veel relaties heeft gehad met hele mooie vrouwen. Stop met het verzinnen van excuusjes en ga buiten positieve referentie ervaringen verzamelen.
Okee wij zijn klaar ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:08:38 #137
5428 crew  miss_sly
pi_112810936
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

laten we wel wezen als ik afhankelijk zou zijn van je voor mijn eten en mijn poepluiers hak je ook de liefste gevonden.
Tuurlijk! Maar dat neem ik gewoon even niet mee in mijn overweging :+
pi_112810941
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef dawg het volgende:

[..]

dit dus ja. genoeg inhoudelijke kritiek maar nooit een inhoudelijk antwoord, alleen wat halfslachtig nietszeggend gezever van een ts die zijn eigenwaarde ophangt aan de duizenden vrouwen die hij opdoet. totaal ongeloofwaardig en overigens ook verre van authentiek. het is gewoon pua-gezever.
Je hebt niet 1x een vraag gesteld en plakt overal maar 1 label op zodat je in je comfort zone kunt blijven. Jammer voor jezelf, want als je gewoon een vraag zou stellen zou ik die wel beantwoorden.
pi_112810956
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Okee wij zijn klaar ;)
:)
pi_112810993
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Okee wij zijn klaar ;)

true story bro :7
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:12:37 #141
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112811188
Hij ziet er beter uit dan ik ;)
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:12:46 #142
5428 crew  miss_sly
pi_112811196
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is niet het kaartje die je het geluk gaf, maar de liefde van je dochtertje.
Maar het kaartje kan ik wel bewaren.

Ik kan prima genieten van niet-materialistische dingen, maar blij worden van een kadootje of iets moois/leuks dat je voor jezelf hebt gekocht, is helemaal niet verkeerd. Ik vind het dus ook niet iets om van jezelf te zeggen dat je verbeterd bent, omdat je materialisme hebt losgelaten. Behalve als het je geluk bepaalde, dan.
pi_112811212
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
true story bro :7
Sean Stephenson. Bill Clinton was zelfs met hem in contact geweest.
pi_112811223
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Hij ziet er beter uit dan ik ;)
hij is een neger dus grote penis ook nog :7
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:13:28 #145
5428 crew  miss_sly
pi_112811251
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt niet 1x een vraag gesteld en plakt overal maar 1 label op zodat je in je comfort zone kunt blijven. Jammer voor jezelf, want als je gewoon een vraag zou stellen zou ik die wel beantwoorden.
Er zijn veel gewone vragen gesteld, maar je geeft geen of te vage antwoorden.
pi_112811259
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sean Stephenson. Bill Clinton was zelfs met hem in contact geweest.
nice. hij lacht leuk :@
pi_112811263
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

lees terug. en ik was niet de enige.

en ga eens wat over psychologie lezen, dan zul je zien dat een aantal dingen die je claimt gewoon onzin zijn. zoals dat jij je niet onbewust anders gedraagt tegenover een lekker wijf.

als laatste zeg je dat het je om de ervaring gaat, het moment, maar je hebt het alleen over vrouwen versieren. als reactie geef je alleen maar gezever als comfort zone, probeer het zelf, etc. dus je gaat voorbij aan de inhoud van die reacties. welke reacties? lees maar terug.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:16:44 #148
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112811454
Klopt. Ik heb vrij weinig aan zijn meesterlijke tip die hij aan mij gegeven heeft :)
Zijn reactie op mijn post is een bevestiging dat ik beter gewoon mijn eigen plannen moet uitvoeren en mijn eigen kop moet volgen.
pi_112811466
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar het kaartje kan ik wel bewaren.

Ik kan prima genieten van niet-materialistische dingen, maar blij worden van een kadootje of iets moois/leuks dat je voor jezelf hebt gekocht, is helemaal niet verkeerd. Ik vind het dus ook niet iets om van jezelf te zeggen dat je verbeterd bent, omdat je materialisme hebt losgelaten. Behalve als het je geluk bepaalde, dan.
Vrouwen zitten biologisch van binnen anders in elkaar dan mannen en gaan anders om met emoties. Voor mannen is het best een goede eigenschap om materialisme los te laten. Voor vrouwen doe ik daar geen oordeel over, omdat ze vooral op emotioneel gebied heel anders reageren op dingen die ze gekregen hebben enz.
pi_112811699
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef dawg het volgende:

[..]

lees terug. en ik was niet de enige.

en ga eens wat over psychologie lezen, dan zul je zien dat een aantal dingen die je claimt gewoon onzin zijn. 1) zoals dat jij je niet onbewust anders gedraagt tegenover een lekker wijf.

2) als laatste zeg je dat het je om de ervaring gaat, het moment, maar je hebt het alleen over vrouwen versieren. 3) als reactie geef je alleen maar gezever als comfort zone, probeer het zelf, etc. dus je gaat voorbij aan de inhoud van die reacties. welke reacties? lees maar terug.
1) Minder anders dan iemand met minder ervaring. Snap je?

2) Natuurlijk heb ik het over vrouwen "versieren", het is immers het versier topic.

3) Wees beknopt en je krijgt een antwoord. Meestal komen vragen hier voort uit onderbuikgevoelens en is het geen vraag meer maar wordt er naar iets gestuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')