SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Morgen- op 10-06-2012 19:30:34 ]
Jij terugquote:
Ja je hebt wel een punt dat je rondkijkt iddquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil best weg maar dan moet ik wel een goed alternatief hebben wat ik momenteel niet heb.
Mijn huidige project is nu wel verlengd naar eind van het jaar.
Maar de voorwaarden van mijn werkgever zijn gewoon brak, geen opleidingen, cursussen en salaris waar geen millimeter ruimte in zit.
Wil dus gewoon duidelijkheid van mijn werkgever vooral omdat ik op mezelf wil maar dat kunnen ze niet geven dus wordt besproken en komen ze op terug.
Nope, iemands dochter.... Misschienquote:
Dat hoop ik sowiesoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja je hebt wel een punt dat je rondkijkt idd. Nou hopelijk heb je dinsdag iig een goed gesprek
Oeh een geheime zoon van 2 mensenquote:
Hoax!quote:
Kamelenteen?quote:
Ik moet hem ook maar weer eens schoonmakenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn laptop werkt nog
Een kilo stof en een kilo verrotte koelpasta verwijderd
Nu weer schoon en purrend
quote:
Je bent nog steeds jongquote:
Denk niet dat de mannen hier daar naar kijkenquote:
Dat win je toch niet Lot!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag nog even stennis geschopt op de fontys maar de directeur is van mening dat er geen rare dingen zijn gebeurd de afgelopen maanden.
Die muts zat alleen maar haar keuzes te verdedigen, daar kwam ik helemaal niet voor!
Ik wel... en ja ik ben een man... in before hoax..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Denk niet dat de mannen hier daar naar kijken
Nee i know maar k probeer gewoon af ten dwingen dat ik nog een kans krijg in augustus voor mijn scriptie.quote:
Ah dat is leuk communiceren met die mensenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee i know maar k probeer gewoon af ten dwingen dat ik nog een kans krijg in augustus voor mijn scriptie.
Maar ze behandelen je echt als een kind daar op die school, ik krijg vrijwel iedere week een opmerking zoals:
'daar moet het het vanavond maar eens over hebben als je met je ouders aan het avondeten zit'
'je moet kritisch naar je product kijken als je op je kamertje achter je bureau zit'
'oh je hebt een grote tas bij je, ga je de was naar je moeder brengen?'
WTF ik woon al 8 jaar op mezelf en woon nu samen... maar ze blijft steeds opmerkingen maken omdat in hun ogen alle studenten nog thuis wonen of een minuscuul kamertje bewonen.
Leuke tattoo.quote:
Fixedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:51 schreef koei het volgende:
Je mag wel een rol Reintji! Ik vind het leuk als je in de soap komt met mij en de rest! (de sc met de mensen die voor altijd blijven en nooit weggaan(uit de soap en de sc))
Je hebt een beetje last van verlatingsangst?quote:
anders is de soap niet compleetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:59 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt een beetje last van verlatingsangst?
Zal toch niet?quote:
Heerlijk gelukkig zijn die mensenquote:
Ik trek het even slecht omdat ik deze week al de hele week van dat gemiep aanhoor.quote:
Het is crisis!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik trek het even slecht omdat ik deze week al de hele week van dat gemiep aanhoor.
Doen echt alsof de wereld vergaat en als je dan verder in het gesprek komt is er eigenlijk helemal niets aan de hand. En ik weet dat ik niet zomaar over andere situaties kan oordelen maar sommige mensen moeten zich beter beseffen hoe goed ze het hebben!
Mass Effect 3 N7 pak ofzo ... Hoezo danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
Bazen TT telling morgen-!
En wat heb jij trouwens voor avatar pakje
Gewoon zag er wel tof uit!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:27 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Mass Effect 3 N7 pak ofzo ... Hoezo dan
Niet voor mij, dan heb ik als het goed is eindelijk mijn diplomaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is crisis!
En 2013 lijkt een donker, koud en kil jaar te worden
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet voor mij, dan heb ik als het goed is eindelijk mijn diploma
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ik nooit Fysio nodig heb
ik heb heul geen ME3 maar vond dat pakje gewoon tofquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt ook zon tof N7 t-shirt
in real life dan die is ook vet!
http://www.google.nl/sear(...)vTT7CYOqeQ0AXNy8iMBAquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ik heb heul geen ME3 maar vond dat pakje gewoon tofmisschien dat N7 shirt irl halen voor de gymles hihi
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)vTT7CYOqeQ0AXNy8iMBA
Ik vind Game shirt altijd tof als ze niet echt als game shirt herkenbaar zijn behalve voor iemand die de game kent enzulks.
jamaar.. Ikke welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Denk niet dat de mannen hier daar naar kijken
Haha ik vind het ook een mooie bh (en mooie vrouw trouwens ook!)quote:
Me likey!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot kom eens snel langs ik heb zo debiel veel makeup gehad ik kan het niet eens kwijt
okay blij dat je het fijn vindt!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik trouwens mijn moeder wat meegegeven van angels on bare skin, ben heeel benieuwd wat ze ervan vindt! Ik vind het in ieder geval heerlijk!
wie zegt dat ik m ga verkopen? Wilde alleen weten hoeveel ik ervooor kon krijgen, volgens michhas 2,14 florijnenquote:
Juist daarom dacht ik dat je hem ging verkopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wie zegt dat ik m ga verkopen? Wilde alleen weten hoeveel ik ervooor kon krijgen, volgens michhas 2,14 florijnen
Yep!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Jouw biodat verhaal heb ik eerder gehoord, volgens mij bij south park
Sharquote:
Lijkt Shar op Caz the Rattian ?quote:
morguh AQ de Duitserquote:
quote:
Ik koop fietsen in Zaandam voor 1 euro.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik was gisteren in Zaandam, waar de fietsenstalling 1 gulden kost. True story.
En wat ga je maken dan? eerst de boel hier lekker maken en dan niet zeggen wat het isquote:Op zondag 10 juni 2012 10:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo maar eens een lekker (en gezond) ontbijtje maken
Een fruitsalade en dit:quote:Op zondag 10 juni 2012 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat ga je maken dan? eerst de boel hier lekker maken en dan niet zeggen wat het is
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Een fruitsalade en dit:
[ afbeelding ]
Maar dan mijn eigen variatie.
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Een fruitsalade en dit:
[ afbeelding ]
Maar dan mijn eigen variatie.
Zag hem net ook jaquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Totaal oblivious aankloten in Xcode
[ afbeelding ]
Het kan nog erger Shar,tjequote:
Hij is gek jongquote:Op zondag 10 juni 2012 @ 13:32 schreef RickoKun het volgende:
Wat men tegenwoordig 'core games' noemt is voor mij allang casual.
Alles is zo schijtgemakkelijk dat ik net zo goed op mn kop kan gaan staan en dubbeltjes gaan schijten voor wat uitdaging.
Ik vind dat echt zo'n vette foto!quote:
Show meeeeequote:Op zondag 10 juni 2012 17:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot ik heb mijn eerste paar schoenen uitgezocht
Ik begin met dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed gaat wordt het wss 1 tot 2 paar per maand dat ik uit mag zoeken![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik begin met dezeNice, ben niet zo fan van hout maar als je ze goed combineert weet ik zeker dat ze heel gaaf staan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed gaat wordt het wss 1 tot 2 paar per maand dat ik uit mag zoeken
Moet je hier nou een blogpost van maken?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Ik heb juist genomen omdat ik dus helemaal nix hout heb, en omdat ze zo hoog zijn is wat dikkere hak wel fijnquote:Op zondag 10 juni 2012 17:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nice, ben niet zo fan van hout maar als je ze goed combineert weet ik zeker dat ze heel gaaf staan!
Moet je hier nou een blogpost van maken?
Sowieso niet verkeerd dat je gewoon gratis schoenen mag uitzoeken!! * Lotje-Plusone is jaloersssssssssquote:Op zondag 10 juni 2012 17:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb juist genomen omdat ik dus helemaal nix hout heb, en omdat ze zo hoog zijn is wat dikkere hak wel fijnen yeps
eerste keer doe ik zomers, ik heb al shoes klaar voor de volgende als het doorgaan, dat zijn wel zwarte suede stiletto's met bandjes
Nouja ik ben geen model dus het kan net zo goed zijn dat de fotograaf na 1x zegt dat het nix is en dan is t overquote:Op zondag 10 juni 2012 17:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sowieso niet verkeerd dat je gewoon gratis schoenen mag uitzoeken!! * Lotje-Plusone is jaloersssssssss
Ben heel benieuwd naar de eerste blogpost
Maar dat weten ze van te voren. Als ze graag een model hadden gehad waren ze wel naar een burotje gegaan. Modellen genoeg in nederland (of meiden met die ambitie) ze hebben je niet voor niets gevraagd.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja ik ben geen model dus het kan net zo goed zijn dat de fotograaf na 1x zegt dat het nix is en dan is t over![]()
Ik teken later wel ff, ik was bezig met verhuisdozen uitpakkenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:52 schreef wc-eend het volgende:
Shar, fruit en solique tekenen gewoon niet
Lot heeft de iPad, ik heb geen tijdquote:Op zondag 10 juni 2012 17:52 schreef wc-eend het volgende:
DS werkt niet meer sinds laatste update op de oude iPhones, wachten op nieuwe updatequote:Op zondag 10 juni 2012 17:52 schreef wc-eend het volgende:
Had m al gezienquote:
Geniet er vanquote:
Ik ben nu aan het werk en denk niet dat ik vanavond tijd heb om te tekenen dus duurt sowieso wel ff voordat ik reageerquote:Op maandag 11 juni 2012 10:21 schreef Solique het volgende:
DS werkte net weer, dus gelijk wat geprobeerd
@Shar niet op kleuren letten, ik mis onze nationale kleur.
Neem je tijdquote:Op maandag 11 juni 2012 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het werk en denk niet dat ik vanavond tijd heb om te tekenen dus duurt sowieso wel ff voordat ik reageer
mijn zomersquote:
Was het artefysia?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:22 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren ben ik met de brommert door Eindhoven gereden, langs mijn oude studentenwoning etcIk was vwel verbaasd dat mijn oude sportschool nu ineens één of ander medisch centrum of apotheek oid is geworden
Daar heb ik ook jaren gesport en zelfs nog stage gelopenquote:
pictures or it didn't happen!!einzquote:Op maandag 11 juni 2012 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
FUCKING 5 SCHERMEN OP M'N BUREAU JONGUH!
Haha grappigquote:Op maandag 11 juni 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar heb ik ook jaren gesport en zelfs nog stage gelopen
Nooit last vanquote:Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
en ik heb last van een constante koude kin
ja, gisteravond m'n epische baard geschorenquote:
iets te compenseren?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
FUCKING 5 SCHERMEN OP M'N BUREAU JONGUH!
En ik ben er nog steeds niet aan gewend :-(quote:Op maandag 11 juni 2012 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, gisteravond m'n epische baard geschoren
wouldn't you like to know....quote:
Hier met Space Marinequote:
Mee gestopt, misschien dat ik wel eens verder ga kijken als ik ziek thuis zit ofzo maar voorlopig ga ik liever even games wegwerken. De serie was wel okay, niet echt een knaller.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:21 schreef Poit het volgende:
Kijkt hier iemand toevallig The Killing?
Potjandosie wat een goede serie
Geen knaller? Ik vind het een stuk spannender dan Game of Thronesquote:Op maandag 11 juni 2012 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mee gestopt, misschien dat ik wel eens verder ga kijken als ik ziek thuis zit ofzo maar voorlopig ga ik liever even games wegwerken. De serie was wel okay, niet echt een knaller.
Alleen een paar afleveringen maar heeft mij nooit vast kunnen houden.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:21 schreef Poit het volgende:
Kijkt hier iemand toevallig The Killing?
Potjandosie wat een goede serie
Ik vind dat je het niet echt in vergelijking kan trekken met GoT, zijn twee heel verschillende series. Verder heb ik van GoT gister pas de laatste paar afleveringen gekeken, ik vind seizoen 2 daarvan ook niet zo extreem goed dat ik ze gelijk moet kijken als ze uit zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen knaller? Ik vind het een stuk spannender dan Game of ThronesZeker het 2e seizoen.
GoT heeft draken, boobies en een dwerg.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen knaller? Ik vind het een stuk spannender dan Game of ThronesZeker het 2e seizoen.
Je kan ze als serie misschien niet vergelijken maar ik kan ze wel vergelijken in hoeveel lol ik heb als ik er naar kijk en daar wint The Killing het op dit moment by far.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dat je het niet echt in vergelijking kan trekken met GoT, zijn twee heel verschillende series. Verder heb ik van GoT gister pas de laatste paar afleveringen gekeken, ik vind seizoen 2 daarvan ook niet zo extreem goed dat ik ze gelijk moet kijken als ze uit zijn.
Maar ik zit nu weer even in mijn non-stop game vibe
Ik help je welquote:Op maandag 11 juni 2012 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom is een outfit voor een bruiloft uitzoeken zo lastig, meh ..
SUIT UP!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Kort, diep uitgesneden en fleurigquote:Op maandag 11 juni 2012 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Onmogelijk bij Shar... als ze alleen een trainingsbroek en een hempje aan heeft ziet ze er al beter uit..quote:Op maandag 11 juni 2012 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kort, diep uitgesneden en fleurig
En een iets minder goede outfit dan de bruid, dat is zo lullig anders
Juist niet te kort want de bruid moet in het middelpunt staanquote:Op maandag 11 juni 2012 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kort, diep uitgesneden en fleurig
En een iets minder goede outfit dan de bruid, dat is zo lullig anders
DONE!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Onmogelijk bij Shar... als ze alleen een trainingsbroek en een hempje aan heeft ziet ze er al beter uit..
Dan combineer je het! überkort jurkje met joggingsbroek er onder. Tijdens de ceremonie kijkt niemand verlekkerd naar je, maar tijdens de receptie is het broek uit en sjansen met die hapquote:Op maandag 11 juni 2012 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Juist niet te kort want de bruid moet in het middelpunt staanWel met vette pumps eronder natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan combineer je het! überkort jurkje met joggingsbroek er onder. Tijdens de ceremonie kijkt niemand verlekkerd naar je, maar tijdens de receptie is het broek uit en sjansen met die hapEn dan gewoon tegen haar zeggen "JA ROT OP JIJ HEBT AL EEN VENT NU IK NOG"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seems legit!
Vriendinnetje, ergens half september dacht ik en in Belgiequote:Op maandag 11 juni 2012 14:53 schreef wc-eend het volgende:
Wie gaat er trouwen, wanneer en hoe kom ik op dat feestje!
Daaromquote:Op maandag 11 juni 2012 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En dan gewoon tegen haar zeggen "JA ROT OP JIJ HEBT AL EEN VENT NU IK NOG"
seems legit!
Geen idee! Mijn allereerste bruiloft was vorig jaar van mijn moeder, verder is dit pas het eerste vriendinnetje wat gaat trouwen!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DaaromMakkelijkste plek om dates te versieren zijn op bruiloften toch?
Hotel "D'n Vergulde Sleurhut" schijnt awesome te zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee! Mijn allereerste bruiloft was vorig jaar van mijn moeder, verder is dit pas het eerste vriendinnetje wat gaat trouwen!Vind het wel helemaal super voor dr, ze passen zo leuk bij elkaar
Moet alleen nog even een hotel in Belgie regelen. Als iemand nog tips heeft voor een hotel wat niet al te duur is kom maar opHet was in de buurt van Luik dacht ik
Zo moeilijk is het toch niet om een grote witte jurk te vindenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Jaa grote kans dat we elkaar gezien hebben ik was er praktische elke dagquote:Op maandag 11 juni 2012 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha grappigNouja misschien heb ik je toen al ergens stiekem gespot
Ik heb iig wel goede herinneringen aan die plek. Ging daar altijd sporten met mijn huisgenoot en er liep daar op de dagen die wij gingen altijd een erg leuk meisje rond.![]()
De laatste paar weken dat ik daar rondliep sportte ze met ons mee. Ik wilde haar toen uit vragen, toen ik wist dat ik daar zou stoppen met fitnessen en haar daarna waarschijnlijk nooit meer zou zien.
Alleen vanaf dat punt heb ik haar dus nooit meer gezien, omdat ze toen op vakantie ging. Heb haar toen nooit meer uit kunnen vragen, want ik wist ook haar achternaam of telefoonnummer niet
Toen heb ik in ieder geval wel geleerd om niet zijn schijtluis te zijn en meiden gewoon meteen uit te vragen als ik ze leuk vond
[/lief dagboek]
Die van mamma was leukquote:Op maandag 11 juni 2012 16:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ben ik dan de enige hier die bruiloften suf vind?
Nouja betwijfel het eigenlijk, het is voor mij alweer een jaar of 7 geleden hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaa grote kans dat we elkaar gezien hebben ik was er praktische elke dag
En ging met een vriendinnetje vaak boksen in dat zaaltje naast de krachttraining.
Geen idee, heb er al jaren geen mee gemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heb eind augustus pas de eerste van vrienden, dus ben wel benieuwd. Die van familie zijn in ieder geval erg saai.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dude dan hebben we elkaar zeker gezien! ik heb daar van mijn 15e tot mijn 18e gesport en op mijn 19e stage gelopen (en ik ben nu 25quote:Op maandag 11 juni 2012 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja betwijfel het eigenlijk, het is voor mij alweer een jaar of 7 geleden hoor
Holy crap, ben ik echt al zo oud?
Witte jurk is niet verplicht, mensen uitnodigen die je nooit ziet ook nietquote:Op maandag 11 juni 2012 16:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik vind al die standaard dingen van bruiloften zo suf. Zo'n lelijke witte jurk en de hele familie moet komen incl de verre familie die je nooit ziet.
Familie/vrienden voeren een suf stukje op
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef Kn0x het volgende:
Een slideshow met foto's van vroeger
En dan maar verbaasd kijken, WANT DIT HAD JE NIET VERWACHT
Haha awesomequote:Op maandag 11 juni 2012 16:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude dan hebben we elkaar zeker gezien! ik heb daar van mijn 15e tot mijn 18e gesport en op mijn 19e stage gelopen (en ik ben nu 25)
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:41 schreef Reintji het volgende:
#5 CHICKS HOSSELEN OP HABBO MET BANG_BROS
Heb zojuist alle hoop in de jeugd verloren
Haha nee dat was Hilde, ik gaf geen groepslessen.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha awesomeDan moet dat haast wel ja
Trok jij ook altijd mensen uit alle zalen weg als er een groepsoefening/grondoefeningen te doen was/waren, mensen sprokkelen? Ik weet nog dat een meid dat op dinsdagavonden altijd deed als wij met gewichten bezig waren. Ik zou alleen echt niet meer weten hoe ze er uit zag. Zou grappig zijn als jij dat toen gewoon was
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee dat was Hilde, ik gaf geen groepslessen.
Ik was daar stagiaire voor opleiding als fitnesstrainer. Maar was wel heel veel bij de kracht apparatuur te vinden. Ik sportte met 2 vriendinnen daar en was toen echt super strak van alle fitness
Haha nu kunnen we wel zeggen dat we elkaar al 7 jaar kennenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee sorry, dan herinner ik je niet meerWas te gefocust op die ene meid denk ik
Truequote:Op maandag 11 juni 2012 17:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nu kunnen we wel zeggen dat we elkaar al 7 jaar kennen
Haha pas 5 jaar ( of nou ja 6 jaar geleden zag ik heb voor het eerst)quote:
Hier ook keiharde regen en onweerquote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef GameBabe het volgende:
Honger en nat
Stomme regen! En stomme reistijd... en daar moet je straks ook nog taks op betalen alsof dat je over de streep haalt om te verhuizen
Looooooolquote:Op maandag 11 juni 2012 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Echt alle tenacious d fotos zijn zo raar door die piemel of die wijde benen!!![]()
Ehm.. babyhapjes. Fruithapjes, groentehapjes, papjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand hier nog goede tip van zacht voedsel? Ik kom niet veel verder dan yoghurt en boterhammen zonder korstjes.
appelmoesquote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand hier nog goede tip van zacht voedsel? Ik kom niet veel verder dan yoghurt en boterhammen zonder korstjes.
Friet + snacks in de blenderquote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat dat daadwerkelijk komt. Een aantal partijen komt er al beetje bij beetje op terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef GameBabe het volgende:
Honger en nat
Stomme regen! En stomme reistijd... en daar moet je straks ook nog taks op betalen alsof dat je over de streep haalt om te verhuizen
Mjah daar kan ik geen maand op leven..quote:
Bah..quote:
hoezo een maand?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mjah daar kan ik geen maand op leven..
Avond eten is het probleem ook niet zo, dat is meestal wel makkelijk aan te passen.
Maar voor ontbijt en lunch? Crusli mag niet en korstjes ook niet.
In de ochtend yoghurt met eventueel chocolade vlokken er in das lekker.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mjah daar kan ik geen maand op leven..
Avond eten is het probleem ook niet zo, dat is meestal wel makkelijk aan te passen.
Maar voor ontbijt en lunch? Crusli mag niet en korstjes ook niet.
Smaakt best goed en kun je gewoon drinkenquote:
Ik moet een maand hard en taai voedsel ontwijken van de kaakfysio..quote:
Ah balen babe, ik denk nog wel ff over na en elke keer als mij wat te binnen schiet geef ik wel door okay?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik moet een maand hard en taai voedsel ontwijken van de kaakfysio..
Ik klem mijn kaken zolang ik me kan herinneren al op elkaar en sinds een half jaar heeft mijn linkerkaak de neiging om uit de kom te schieten.
Die spieren zijn behoorlijk hypertoon (te hoge spanning) en moeten tot rust komen omdat hierdoor het gewrichtskapsel ook geïrriteerd raakt.
Dus niet meer klemmen en hard en taai voedsel vermijden.
Ik heb mijn vader even lief aangekeken (via de Ipad, lang leve de techniek)quote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah balen babe, ik denk nog wel ff over na en elke keer als mij wat te binnen schiet geef ik wel door okay?
Sowieso dus appelmoes, spinazie, aardappelpuree, rode kool enzo
broccoli en al die andere groente kun je evnetueel ook in de blender mikken
Heerlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader even lief aangekeken (via de Ipad, lang leve de techniek)
En die gaat verse appelmoes voor mij maken, dat is zooooo episch lekker. Noms!
ik om deze :quote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik moest echt hardop lachen om deze post in het funda topic:
Opmerkelijke foto's van Funda #78
yes, ik kan niet wachten op de glorieuze 0-2 van morgenquote:
Nah.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
Zo zouden ze mario opnieuw uit moeten brengen.
Gratz kerel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:01 schreef wc-eend het volgende:
Yaymijn nieuwe functie krijgt een contract voor onbepaalde tijd
Netjesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:01 schreef wc-eend het volgende:
Yaymijn nieuwe functie krijgt een contract voor onbepaalde tijd
Awesome, dus ik "ken" je al langer dan Fruit. Hoe-hie-haquote:Op maandag 11 juni 2012 18:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha pas 5 jaar ( of nou ja 6 jaar geleden zag ik heb voor het eerst)
Fucked up... Voorlopig niet meer onder kapotte boilers hangen dusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:54 schreef badboynova het volgende:
k*tzooi knie is volgens mij sinds gister weer naar de klote![]()
Nieuwe kopen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:54 schreef badboynova het volgende:
k*tzooi knie is volgens mij sinds gister weer naar de klote![]()
succes manquote:
Jij ook een dikke gratz natuurlijk.quote:
Daarom ook dequote:
Diequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dieheeft bij jou geen betekenis meer, want die gebruik je bijna in elke post
Valt ook wel weer meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nopequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:
quote:
Dat iddquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:13 schreef Poit het volgende:
pointerpointer.com
Schaamteloze linkdump maar erg leuk gevonden
Zat zeker een kat in je slaapkamer?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Meeeeeeh wat een horrornachtmaar werklui zijn weer met vloer bezig dat na morgenmiddag is het dan toch echt af!
Nee die mogen niet in de slaapkamerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zat zeker een kat in je slaapkamer?
Welke van de 2? Die ene die ook bleef slapen of die uit Limburg?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die mogen niet in de slaapkamer
Had tegen die dude gezegd die mee naar tenacious d was dat ik eigenlijk wel vond dat er weinig vriendschap meer was en dat ik geen zin meer had om af te spreken, werd een lastig gesprek dus sliep te laat en werd ook nog eens midden in de nacht wakker
Die uit limburgquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Welke van de 2? Die ene die ook bleef slapen of die uit Limburg?
Oh lastig inderdaad zo'n gesprek..quote:
Ja uiteindelijk ging t wel redelijk, hij begrijpt wel wat hij fout gedaan heeft en dat ik er geen zin meer in heb.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh lastig inderdaad zo'n gesprek..
Juichen jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk ging t wel redelijk, hij begrijpt wel wat hij fout gedaan heeft en dat ik er geen zin meer in heb.
Toen ik vandaag mijn broer sprak en hij het hoorde heb ik nog nooit iemand zo hard horen juichenwel goede beslissing geweest
ER ZIT EEN KAT OP DE KASTquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die mogen niet in de slaapkamer
Had tegen die dude gezegd die mee naar tenacious d was dat ik eigenlijk wel vond dat er weinig vriendschap meer was en dat ik geen zin meer had om af te spreken, werd een lastig gesprek dus sliep te laat en werd ook nog eens midden in de nacht wakker
Oh dus hij heeft ook echt fouten gemaakt? Je bent in ieder geval eerlijk geweest! En het is netjes opgelost zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk ging t wel redelijk, hij begrijpt wel wat hij fout gedaan heeft en dat ik er geen zin meer in heb.
Toen ik vandaag mijn broer sprak en hij het hoorde heb ik nog nooit iemand zo hard horen juichenwel goede beslissing geweest
Yepsquote:
OHJAquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ER ZIT EEN KAT OP DE KAST
EEN KAT!!!
ZIE JE HEM NIET! DAAR ZITTIE.
Ja anders had ik het niet afgekapt, maar na 6 jaar gezeik is t nu toch wel klaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dus hij heeft ook echt fouten gemaakt? Je bent in ieder geval eerlijk geweest! En het is netjes opgelost zo.
er is helaas geen emoticon die zich in een hoekje zit te schamen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ER ZIT EEN KAT OP DE KAST
EEN KAT!!!
ZIE JE HEM NIET! DAAR ZITTIE.
Ik ben wel iets gewend van jequote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
er is helaas geen emoticon die zich in een hoekje zit te schamen...
ah joh maakt niet uit, het was grappigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
er is helaas geen emoticon die zich in een hoekje zit te schamen...
Lotjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ben wel iets gewend van jeJe ben lief
ER ZIT EEN BEEST IN BED, ZIE JE HEM NIET?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |