quote:Op zondag 10 juni 2012 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Totaal oblivious aankloten in Xcode
[ afbeelding ]
Het kan nog erger Shar,tjequote:
Hij is gek jongquote:Op zondag 10 juni 2012 @ 13:32 schreef RickoKun het volgende:
Wat men tegenwoordig 'core games' noemt is voor mij allang casual.
Alles is zo schijtgemakkelijk dat ik net zo goed op mn kop kan gaan staan en dubbeltjes gaan schijten voor wat uitdaging.
Ik vind dat echt zo'n vette foto!quote:
Show meeeeequote:Op zondag 10 juni 2012 17:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot ik heb mijn eerste paar schoenen uitgezocht
Ik begin met dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed gaat wordt het wss 1 tot 2 paar per maand dat ik uit mag zoeken![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik begin met dezeNice, ben niet zo fan van hout maar als je ze goed combineert weet ik zeker dat ze heel gaaf staan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed gaat wordt het wss 1 tot 2 paar per maand dat ik uit mag zoeken
Moet je hier nou een blogpost van maken?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Ik heb juist genomen omdat ik dus helemaal nix hout heb, en omdat ze zo hoog zijn is wat dikkere hak wel fijnquote:Op zondag 10 juni 2012 17:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nice, ben niet zo fan van hout maar als je ze goed combineert weet ik zeker dat ze heel gaaf staan!
Moet je hier nou een blogpost van maken?
Sowieso niet verkeerd dat je gewoon gratis schoenen mag uitzoeken!! * Lotje-Plusone is jaloersssssssssquote:Op zondag 10 juni 2012 17:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb juist genomen omdat ik dus helemaal nix hout heb, en omdat ze zo hoog zijn is wat dikkere hak wel fijnen yeps
eerste keer doe ik zomers, ik heb al shoes klaar voor de volgende als het doorgaan, dat zijn wel zwarte suede stiletto's met bandjes
Nouja ik ben geen model dus het kan net zo goed zijn dat de fotograaf na 1x zegt dat het nix is en dan is t overquote:Op zondag 10 juni 2012 17:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sowieso niet verkeerd dat je gewoon gratis schoenen mag uitzoeken!! * Lotje-Plusone is jaloersssssssss
Ben heel benieuwd naar de eerste blogpost
Maar dat weten ze van te voren. Als ze graag een model hadden gehad waren ze wel naar een burotje gegaan. Modellen genoeg in nederland (of meiden met die ambitie) ze hebben je niet voor niets gevraagd.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja ik ben geen model dus het kan net zo goed zijn dat de fotograaf na 1x zegt dat het nix is en dan is t over![]()
Ik teken later wel ff, ik was bezig met verhuisdozen uitpakkenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:52 schreef wc-eend het volgende:
Shar, fruit en solique tekenen gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |