hahahahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh Solique, fruit en ik hadden besloten dat jij de nr 1 bent in meest rare tekeningen maken
Een zebra tekenen kan overal op meneertjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:37 schreef Solique het volgende:
[..]
hahahaha
Kom er vaak genoeg achter dat wat ik bedenk te tekenen eigenlijk niet mogelijk is op een iPhone
Ben eigenlijk ook meer van het schetsen maar daar is het scherm niet precies genoeg voor.
Ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een zebra tekenen kan overal op meneertje
Donequote:
Ik denk juist dat je er teveel over nadenkt. Een zebra is super easy, maar je probeert het te netjes juist, terwijl een beestje met strepen al genoeg isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens wat meer tijd in het tekenen steken dan steeds even snel wat tekenen of het proberen in beschonken toestand
[..]
Done
Die probeerde ik te tekenen terwijl ik dronken in het cafe zat te wachten dus zal best te moeilijk gedaan hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk juist dat je er teveel over nadenkt. Een zebra is super easy, maar je probeert het te netjes juist, terwijl een beestje met strepen al genoeg is
Sharanaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef wc-eend het volgende:
Shar, Fruit, Poitemans anderen wat zijn jullie usernames in DSF?
Ik doe niet aan mobile gaming. Tenzij je een potje wil schaken, ander verhaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef wc-eend het volgende:
Don't worry, dat komt wel goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:57 schreef wc-eend het volgende:
ik ben wel heeeeeel slecht... zeker omdat het allemaal engels is
Ach, komt vanzelf goed. Slechter dan wat ik er soms uit gooi is niet te doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:57 schreef wc-eend het volgende:
ik ben wel heeeeeel slecht... zeker omdat het allemaal engels is
Maar niet in je huis neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
ZOMG MIJN TABLET IS TERECHT!!!!!!!!
SB is nu onderweg om hem te gaan halen bij het servicecenterquote:
SuperFruitigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef wc-eend het volgende:
Hoi Lotje!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hallo schatjes!
Nou ik heb een prima dagje Den Haag/ Scheveningen gehad.
Goed geshopt, lekker gegeten aan het strand en de musical was best te pruimen.
Het blijft een musical dus het is allemaal flink overdreven maar het was echt wel vermakelijk. En ik heb echt een tering hekel aan Chantal Janzen maar zelfs ik moet toegeven dat ze het echt ontzettend goed deed!
Maar vooral was het gewoon een leuke 'weekendje weg' met een paar schoolvriendinnetjes omdat we toch behoorlijk hard gewerkt hebben het afgelopen jaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lotquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hallo schatjes!
Nou ik heb een prima dagje Den Haag/ Scheveningen gehad.
Goed geshopt, lekker gegeten aan het strand en de musical was best te pruimen.
Het blijft een musical dus het is allemaal flink overdreven maar het was echt wel vermakelijk. En ik heb echt een tering hekel aan Chantal Janzen maar zelfs ik moet toegeven dat ze het echt ontzettend goed deed!
Maar vooral was het gewoon een leuke 'weekendje weg' met een paar schoolvriendinnetjes omdat we toch behoorlijk hard gewerkt hebben het afgelopen jaar.
Hey Solquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:03 schreef Morgen- het volgende:
Stage gevondenOehhh jonkie! Welke klas zit je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waar ga je stage lopen?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Beetje verdeeld nog, volgende week wordt het spannend en hoop ik duidelijkheid te hebben.quote:
3equote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oehhh jonkie! Welke klas zit je?
en waar ga je stage lopen?
Duidelijkheid over baan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Beetje verdeeld nog, volgende week wordt het spannend en hoop ik duidelijkheid te hebben.
Hahah doe dan ook iets nuttigs gek!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:16 schreef Morgen- het volgende:
[..]
3een bij een fietswinkel
moest wat hihi
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahah doe dan ook iets nuttigs gek!
Ik hoop het wel te krijgen dan, ja. Werkgever doet lastig en heb ze nu voor het blok gezet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Duidelijkheid over baan?
Spannend!
Oke dus er zijn wel alternatieve?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik hoop het wel te krijgen dan, ja. Werkgever doet lastig en heb ze nu voor het blok gezet.
Tevens uitnodiging gehad voor gesprek bij andere baan dinsdag.
Gelukkig heb je nog een alternatief achter de hand, al weet je natuurlijk niet 100% zeker of dat iets wordquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik hoop het wel te krijgen dan, ja. Werkgever doet lastig en heb ze nu voor het blok gezet.
Tevens uitnodiging gehad voor gesprek bij andere baan dinsdag.
Zo kijk je maanden rond voor andere baan en reageert er niets.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke dus er zijn wel alternatieve?
Ik hoop dat er iets goeds uitkomt!!
Klopt, ach ik zie het wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog een alternatief achter de hand, al weet je natuurlijk niet 100% zeker of dat iets word.
Nja wel mooi dat je ineens 3 vacatures binnen krijgt. Wil je weg bij je huidige werkgever?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo kijk je maanden rond voor andere baan en reageert er niets.
Zo lijkt er duidelijkheid te komen en heb ik 3 vacatures binnen en een gesprek ergens.
[..]
Klopt, ach ik zie het wel.
Wil best weg maar dan moet ik wel een goed alternatief hebben wat ik momenteel niet heb.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja wel mooi dat je ineens 3 vacatures binnen krijgt. Wil je weg bij je huidige werkgever?
Ze zoeken bij mijn detacheerder ook nog mensen, dus misschien is dat ook nog watquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil best weg maar dan moet ik wel een goed alternatief hebben wat ik momenteel niet heb.
Mijn huidige project is nu wel verlengd naar eind van het jaar.
Maar de voorwaarden van mijn werkgever zijn gewoon brak, geen opleidingen, cursussen en salaris waar geen millimeter ruimte in zit.
Wil dus gewoon duidelijkheid van mijn werkgever vooral omdat ik op mezelf wil maar dat kunnen ze niet geven dus wordt besproken en komen ze op terug.
Ja, al kan ik dat pas echt zeggen na een gesprek.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar wel relaxt dat je dingen achter de hand hebt.
Ben in twijfeling over detachering omdat ik er zelf al wat jaren in zit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze zoeken bij mijn detacheerder ook nog mensen, dus misschien is dat ook nog wat
je hebt PMquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, al kan ik dat pas echt zeggen na een gesprek.
[..]
Ben in twijfeling over detachering omdat ik er zelf al wat jaren in zit.
Mooiste zou wezen vaste werkgever, maar weet hoe moeilijk alles nu is.
Interesse heb ik sowieso altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |