hahahahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh Solique, fruit en ik hadden besloten dat jij de nr 1 bent in meest rare tekeningen maken
Een zebra tekenen kan overal op meneertjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:37 schreef Solique het volgende:
[..]
hahahaha
Kom er vaak genoeg achter dat wat ik bedenk te tekenen eigenlijk niet mogelijk is op een iPhone
Ben eigenlijk ook meer van het schetsen maar daar is het scherm niet precies genoeg voor.
Ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een zebra tekenen kan overal op meneertje
Donequote:
Ik denk juist dat je er teveel over nadenkt. Een zebra is super easy, maar je probeert het te netjes juist, terwijl een beestje met strepen al genoeg isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens wat meer tijd in het tekenen steken dan steeds even snel wat tekenen of het proberen in beschonken toestand
[..]
Done
Die probeerde ik te tekenen terwijl ik dronken in het cafe zat te wachten dus zal best te moeilijk gedaan hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk juist dat je er teveel over nadenkt. Een zebra is super easy, maar je probeert het te netjes juist, terwijl een beestje met strepen al genoeg is
Sharanaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef wc-eend het volgende:
Shar, Fruit, Poitemans anderen wat zijn jullie usernames in DSF?
Ik doe niet aan mobile gaming. Tenzij je een potje wil schaken, ander verhaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef wc-eend het volgende:
Don't worry, dat komt wel goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:57 schreef wc-eend het volgende:
ik ben wel heeeeeel slecht... zeker omdat het allemaal engels is
Ach, komt vanzelf goed. Slechter dan wat ik er soms uit gooi is niet te doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:57 schreef wc-eend het volgende:
ik ben wel heeeeeel slecht... zeker omdat het allemaal engels is
Maar niet in je huis neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
ZOMG MIJN TABLET IS TERECHT!!!!!!!!
SB is nu onderweg om hem te gaan halen bij het servicecenterquote:
SuperFruitigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef wc-eend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |