Ik trek het even slecht omdat ik deze week al de hele week van dat gemiep aanhoor.quote:
Het is crisis!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik trek het even slecht omdat ik deze week al de hele week van dat gemiep aanhoor.
Doen echt alsof de wereld vergaat en als je dan verder in het gesprek komt is er eigenlijk helemal niets aan de hand. En ik weet dat ik niet zomaar over andere situaties kan oordelen maar sommige mensen moeten zich beter beseffen hoe goed ze het hebben!
Mass Effect 3 N7 pak ofzo ... Hoezo danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
Bazen TT telling morgen-!
En wat heb jij trouwens voor avatar pakje
Gewoon zag er wel tof uit!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:27 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Mass Effect 3 N7 pak ofzo ... Hoezo dan
Niet voor mij, dan heb ik als het goed is eindelijk mijn diplomaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is crisis!
En 2013 lijkt een donker, koud en kil jaar te worden
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet voor mij, dan heb ik als het goed is eindelijk mijn diploma
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ik nooit Fysio nodig heb
ik heb heul geen ME3 maar vond dat pakje gewoon tofquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt ook zon tof N7 t-shirt
in real life dan die is ook vet!
http://www.google.nl/sear(...)vTT7CYOqeQ0AXNy8iMBAquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ik heb heul geen ME3 maar vond dat pakje gewoon tofmisschien dat N7 shirt irl halen voor de gymles hihi
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)vTT7CYOqeQ0AXNy8iMBA
Ik vind Game shirt altijd tof als ze niet echt als game shirt herkenbaar zijn behalve voor iemand die de game kent enzulks.
jamaar.. Ikke welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Denk niet dat de mannen hier daar naar kijken
Haha ik vind het ook een mooie bh (en mooie vrouw trouwens ook!)quote:
Me likey!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot kom eens snel langs ik heb zo debiel veel makeup gehad ik kan het niet eens kwijt
okay blij dat je het fijn vindt!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik trouwens mijn moeder wat meegegeven van angels on bare skin, ben heeel benieuwd wat ze ervan vindt! Ik vind het in ieder geval heerlijk!
wie zegt dat ik m ga verkopen? Wilde alleen weten hoeveel ik ervooor kon krijgen, volgens michhas 2,14 florijnenquote:
Juist daarom dacht ik dat je hem ging verkopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wie zegt dat ik m ga verkopen? Wilde alleen weten hoeveel ik ervooor kon krijgen, volgens michhas 2,14 florijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |