SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet je dan alleen maar fruit?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:52 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb nog steeds geen ticker ín de OP
Ik hou vandaag een fruitdag, lekker!
True waar een tijdje terug bijlezen niet te doen was, duurt het nu lang voordat een topic vol isquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Het is sowieso weer vrij rustig hier.
Als je kijkt naar de 26 tickers in de OP daarvan heb ik de meeste mensen al een tijd niet meer gezien.
en mag ik vragen wat het idee daar achter is?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja en vanavond gewoon avondeten dan, asperges
Is ook niet erg, zo gaat dat altijd maar misschien tijd om de OP weer een beetje op te schonen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
True waar een tijdje terug bijlezen niet te doen was, duurt het nu lang voordat een topic vol is
Het idee is om ff te ontslakken, afvalstoffen eruit geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
en mag ik vragen wat het idee daar achter is?
waarom niet gewoon 'normaal' eten?
Vooral overheid. Beleid schrijven (en deels uitvoeren) is wat ik leuk vind en waar ik ook voor opgeleid ben. Andere sectoren mogen ook hoor, maar ik zou niet weten waar ik dan op moet zoeken. Er staat nooit ergens 'sociaal psycholoog' gezocht... helaas.quote:
En wat houdt je normale dieet in?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:03 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Het idee is om ff te ontslakken, afvalstoffen eruit geloof ik.
Voor mij is het een dag om mezelf even te motiveren, omdat ik de afgelopen dagen/weken moeite had om me aan mn dieet te houden. Meestal gaat het na zo'n fruitdag dan makkelijker.
Precies, de meeste mensen krijgen er alleen maar meer honger van.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
ff een dagje fruiten kan helemaal geen kwaad hoor, de pest is alleen dat ik er vaak meer honger van krijg. Dus doe ik het niet meer
Ik bedoel inderdaad met dieet gewoon gezond eten. Jij mag het raar vinden klinken, volgens mij is het best goed voor je.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En wat houdt je normale dieet in?
Ik vind het een beetje raar klinken maar goed ik ben dan ook van jezelf een gezond etenspatroon aan leren en niet dieeten.
ja maar een uur later dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad met dieet gewoon gezond eten. Jij mag het raar vinden klinken, volgens mij is het best goed voor je.
Ik krijg er juist helemaal geen honger van SQ! Ik verbaas me er elke keer weer over hoe vullend een appel en een banaan samen zijn en heb dan vaak moeite om het echt op te krijgen!
Nja beetje trek heb ik wel, maar ik kan me er altijd heel goed aan houden (doe het ook niet vaak), dus maakt eigenlijk niet uit toch?quote:
Maar waarom kan je je niet aan je gewone dieet houden?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:23 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nja beetje trek heb ik wel, maar ik kan me er altijd heel goed aan houden (doe het ook niet vaak), dus maakt eigenlijk niet uit toch?
Laat die leeuw maar brullen! hahaha
Nou na zo'n fruitdag lukt dat altijd wel weer, dus technisch gezien ben ik er nu aan aan het werken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar waarom kan je je niet aan je gewone dieet houden?
Misschien is het beter om daar aan te gaan werken.
en voor hoe lang lukt het dan weer?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:25 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nou na zo'n fruitdag lukt dat altijd wel weer, dus technisch gezien ben ik er nu aan aan het werken.
Ik heb nooit echt veel moeite met lijnen, tot er iets gebeurd waardoor ik dat wel krijg. Lastig als je ff wat anders aan je hoofd hebt. Daarna heb ik altijd moeite het weer op te pakken. Dat doe ik nu dus door die fruitdag. Daarna lukt het waarschijnlijk gewoon weer heel lang, maar je weet nooit wat er kan gebeuren.quote:
Goed antwoordquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:31 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt veel moeite met lijnen, tot er iets gebeurd waardoor ik dat wel krijg. Lastig als je ff wat anders aan je hoofd hebt. Daarna heb ik altijd moeite het weer op te pakken. Dat doe ik nu dus door die fruitdag. Daarna lukt het waarschijnlijk gewoon weer heel lang, maar je weet nooit wat er kan gebeuren.
Nja dat is ook zo, maar het is ook niet dat ik dan compleet m'n hele patroon loslaat, maar ik vind het dan gewoon moeilijk om nog van de dingen af te blijven die ik lekker vind. De discipline die je nodig hebt om nee te zeggen als iemand een bak chips onder je neus houdt, is dan wel een beetje verdwenen bij mij zeg maarquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed antwoord
Misschien toch proberen je levensstijl dan echt aan te passen, dan zie je het niet meer als lijnen en zal het waarschijnlijk ook makkelijker gaan in moeilijke tijden.
Voelt wel soort van goed dat het blijkbaar nog te doen is om een baan te krijgen in deze tijden.quote:
Geloof idd niet dat ik dat wil hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:07 schreef Sjeen het volgende:
Tink89, nog even nav vorig topic... vooral veel mannenspul en van mij eigenlijk alleen maar 'hmm, die gaten die hier in zitten, dat kan echt niet meer'
Gewicht is stabiel op moment en dat vind ik wel prima nu.
Systeem/netwerk/infrastructuur beheerder + consultant.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Geloof idd niet dat ik dat wil hebben
En Joene, in welke sector/branch ben jij aan het solliciteren? Ik krijg bij 1 bedrijf m'n laatste gesprek, maar heb verder wel gesprekken gehad, maar dan toch een afwijzing... Altijd op 'te weinig ervaring'. Zucht!
Ik had ook nog 23 dagen, net vandaag verlengd tot novemberquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 23 dagen tot einde jaarcontract hier
Dat mag maar 3 keer geloof ik he, dan moeten ze je een vast contract aanbieden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had ook nog 23 dagen, net vandaag verlengd tot november![]()
Elke keer denk ik weer: ik moet een andere baan zoeken met een vast contract en niet steeds dit tijdelijke, maar dan krijg ik weer een half jaar oid erbij en doe ik weer niets
Ze passen mijn contracten steeds aanquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef Silmarwen het volgende:
Dat mag maar 3 keer geloof ik he, dan moeten ze je een vast contract aanbieden.
Ik heb nu een jaarcontract, begonnen in februari dus niet zo raar.
quote:
Ze passen ze steeds aan dus en ik heb er echt al minstens 6 gehad.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:29 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ongeacht de duur mag je vlgs mij niet meer dan 3 contracten krijgen. Of dat nou voor 3mnd of 1 jaar is maakt niet uit.
Bij mijn weten kan dat niet. Je kan het voor de zekerheid nog in WGR vragen, maar ik ben er vrij zeker van.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze passen ze steeds aan dus en ik heb er echt al minstens 6 gehad.
mag niet... 3 tijdelijke rn daarna een vast contract!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze passen ze steeds aan dus en ik heb er echt al minstens 6 gehad.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij mijn weten kan dat niet. Je kan het voor de zekerheid nog in WGR vragen, maar ik ben er vrij zeker van.
Volgens mij zit het hele probleem in het verschil tussen die twee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
mag niet... 3 tijdelijke rn daarna een vast contract!
Ik weet het 100% zeker. Mijn moeder os jurist bij P&O
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zit het hele probleem in het verschil tussen die twee.
Telt gewoon als vast contract bij de rechter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zit het hele probleem in het verschil tussen die twee.
Dat het inderdaad niet mag of mocht, maar dat heel veel bedrijven het toch doen en genoeg mensen niet weten dat het niet mag/ het niet willen aanvechten en dus geen vast contract krijgen terwijl ze er wel recht op hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik weet 100% zeker dat het heel lang zo geweest is dat je niet meer dan drie tijdelijke contracten mocht hebben, ongeacht de duur. Maar laatst zag ik iets in WGR waardoor ik ben gaan twijfelen, iets over aanpassing van de flexwet oid.
quote:
Ah ok. Ik ben er wel dusdanig zeker van dat ik er zelf wel achteraan zou gaan,maar ik ben altijd wat terughoudend met op internet roepen dat iets pertinent wel of niet zo is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat het inderdaad niet mag of mocht, maar dat heel veel bedrijven het toch doen en genoeg mensen niet weten dat het niet mag/ het niet willen aanvechten en dus geen vast contract krijgen terwijl ze er wel recht op hebben.
Denk dat mijn dochter dat niet zou waarderen. Om van mevrouw V maar niet te spreken.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Denk dat mijn dochter dat niet zou waarderen. Om van mevrouw V maar niet te spreken.
Je kan toch delen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Denk dat mijn dochter dat niet zou waarderen. Om van mevrouw V maar niet te spreken.
Heeft ze dat al geprobeerd dat ze dat zo zeker weet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Maar om dan een uur verderop te gaan wonen is misschien wat veel van het goeie.
Bovendien is DP niet van de vrouwenliefde, dus heb ik er maar beperkt iets aan.
Die kun je kopen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze zoent met iedereen (nee, echt) maar is dol op piemols.
Samesame but completey differentquote:
Truequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gangbang zou me toch niet dichter bij V brengen. En dat was juist het doel!
Fixedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ben er wel aan toe om weer es te dalen na twee maanden jaar stabiel.
Ook zuur hoor als je als een lolly op je trouwfoto staat en na 5 jaar gesupersized bentquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:50 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik twee jaar stabiel blijf annuleer ik mijn bruiloft
Hoe is het met jouw bipz?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:00 schreef Vanyel het volgende:
Nou vind ik lollymodel ook niet woest aantrekkelijk.
Nou, een lolly word ik niet snel, maar een trouwjurk uit het normale assortiment zou ik wel leuk vindenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ook zuur hoor als je als een lolly op je trouwfoto staat en na 5 jaar gesupersized bent
quote:
Hihihi... Ik was toen ik trouwde dikker dan ik nu ben, maar je zag het niet, ligt ook aan het model jurk dat je draagt. Maar toen ik opzoek ging naar een jurk kwam daar een as bruid, die echt huge was die ook nog een een jurk had uitgezocht met heel veel laagje enzo, als die later de foto's ooit nog eens terug kijkt moet die toch echt denken OMFG wat een fail. En als "dikke" vrouw heb je idd veel minder keus en je wilt toch wel de keus hebben. Je moet namelijk de hele dag in zo'n jurk lopen en je er mooi en prettig in voelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Besides, ik koop maar een keer in mijn leven een jurk van een half maandsalaris. It'd better be skinny
Ik heb er nog wel een hangen in een iets wat grotere maat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, een lolly word ik niet snel, maar een trouwjurk uit het normale assortiment zou ik wel leuk vinden
Juist, en daarbij wil ik sowieso die 15 kilo nog kwijt, dus kan ik het net zo goed meteen doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Hihihi... Ik was toen ik trouwde dikker dan ik nu ben, maar je zag het niet, ligt ook aan het model jurk dat je draagt. Maar toen ik opzoek ging naar een jurk kwam daar een as bruid, die echt huge was die ook nog een een jurk had uitgezocht met heel veel laagje enzo, als die later de foto's ooit nog eens terug kijkt moet die toch echt denken OMFG wat een fail. En als "dikke" vrouw heb je idd veel minder keus en je wilt toch wel de keus hebben. Je moet namelijk de hele dag in zo'n jurk lopen en je er mooi en prettig in voelen
Maar zo'n deadline helpt vaak wel heel goed!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juist, en daarbij wil ik sowieso die 15 kilo nog kwijt, dus kan ik het net zo goed meteen doen.
Het is niet dat ik alleen afval voor die bruiloft ofzo
Precies, goeie stok achter den deurquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:34 schreef helicopter het volgende:
[..]
Maar zo'n deadline helpt vaak wel heel goed!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
Helicopter, kom je uit eindhoven?
Never mind, kwartje valt nu pas. Kutjealles goed?
Ja, op wat gammele rugwervels na gaat het bon! Zeer lange tijd niet gezien! En het bbq seizoen is open. Ik zie mogelijkhedenquote:
Goed plan!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, op wat gammele rugwervels na gaat het bon! Zeer lange tijd niet gezien! En het bbq seizoen is open. Ik zie mogelijkheden
Checkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:39 schreef helicopter het volgende:
Ik zit wel enorm op een platteau... ben al 2 maanden vrijwel niets afgevallen. Da's echt irritant.
ja check.. Maar er komt een moment dat de weegschaal gaat dalen, dat moment was vandaagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:39 schreef helicopter het volgende:
Ik zit wel enorm op een platteau... ben al 2 maanden vrijwel niets afgevallen. Da's echt irritant.
Het is wat ingewikkelderquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mooie in zo'n situatie is wel dat je kunt doen of je neus bloedt en wanneer ze dan zeggen "Nou, poeh, naar, maar na dit contract ist klaar." jij kunt zeggen "Eeeuh dat maak IK wel uit he."
Hoe het precies zit, zou ik voor je moeten uitzoeken... Maar, op een bepaald moment heb je recht op een contract met het werkelijk aantal uren dat je draait.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wat ingewikkelderIk heb binnen hetzelfde bedrijf al een vast contract voor hééél weinig uren per maand. Ik heb daar 24 uur per week bovenop middels tijdelijke contracten. Pffff, geen flauw idee hoe dat juridisch zit.
Daar heb ik al eens eerder naar gekeken, want ik draai al minstens 4-5 jaar vééél meer dan de uren op mijn contract.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:37 schreef Sjeen het volgende:
Hoe het precies zit, zou ik voor je moeten uitzoeken... Maar, op een bepaald moment heb je recht op een contract met het werkelijk aantal uren dat je draait.
hoe zit het als je ziek bent, houden ze zich dan aan de uren die je daadwerkelijk werkt of aan de contracturen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik al eens eerder naar gekeken, want ik draai al minstens 4-5 jaar vééél meer dan de uren op mijn contract.
Als ik sta ingepland en ben ziek dan krijg ik die dag ziektegeld.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:46 schreef Sjeen het volgende:
hoe zit het als je ziek bent, houden ze zich dan aan de uren die je daadwerkelijk werkt of aan de contracturen?
Dus je hebt een vast contract voor weinig uur. Je hebt daarna een tijdelijk contract gekregen voor meer uur? En dit contract is meermaals gewijzigd qua lengte?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wat ingewikkelderIk heb binnen hetzelfde bedrijf al een vast contract voor hééél weinig uren per maand. Ik heb daar 24 uur per week bovenop middels tijdelijke contracten. Pffff, geen flauw idee hoe dat juridisch zit.
En hoeveel verschillen die qua inhoudt? Hoe is dit vastgelegd?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens 3 verschillende banen hier
Het zijn ook 3 verschillende loonschalenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:49 schreef Rebubbled het volgende:
En hoeveel verschillen die qua inhoudt? Hoe is dit vastgelegd?
Nee, heb ik niet, Sjeenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:49 schreef Sjeen het volgende:
Isa, heb je een rechtsbijstandverzekering? Die zoeken zulke dingen ook voor je uit.
Jammer...quote:
Ik heb nog nooit het vak van huisarts geambieerdquote:
PM een optie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef Rebubbled het volgende:
Ik studeer momenteel rechten, dus ik kan het voor je uitzoeken. Ik heb dan alleen wel wat meer details nodig en ik weet niet of alle dieetdames daarop zitten te wachten.
PM zeker een optie. Maar het is aan Isabeau. Misschien wil ze dat allemaal helemaal niet delen of vind ze het wel goed zo. Kan ook natuurlijk! Niets ergs aan.quote:
hoe lang wordt je ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nou volgens mij is de kogel door de kerk en word ik een jaar verlengd.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nou volgens mij is de kogel door de kerk en word ik een jaar verlengd.
echt honger of omdat het bijna lunchtijd is zeg maar?quote:
Mijn lijf geeft aan dat het 2 uur geleden is dat ik eten heb gehad, trek dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt honger of omdat het bijna lunchtijd is zeg maar?
Want ik dacht dat het niet goed is om echt honger te hebben
ik moet van mijn dieetmadam zo veel eten dat het mijn neus uit komt eigenlijken kreeg nog op mijn kop omdat ik te weinig eet
Oeh dat zou fijn zijn, een centimeter of 10 erbij doet wonderen voor je bmi!quote:
op een vast contract hopen in deze tijden is zeer naiefquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef helicopter het volgende:
SQ, mag ik je feliciteren, of hoopte je eigenlijk op een vast contract?
Wat wil je kan je doe je ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb dus sinds deze maand een vast contract en ik zoek al 2 jaar naar iets anders
Weinig, veel, weinig, ghihihihi!quote:
Feli! *proost*quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
whoei, confirmation van HR is ook binnen. Ik ben een happy camper. Daar moet op gedronken worden![]()
Feliquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Thanks y'all! Daar gaan de goede voornemens
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
whoei, confirmation van HR is ook binnen. Ik ben een happy camper. Daar moet op gedronken worden![]()
Ìk ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lasa "Oranje tompouce op een broodje haring"
Ew...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lasa "Oranje tompouce op een broodje haring"
waarbijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:50 schreef Rebubbled het volgende:
Kilo eraf sinds ik hierbij ben gegaan! Woopwoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik blijkbaar inderdaad (gezien jouw woorden nu erg op de zijne lijken), alleen ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen zich daar bij naar voelen. Ik heb altijd het idee dat ik een soort "sociaal project" ben (mensen gaan met me om omdat iemand het moet doen), en dat is volgens hem helemaal niet waar. Ik wil gewoon niet lastig zijn (en misschien ook mensen hun oordeel voor zijn). Het maakt ook allemaal niet uit, ik had niet zoveel moeten drinken, want hij maakt zich volgens mij zorgen om mij en dat wil ik niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij wilde die vriend je alleen maar duidelijk maken dat er heel veel mensen zoveel om je geven dat je ze pijn doet elke keer dat je jezelf weer zo gigantisch de grond instampt. En je doet het weer! Je biedt nog excuses aan ook en denkt nu dat je zijn avond hebt verpesten als je nu sorry tegen mij zegt dan ga ik je wurgen omdat je dingen niet goed leest!
Dat is balenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:35 schreef summer2bird het volgende:
*zucht*
Nog steeds 79.0 kg.
Al een paar weken zo
En veel maagzuur wat omhoog komt, slechte stoelgang, buikpijn.
Ik drink zo'n 2 liter extra op een dag.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is balenDrink je wel voldoende en verdeel je de maaltijden wel genoeg over de dag?
Ik kom met het forumcliché nu. Als je hier vaak last van hebt kun je beter even naar de huisarts gaan, want rondlopen met nare klachten is nergens voor nodig.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik drink zo'n 2 liter extra op een dag.
En ik verdeel mijn maaltijden vaak zo:
O
T
L
A
T
In een soort egoïsme denk je dat niemand je leuk kan vinden omdat jij jezelf niet leuk vindt. Nou, dat heb je overduidelijk verkeerd en er zijn wel degelijk mensen die om je geven. Jij moet alleen eens om jezelf gaan geven. En hou op met te denken voor anderen. Gewoon aannemen wat ze zeggen is een stuk beleefder.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat doe ik blijkbaar inderdaad (gezien jouw woorden nu erg op de zijne lijken), alleen ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen zich daar bij naar voelen. Ik heb altijd het idee dat ik een soort "sociaal project" ben (mensen gaan met me om omdat iemand het moet doen), en dat is volgens hem helemaal niet waar. Ik wil gewoon niet lastig zijn (en misschien ook mensen hun oordeel voor zijn). Het maakt ook allemaal niet uit, ik had niet zoveel moeten drinken, want hij maakt zich volgens mij zorgen om mij en dat wil ik niet.
Vanochtend had ik hem een e-mail gestuurd met de vraag of hij wilde dat ik donderdag niet naar toneel kom en vrijdag onze afspraak zou afzeggen, alleen hij zei dat dat de enige manier zou zijn waar ik ruzie mee kon veroorzaken.
Volgens mij is het goed dat je niet altijd weet wat mensen echt van je denken
Mwah, ik vind het niet zoveel waard om de huisarts daarmee lastig te vallenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kom met het forumcliché nu. Als je hier vaak last van hebt kun je beter even naar de huisarts gaan, want rondlopen met nare klachten is nergens voor nodig.
Volgens mij ziet het er namelijk goed uit wat je daar neer zet.
Als ik last van mijn maag heb wil ik wel eens jasmijnthee met wat kamille drinken, misschien het proberen waard? (maar ik geef toe dat ik voor elk wereldprobleem thee zou adviseren)
Duizelig ben ik nu bijna niet meer sinds ik gestopt ben met wat medicijnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:00 schreef Sarabi het volgende:
summer2bird jij was toch ook diegene die last had van duizelingen/flauwvallen? Misschien slim om inderdaad een keertje naar de dokter te gaan met zoveel klachten.
Je hebt zeker gelijk. Alleen ik was me er absoluut niet bewust van (ik dacht dat het voornamelijk een beetje zelfspot is gecombineerd met graag gastvrij en zo willen zijn. Voorbeeld: ik had een keer een groep mensen te eten en ik had gewoon een vga gemaakt en ik voelde me daar verschrikkelijk schuldig over en maakte daar dus mijn excuses en zo voor. Alleen het blijkt zo te zijn geweest dat iedereen dat heel erg origineel en tof vond, omdat de meesten dit sinds ze uit huis gingen niet meer hebben gegeten en pasta/rijst/couscous/salades toch altijd bij anderen al op het menu stonden).quote:Op zondag 10 juni 2012 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een soort egoïsme denk je dat niemand je leuk kan vinden omdat jij jezelf niet leuk vindt. Nou, dat heb je overduidelijk verkeerd en er zijn wel degelijk mensen die om je geven. Jij moet alleen eens om jezelf gaan geven. En hou op met te denken voor anderen. Gewoon aannemen wat ze zeggen is een stuk beleefder.
Ik kende iemand die oprecht leuk was. En ze kon alleen maar slecht over haarzelf praten en zichzelf onderuit halen. Dat ze zich niet kon voorstellen dat ik haar leuk vond blah die blah. Ik heb wel eens gezegd dat dat eigenlijk een soort belediging naar mij toe was, want waarom zou ik omgaan met iemand die ik niet leuk vind? Ik ben geen charitatieve instelling die haar tijd gaat verdoen met stomme mensen. Einde van het liedje? Dit absoluut leuke meisje kreeg haar selffulfilling prophecy omdat ik dat gezeik over hoe stom ze wel niet was helemaal beu was. Niet omdat ik haar stom vond. Maar dat zal ze nu wel denken, vrees ik
Waarom denk je anders dat die man/vrouw daar zit? Om koffie te leuten en euthanasie op mensen die wel "echt wat hebben"?quote:Op zondag 10 juni 2012 12:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niet zoveel waard om de huisarts daarmee lastig te vallen
Ik probeer het eerst zelf op te lossen.
Hij krijgt er geen cent meer omquote:Op zondag 10 juni 2012 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom denk je anders dat die man/vrouw daar zit? Om koffie te leuten en euthanasie op mensen die wel "echt wat hebben"?
Kom op, gewoon gaan. Anders verdient die man/vrouw ook geen droog brood en jij hebt klachten.
*zucht*quote:Op zondag 10 juni 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij krijgt er geen cent meer omAlleen maar drukker.
Kijk dit is al beter, komt overeen met wat ik bedoelquote:Op zondag 10 juni 2012 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Maar als het maar blijft aanhouden is een bezoek aan de HA wel een logische stap
Nee, het 'Het Geheim van Slanke Mensen'. Nog weer een boek.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:25 schreef laiveneertiekje het volgende:
klinkt goed BE, maar zit jij dan bij een facebookgroepje die allemaal iets met Beck doen dan ofzo?
quote:Op maandag 11 juni 2012 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben een beetje ziekigjes. Voel me compleet onfit en wazig en was vanmorgen ineens![]()
![]()
3 kilo
![]()
![]()
zwaarder dan gisteren, dus ik hou ook nog eens van alles vast... Ik overweeg me ziek te melden....
Ik vind het ook niet zo'n enorme ramp, ik sport nog steeds regelmatig, eet redelijk tot goed en heb een gezond gewicht maar ik zou toch nog graag een heel klein beetje buik kwijtraken en ik heb het idee dat daar die kilo's zich bevinden (+bovenbenen). Denk dat ik er echt nog even een schep bovenop moet doen om dat in gang te krijgen en daar heb ik dus momenteel even de motivatie niet voorquote:Op maandag 11 juni 2012 09:03 schreef Vicky het volgende:
Goed bezig BE!
Jarno, ik blijf ook al een tijdje schommelen tussen de 79,8 en 80,2... Of ik nou wel of niet sport of wrl of niet gezond eet.. Maakt niks uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn poging van vandaag:
O. 2 boterhammen met sandwichspread
L. 2 boterhammen met sandwichspread
T. 2 droge crackers
D. Mijn vriend wil groentewraps (hij vulde ze zelf altijd met vleesch totdat ik hem een keer eentje gaf met allerlei groentes en pepers en kruiden. Sindsdien wilt hij geen vleeswraps meer, maar gezonde groentedingen).
T. Een appel
Als je straks hard niest of naar de wc gaat zit je weer op je oude pijl *hug*quote:Op maandag 11 juni 2012 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben een beetje ziekigjes. Voel me compleet onfit en wazig en was vanmorgen ineens![]()
![]()
3 kilo
![]()
![]()
zwaarder dan gisteren, dus ik hou ook nog eens van alles vast... Ik overweeg me ziek te melden....
Het ziet er in mijn ogen uit als een goed lijstje.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:00 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb ook even een lijstje nodig, geloof ik... Voelde me gisteravond zwaar beroerd, dus heb heel lang geslapen (tot tien voor tien, wtf!). Ochtend-tussendoortje is er bij ingeschoten door late O, dus dit is de planning:
O: Lv-yoghurt met flink wat aardbeien en een handje frosties.
T: Niks dus, late O.
L: 4 maisboterhammen met beleg als ham, kalkoenfilet en 30+kaas met komkommer. Glas sap.
T: Thee met een pakje crackertjes.
D: Volkorenspaghetti met rundergehakt, sugosaus en champignonwokgroente Italiaans *ja zo heet dat bij de AH*
T: Niks meer, dat 's avonds eten gingen we afleren...
S: Vooralsnog niks, spierpijn van zaterdag is killing en stageverslag moet af.
Xx
Geeft je verbranding nog ff een slingertje. Ik doe het zelf ook te weinig trouwens (of de verkeerde dingenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
waarom zou je 's avonds nog moeten eten? Ik heb daar echt het nut nog nooit van ingezien
mwah, het zorgt er ook voor dat er weer suikers in je bloed komen waardoor je moeilijker slaapt. Ik heb het iig niet in mijn vaste eetpatroon zitten.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geeft je verbranding nog ff een slingertje. Ik doe het zelf ook te weinig trouwens (of de verkeerde dingen).
Weet ik veel, ik vertel alleen wat mij geadviseerd is. Ik vind tussendoortjes überhaupt rukquote:Op maandag 11 juni 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
waarom zou je 's avonds nog moeten eten? Ik heb daar echt het nut nog nooit van ingezien
Ik eet rond 5 uur al.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Then again, het ligt er nogal aan hoe laat je 's avonds eet. Als je om half zes al warm eet is het lastiger om niet te snaaien dan als je bijvoorbeeld om half acht eet zoals ik
De emoties die ik voel, of laten we zeggen die proberen gevoeld te worden, wil ik gewoon missen. Het is een krop/blok iets wat ik niet eens een naam kan geven.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:01 schreef laiveneertiekje het volgende:
CoS, misschien eens tijd om er mee bezig te gaan dan? Dat levert op de lange termijn meer op dan weer dicht te duwen...
Zo laat o.O Ik ga altijd tussen half vijf en vijf uur koken (het liefste om half vijf) en rond de klok van één naar bed.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Then again, het ligt er nogal aan hoe laat je 's avonds eet. Als je om half zes al warm eet is het lastiger om niet te snaaien dan als je bijvoorbeeld om half acht eet zoals ik
Dat sowieso!quote:Op maandag 11 juni 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zie je, dan krijg je denk ik ook eerder trek 's avonds
Als je regelmatig (en goed) eet hobbel je natuurlijk niet van suiker naar suikerpiek maar heeft dat over de dag gezien een veel vlakker verloop.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, het zorgt er ook voor dat er weer suikers in je bloed komen waardoor je moeilijker slaapt. Ik heb het iig niet in mijn vaste eetpatroon zitten.
Tsja, ieder zijn meugquote:Op maandag 11 juni 2012 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo laat o.O Ik ga altijd tussen half vijf en vijf uur koken (het liefste om half vijf) en rond de klok van één naar bed.
uiteraard, maar ik geloof er niet zo in dat ik 's avonds nog moet eten. Maar wat ik al zei, ik ga meestal binnen 3 uur na mijn avondeten naar bed, dat scheelt.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je regelmatig (en goed) eet hobbel je natuurlijk niet van suiker naar suikerpiek maar heeft dat over de dag gezien een veel vlakker verloop.
Dan is het geen wonder dat je weer honger krijgt, er zit gewoon veel tijd tussen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo laat o.O Ik ga altijd tussen half vijf en vijf uur koken (het liefste om half vijf) en rond de klok van één naar bed.
Wij eten zo rond (meestal vlak na) 6-en en als ik er aan denk dan pak ik nog wat kwark oid rond 8-9 uur en dan lig ik rond half 11 op bed. Nergens last van danquote:Op maandag 11 juni 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, maar ik geloof er niet zo in dat ik 's avonds nog moet eten. Maar wat ik al zei, ik ga meestal binnen 3 uur na mijn avondeten naar bed, dat scheelt.
+1quote:Op maandag 11 juni 2012 12:14 schreef Jarno het volgende:
Als ik om 5 uur zou avondeten en geen tussendoortjes in zou plannen, zouden de zakken chips er doorheen vliegen bij mij denk ik.
Niks mis met om 5 uur eten als dat zo uitkomt maar denken dat je dan tot 's avonds laat door kunt zonder wat te eten is een illusie op de lange termijn natuurlijk. Dat gilt om snaaien.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
+1
5 uur avondeten.. Moet er echt niet aan denken. Wij eten meestal rond half zeven en dat bevalt prima
Ik heb meestal de rest van de avond geen honger. Misschien dat ik rond een uur of 22.00 een appel wil (of eigenlijk eet omdat ik fruit moet eten), maar de enkele keer dat ik chips eet, eet ik geen avondeten. Gewoon zorgen voor veel groentes, dan heb je geen hongerquote:Op maandag 11 juni 2012 12:14 schreef Jarno het volgende:
Als ik om 5 uur zou avondeten en geen tussendoortjes in zou plannen, zouden de zakken chips er doorheen vliegen bij mij denk ik.
Dan zit ik nog op mijn werk, moet ik nog naar huis reizen (45 min) en nog koken. We eten meestal rond 7 uur- half 8quote:
dat deden wij ook regelmatig... nu eten we ergens tussen half zeven en half acht, met dochter samen. Eerder gaat gewoon niet, ivm werk...quote:Op maandag 11 juni 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ja met kinderen is dat anders, al zou ik denk ik tegen die tijd mijn kind gewoon apart eten geven en dan 's avonds gewoon met partner eten (indien het nog een zeer klein kind betreft)
Echt? Dat lijkt me ongezellig...quote:Op maandag 11 juni 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ja met kinderen is dat anders, al zou ik denk ik tegen die tijd mijn kind gewoon apart eten geven en dan 's avonds gewoon met partner eten (indien het nog een zeer klein kind betreft)
Je avondeten vervangen door chips en dan veel groentes eten? Klinkt heel gezond ja... Je mag best af en toe chips en hoeft daar echt niet je avondeten voor te laten staan meisje. Zolang het niet elke week en een hele zak is, tenminste.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb meestal de rest van de avond geen honger. Misschien dat ik rond een uur of 22.00 een appel wil (of eigenlijk eet omdat ik fruit moet eten), maar de enkele keer dat ik chips eet, eet ik geen avondeten. Gewoon zorgen voor veel groentes, dan heb je geen honger
de meeste babies zijn niet zo gezellig aan tafelquote:Op maandag 11 juni 2012 12:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Echt? Dat lijkt me ongezellig...
[..]
Je avondeten vervangen door chips en dan veel groentes eten? Klinkt heel gezond ja... Je mag best af en toe chips en hoeft daar echt niet je avondeten voor te laten staan meisje. Zolang het niet elke week en een hele zak is, tenminste.
Xx
We zullen het nooit eens worden denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb meestal de rest van de avond geen honger. Misschien dat ik rond een uur of 22.00 een appel wil (of eigenlijk eet omdat ik fruit moet eten), maar de enkele keer dat ik chips eet, eet ik geen avondeten. Gewoon zorgen voor veel groentes, dan heb je geen honger
Ligt misschien aan een verschil in definitie hier... Wat is een echt klein kind, zegmaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meeste babies zijn niet zo gezellig aan tafel
Wij deden van allebei een beetje. Soms samen, soms met z'n 2-en nadat de kleine lag. Vanaf een bepaalde leeftijd álleen nog maar samen én aan tafel.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
En je kunt beter je kind tijdig voeren en op bed leggen dan je partner elke avond met een magnetronhap op de bank te parkeren denk ik
Heel veel groentes moet je gewoon elke dag etenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je avondeten vervangen door chips en dan veel groentes eten? Klinkt heel gezond ja... Je mag best af en toe chips en hoeft daar echt niet je avondeten voor te laten staan meisje. Zolang het niet elke week en een hele zak is, tenminste.
Xx
alles dat nog voor half acht in bed hoort te liggen is mijn definitiequote:Op maandag 11 juni 2012 12:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ligt misschien aan een verschil in definitie hier... Wat is een echt klein kind, zegmaar.
Je zou nu toch wel moeten weten dat dat wat jij als logisch ziet qua eten, meestal niet logisch isquote:Op maandag 11 juni 2012 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel veel groentes moet je gewoon elke dag etenTenminste ik zorg dat ongeveer 75% van hetgeen dat op mijn bord ligt groente is.
Het was vroeger bij ons thuis altijd zo dat wanneer we een kcalrijk tussendoortje hadden, er een maaltijd overgeslagen werd en die houd ik nog steeds aan. En dat heeft me altijd erg logisch geleken
ligt er ook een beetje aan hoe de situatie mbt werk is denk ikquote:Op maandag 11 juni 2012 12:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij deden van allebei een beetje. Soms samen, soms met z'n 2-en nadat de kleine lag. Vanaf een bepaalde leeftijd álleen nog maar samen én aan tafel.
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 11 juni 2012 12:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
We zullen het nooit eens worden denk ik.
Overigens tik je met je lijstje van vandaag geeneens de 1000kcal's aan. Dit ter info dus.
Dat zeker... Nu mijn vriend niet meer in een uithoek van Nederland werkt en dus eerder thuis is eten wij vaker samen..quote:Op maandag 11 juni 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er ook een beetje aan hoe de situatie mbt werk is denk ik
gooi wat vlees door je wrapsquote:Op maandag 11 juni 2012 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietmaar jij bent een man en mannen hebben meer eten nodig
![]()
En over de kcals van mijn lijstje: shit, want ik zie ook niet waar ik extra eten in kan bouwen
Misschien toch maar even mijn vervelende psych mailen
Nee.... je hebt gelijkquote:Op maandag 11 juni 2012 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je zou nu toch wel moeten weten dat dat wat jij als logisch ziet qua eten, meestal niet logisch is
Een extra boterham. Beleg op je crackers. Een schaaltje kwark bij je appel.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietmaar jij bent een man en mannen hebben meer eten nodig
![]()
En over de kcals van mijn lijstje: shit, want ik zie ook niet waar ik extra eten in kan bouwen
Misschien toch maar even mijn vervelende psych mailen
Als het kàn zou ik het ook zeker doenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:27 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dat zeker... Nu mijn vriend niet meer in een uithoek van Nederland werkt en dus eerder thuis is eten wij vaker samen..
Daarvoor gaf ik eerst mijn zoontje eten, en daarna als mijn vriend thuis was aten wij wel..
Nu ben ik vaak nog niet eens begonnen met koken als hij thuis komt.
of bonen...quote:
Thnxquote:Op maandag 11 juni 2012 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een extra boterham. Beleg op je crackers. Een schaaltje kwark bij je appel.
en creme fraiche en natuurlijk wat avocadoquote:
We kommen d'r wel!quote:Op maandag 11 juni 2012 12:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
en creme fraiche en natuurlijk wat avocado
Droog? Van wat vlees en kaas?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan wordt het een eiwittenbom
En dan wordt het hartstikke droog
En ik heb alleen linzen liggen
klinkt goed, wel jammer van de misleidende titelquote:Op maandag 11 juni 2012 12:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb laatst hele lekkere gehad met surimi erin... Waren heerlijk zonder vadsig te zijn...
http://www.voedingscentru(...)tortillametkrab.aspx
jups, want voor zover ik op de verpakking kon zien was er alleen maar krabaroma aanwezig in de surimiquote:Op maandag 11 juni 2012 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt goed, wel jammer van de misleidende titel
Hoelang zit er dan tussen 1e keer passen en trouwen?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet eigenlijk eens wat nieuwe targets gaan stellen.
Als ik half november jurken ga passen, wil ik maximaal 75 kilo wegen. Zodat ze de jurk niet te ver hoeven in te nemen hopelijk
Dus als ik mezelf even target op 73 kilo voor 15 november. Dat moet te doen zijn
6,5 maand?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoelang zit er dan tussen 1e keer passen en trouwen?
Daarom wil ik zo ver mogelijk afvallen voor de eerste sessie. 1 maat innemen gaat vaak nog wel, 4 maten niet zoquote:Op maandag 11 juni 2012 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je aan de lijn doet moet je laat met je jurk zijn
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom wil ik zo ver mogelijk afvallen voor de eerste sessie. 1 maat innemen gaat vaak nog wel, 4 maten niet zo
tuurlijk wel, als mijn rug ooit nog wil genezenquote:
Wow, dat vind ik serieus heel lang.quote:
ik hoor allemaal spookverhalen over levertijden van zes maanden, vandaarquote:Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wow, dat vind ik serieus heel lang.
Zeker omdat je aan het lijnen bent.
Ik zou wel de jurk uitzoeken. En eigenlijk het echte passen / bestellen 3 maanden van tevoren gaan doen..
Oh echt?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoor allemaal spookverhalen over levertijden van zes maanden, vandaar
oh ja, danquote:Op maandag 11 juni 2012 12:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh echt?
Nou ja, ik heb mijn jurk gewoon gehuurd... Dus uitkiezen uit de voorraad...
Het is zo zonde als ze echt 4 maten moeten innemen..quote:Op maandag 11 juni 2012 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dan
ik zal eens serieus gaan informeren over levertijden dan
True, maar als ik tijdens passen nog maar een paar kilo boven streef zit zal dat wel meevallen. Ik heb echt niet de illusie dat ik ooit 60 kilo ga wegen ofzoquote:Op maandag 11 juni 2012 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is zo zonde als ze echt 4 maten moeten innemen..
Ja dan valt het wel mee.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, maar als ik tijdens passen nog maar een paar kilo boven streef zit zal dat wel meevallen. Ik heb echt niet de illusie dat ik ooit 60 kilo ga wegen ofzo
Waar zijn je eiwitten? Ik mis die door je gehele dagvoeding. Eiwitten zorgen juist voor een efficiente vetverbranding. Nu leef je op water, koolhydraten en vezels. Zo'n dieet geeft echt een backfire. Zeker als je ook nog eens maaltijden overslaat wanneer je een calorierijk tussendoortje neemt. Misschien eens terug naar je voedingsdeskundige?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja maar wraps hoeve helemaal niet vadsig
Mijn recept (voor ongeveer 2 man):
2 tomaten in stukjes
jalapenopeper in stukjes (pitjes laten zitten)
1 prei
1 paprika
1 ui
champigons (zoveel als er lekker uitziet in de pan)
Eekhoorntjesbrood in stukjes
Eventueel een half blikje maïs
cayennepeper, peterselie, tijm (gewoon alles wat lekker is)
En veel sla en eventueel linzen erdoor
Tot die tijd is het op zich prima te doen. Heb je wel een motivatiesysteem voor jezelf? Ik heb bijvoorbeeld voor mezelf het systeem dat ik een bepaald gewicht voor een bepaald moment in mijn hoofd heb, haal ik het dan verzin ik een "beloning" en als ik het niet haal een "straf"quote:Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk wel, als mijn rug ooit nog wil genezen![]()
![]()
![]()
Ik weet wat ik moet doen, ben er al 15 kwijt nog steeds, moet alleen de tweede helft ook ff doorpakken.
Je bent niet de eerste die het zegt, maar het is een beetje tegen dovemansoren gericht.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:56 schreef Rebubbled het volgende:
Waar zijn je eiwitten? Ik mis die door je gehele dagvoeding. Eiwitten zorgen juist voor een efficiente vetverbranding. Nu leef je op water, koolhydraten en vezels. Zo'n dieet geeft echt een backfire. Zeker als je ook nog eens maaltijden overslaat wanneer je een calorierijk tussendoortje neemt. Misschien eens terug naar je voedingsdeskundige?
nee niet echt, ik heb dat niet nodig en mezelf straffen vind ik geen optie. De beloning is een maat kleiner, de straf is geen maat kleiner, dat vind ik al voldoende.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tot die tijd is het op zich prima te doen. Heb je wel een motivatiesysteem voor jezelf? Ik heb bijvoorbeeld voor mezelf het systeem dat ik een bepaald gewicht voor een bepaald moment in mijn hoofd heb, haal ik het dan verzin ik een "beloning" en als ik het niet haal een "straf"
Linzen en paddestoelen bevatten eiwittenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:56 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Waar zijn je eiwitten? Ik mis die door je gehele dagvoeding. Eiwitten zorgen juist voor een efficiente vetverbranding. Nu leef je op water, koolhydraten en vezels. Zo'n dieet geeft echt een backfire. Zeker als je ook nog eens maaltijden overslaat wanneer je een calorierijk tussendoortje neemt. Misschien eens terug naar je voedingsdeskundige?
De horror.quote:
SQ... volgens mijn fysio is dat juist goed voor mijn rug, alhoewel hij aangaf dat ik het niet te gek moest maken met standjesquote:Op maandag 11 juni 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens is mijn vernaggelde rug met bijbehorende resultaten (geen seks, geen sport, geen leuke uitstapjes etc) ook al straf genoeg
Ja maar jouw rug is de mijne nietquote:Op maandag 11 juni 2012 13:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
SQ... volgens mijn fysio is dat juist goed voor mijn rug, alhoewel hij aangaf dat ik het niet te gek moest maken met standjes
Dat is niet waar. Ik wil geen vlees of soja eten (of in elk geval zo min mogelijk) dus ik zoek mijn eiwitten in alternatieve bronnen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het zegt, maar het is een beetje tegen dovemansoren gericht.
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens is mijn vernaggelde rug met bijbehorende resultaten (geen seks, geen sport, geen leuke uitstapjes etc) ook al straf genoeg
Nee, klopt... maar ik verzin ook wel andere dingen als real sex niet zou gaan.quote:
Precies, daarom ga ik er geen extra straffen bovenop gooienquote:Op maandag 11 juni 2012 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ja, maar dat heeft vast niet te maken met slecht je best doen
Wel balen*hug*
Ja, heel soms doen we het wel op z'n egeltjes zeg maarquote:Op maandag 11 juni 2012 13:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, klopt... maar ik verzin ook wel andere dingen als real sex niet zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |