abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:23:46 #1
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_112558438
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei juni? (nog nader te bepalen)
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:24:27 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_112558459
Tink, waarom specifiek op overheid?
disclaimer
pi_112558460
Inderdaad op dit moment is het echt moeilijk een baan te vinden (hopelijk is het over een jaar anders maar dat betwijfel ik).
Dus gewoon positief blijven Tink :)
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:27:17 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_112558550
Nog 23 dagen tot einde jaarcontract hier :(
disclaimer
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:30:16 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112558638
Qua eten en vooral 'niet vreten' gaat het goed hier, zelfs nu het weer die tijd van de maand is wonder boven wonder.
Nadeel is wel dat mijn gewicht de afgelopen dagen vrijwel stabiel is gebleven, maar dat is tegelijkertijd ook gewoon heel erg prima gezien die tijd van de maand.
Maar het is wel een tikkie frustrerend om steeds ongeveer dat zelfde getalletje op de weegschaal te zien. :')

Hardlopen wil nog niet ivm gekke kuit, maar gisteren touwtje springen was bekkenbodem-tena-technisch ook niet zo'n strak plan. ;')
Volgende week toch maar gewoon weer eens hardlopen. :Y
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:41:49 #6
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_112558955
*shame on me :@ Ik laat dit topic een beetje links liggen. Ik hang nog steeds stil op gewicht.. Op zich fijn maar soms frustrerend, vandaar dat ik hier op dit moment niet veel kom..

BE wat goed van het niet "vreten" maar gewoon netjes eten. Die tijd in de maand is volgens mij voor velen echt een moeilijk periode..
Be happy with the little things in life
pi_112559197
Het is sowieso weer vrij rustig hier.
Als je kijkt naar de 26 tickers in de OP daarvan heb ik de meeste mensen al een tijd niet meer gezien.
pi_112559305
Ik heb nog steeds geen ticker ín de OP :')

Ik hou vandaag een fruitdag, lekker!
My salvation lies in your love..
pi_112559335
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:52 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb nog steeds geen ticker ín de OP :')

Ik hou vandaag een fruitdag, lekker!
Eet je dan alleen maar fruit?
pi_112559515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Eet je dan alleen maar fruit?
Ja en vanavond gewoon avondeten dan, asperges :9
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:57:35 #11
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_112559517
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Het is sowieso weer vrij rustig hier.
Als je kijkt naar de 26 tickers in de OP daarvan heb ik de meeste mensen al een tijd niet meer gezien.
True waar een tijdje terug bijlezen niet te doen was, duurt het nu lang voordat een topic vol is
pi_112559596
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ja en vanavond gewoon avondeten dan, asperges :9
en mag ik vragen wat het idee daar achter is?
waarom niet gewoon 'normaal' eten?
pi_112559608
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

True waar een tijdje terug bijlezen niet te doen was, duurt het nu lang voordat een topic vol is
Is ook niet erg, zo gaat dat altijd maar misschien tijd om de OP weer een beetje op te schonen.
pi_112559770
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

en mag ik vragen wat het idee daar achter is?
waarom niet gewoon 'normaal' eten?
Het idee is om ff te ontslakken, afvalstoffen eruit geloof ik.
Voor mij is het een dag om mezelf even te motiveren, omdat ik de afgelopen dagen/weken moeite had om me aan mn dieet te houden. Meestal gaat het na zo'n fruitdag dan makkelijker.
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:04:22 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_112559793
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
Tink, waarom specifiek op overheid?
Vooral overheid. Beleid schrijven (en deels uitvoeren) is wat ik leuk vind en waar ik ook voor opgeleid ben. Andere sectoren mogen ook hoor, maar ik zou niet weten waar ik dan op moet zoeken. Er staat nooit ergens 'sociaal psycholoog' gezocht... helaas.

Heb verse muntthee gemaakt van appelmunt, maar die is toch niet zo lekker als de citroenmunt en de marrokaanse munt :N
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_112560114
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:03 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Het idee is om ff te ontslakken, afvalstoffen eruit geloof ik.
Voor mij is het een dag om mezelf even te motiveren, omdat ik de afgelopen dagen/weken moeite had om me aan mn dieet te houden. Meestal gaat het na zo'n fruitdag dan makkelijker.
En wat houdt je normale dieet in?
Ik vind het een beetje raar klinken maar goed ik ben dan ook van jezelf een gezond etenspatroon aan leren en niet dieeten.
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:14:28 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_112560211
ff een dagje fruiten kan helemaal geen kwaad hoor, de pest is alleen dat ik er vaak meer honger van krijg. Dus doe ik het niet meer :')
disclaimer
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:15:12 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_112560238
overigens is "een gezond eetpatroon" ook een dieet, het woord heeft een beetje een verkeerde connotatie gekregen :D
disclaimer
pi_112560467
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
ff een dagje fruiten kan helemaal geen kwaad hoor, de pest is alleen dat ik er vaak meer honger van krijg. Dus doe ik het niet meer :')
Precies, de meeste mensen krijgen er alleen maar meer honger van.
En waarom zou je je lichaam gezonde voedingsstoffen ontzeggen, beetje onzin.

En daarom vraag ik ook wat zijn dieet is :)
pi_112560506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En wat houdt je normale dieet in?
Ik vind het een beetje raar klinken maar goed ik ben dan ook van jezelf een gezond etenspatroon aan leren en niet dieeten.
Ik bedoel inderdaad met dieet gewoon gezond eten. Jij mag het raar vinden klinken, volgens mij is het best goed voor je.

Ik krijg er juist helemaal geen honger van SQ! Ik verbaas me er elke keer weer over hoe vullend een appel en een banaan samen zijn en heb dan vaak moeite om het echt op te krijgen! :D
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:22:16 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_112560512
bananapancake is een meisje :@
disclaimer
pi_112560528
Inderdaad :@
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:22:42 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_112560535
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik bedoel inderdaad met dieet gewoon gezond eten. Jij mag het raar vinden klinken, volgens mij is het best goed voor je.

Ik krijg er juist helemaal geen honger van SQ! Ik verbaas me er elke keer weer over hoe vullend een appel en een banaan samen zijn en heb dan vaak moeite om het echt op te krijgen! :D
ja maar een uur later dan? :D
disclaimer
pi_112560579
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar een uur later dan? :D
Nja beetje trek heb ik wel, maar ik kan me er altijd heel goed aan houden (doe het ook niet vaak), dus maakt eigenlijk niet uit toch? :P

Laat die leeuw maar brullen! hahaha
pi_112560584
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
bananapancake is een meisje :@
Ook wel logisch...heb maar weinig mannen een fruitdag zien doen.
En verder laat ik het maar :)
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:24:18 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_112560610
ik ga maar op mijn komkommer kauwen :')
disclaimer
pi_112560618
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:23 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Nja beetje trek heb ik wel, maar ik kan me er altijd heel goed aan houden (doe het ook niet vaak), dus maakt eigenlijk niet uit toch? :P

Laat die leeuw maar brullen! hahaha
Maar waarom kan je je niet aan je gewone dieet houden?
Misschien is het beter om daar aan te gaan werken.
pi_112560632
omnomnom
pi_112560686
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar waarom kan je je niet aan je gewone dieet houden?
Misschien is het beter om daar aan te gaan werken.
Nou na zo'n fruitdag lukt dat altijd wel weer, dus technisch gezien ben ik er nu aan aan het werken.
pi_112560821
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:25 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Nou na zo'n fruitdag lukt dat altijd wel weer, dus technisch gezien ben ik er nu aan aan het werken.
en voor hoe lang lukt het dan weer?
pi_112560906
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

en voor hoe lang lukt het dan weer?
Ik heb nooit echt veel moeite met lijnen, tot er iets gebeurd waardoor ik dat wel krijg. Lastig als je ff wat anders aan je hoofd hebt. Daarna heb ik altijd moeite het weer op te pakken. Dat doe ik nu dus door die fruitdag. Daarna lukt het waarschijnlijk gewoon weer heel lang, maar je weet nooit wat er kan gebeuren.
pi_112560983
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:31 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik heb nooit echt veel moeite met lijnen, tot er iets gebeurd waardoor ik dat wel krijg. Lastig als je ff wat anders aan je hoofd hebt. Daarna heb ik altijd moeite het weer op te pakken. Dat doe ik nu dus door die fruitdag. Daarna lukt het waarschijnlijk gewoon weer heel lang, maar je weet nooit wat er kan gebeuren.
Goed antwoord :)
Misschien toch proberen je levensstijl dan echt aan te passen, dan zie je het niet meer als lijnen en zal het waarschijnlijk ook makkelijker gaan in moeilijke tijden.
pi_112561067
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed antwoord :)
Misschien toch proberen je levensstijl dan echt aan te passen, dan zie je het niet meer als lijnen en zal het waarschijnlijk ook makkelijker gaan in moeilijke tijden.
Nja dat is ook zo, maar het is ook niet dat ik dan compleet m'n hele patroon loslaat, maar ik vind het dan gewoon moeilijk om nog van de dingen af te blijven die ik lekker vind. De discipline die je nodig hebt om nee te zeggen als iemand een bak chips onder je neus houdt, is dan wel een beetje verdwenen bij mij zeg maar :')
pi_112566197
3 sollicitatiebrieven geschreven , 3x een uitnodiging voor een gesprek en bij 1 al geweest en uitgenodigd voor 2e gesprek! Damn! ik kan het nog dat solliciteren *)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_112566283
Goed bezig Joen! ^O^
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_112566307
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:03 schreef Vicky het volgende:
Goed bezig Joen! ^O^
Voelt wel soort van goed dat het blijkbaar nog te doen is om een baan te krijgen in deze tijden.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 juni 2012 @ 14:07:25 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_112566439
Tink89, nog even nav vorig topic... vooral veel mannenspul en van mij eigenlijk alleen maar 'hmm, die gaten die hier in zitten, dat kan echt niet meer' :P

Gewicht is stabiel op moment en dat vind ik wel prima nu.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:24:30 #38
319308 Tink89
To live is to dance
pi_112566994
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:07 schreef Sjeen het volgende:
Tink89, nog even nav vorig topic... vooral veel mannenspul en van mij eigenlijk alleen maar 'hmm, die gaten die hier in zitten, dat kan echt niet meer' :P

Gewicht is stabiel op moment en dat vind ik wel prima nu.
Geloof idd niet dat ik dat wil hebben ;)

En Joene, in welke sector/branch ben jij aan het solliciteren? Ik krijg bij 1 bedrijf m'n laatste gesprek, maar heb verder wel gesprekken gehad, maar dan toch een afwijzing... Altijd op 'te weinig ervaring'. Zucht!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_112568825
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Geloof idd niet dat ik dat wil hebben ;)

En Joene, in welke sector/branch ben jij aan het solliciteren? Ik krijg bij 1 bedrijf m'n laatste gesprek, maar heb verder wel gesprekken gehad, maar dan toch een afwijzing... Altijd op 'te weinig ervaring'. Zucht!
Systeem/netwerk/infrastructuur beheerder + consultant.

In de regio zuid-holland 3 brieven , 3 uitnodigingen , 1 gesprek gehad met uitnodiging voor 2e gesprek.

Volgende week de andere 2 gesprekken van de 3 , en het 2e gesprek bij de ander.

Verder nog 1 gesprek bij een partij die ik via mijn huidige werk mee in aanraking ben gekomen en dat is in noord-holland.
pi_112568848
Vandaag een raar lijstje:
O. 2 boterhammen jam
L. 2 boterhammen jam
T. lepel browniedeeg afgelikt (ja... ik weet het. Eet verder er niet van)
T. Time-out
D. Soort tapas met vrienden (eet alleen de gezonde dingen)
pi_112574535
Gister wezen kickboksen, eindelijk die leuke jongen zijn naam gevraagd. Hij geeft me zijn naam en kijkt me hoopvol aan en ik vraag: 'Dus, ik heb net een dooie kat langs de weg gezien, zal ik de dierenambulance bellen?' Van alle dingen die ik had kunnen vragen en zeggen. :')

Mijn lijstje vandaag:
O: 1 snee zuurdesembrood met dik kipfilet en becel
T: 1/3 meloen
L: Smoothie van magere yoghurt, ingevroren gemengde bessen, 1 banaan, beetje sinaasappelsap voor de vloeibaarheid en wat honing voor de zoete kick.
T: 4 plakjes ham met 8 augurkjes
A: Kalkoenfilet 120gr, 225 gr aardappels met een klein beetje roomboter en een scheutje melk bij gebrek aan jus, 300 gr worteltjes
T: Opkikker kip
S: Buikspierkwartier en fitnesscircuit met personal trainer

Fijn dat solliciteren overal zo goed gaat. Ik word niet eens uitgenodigd. Super vervelend. Gelukkig heb ik mijn bijbaan waar ik nu toch extra kan gaan werken. Dus voortaan elke ochtend en woensdag de hele dag. Maar als stufi na augustus wegvalt wordt het beknibbelen.

Verder mijn ex om 9u gesmst dat ik vrijdag in zijn flat ben en mijn spullen wil ophalen/zijn spullen wil brengen. Geen reactie. Om 16u nog maar een sms erachter aan dat alleen ja of nee volstaat. Nog niks. Wat nu? Ik heb zijn voordeursleutel, ik kan ook gewoon aanbellen en als hij er niet is naar binnen, spullen pakken, zijn spullen en sleutel achterlaten en hem ervan op de hoogte stellen via sms.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_112574552
Muur van tekst. :')
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:37:00 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_112574879
ff bellen een optie?
disclaimer
pi_112575370
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 23 dagen tot einde jaarcontract hier :(
Ik had ook nog 23 dagen, net vandaag verlengd tot november *O*
Elke keer denk ik weer: ik moet een andere baan zoeken met een vast contract en niet steeds dit tijdelijke, maar dan krijg ik weer een half jaar oid erbij en doe ik weer niets :')

Alhoewel, het schijnt dat er vorig jaar amper vaste contracten zijn verstrekt in Nederland :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:49:53 #45
54772 Silmarwen
pi_112575395
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had ook nog 23 dagen, net vandaag verlengd tot november *O*
Elke keer denk ik weer: ik moet een andere baan zoeken met een vast contract en niet steeds dit tijdelijke, maar dan krijg ik weer een half jaar oid erbij en doe ik weer niets :')
Dat mag maar 3 keer geloof ik he, dan moeten ze je een vast contract aanbieden.
Ik heb nu een jaarcontract, begonnen in februari dus niet zo raar. ;)
pi_112575559
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef Silmarwen het volgende:

Dat mag maar 3 keer geloof ik he, dan moeten ze je een vast contract aanbieden.
Ik heb nu een jaarcontract, begonnen in februari dus niet zo raar. ;)
Ze passen mijn contracten steeds aan :') Ik heb er al ongeveer 6 gehad of zo en ik werk er nu 2 jaar.

Zegt ook niets hoor. Leuke collega had 3x een jaarcontract, toen moest hij er 2 maanden (of 3?) uit en kon weer terugkomen. Weer 3x een jaarcontract. Nu ontslagen. Heb je er ook meer dan 6 jaar gewerkt :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:29:24 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112576722
Maar ongeacht de duur mag je vlgs mij niet meer dan 3 contracten krijgen. Of dat nou voor 3mnd of 1 jaar is maakt niet uit.
pi_112576739
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:29 schreef Rebubbled het volgende:
Muur van tekst. :')
_O- Echt zo'n moment uit een comedy serie met die leuke jongen, geniaal!

En wat je ex betreft, ik zou gewoon gaan. Als het tenminste geen uren rijden ofzo is voor het geval je er alsnog niet in kunt. Je hebt het hem verteld en dat moet toch voldoende zijn. Het is ook niet zo dat je zijn hele huis komt leeghalen? Tenzij je natuurlijk hele banken en kasten mee gaat nemen, dan zou ik even een echt goede afspraak maken.
Spoilers!
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:32:23 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112576823
O: Brinta (again,maar zo lekker)
T: worteltjes
L: Salade, 2 finse ronde smeerkaas
T: 1 finse ronde m smeerkaas
D: Spinazie, gegrilde zalm, aardappeltjes
T: 3 biscuitjes
pi_112576909
Ik ga volgende week op kamers (begeleid wonen), daar zit een sportgebouw bij, dus ik kan straks gratis en voor niks sporten *O*
Twiddel
pi_112578573
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:29 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ongeacht de duur mag je vlgs mij niet meer dan 3 contracten krijgen. Of dat nou voor 3mnd of 1 jaar is maakt niet uit.
Ze passen ze steeds aan dus en ik heb er echt al minstens 6 gehad.
pi_112579889
Ik moet ook even over mijn contract gaan praten.
Ben bijna 5 jaar geleden begonnen als invalkracht voor die zomer, maar ben er blijven hangen maar nooit een nieuwe contract gekregen.
En nu ik wil gaan huren moet ik een werkgeversverklaring meesturen, ben dus beniuewd.
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:57:21 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112580601
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij mijn weten kan dat niet. Je kan het voor de zekerheid nog in WGR vragen, maar ik ben er vrij zeker van.
pi_112580690
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

mag niet... 3 tijdelijke rn daarna een vast contract!

Ik weet het 100% zeker. Mijn moeder os jurist bij P&O
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_112580862
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bij mijn weten kan dat niet. Je kan het voor de zekerheid nog in WGR vragen, maar ik ben er vrij zeker van.
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:58 schreef Vicky het volgende:

[..]

mag niet... 3 tijdelijke rn daarna een vast contract!

Ik weet het 100% zeker. Mijn moeder os jurist bij P&O
Volgens mij zit het hele probleem in het verschil tussen die twee.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_112581280
O+ V O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:17:46 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112581670
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

[..]

Hoe bedoel je dat?
Ik weet 100% zeker dat het heel lang zo geweest is dat je niet meer dan drie tijdelijke contracten mocht hebben, ongeacht de duur. Maar laatst zag ik iets in WGR waardoor ik ben gaan twijfelen, iets over aanpassing van de flexwet oid.
pi_112581784
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

[..]

Telt gewoon als vast contract bij de rechter.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_112581975
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Ik weet 100% zeker dat het heel lang zo geweest is dat je niet meer dan drie tijdelijke contracten mocht hebben, ongeacht de duur. Maar laatst zag ik iets in WGR waardoor ik ben gaan twijfelen, iets over aanpassing van de flexwet oid.
Dat het inderdaad niet mag of mocht, maar dat heel veel bedrijven het toch doen en genoeg mensen niet weten dat het niet mag/ het niet willen aanvechten en dus geen vast contract krijgen terwijl ze er wel recht op hebben.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_112581991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ V O+
Ik mis jou ook :'( :'(
pi_112582026
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik mis jou ook :'( :'(
:'( :'( Kom je bij me wonen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:30:45 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112582274
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat het inderdaad niet mag of mocht, maar dat heel veel bedrijven het toch doen en genoeg mensen niet weten dat het niet mag/ het niet willen aanvechten en dus geen vast contract krijgen terwijl ze er wel recht op hebben.
Ah ok. Ik ben er wel dusdanig zeker van dat ik er zelf wel achteraan zou gaan,maar ik ben altijd wat terughoudend met op internet roepen dat iets pertinent wel of niet zo is. ;)
pi_112582332
Mooie in zo'n situatie is wel dat je kunt doen of je neus bloedt en wanneer ze dan zeggen "Nou, poeh, naar, maar na dit contract ist klaar." jij kunt zeggen "Eeeuh dat maak IK wel uit he."
pi_112582444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:'( :'( Kom je bij me wonen?
Denk dat mijn dochter dat niet zou waarderen. Om van mevrouw V maar niet te spreken.
pi_112582578
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Denk dat mijn dochter dat niet zou waarderen. Om van mevrouw V maar niet te spreken.
-O-
pi_112582686
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je kan toch delen?
pi_112582709
Maar om dan een uur verderop te gaan wonen is misschien wat veel van het goeie.
Bovendien is DP niet van de vrouwenliefde, dus heb ik er maar beperkt iets aan.
pi_112582947
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Maar om dan een uur verderop te gaan wonen is misschien wat veel van het goeie.
Bovendien is DP niet van de vrouwenliefde, dus heb ik er maar beperkt iets aan.
Heeft ze dat al geprobeerd dat ze dat zo zeker weet?
pi_112583055
Ze zoent met iedereen (nee, echt :') ) maar is dol op piemols.
pi_112583116
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze zoent met iedereen (nee, echt :') ) maar is dol op piemols.
Die kun je kopen.
pi_112583231
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die kun je kopen.
Samesame but completey different

O+ echte piemols O+

*meh* neppiemols *meh*
pi_112583554
Je kan je altijd nog een avondje laten uitwonen op een gangbang night?
pi_112583690
Ja hee, dat is natuurlijk er vanuitgaande dat ik interesse heb in een lesbomaagd :{w
pi_112583789
Gangbang zou me toch niet dichter bij V brengen. En dat was juist het doel!
pi_112583833
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gangbang zou me toch niet dichter bij V brengen. En dat was juist het doel!
True
  vrijdag 8 juni 2012 @ 07:45:47 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_112599908
Mogguh!

Nou, hopelijk kan ik het bier weerstaan vandaag, gisteren is het me gelukkig gelukt :')
disclaimer
  vrijdag 8 juni 2012 @ 07:46:08 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_112599911
Ben er wel aan toe om weer es te dalen na twee maanden stabiel.
disclaimer
pi_112599924
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 07:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ben er wel aan toe om weer es te dalen na twee maanden jaar stabiel.
Fixed :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 07:49:45 #79
54772 Silmarwen
pi_112599935
Auw. Nieuwe oefening, resultaat spierpijn in spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had. :') Wordt fijn sporten zo.

O: 1 mega boterham O.o met kaas en kommer + glas water
T: 2 wasa crackers met rookvlees + thee
L: ??? (Lunch bij een vriendje van Yade)
T: ???
D: AGV heel saai
S: Kickfun
T: Yoghurt + thee
  vrijdag 8 juni 2012 @ 07:50:14 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_112599938
Als ik twee jaar stabiel blijf annuleer ik mijn bruiloft :')
disclaimer
pi_112599968
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 07:50 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik twee jaar stabiel blijf annuleer ik mijn bruiloft :')
Ook zuur hoor als je als een lolly op je trouwfoto staat en na 5 jaar gesupersized bent :@
pi_112600027
Nou vind ik lollymodel ook niet woest aantrekkelijk.
pi_112600043
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:00 schreef Vanyel het volgende:
Nou vind ik lollymodel ook niet woest aantrekkelijk.
Hoe is het met jouw bipz?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:09:22 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_112600115
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 07:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ook zuur hoor als je als een lolly op je trouwfoto staat en na 5 jaar gesupersized bent :@
Nou, een lolly word ik niet snel, maar een trouwjurk uit het normale assortiment zou ik wel leuk vinden :')
disclaimer
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:10:49 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_112600131
Besides, ik koop maar een keer in mijn leven een jurk van een half maandsalaris. It'd better be skinny :(
disclaimer
pi_112600269
Haha! :D Wanneer ga je trouwen?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:23:50 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_112600289
Over een jaar pas :')
disclaimer
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:24:24 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_112600296
Met een fokker, zoals een ekte fokker betaamt :7
disclaimer
pi_112600317
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw bipz?
-O-
Mijn bipz heeft nog steeds een pond meer hangen dan voor ik half mei een lullig weekje op vakantie ging. Ik doe weer braaf, maar het wil niet weg.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:27:46 #90
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_112600331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Besides, ik koop maar een keer in mijn leven een jurk van een half maandsalaris. It'd better be skinny :(
Hihihi... Ik was toen ik trouwde dikker dan ik nu ben, maar je zag het niet, ligt ook aan het model jurk dat je draagt. Maar toen ik opzoek ging naar een jurk kwam daar een as bruid, die echt huge was die ook nog een een jurk had uitgezocht met heel veel laagje enzo, als die later de foto's ooit nog eens terug kijkt moet die toch echt denken OMFG wat een fail. En als "dikke" vrouw heb je idd veel minder keus en je wilt toch wel de keus hebben. Je moet namelijk de hele dag in zo'n jurk lopen en je er mooi en prettig in voelen
pi_112600340
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, een lolly word ik niet snel, maar een trouwjurk uit het normale assortiment zou ik wel leuk vinden :')
Ik heb er nog wel een hangen in een iets wat grotere maat. :P
Ik ben in de eerste 3 jaar na mijn trouwen 17kg aangekomen, waarvan er nu weer 15/16 (hangt van de dag af :') ) af zijn.
Crashing might hurt your health.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:29:58 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_112600356
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:27 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Hihihi... Ik was toen ik trouwde dikker dan ik nu ben, maar je zag het niet, ligt ook aan het model jurk dat je draagt. Maar toen ik opzoek ging naar een jurk kwam daar een as bruid, die echt huge was die ook nog een een jurk had uitgezocht met heel veel laagje enzo, als die later de foto's ooit nog eens terug kijkt moet die toch echt denken OMFG wat een fail. En als "dikke" vrouw heb je idd veel minder keus en je wilt toch wel de keus hebben. Je moet namelijk de hele dag in zo'n jurk lopen en je er mooi en prettig in voelen
Juist, en daarbij wil ik sowieso die 15 kilo nog kwijt, dus kan ik het net zo goed meteen doen.
Het is niet dat ik alleen afval voor die bruiloft ofzo :D
disclaimer
pi_112600432
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Juist, en daarbij wil ik sowieso die 15 kilo nog kwijt, dus kan ik het net zo goed meteen doen.
Het is niet dat ik alleen afval voor die bruiloft ofzo :D
Maar zo'n deadline helpt vaak wel heel goed! *O*
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:34:59 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_112600439
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:34 schreef helicopter het volgende:

[..]

Maar zo'n deadline helpt vaak wel heel goed! *O*
Precies, goeie stok achter den deur :7
disclaimer
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:36:03 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_112600456
Helicopter, kom je uit eindhoven?

Never mind, kwartje valt nu pas. Kutje :') alles goed?
disclaimer
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:37:31 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_112600487
En yay voor je 15/16 kilo, good busy!
disclaimer
pi_112600499
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
Helicopter, kom je uit eindhoven?

Never mind, kwartje valt nu pas. Kutje :') alles goed?
*;
Ja, alles goed! Met jou ook? :P
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:39:28 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_112600518
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:38 schreef helicopter het volgende:

[..]

*;
Ja, alles goed! Met jou ook? :P
Ja, op wat gammele rugwervels na gaat het bon! Zeer lange tijd niet gezien! En het bbq seizoen is open. Ik zie mogelijkheden :7
disclaimer
pi_112600521
Ik zit wel enorm op een platteau... ben al 2 maanden vrijwel niets afgevallen. Da's echt irritant. :%
pi_112600525
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, op wat gammele rugwervels na gaat het bon! Zeer lange tijd niet gezien! En het bbq seizoen is open. Ik zie mogelijkheden :7
Goed plan! *O*
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:40:22 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_112600529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:39 schreef helicopter het volgende:
Ik zit wel enorm op een platteau... ben al 2 maanden vrijwel niets afgevallen. Da's echt irritant. :%
Check :')
disclaimer
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 juni 2012 @ 09:15:24 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_112601234
Kut... rug...
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:19:04 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_112601321
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:15 schreef Sjeen het volgende:
Kut... rug...
+1 :(
disclaimer
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:19:18 #104
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_112601326
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:39 schreef helicopter het volgende:
ja check.. Maar er komt een moment dat de weegschaal gaat dalen, dat moment was vandaag *O* dus houd moed en hou het vol :*
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:20:02 #105
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_112601345
@sjeen en @SQ :* stomme rug ook :( hopelijk snel de pijn weg
pi_112601658
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mooie in zo'n situatie is wel dat je kunt doen of je neus bloedt en wanneer ze dan zeggen "Nou, poeh, naar, maar na dit contract ist klaar." jij kunt zeggen "Eeeuh dat maak IK wel uit he."
Het is wat ingewikkelder :+ Ik heb binnen hetzelfde bedrijf al een vast contract voor hééél weinig uren per maand. Ik heb daar 24 uur per week bovenop middels tijdelijke contracten. Pffff, geen flauw idee hoe dat juridisch zit.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 juni 2012 @ 09:37:19 #107
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_112601742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is wat ingewikkelder :+ Ik heb binnen hetzelfde bedrijf al een vast contract voor hééél weinig uren per maand. Ik heb daar 24 uur per week bovenop middels tijdelijke contracten. Pffff, geen flauw idee hoe dat juridisch zit.
Hoe het precies zit, zou ik voor je moeten uitzoeken... Maar, op een bepaald moment heb je recht op een contract met het werkelijk aantal uren dat je draait.
pi_112601851
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:37 schreef Sjeen het volgende:

Hoe het precies zit, zou ik voor je moeten uitzoeken... Maar, op een bepaald moment heb je recht op een contract met het werkelijk aantal uren dat je draait.
Daar heb ik al eens eerder naar gekeken, want ik draai al minstens 4-5 jaar vééél meer dan de uren op mijn contract.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 juni 2012 @ 09:46:03 #109
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_112601920
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar heb ik al eens eerder naar gekeken, want ik draai al minstens 4-5 jaar vééél meer dan de uren op mijn contract.
hoe zit het als je ziek bent, houden ze zich dan aan de uren die je daadwerkelijk werkt of aan de contracturen?
pi_112601949
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:46 schreef Sjeen het volgende:

hoe zit het als je ziek bent, houden ze zich dan aan de uren die je daadwerkelijk werkt of aan de contracturen?
Als ik sta ingepland en ben ziek dan krijg ik die dag ziektegeld.
pi_112601956
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus je hebt een vast contract voor weinig uur. Je hebt daarna een tijdelijk contract gekregen voor meer uur? En dit contract is meermaals gewijzigd qua lengte?

De regels zijn als volgt. Wanneer je een vast contract hebt bij een werkgever, kan hij niet zomaar een tijdelijk contract met meer uren bieden. Hij kan enkel meer uren bieden. Dus je hebt een vast contract. Voor parttime contracten geldt dat het gemiddelde van het aantal gewerkte uren per week over minimaal de afgelopen drie maanden geldt als het aantal uur dat je contract eigenlijk inhoudt, ongeacht het aantal uur dat contract zegt. Ik zie nu dat je al 4-5 jaar bij hetzelfde bedrijf werkt, jij hebt een vast contract. Tijdelijk contract kun je drie keer krijgen of voor max. 3 jaar. Na 3 jaar is het automatisch vast.

(Artikelen kan ik erbij zoeken als daar behoefte aan is)
pi_112601972
Maar toen ik 12,5 jaar hier werkte en een bonus kreeg, kreeg ik een klein percentage van de contractuele 21 uur per maand _O- Je kon er mee naar de Mac, zeg maar.
pi_112601988
Ik heb overigens 3 verschillende banen hier :')
pi_112602007
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens 3 verschillende banen hier :')
En hoeveel verschillen die qua inhoudt? Hoe is dit vastgelegd?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 juni 2012 @ 09:49:29 #115
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_112602015
Isa, heb je een rechtsbijstandverzekering? Die zoeken zulke dingen ook voor je uit.
pi_112602033
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:49 schreef Rebubbled het volgende:

En hoeveel verschillen die qua inhoudt? Hoe is dit vastgelegd?
Het zijn ook 3 verschillende loonschalen 8-)
pi_112602041
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:49 schreef Sjeen het volgende:
Isa, heb je een rechtsbijstandverzekering? Die zoeken zulke dingen ook voor je uit.
Nee, heb ik niet, Sjeen
pi_112602191
Isa , je leerde toch voor huisarts ofzo ?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 juni 2012 @ 09:56:28 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_112602207
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, heb ik niet, Sjeen
Jammer...
pi_112602506
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:56 schreef Joene het volgende:
Isa , je leerde toch voor huisarts ofzo ?
Ik heb nog nooit het vak van huisarts geambieerd :7
pi_112602553
Ik studeer momenteel rechten, dus ik kan het voor je uitzoeken. Ik heb dan alleen wel wat meer details nodig en ik weet niet of alle dieetdames daarop zitten te wachten. :P
pi_112602966
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef Rebubbled het volgende:
Ik studeer momenteel rechten, dus ik kan het voor je uitzoeken. Ik heb dan alleen wel wat meer details nodig en ik weet niet of alle dieetdames daarop zitten te wachten. :P
PM een optie? :D
pi_112603053
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:19 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

PM een optie? :D
PM zeker een optie. Maar het is aan Isabeau. Misschien wil ze dat allemaal helemaal niet delen of vind ze het wel goed zo. Kan ook natuurlijk! Niets ergs aan. :)
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:37:16 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112603623
Ik heb er geen last van, ik vind dit soort shizzle reuzeinteressant alleen weet ik er zelf niets (meer) van. En ik ben nu nieuwsgierig :+
Spoilers!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:30:40 #125
54772 Silmarwen
pi_112605674
Weet je wat ook goed is voor de lijn. MTV aanzetten en dan door de huiskamer dansen met je 1.5 jarige dochter. xD
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:36:39 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_112605941
Nou volgens mij is de kogel door de kerk en word ik een jaar verlengd.
disclaimer
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 juni 2012 @ 11:39:04 #127
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_112606047
*O*
pi_112606127
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
hoe lang wordt je ?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:41:33 #129
54772 Silmarwen
pi_112606139
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
*O* Nice!
pi_112606447
Honger
pi_112606540
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef Joene het volgende:
Honger
echt honger of omdat het bijna lunchtijd is zeg maar?

Want ik dacht dat het niet goed is om echt honger te hebben
ik moet van mijn dieetmadam zo veel eten dat het mijn neus uit komt eigenlijk :') en kreeg nog op mijn kop omdat ik te weinig eet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112606783
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

echt honger of omdat het bijna lunchtijd is zeg maar?

Want ik dacht dat het niet goed is om echt honger te hebben
ik moet van mijn dieetmadam zo veel eten dat het mijn neus uit komt eigenlijk :') en kreeg nog op mijn kop omdat ik te weinig eet
Mijn lijf geeft aan dat het 2 uur geleden is dat ik eten heb gehad, trek dus :) gewoon lunchtijd idd
pi_112606852
he verdorie ben ik vandaag weer mijn ochtend tussendoortje vergeten
het lukt me maar niet om dat een beetje in mijn systeem te krijgen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112607527
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:41 schreef Joene het volgende:

[..]

hoe lang wordt je ?
Oeh dat zou fijn zijn, een centimeter of 10 erbij doet wonderen voor je bmi! w/
(in het kader van "ik ben niet te zwaar voor mijn lengte, ik ben te kort voor mijn gewicht!")
pi_112607599
SQ, mag ik je feliciteren, of hoopte je eigenlijk op een vast contract?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:38:35 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_112608593
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef helicopter het volgende:
SQ, mag ik je feliciteren, of hoopte je eigenlijk op een vast contract?
op een vast contract hopen in deze tijden is zeer naief :D

Dus het mag *O*
disclaimer
pi_112614864
Ik heb dus sinds deze maand een vast contract en ik zoek al 2 jaar naar iets anders :')
pi_112615125
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb dus sinds deze maand een vast contract en ik zoek al 2 jaar naar iets anders :')
Wat wil je kan je doe je ?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:07:16 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_112615230
whoei, confirmation van HR is ook binnen. Ik ben een happy camper. Daar moet op gedronken worden :') :')
disclaimer
pi_112615490
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:05 schreef Joene het volgende:

[..]

Wat wil je kan je doe je ?
Weinig, veel, weinig, ghihihihi!
pi_112615521
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
whoei, confirmation van HR is ook binnen. Ik ben een happy camper. Daar moet op gedronken worden :') :')
Feli! *proost* *O*
pi_112617834
Ik ben in mijn huidige baan begonnen als inval voor iemand die ziek was. Twee jaar geleden :')

SQ gefeliciteerd!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:59:53 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112620167
Jeuj Skjoe! Zuip ze!
Spoilers!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:18:00 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_112620918
Thanks y'all! Daar gaan de goede voornemens :')
disclaimer
pi_112630160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Thanks y'all! Daar gaan de goede voornemens :')
Feli *O*
En drinkze! :P
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:42:34 #146
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_112632066
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd *O* en proost
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:25:15 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112634473
Hardlopen gaat niet, fietsen zag ik met deze wind ook niet zitten en dus ben ik maar gaan wandelen, 5km. Heb ik er toch nog beweging op zitten vandaag.

De weegschaal is overigens erg aardig voor me. *O* Of nou ja, aardig, ik heb er ook flink mijn best voor gedaan. :Y ;)
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2012 @ 11:26:13 #148
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_112651577
Ik heb onwijs stout gedaan de afgelopen weken maar zit nog op 5,5kg eraf 8-).

Zometeen sporten! En mijn sportlegging snijdt niet meer in mijn lovehandles maar sluit nu gewoon mooi aan :D.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:05:01 #149
54772 Silmarwen
pi_112652502
Oranje tompouce op en een broodje haring. :D Vanavond patatjes en morgen hard sporten. ;)
pi_112654036
Ik lasa "Oranje tompouce op een broodje haring" :o
pi_112654059
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ìk ook :+
pi_112654330
Allemaal verse groentes in huis gehaald :9 goed begin van het weekend
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:52:22 #153
54772 Silmarwen
pi_112655916
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ew...
pi_112675436
Kilo eraf sinds ik hierbij ben gegaan! Woopwoop! :D
pi_112676700
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:50 schreef Rebubbled het volgende:
Kilo eraf sinds ik hierbij ben gegaan! Woopwoop! :D
waarbij :?

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zaterdag 9 juni 2012 @ 22:30:36 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112676820
Vanavond heerlijk bij de japanner gegeten! :9
Geen dessert en ook hier en daar wat dingen laten staan, zoals het bakje salade wat verzoop in de slasaus, dus al met al heerlijk gegeten en er ook gewoon een goed gevoel bij. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')