SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet je dan alleen maar fruit?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:52 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb nog steeds geen ticker ín de OP
Ik hou vandaag een fruitdag, lekker!
True waar een tijdje terug bijlezen niet te doen was, duurt het nu lang voordat een topic vol isquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Het is sowieso weer vrij rustig hier.
Als je kijkt naar de 26 tickers in de OP daarvan heb ik de meeste mensen al een tijd niet meer gezien.
en mag ik vragen wat het idee daar achter is?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja en vanavond gewoon avondeten dan, asperges
Is ook niet erg, zo gaat dat altijd maar misschien tijd om de OP weer een beetje op te schonen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
True waar een tijdje terug bijlezen niet te doen was, duurt het nu lang voordat een topic vol is
Het idee is om ff te ontslakken, afvalstoffen eruit geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
en mag ik vragen wat het idee daar achter is?
waarom niet gewoon 'normaal' eten?
Vooral overheid. Beleid schrijven (en deels uitvoeren) is wat ik leuk vind en waar ik ook voor opgeleid ben. Andere sectoren mogen ook hoor, maar ik zou niet weten waar ik dan op moet zoeken. Er staat nooit ergens 'sociaal psycholoog' gezocht... helaas.quote:
En wat houdt je normale dieet in?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:03 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Het idee is om ff te ontslakken, afvalstoffen eruit geloof ik.
Voor mij is het een dag om mezelf even te motiveren, omdat ik de afgelopen dagen/weken moeite had om me aan mn dieet te houden. Meestal gaat het na zo'n fruitdag dan makkelijker.
Precies, de meeste mensen krijgen er alleen maar meer honger van.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
ff een dagje fruiten kan helemaal geen kwaad hoor, de pest is alleen dat ik er vaak meer honger van krijg. Dus doe ik het niet meer
Ik bedoel inderdaad met dieet gewoon gezond eten. Jij mag het raar vinden klinken, volgens mij is het best goed voor je.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En wat houdt je normale dieet in?
Ik vind het een beetje raar klinken maar goed ik ben dan ook van jezelf een gezond etenspatroon aan leren en niet dieeten.
ja maar een uur later dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad met dieet gewoon gezond eten. Jij mag het raar vinden klinken, volgens mij is het best goed voor je.
Ik krijg er juist helemaal geen honger van SQ! Ik verbaas me er elke keer weer over hoe vullend een appel en een banaan samen zijn en heb dan vaak moeite om het echt op te krijgen!
Nja beetje trek heb ik wel, maar ik kan me er altijd heel goed aan houden (doe het ook niet vaak), dus maakt eigenlijk niet uit toch?quote:
Maar waarom kan je je niet aan je gewone dieet houden?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:23 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nja beetje trek heb ik wel, maar ik kan me er altijd heel goed aan houden (doe het ook niet vaak), dus maakt eigenlijk niet uit toch?
Laat die leeuw maar brullen! hahaha
Nou na zo'n fruitdag lukt dat altijd wel weer, dus technisch gezien ben ik er nu aan aan het werken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar waarom kan je je niet aan je gewone dieet houden?
Misschien is het beter om daar aan te gaan werken.
en voor hoe lang lukt het dan weer?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:25 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nou na zo'n fruitdag lukt dat altijd wel weer, dus technisch gezien ben ik er nu aan aan het werken.
Ik heb nooit echt veel moeite met lijnen, tot er iets gebeurd waardoor ik dat wel krijg. Lastig als je ff wat anders aan je hoofd hebt. Daarna heb ik altijd moeite het weer op te pakken. Dat doe ik nu dus door die fruitdag. Daarna lukt het waarschijnlijk gewoon weer heel lang, maar je weet nooit wat er kan gebeuren.quote:
Goed antwoordquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:31 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt veel moeite met lijnen, tot er iets gebeurd waardoor ik dat wel krijg. Lastig als je ff wat anders aan je hoofd hebt. Daarna heb ik altijd moeite het weer op te pakken. Dat doe ik nu dus door die fruitdag. Daarna lukt het waarschijnlijk gewoon weer heel lang, maar je weet nooit wat er kan gebeuren.
Nja dat is ook zo, maar het is ook niet dat ik dan compleet m'n hele patroon loslaat, maar ik vind het dan gewoon moeilijk om nog van de dingen af te blijven die ik lekker vind. De discipline die je nodig hebt om nee te zeggen als iemand een bak chips onder je neus houdt, is dan wel een beetje verdwenen bij mij zeg maarquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed antwoord
Misschien toch proberen je levensstijl dan echt aan te passen, dan zie je het niet meer als lijnen en zal het waarschijnlijk ook makkelijker gaan in moeilijke tijden.
Voelt wel soort van goed dat het blijkbaar nog te doen is om een baan te krijgen in deze tijden.quote:
Geloof idd niet dat ik dat wil hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:07 schreef Sjeen het volgende:
Tink89, nog even nav vorig topic... vooral veel mannenspul en van mij eigenlijk alleen maar 'hmm, die gaten die hier in zitten, dat kan echt niet meer'
Gewicht is stabiel op moment en dat vind ik wel prima nu.
Systeem/netwerk/infrastructuur beheerder + consultant.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Geloof idd niet dat ik dat wil hebben
En Joene, in welke sector/branch ben jij aan het solliciteren? Ik krijg bij 1 bedrijf m'n laatste gesprek, maar heb verder wel gesprekken gehad, maar dan toch een afwijzing... Altijd op 'te weinig ervaring'. Zucht!
Ik had ook nog 23 dagen, net vandaag verlengd tot novemberquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 23 dagen tot einde jaarcontract hier
Dat mag maar 3 keer geloof ik he, dan moeten ze je een vast contract aanbieden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had ook nog 23 dagen, net vandaag verlengd tot november![]()
Elke keer denk ik weer: ik moet een andere baan zoeken met een vast contract en niet steeds dit tijdelijke, maar dan krijg ik weer een half jaar oid erbij en doe ik weer niets
Ze passen mijn contracten steeds aanquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef Silmarwen het volgende:
Dat mag maar 3 keer geloof ik he, dan moeten ze je een vast contract aanbieden.
Ik heb nu een jaarcontract, begonnen in februari dus niet zo raar.
quote:
Ze passen ze steeds aan dus en ik heb er echt al minstens 6 gehad.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:29 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ongeacht de duur mag je vlgs mij niet meer dan 3 contracten krijgen. Of dat nou voor 3mnd of 1 jaar is maakt niet uit.
Bij mijn weten kan dat niet. Je kan het voor de zekerheid nog in WGR vragen, maar ik ben er vrij zeker van.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze passen ze steeds aan dus en ik heb er echt al minstens 6 gehad.
mag niet... 3 tijdelijke rn daarna een vast contract!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze passen ze steeds aan dus en ik heb er echt al minstens 6 gehad.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij mijn weten kan dat niet. Je kan het voor de zekerheid nog in WGR vragen, maar ik ben er vrij zeker van.
Volgens mij zit het hele probleem in het verschil tussen die twee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
mag niet... 3 tijdelijke rn daarna een vast contract!
Ik weet het 100% zeker. Mijn moeder os jurist bij P&O
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zit het hele probleem in het verschil tussen die twee.
Telt gewoon als vast contract bij de rechter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zit het hele probleem in het verschil tussen die twee.
Dat het inderdaad niet mag of mocht, maar dat heel veel bedrijven het toch doen en genoeg mensen niet weten dat het niet mag/ het niet willen aanvechten en dus geen vast contract krijgen terwijl ze er wel recht op hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik weet 100% zeker dat het heel lang zo geweest is dat je niet meer dan drie tijdelijke contracten mocht hebben, ongeacht de duur. Maar laatst zag ik iets in WGR waardoor ik ben gaan twijfelen, iets over aanpassing van de flexwet oid.
quote:
Ah ok. Ik ben er wel dusdanig zeker van dat ik er zelf wel achteraan zou gaan,maar ik ben altijd wat terughoudend met op internet roepen dat iets pertinent wel of niet zo is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat het inderdaad niet mag of mocht, maar dat heel veel bedrijven het toch doen en genoeg mensen niet weten dat het niet mag/ het niet willen aanvechten en dus geen vast contract krijgen terwijl ze er wel recht op hebben.
Denk dat mijn dochter dat niet zou waarderen. Om van mevrouw V maar niet te spreken.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Denk dat mijn dochter dat niet zou waarderen. Om van mevrouw V maar niet te spreken.
Je kan toch delen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Denk dat mijn dochter dat niet zou waarderen. Om van mevrouw V maar niet te spreken.
Heeft ze dat al geprobeerd dat ze dat zo zeker weet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Maar om dan een uur verderop te gaan wonen is misschien wat veel van het goeie.
Bovendien is DP niet van de vrouwenliefde, dus heb ik er maar beperkt iets aan.
Die kun je kopen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze zoent met iedereen (nee, echt) maar is dol op piemols.
Samesame but completey differentquote:
Truequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gangbang zou me toch niet dichter bij V brengen. En dat was juist het doel!
Fixedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ben er wel aan toe om weer es te dalen na twee maanden jaar stabiel.
Ook zuur hoor als je als een lolly op je trouwfoto staat en na 5 jaar gesupersized bentquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:50 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik twee jaar stabiel blijf annuleer ik mijn bruiloft
Hoe is het met jouw bipz?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:00 schreef Vanyel het volgende:
Nou vind ik lollymodel ook niet woest aantrekkelijk.
Nou, een lolly word ik niet snel, maar een trouwjurk uit het normale assortiment zou ik wel leuk vindenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ook zuur hoor als je als een lolly op je trouwfoto staat en na 5 jaar gesupersized bent
quote:
Hihihi... Ik was toen ik trouwde dikker dan ik nu ben, maar je zag het niet, ligt ook aan het model jurk dat je draagt. Maar toen ik opzoek ging naar een jurk kwam daar een as bruid, die echt huge was die ook nog een een jurk had uitgezocht met heel veel laagje enzo, als die later de foto's ooit nog eens terug kijkt moet die toch echt denken OMFG wat een fail. En als "dikke" vrouw heb je idd veel minder keus en je wilt toch wel de keus hebben. Je moet namelijk de hele dag in zo'n jurk lopen en je er mooi en prettig in voelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Besides, ik koop maar een keer in mijn leven een jurk van een half maandsalaris. It'd better be skinny
Ik heb er nog wel een hangen in een iets wat grotere maat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, een lolly word ik niet snel, maar een trouwjurk uit het normale assortiment zou ik wel leuk vinden
Juist, en daarbij wil ik sowieso die 15 kilo nog kwijt, dus kan ik het net zo goed meteen doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Hihihi... Ik was toen ik trouwde dikker dan ik nu ben, maar je zag het niet, ligt ook aan het model jurk dat je draagt. Maar toen ik opzoek ging naar een jurk kwam daar een as bruid, die echt huge was die ook nog een een jurk had uitgezocht met heel veel laagje enzo, als die later de foto's ooit nog eens terug kijkt moet die toch echt denken OMFG wat een fail. En als "dikke" vrouw heb je idd veel minder keus en je wilt toch wel de keus hebben. Je moet namelijk de hele dag in zo'n jurk lopen en je er mooi en prettig in voelen
Maar zo'n deadline helpt vaak wel heel goed!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juist, en daarbij wil ik sowieso die 15 kilo nog kwijt, dus kan ik het net zo goed meteen doen.
Het is niet dat ik alleen afval voor die bruiloft ofzo
Precies, goeie stok achter den deurquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:34 schreef helicopter het volgende:
[..]
Maar zo'n deadline helpt vaak wel heel goed!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
Helicopter, kom je uit eindhoven?
Never mind, kwartje valt nu pas. Kutjealles goed?
Ja, op wat gammele rugwervels na gaat het bon! Zeer lange tijd niet gezien! En het bbq seizoen is open. Ik zie mogelijkhedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |